Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

Δυνατό κοκτέιλ Opel με τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες

Η Opel τήρησε την υπόσχεσή της να λανσάρει νέα, συναρπαστικά και αποδοτικά αυτοκίνητα στο 64ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στο περίπτερο της Opel στο Hall 8, ο CEO Karl-Friedrich Stracke τόνισε ότι η μάρκα εφαρμόζει μία στρατηγική δύο στόχων, αφενός να κάνει τα τρέχοντα μοντέλα της πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον, αφετέρου να δώσει έμφαση στο E-Mobility.

Το Ampera, η κορυφαία πρόταση της Opel στον τομέα E-Mobility, κάνει Γερμανικό ντεμπούτο στην Φρανκφούρτη. Υπάρχουν ήδη πάνω από 6.000 προ-παραγγελίες για το πρώτο αξιόπιστο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση. Ο Stracke εξήγησε ότι το Ampera σηματοδοτεί απλά την έναρξη της επέλασης ηλεκτρικών οχημάτων Opel. «Οι καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες θα αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω εξέλιξη» δήλωσε ο Stracke.

Η Opel αποκάλυψε το όραμά της για την επόμενη φάση της αστικής μετακίνησης – το RAK e. Το διθέσιο πρωτότυπο ενσαρκώνει τη στρατηγική της Opel να παραμείνει πρωτοπόρος στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό το όχημα μπαταρίας που ζυγίζει μόλις το ένα τρίτο (1/3) ενός συμβατικού μικρού αυτοκινήτου είναι άκρως οικονομικό αφού μπορεί να διανύσει 100 χλμ. με κόστος 1 Ευρώ.

Το γοητευτικό Astra GTC εμφανίζεται σε παγκόσμια πρεμιέρα και παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ο Stracke περιέγραψε το GTC που εφοδιάζεται με ανάρτηση HiPerStrut ως την πιο συναισθηματική ερμηνεία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Opel. «Το Astra GTC εμποτίζει τη μάρκα μας νεανικό σφρίγος και πάθος» δήλωσε.

Με το παγκόσμιο ντεμπούτο του νέου Zafira Tourer, η Opel λανσάρει ένα ακόμα μοντέλο στην κατηγορία μικρομεσαίων πολυμορφικών. Το όχημα υιοθετεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες συστημάτων υποστήριξης οδηγού και αξιοποίησης εσωτερικών χώρων, ενώ αποπνέει την εικόνα ενός ‘σαλονιού σε τροχούς’.

Το επιβατικό Combo van λανσάρεται εμφανώς ανανεωμένο. Το Combo είναι τώρα πιο ευέλικτο από ποτέ και έχει τον καλύτερο δείκτη ικανότητας μεταφοράς φορτίου στην κατηγορία. Το πολυχρηστικό όχημα απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες πελάτες.

Τα προκαταρκτικά αποτελέσματα που αποκάλυψε η ανώτερη ηγεσία της Opel έδειξαν μία πολύ ισχυρή εικόνα πωλήσεων στην Ευρώπη. Το πρώτο οκτάμηνο του 2011 μόνο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν μέχρι 7,9%. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε στο 6,2%, εδραιώνοντας τη θέση της Opel στην αγορά.

Ο Stracke μίλησε για τη διευρυμένη προϊοντική γκάμα της Opel με μοντέλα όπως το λειτουργικό Combo, ή το συναρπαστικό Astra GTC και το επαναστατικό Ampera. «Σας είπαμε ότι θα κρατήσουμε το λόγο μας» κατέληξε ο Mr Stracke. «Σήμερα σας αποδείξαμε ότι ξέρουμε να τηρούμε τις υποσχέσεις μας.».

Προσιτό και ευέλικτο


Η νέα γενιά Opel Combo γιορτάζει την Παγκόσμια Πρεμιέρα της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (15 - 25 Σεπτεμβρίου). Η σειρά Combo θα διατίθεται σε επιβατικές εκδόσεις και panel van, ενώ οι Διανομείς θα αρχίσουν να παραδίδουν το Combo από το Φεβρουάριο του 2012. Η τιμή του βενζινοκίνητου 1.4 panel van με 70kW/95hp ξεκινά από 13.750 Ευρώ (+ΦΠΑ) στη Γερμανία. Η τιμή για τα επιβατικά μοντέλα ξεκινά από 17.650 Ευρώ (τιμή λιανικής με ΦΠΑ), πάντα στη Γερμανική αγορά. Συνολικά, διατίθενται τώρα έξι διαφορετικοί κινητήρες βενζίνης, diesel και φυσικού αερίου (CNG). Η ισχύς των κινητήρων κυμαίνεται από 66kW/90hp μέχρι 99kW/135hp. Όλες οι μονάδες είναι κατάλληλες για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων: Οι εκδόσεις βενζίνης και diesel εφοδιάζονται με ρεζερβουάρ καυσίμου 60 L. Το CNG Combo διαθέτει ρεζερβουάρ αερίου συνολικής χωρητικότητας 95 L και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 22 L. Τα Combo με μακρύ μεταξόνιο διατίθενται προαιρετικά με ρεζερβουάρ CNG 130 L για μέγιστη αυτονομία 750 km.

Τα πλεονεκτήματα της νέας οικογένειας Combo συνοψίζονται στη μεγάλη ποικιλία εκδόσεων, στην απόδοση και την εντυπωσιακή ευελιξία. Οι πελάτες έχουν πολυάριθμες επιλογές και μπορούν να αποφασίσουν ανάμεσα στο κοντό (2,76 m) ή στο μακρύ (3,11 m) μεταξόνιο. Επομένως, το συνολικό μήκος μπορεί να είναι 4,39 ή 4,74 m αντίστοιχα. Επιπλέον, ο πελάτης έχει δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε δύο διαφορετικές εκδόσεις οροφής όταν παραγγέλνει το όχημα (ύψη οροφής: 1,85 m και 2,10 m). Το υπερευέλικτο Combo διατίθεται σαν πολυχρηστικό επιβατικό όχημα, πενταθέσιο ή επταθέσιο, ή σαν διθέσιο panel van με αμάξωμα κλειστού τύπου ή με παράθυρα.

Ανθεκτικό και ακούραστο: Χώρος φόρτωσης μέχρι 4.600 L

Το panel van προσφέρει εκπληκτικές δυνατότητες στη μεταφορά φορτίων. Το Combo με κοντό μεταξόνιο έχει χωρητικότητα μέχρι 3.800 L, ενώ το μακρύτερο αδερφάκι αντίστοιχα 4.600 L, που σημαίνει ότι είναι το Καλύτερο στην Κατηγορία του. Το σχετικά χαμηλό ύψος σκαλοπατιού φόρτωσης (54,5 cm), το μεγάλο πλάτος ανοίγματος της συρόμενης πόρτας και η υψηλή ικανότητα μεταφοράς φορτίου μέχρι 1t, ανεβάζουν το Combo στην κορυφή.

Οι εκδόσεις panel van διευκολύνουν τη φόρτωση έχοντας μία ή δύο συρόμενες πόρτες (προαιρετικά) . Η επιβατική έκδοση κυκλοφορεί με δύο συρόμενες πόρτες και πίσω πόρτα που ανοίγει προς τα πάνω. Επίσης διατίθεται με δύο ασύμμετρες πίσω πόρτες που ανοίγουν προς τα έξω. Η καμπίνα επιβατών είναι επίσης πολύ πρακτική και σχεδιασμένη με γνώμονα τη μέγιστη λειτουργικότητα. Υπάρχει άφθονος αποθηκευτικός χώρος στις πόρτες και ανάμεσα στα καθίσματα, καθώς και πάνω από το παρμπρίζ. Επίσης προβλέπονται θήκες στα καθίσματα, μία υποδοχή εγγράφων κοντά στο ταμπλό ή βάση για laptop που εδράζεται στο ντουλαπάκι. Η νέα γενιά Combo ολοκληρώνεται με ένα σύστημα κεντρικού κλειδώματος και υποβοήθηση διεύθυνσης. Άλλα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού. Μεταξύ των χαρακτηριστικών ασφαλείας είναι ένας αερόσακος του οδηγού, ABS και κιτ επισκευής ελαστικών.

