Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011

Ακρόπολις 2011


Την 5η νίκη τους στο WRC κατέκτησαν οι Sébastien Ogier – Julien Ingrassia στο Ράλι Ακρόπολις μετά από μια συγκλονιστική μάχη με τους ομόσταυλους τους Sébastien Loeb – Daniel Elena. Για 22η φορά η Citroën κάνει το 1-2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ενώ τόσο οι Loeb-Elena, όσο και η Citroën World Rally Team διεύρυναν τη διαφορά τους στη βαθμολογία από τους διώκτες τους.      

Και τις τρεις ημέρες του Ράλι Ακρόπολις, ενός από τους πιο σκληρούς και εντυπωσιακούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το Citroën DS3 WRC κυριάρχησε, αρχικά στα χέρια του Petter Solberg και στη συνέχεια σε εκείνα των Sébastien Loeb και Sébastien Ogier, των οποίων η μάχη για την κατάκτηση της νίκης, διήρκεσε μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή. Οι Sébastien Loeb – Daniel Elena   ξεκίνησαν την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα, με μόλις 2,2δλ. διαφορά σε σχέση με τους δεύτερους Sébastien Ogier – Julien Ingrassia, έχοντας τον άχαρο ρόλο να καθαρίζουν το δρόμο. Στη πρώτη ειδική της ημέρας ο Ogier πέρασε στην 1η θέση με μόλις 0,1δλ. όμως στην αμέσως επόμενη ο Loeb απάντησε περνώντας μπροστά επίσης με 0,1δλ.!
«Βρίσκομαι σε μια κατάσταση που πρέπει να πάρω ρίσκα για να υπερασπιστώ τη θέση μου. Πιέζω ακόμα περισσότερο από τις δύο πρώτες ημέρες» παραδέχτηκε ο 7κις παγκόσμιος πρωταθλητής. «Παρ’ όλα αυτά τα πράγματα πήγαν καλά και έχουμε προστατέψει αρκετά το αυτοκίνητο μας. Όσο για τη νίκη δεν μπορώ να πω μέχρι να δω πόσο πολύ θα μας επηρεάσει το καθάρισμα του δρόμου».

«Ο Seb ήταν πολύ γρήγορος και δεν καταφέραμε να κερδίσουμε πολύ χρόνο. Πίστευα ότι το καθάρισμα του δρόμου θα έπαιζε μεγαλύτερο ρόλο. Ίσως δεν έχουμε πιέσει αρκετά. Θα πρέπει να πιέσω περισσότερο στη συνέχεια και να πάρω μεγαλύτερα ρίσκα», δήλωσε ο Ogier.
Παρά την πολύ καλή επίδοση του Loeb στην 16η ειδική, ο Ogier πέρασε μπροστά 6,2δλ. και ανέβασε τη διαφορά στα 10δλ. στην αμέσως επόμενη ειδική. Τα 4χλμ. της Power Stage δεν ήταν αρκετά για να αλλάξει κάτι με τον Ogier να επικρατεί και εκεί με μόλις 9χλστ. του δευτερολέπτου!
«Η νίκη μας σε συνδυασμό με την επικράτηση μας και στην Power Stage μας απέδωσε 28 βαθμούς που θα μας φανούν πολύτιμοι στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για δύο λόγους. Πρώτον γιατί έδωσε στον Seb και σε εμένα τις ίδιες πιθανότητες να αγωνιστούμε για τη νίκη – και είμαι περήφανος που αποζημίωσα την εμπιστοσύνη τους - και δεύτερον για την αξιοπιστία του DS3 WRC που δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα σε ένα τόσο σκληρό αγώνα».


Παρά το ότι έπρεπε να καθαρίζει το δρόμο τις 2 από τις τρεις ημέρες του αγώνα, ο Loeb έβγαλε και θετικά συμπεράσματα από το Ράλι Ακρόπολις. «Πριν την εκκίνηση δεν έβαζα τη νίκη πάνω απ’ όλα. Τα έδωσα όλα όμως η πορεία του αγώνα δεν μου επέτρεψε να αγωνιστώ με ίσους όρους. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ήμουν ο ταχύτερος. Σε κάθε περίπτωση οι είκοσι βαθμοί που μαζέψαμε μας επιτρέπουν να ανοίξουμε περεταίρω τη διαφορά μας από τον Mikko Hirvonen.»      
«Το 1-2 και μάλιστα σε έναν από τους αγαπημένους για τους ανταγωνιστές μας αγώνα, είναι πραγματικά ένα φανταστικό αποτέλεσμα», δήλωσε ο Olivier Quesnel, επικεφαλής της Citroën Racing. «Είμαι πολύ χαρούμενος και για τους δύο μας οδηγούς που συνέλεξαν πολύτιμους βαθμούς για το κυνήγι των τίτλων. Με έξι νίκες στους επτά πρώτους αγώνες είμαστε πολύ περήφανοι για το ξεκίνημα μας με το DS3 WRC».

