Σάββατο, 28 Απριλίου 2012

Να πως θα έπρεπε να είναι όλα τα σχολικά λεωφορεία

Αν τα σχολεία διέθεταν λεωφορεία όπως αυτό του παρακάτω βίντεο, τότε σίγουρα οι μαθητές θα αναθεωρούσαν οτιδήποτε πίστευαν γενικότερα για την εκπαίδευση. Το ερώτημα είναι βέβαια, προς ποια κατεύθυνση; Δύσκολη απάντηση. Εξαρτάται από το πόσο γερά νεύρα και στομάχι έχουν.





Το κουλ λεωφορείο (Cool Bus) λοιπόν είναι μια χειροποίητη κατασκευή μήκους 6 μέτρων, πλάτους και ύψους σχεδόν 2 μέτρων και θεωρείται το όχημα με το πιο μακρύ μεταξόνιο που καταφέρνει και στέκεται στις δύο του ρόδες. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και fiberglass, ενώ το χρώμα και τα φωτιστικά του σώματα είναι πανομοιότυπα σε μορφή και λειτουργία με αυτά ενός συμβατικού σχολικού λεωφορείου. Το σασί του πληροί όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας των οργανισμών NHRA και IHRA (full roll cage, άμεση διακοπή παροχής καύσιμου στον κινητήρα - kill switch - και άλλα παρόμοια συστήματα) ενώ ο κινητήρας που ευθύνεται για της μαθητικές σούζες είναι ένας big block της Chevrolet με απόδοση που αγγίζει και ξεπερνά τους 1000 ίππους. Η μετάδοση της ισχύος αποτελεί μέλημα  του συστήματος GM 400 Turbo, το οποίο επιφορτίζει τους πίσω τροχούς με το καθήκον της απογείωσης.

Μπορεί το συγκεκριμένο λεωφορείο να είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τα πρότυπα των αμερικάνικων, δεν αποτελεί όμως κακό παράδειγμα και για τα ελληνικά δεδομένα. Υπουργείο Παιδείας ακούει; Ορίστε το σχέδιο αναμόρφωσης του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας.


Πηγή: Coolbus


Περιοδικό Autokinisimag

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου