Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011

Οι μηχανικοί της Νισσάν παίζουν με τα άλογα του Juke

Αν και η ιαπωνική φίρμα φημίζεται περισσότερο για την προσγειωμένη συλλογιστική της όσον αφορά τα καινούρια προϊόντα, αυτή την φορά αποφάσισε να πειραματιστεί. Ο λόγος για ένα σχέδιο που στους "διαδρόμους" της Nissan είναι γνωστό ως “Super Juke” και το οποίο αποτελεί ένα υβρίδιο του συμπαθούς crossover και του θηριώδους GTR.




Αναλυτικότερα, οι μηχανικοί της Nissan τοποθέτησαν τον κινητήρα που κινεί το ιαπωνικό sportscar, έναν twin-turbo V6 χωρητικότητας 3,8 λίτρων με απόδοση 520 ίππους κάτω από το καπό του Juke, φροντίζοντας παράλληλα να παρέμβουν αναλόγως και στην εμφάνισή του εντός και εκτός.

Το αποτέλεσμα είναι ένα αιχμηρότερο Juke με μικρότερη απόσταση από το έδαφος, αεροτομή δύο τμημάτων, αεραγωγούς στο καπό και σπαρτιατικό εσωτερικό για λόγους μείωσης βάρους, το οποίο, απλώς, είναι ταχύτερο ακόμη και από μια Porsche 911.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Nissan, το αναβαθμισμένο Juke ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε τέσσερα δευτερόλεπτα ενώ, η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 270 χλμ./ώρα.

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το project, ωστόσο, θα ήταν απίθανο η Nissan να μην το εκμεταλλευτεί τουλάχιστον ως εκθεσιακό πρωτότυπο σε κάποια από τις προσεχείς διοργανώσεις.

Πηγή: auto.in.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Εγκαινιάστηκε ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού υδρογονοκίνητων οχημάτων


Ο πρώτος Βρετανικός σταθμός ελεύθερης πρόσβασης για τον ανεφοδιασμό υδρογονοκίνητων οχημάτων ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία του στις εγκαταστάσεις παραγωγής της Honda στο Swindon. Την κατασκευή και λειτουργία του έργου ανέλαβε η εταιρία βιομηχανικών αερίων BOC, μέλος του Linde Group, ενώ το όλο εγχείρημα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της Honda με τη BOC και την εταιρία οικονομικής ανάπτυξης Forward Swindon.

Στο νέο σταθμό έχουν ελεύθερη πρόσβαση όλοι οι ερευνητές ή χρήστες υδρογονοκίνητων οχημάτων. Ο ανεφοδιασμός οχημάτων γίνεται στα 350 bar και 700 bar: πρόκειται για τις δύο στάνταρ πιέσεις που υιοθετεί η βιομηχανία αυτοκινήτου.

Ο σταθμός που φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις της UK Manufacturing της Honda στο Swindon, στοχεύει να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη υδρογονοκίνητων οχημάτων – όπως το Honda FCX Clarity κυψελών καυσίμου- και στη σχετική υποδομή ανεφοδιασμού.

Επίσης, δημιουργεί ένα στρατηγικό κρίκο κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου Μ4 που συνδέει το Λονδίνο με τη Swansea. Πρόκειται για έναν πλήρως λειτουργικό σταθμό εμπορικής κλίμακας που χρησιμοποιεί δοκιμασμένη τεχνολογία και μπορεί να εξαπλωθεί σε όλη τη χώρα, προκειμένου να δημιουργηθεί το απαραίτητο δίκτυο για ευρεία χρήση υδρογονοκίνητων μέσων μεταφοράς.

Μεταξύ των πολλών καινοτομιών του νέου σταθμού είναι η δυνατότητα συνεχούς ανεφοδιασμού από μία συστοιχία κυλίνδρων υδρογόνου. Αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα θα μπορούν να ανεφοδιάζονται το ένα κατόπιν του άλλου, χωρίς αναμονή για την παραγωγή υδρογόνου.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό είναι η σχεδίαση: μοιάζει με συμβατικό σταθμό ανεφοδιασμού και ο χρόνος ανεφοδιασμού δεν διαφέρει σημαντικά από τον αντίστοιχο των συμβατικών καυσίμων. Το Honda FCX Clarity, για παράδειγμα, χρειάζεται λιγότερο από πέντε λεπτά. Ο καταναλωτής θα νομίζει ότι βρίσκεται σε ένα συνηθισμένο πρατήριο καυσίμων.

Με την ευκαιρία των εγκαινίων, ο Richard Kemp-Harper, Επικεφαλής Τεχνολόγος σε θέματα Μεταφοράς και Ενέργειας, στο Συμβούλιο Τεχνολογικής Στρατηγικής (Technology Strategy Board) δήλωσε: «Η αλλαγή από τα συμβατικά συστήματα μεταφοράς σε βιώσιμες, εναλλακτικές λύσεις χαμηλών επιπέδων άνθρακα είναι κάτι που μπορεί να γίνει μέσα από τη συνεργασία επιχειρήσεων και κυβέρνησης στην ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων. Ο νέος σταθμός ανεφοδιασμού δίνει μία πρώτη ρεαλιστική εικόνα από το σημαντικό ρόλο του υδρογόνου όταν χρησιμοποιείται σε πραγματικές συνθήκες. Είναι ένα άριστο παράδειγμα του είδους της συνεργασίας και καινοτομίας που χρειαζόμαστε».

Ο Mike Huggon, Διευθύνων Σύμβουλος της BOC σε Βρετανία και Ιρλανδία, δήλωσε: «Είναι ο πρώτος Βρετανικός σταθμός εμπορικής κλίμακας με ελεύθερη πρόσβαση. Καταδεικνύει ότι μπορούμε να ‘χτίσουμε’ την απαραίτητη υποδομή για την καθιέρωση ενός συστήματος ηλεκτροκίνητων μέσων μεταφοράς. Αλλά ακόμα και με ιδιωτική και δημόσια υποστήριξη – όπως αυτή στο Swindon – χρειαζόμαστε τη δέσμευση της Κυβέρνησης ώστε να επεκταθούμε σε όλη τη χώρα. Εμείς μπορούμε να προσφέρουμε τα εργαλεία, αλλά η Κυβέρνηση πρέπει να δημιουργήσει το πλαίσιο της πολιτικής στο οποίο θα μπορούμε να κατασκευάσουμε τις υποδομές τεχνολογιών χαμηλών εκπομπών άνθρακα του αύριο».

Ο Ian Piper, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας οικονομικής ανάπτυξης Forward Swindon, δήλωσε: «Νιώθω περήφανος που συμμετέχουμε σε μία τόσο ενδιαφέρουσα σύμπραξη δημοσίου-ιδιωτικού τομέα. Η Forward Swindon ήταν ο ‘εγκέφαλος’ αυτού του project και συγκέντρωσε τα κεφάλαια: έτσι αποδεικνύεται πως καινοτόμα projects μπορούν να υλοποιηθούν στη Βρετανία, ακόμα και σε εποχή ύφεσης. Η στρατηγική θέση του Swindon το καθιστά κοιτίδα νέων τεχνολογιών του τομέα μεταφορών και είμαι σίγουρος ότι το ενδιαφέρον και οι σχετικές πρωτοβουλίες θα αυξηθούν».

Ο Thomas Brachmann, Επικεφαλής R&D Ηλεκτροκινητήρων της Honda, σχολίασε: «Η τεχνολογία καυσίμου υδρογόνου είναι η απόλυτη λύση στο χώρο της αυτοκίνησης, καθώς πληροί τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις και προσφέρει την αυτονομία και τις επιδόσεις που προσδοκούν οι πελάτες. Η συνεργασία αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Honda, παρόχων υποδομών όπως η BOC και δημοσίου τομέα μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για μελλοντική ανάπτυξη».

Από το «μίγμα» Juke και GT-R δημιουργήθηκε το απόλυτο supercar crossover

Αν και πρόκειται για ένα μοντέλο υπό σχεδιασμό, είναι σαφές ότι διατηρεί τον τολμηρό χαρακτήρα του JUKE. Ωστόσο, με την προσθήκη των μεγάλων θόλων στους τροχούς, τους ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, καθώς και με μια μοναδική διαιρούμενη πίσω αεροτομή, το JUKE-R τονίζει εξαρχής ότι δεν είναι ένα συνηθισμένο crossover, είναι ένα Juke που «κρύβει» ένα GT-R μέσα του. Το JUKE-R είναι ένα αυτοκίνητο που δεν προορίζεται για την παραγωγή και αναπτύχθηκε από κοινού από τη Nissan, με τη συμβολή του Κέντρου Τεχνολογίας της (NTC-E) και τον κορυφαίο οίκο του μηχανοκίνητου αθλητισμού RML.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 3,8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας που έρχεται από το supercar GT-R της Nissan. Κάτω από το δάπεδο υπάρχει το διαφορικό έξι ταχυτήτων του GT-R, όπου ο εμπρός και ο πίσω άξονας ενώνονται από μια τροποποιημένη μετάδοση της τετρακίνησης του GT-R, ενώ το σύνολο ολοκληρώνουν οι ακτινωτοί τροχοί 20 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο.

Το εσωτερικό συνδυάζει με φινέτσα τα στυλ του crossover και του supercar, καθώς το ταμπλό του JUKE έχει μετατραπεί για να φιλοξενήσει τα απαραίτητα όργανα, όπως και την 7 ιντσών οθόνη LCD από το GT-R. Η κεντρική κονσόλα του Juke που είναι εμπνευσμένη από το ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας παραμένει ως έχει. Τα μπροστινά καθίσματα είναι αγωνιστικών προδιαγραφών με πρόσδεση πέντε σημείων, ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα ορατό roll cage, με βάση τα πρότυπα ασφαλείας της FIA, για αυξημένη ακαμψία.
"Το Nissan JUKE είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά αυτοκίνητα στην αγορά σήμερα. Η τολμηρή σχεδίαση του συγκεκριμένου crossover έχει εξάψει τη φαντασία των αγοραστών αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη. Μετά από μόλις ένα χρόνο από το λανσάρισμα του, γιορτάζουμε πάνω από 100.000 πωληθέντες μονάδες" δήλωσε ο Paul Willcox, Senior Vice President, Sales and Marketing της Nissan στην Ευρώπη.

SEAT Mii – το σπορ αυτοκίνητο πόλης με την νεανική σχεδίαση



Με το νέο Mii, η SEAT παρουσιάζει το ιδανικό αυτοκίνητο για τον σύγχρονο τρόπο ζωής στην πόλη. Το Mii κάνει την ζωή πιο εύκολη – με συναρπαστική χρηστικότητα, εξαιρετική οδηγική απόλαυση, υψηλή απόδοση και καινοτόμο τεχνολογία. Το Mii συνδυάζει την σπορ σχεδίαση και την μεγάλη δυνατότητα για εξατομίκευση. Επιπλέον το εξαιρετικό value for money συνδυάζεται με ιδιαίτερα λογικά κόστη συντήρησης. Στην Ισπανία οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του χρόνου και στην υπόλοιπη Ευρώπη μετά την άνοιξη του 2012. Με μήκος 3.56 μέτρα, το Mii έχει το τέλειο μέγεθος για τις σύγχρονες πόλεις. Το δίπορτο Mii έρχεται στην αγορά στο τέλος του 2011 ενώ η τετράθυρη έκδοση ακολουθεί τον επόμενο χρόνο. Ο καινούργιος βενζινοκινητήρας των 1.0 λίτρων με 44 και 55 kW (60 και 75 hp) σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 854 κιλών εγγυούνται εξαιρετικό κράτημα και υποδειγματική απόδοση, ενώ το Mii Ecomotive έχει εκπομπές CO2 μόλις 97 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Το Mii επίσης είναι ηγέτης όσον αφορά τις καινοτόμες τεχνολογίες. Για παράδειγμα το City Safety Assist παρέχει επιπλέον ασφάλεια στην πόλη, ενώ το Φορητό Σύστημα Infotainment της SEAT συγκεντρώνει μαζί πολλές λειτουργίες.

Ιδανικό για την πόλη και για μεγάλα ταξίδια

Ακόμα κι αν το Mii χωράει σε κάθε χώρο στάθμευσης, η βέλτιστη χρήση του εσωτερικού χώρου του συνεπάγεται άφθονο χώρο για τέσσερις επιβάτες. Με όγκο αποσκευών 251 λίτρων το Mii προσφέρει τον μεγαλύτερο χώρο στην κατηγορία του, ενώ με την δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων ο όγκος αποσκευών αυξάνει στα 951 λίτρα. Ωστόσο το Mii δεν σταματά στα όρια της πόλης. Η ευρυχωρία του, τα εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και η σπορ δυναμική του – επίσης χάρη στο μικρό του βάρος – το κάνουν ένα συναρπαστικό σύντροφο και σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

Σχεδιασμός – Μεσογειακό και απλό

Από την πρώτη ματιά το Mii είναι αναγνωρίσιμο ως ένα γνήσιο μέλος της οικογένειας SΕΑΤ. Το μπροστινό μέρος παραπέμπει στο κλασσικό πλέον σχεδιασμό arrow design. Το πλαϊνό μέρος διακρίνεται από τους μεγάλους θόλους των τροχών και τις δυναμικές γραμμές της οροφής. Το πίσω μέρος παρουσιάζει ένα νέο design των φώτων με τριγωνικά σχήματα. Οι τέλειες αναλογίες είναι σημείο κλειδί της κατασκευής του με το πλάτος των 1.64μ, τα μακριά μεταξόνια των 2.42 μ και τους ασυνήθιστα μικρούς προβόλους μπροστά-πίσω.Μοντέρνα σαφήνεια και πλήρης λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά στοιχεία του εσωτερικού. Η τέλεια εργονομία των οργάνων και των χειριστηρίων ταιριάζουν με την ποιότητα των υλικών του ταμπλό που μπορούν να εξατομικεύονται χρησιμοποιώντας διαφορετικά χρώματα μέσα από τις πολλές επιλογές. Τα καθίσματα του είναι επίσης νέα - με ενσωματωμένα προσκέφαλα – και προσδίδουν σπορ αίσθηση, ενώ είναι πολύ άνετα και κατάλληλο και για μεγαλύτερα ταξίδια.

Ασφάλεια – το Mii κοιτά μπροστά και φρενάρει από μόνο του

Μια μοναδική καινοτομία σε αυτή την κατηγορία οχημάτων αποτελεί το City Safety Assist, το οποίο σε περίπτωση κινδύνου προειδοποιεί τον οδηγό ή ακόμα και φρενάρει αυτόματα. Ένας αισθητήρας λέιζερ αναγνωρίζει άλλα οχήματα μπροστά, είτε κινούνται είτε είναι στάσιμα. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό για το ενδεχόμενο ατυχήματος σε ταχύτητες μικρότερες των 30km/h. Αν ο/η οδηγός δεν αντιδράσει το Mii ακινητοποιείται αυτόματα. Σε πολλές περιπτώσεις αυτό αρκεί ώστε να αποφευχθεί ένα ατύχημα ή τουλάχιστον να περιοριστούν οι συνέπειες του. Το ESP είναι επίσης διαθέσιμο και πάντα συνδυάζεται με το City Safety Assist. Ο σχεδιασμός έδωσε έμφαση στο χαμηλό βάρος που φτάνει μόλις στα 854kg. Το αμάξωμα του Mii είναι ένα κομμάτι υψηλής τεχνολογίας, που συνδυάζει υψηλής αντοχής και πολύ ανθεκτικό χάλυβα. Χάρη στην εξαιρετική ακαμψία, παρέχει υψηλή ποιότητα κύλισης και εξαιρετική παθητική ασφάλεια. Οι πλευρικοί αερόσακοι είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και είναι ιδιαίτερα μεγάλοι για την καλύτερη δυνατή προστασία του σώματος και του κεφαλιού.