Το νέο Combo βασίζεται στο μοντέλο Doblò της Fiat - εταίρου της Opel. Το Doblò κέρδισε τον τίτλο ‘International Van of the Year 2011’ και θέτει τις βάσεις για τη μελλοντική ανάπτυξη της Opel στην κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων.

Δύο παγκόσμιες πρεμιέρες για την Kia

H Kia Motors γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα δύο νέων μοντέλων της στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη. Το δυναμικό και εντυπωσιακό ολοκαίνουργιο πρωτότυπο της Kia που σηματοδοτεί τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της εταιρίας παρουσιάστηκε μαζί με τη νέα 3-θυρη hatchback έκδοση του Rio.

To νέο Kia GT υπήρξε ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο περίπτερο της Kia που αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος Σχεδιασμού Peter Schreyer «Δεν έχει σημασία με πια προοπτική κοιτάτε το νέο Kia GT, ούτως ή άλλως είναι γεμάτο ενέργεια και έτοιμο για «απογείωση»," λέει ο Peter Schreyer. "Πιστεύω ότι αυτό το πρωτότυπο αυτοκίνητο αποτελεί μια ισχυρή απόδειξη ότι είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε κεφάλαιο."

Δυναμικό και εντυπωσιακό το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της Kia σηματοδοτεί τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της εταιρίας. Πρόκειται για ένα 4-θυρο σπορ sedan με πίσω κίνηση και υψηλές αποδόσεις, το πρώτο αυτοκίνητο της Kia με πίσω κίνηση, που συνδυάζει αρμονικά το μυώδες εξωτερικό με την κομψότητα της καμπίνας.

Κάτω από το καπό του GT βρίσκεται ένας 3.3λίτρων υπερτροφοδοτούμενος V6 Lambda GDI (άμεσου ψεκασμού βενζίνης) κινητήρας με 395ps και 534Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Οι μπροστινές και πίσω πόρτες ανοίγουν προς τα πίσω σε ελαφρά ανοδική γωνία, εξασφαλίζοντας εύκολη πρόσβαση στο ευρύχωρο και ευάερο εσωτερικό στο οποίο μπορούν άνετα να φιλοξενηθούν τέσσερα άτομα, κυρίως χάρη στο μακρύ μεταξόνιο που φθάνει τα 2.860χιλιοστά παρά στο χαμηλό ύψος του αυτοκινήτου (το συνολικό ύψος είναι μόνο 1.380χιλιοστά).

Υπό την καθοδήγηση του Schreyer η ευρωπαϊκή ομάδα σχεδιασμού της Kia κλήθηκε να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο ευχάριστο, σπορ με αυτοπεποίθηση αλλά όχι επιθετικό και καταθλιπτικό. Ο δυναμισμός και η ένταση ενισχύεται από τα πολλά αεροδυναμικά του χαρακτηριστικά.

3-θυρη, σπορ έκδοση για το Νέο Rio

Σε όλο τον κόσμο το 5-θυρο hatchback και το 4-θυρο sedan Rio εισπράττουν ήδη τα θετικά σχόλια από τον τύπο και την αποδοχή από τους πελάτες. Η έλευση της 3-θυρης έκδοσης που για πρώτη φορά διατίθεται θα δώσει μία επιπλέον δυναμική στο μοντέλο.

Σχεδιασμένο κυρίως για να προσελκύσει νεότερους σε ηλικία αγοραστές το 3-θυρο Rio αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις της Kia κατά 20 με 25% μετά την καθιέρωσή του στην αγορά.

Το 3-θυρο Rio έχει τις ίδιες διαστάσεις με το 5-θυρο (μήκος 4.045χιλ.) και διατηρεί την ίδια χαμηλή γραμμή οροφής (ύψος 1.455χιλ.) δίνοντας έμφαση στην σπορ εμφάνιση.

Η Kia με τους τρεις τύπους αμαξώματος του Rio, με το ανανεωμένο Soul αλλά και το Venga, έχει την πεποίθηση ότι θα κατακτήσει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο στην όλο και πιο δημοφιλή παγκόσμια αγορά της μικρομεσαίας κατηγορίας