Οδήγηση – Σπορ συμπεριφορά με χαμηλή κατανάλωση

Κάτω από το καπό του Mii υπάρχει μια εντελώς νέα γενιά κινητήρων. Το συμπαγές τρικύλινδρο μοτέρ ενός λίτρου είναι πολύ ελαφρύ και με ομαλή λειτουργία. Με δύο αποδόσεις 44 και 55 kW (60 και 75 hp), εξασφαλίζει οικονομία, σβελτάδα και δυναμική οδήγηση. Επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 160 και 170 χλμ/ώρα, ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι μόνο 4.5 και 4.7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και το ντεπόζιτο βενζίνης των 35 λίτρων προσφέρει μεγάλη αυτονομία. Αναμφισβήτητα οι πιο οικονομικές και φιλικές στο περιβάλλον, είναι οι δύο εκδόσεις Ecomotive του Mii. Χάρη στο σύστημα Start/Stop και το σύστημα ανάκτηση ενέργειας επιτυγχάνεται περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 και κατανάλωσης με μόλις 4,2 λίτρα και 97 γραμμάρια. Το μικρό SEAT θα είναι διαθέσιμο αργότερα και με CNG και θα εκπέμπει μόλις 86 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, καθιστώντας το ένα από τα πιο καθαρά αυτοκίνητα στον κόσμο. Ως εναλλακτική λύση στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το Mii διατίθεται επίσης με αυτόματο κιβώτιο, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία διαχειρίζονται την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων.

Infotainment – μοναδικά εργαλεία για αποδοτικότερη οδήγηση

Η SEAT είναι μια νέα μάρκα - το μοναδικό Φορητό Σύστημα Infotainment είναι φυσικά, μέρος αυτής. Το καινοτόμο σύστημα με μία 5-ιντσών οθόνη είναι αποσπώμενο για χρήση εκτός οχήματος και ταυτόχρονα πλήρως συμβατό με τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Οι λειτουργίες του περιλαμβάνουν το σύστημα πλοήγησης, το σύστημα hands-free τηλέφωνου με φωνητικό έλεγχο και ενσωματωμένο υπολογιστή ταξιδιού.

Οι μοναδικές λειτουργίες του Φορητού Συστήματος της SEAT περιλαμβάνουν επίσης το σύστημα Eco-trainer. Στην οθόνη προβάλλονται συστάσεις για τις στροφές του κινητήρα, οι μέσες τιμές και το προφίλ της κατανάλωσης, πληροφορίες που βοηθούν τον ιδιοκτήτη του Mii να οδηγεί ιδιαίτερα οικονομικά. Το σύστημα Μπορεί να είναι διαρκώς ενημερωμένο, μέσω Internet, ενώ εξατομικευμένες εφαρμογές θα προσφέρουν επιπλέον λειτουργίες στο μέλλον.

Εξοπλισμός – σπορ σικ ή σικ σπορ

Με τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, δύο πακέτα Style και μια ευρεία γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και αξεσουάρ, το Mii μπορεί να προσαρμοστεί τέλεια για να ταιριάζει σε κάθε προφίλ. Ακόμη και το βασικό μοντέλο έχει όλα τα στοιχεία για την ασφάλεια και την οδηγική απόλαυση, όπως το ABS, ρυθμιζόμενο τιμόνι, πλευρικούς αερόσακους και βάσεις ISOFIX με Top Tether. Reference και Style είναι τα ονόματα των άλλων δύο εκδόσεων εξοπλισμού, με το Style να προσφέρει εξοπλισμό, όπως ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλείδωμα. Θα προτιμούσατε πιο κομψό ή πιο σπορ χαρακτήρα στο Mii σας; Τα δύο πακέτα εξοπλισμού Chic και Sport προσφέρουν επιλογές, για ξεχωριστό χρώμα και διακοσμητικά στοιχεία στο εσωτερικό. Ζάντες αλουμινίου και δερμάτινο τιμόνι είναι μέρος των πακέτων - το πακέτο χρωμίου στην Chic έκδοση δίνει μια ξεχωριστή νότα, ενώ η έκδοση Sport διαθέτει φιμέ τζάμια και σπορ ρύθμιση της ανάρτησης για ακόμα πιο δυναμική συμπεριφορά.