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος – SS1 έως SS4: Petter Solberg (Citroën DS3) – SS5: Sébastien Ogier (Citroën DS3) – SS6: Sébastien Loeb (Citroën DS3).
2ο σκέλος – SS7 έως SS9: Sébastien Ogier – SS10:  Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta) – SS11: Loeb – SS12: Ogier – SS13: Latvala.
3ο σκέλος – SS14: Latvala – SS16: Mikko Hirvonen (Ford Fiesta) – SS17: Jari-Matti Latvala – SS18: Ogier.

Καλύτερες επιδόσεις : Ogier, 6 ταχύτεροι χρόνοι – Latvala, 5 – P. Solberg, 4 – Loeb, 2 – Hirvonen

Το Mazda 787B guest star στον Le Mans 2011


Leverkusen, 14 Ιουνίου 2011. 20 χρόνια μετά τη νίκη στον πιο απαιτητικό αγώνα αντοχής παγκοσμίως -διάρκειας 24 ωρών-, το Νο. 55 Mazda 787B επέστρεψε ως guest star για τον αγώνα Le Mans 2011. Κάνοντας δύο γύρους επίδειξης στο θρυλικό Circuit de la Sarth, την Πέμπτη 9 Ιουνίου και το Σάββατο 11 Ιουνίου, ενθουσίασε το τεράστιο κοινό του Le Mans με την αναβίωση του αξέχαστου ήχου από τους τέσσερεις ρότορες του κινητήρα του.  Αυτό το πλήρως ανακατασκευασμένο και μοναδικό πρωτότυπο αυτοκίνητο, ήταν επίσης ο επικεφαλής της παρέλασης των οδηγών γύρω από την πόλη Le Mans, την Παρασκευή 10 Ιουνίου.



«Είναι μια αξέχαστη εμπειρία να βρίσκομαι στην Le Mans φέτος. Είναι η πρώτη φορά που οδηγώ αυτό το αυτοκίνητο αλλά υποδεικνύει πραγματικό χαρακτήρα. Μόλις σε δύο γύρους μπόρεσα να αποκτήσω σχέση μαζί του» λέει ο Patrick Dempsey, ηθοποιός και οδηγός του RX-8 και ο ιδιοκτήτης της ομάδας στο Grand-AM series στις ΗΠΑ. Ο Dempsey ήταν ο πρώτος που οδήγησε το 787B  την Πέμπτη, πριν την παρέλαση των οδηγών την Παρασκευή, προς ευχαρίστηση των ενθουσιασμένων θεατών. Συμμετείχε επίσης στην συνέντευξη τύπου μαζί με τον Seita Kanai, Εxecutive Vice President της Mazda και πολλούς από τους οδηγούς και τα μέλη της νικήτριας ομάδας του 1991 καθώς και τον πρόεδρο της οργανωτικής επιτροπής του Le Mans, Jean-Claude Plassart.

Κατά την διάρκεια της παρέλασης των οδηγών, 170.000 εκστασιασμένοι θεατές παρακολούθησαν τον δρομέα των 700 ίππων στους δρόμους της Le Mans με οδηγούς τον Yojiro Terada (Ιαπωνία) και τον David Kennedy (Ιρλανδία) που για αρκετά μεγάλο διάστημα ήταν οδηγοί αγώνων αυτοκινήτων Mazda στον Le Mans. Η παρέλαση συνεχίστηκε με τον Patrick Dempsey, τον Seita Kanai, τον Pierre Dieudonné (Βέλγιο) και πολλούς άλλους.

Το Σάββατο, στα πλαίσια προθέρμανσης για τον αγώνα, ο Johnny Herbert (Ηνωμένο Βασίλειο) επέστρεψε στο τιμόνι του αυτοκινήτου που του χάρισε τη νίκη, για δύο γύρους έντονου συναισθηματισμού. Αν και ήταν ο πιλότος του 787B που έκοψε πρώτο το νήμα το 1991, δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει τους υπόλοιπους οδηγούς στο βάθρο εξ’ αιτίας μίας λιποθυμίας που προκλήθηκε από αφυδάτωση. Φέτος όμως, μετά από μια διακωμώδηση και ψευδή αναπαράσταση της λιποθυμίας, κλήθηκε να ανέβει στο βάθρο του Le Mans και να γιορτάσει την προσωπική του νίκη αλλά και την νίκη της Mazda. Ήταν η πρώτη και μοναδική Ιαπωνική κατασκευάστρια εταιρία που κέρδισε τον 24ωρο αγώνα του Le Mans.

O Seita Kanai, Εxecutive Vice President της Mazda Motor Corporation αναφέρει: «Είναι καταπληκτικό να βλέπεις τόσους πολλούς λάτρεις του motorsport να θυμούνται ακόμα την νίκη της Mazda στον 24ωρο αγώνα Le Mans πριν από 20 χρόνια και να εκφράζουν ακόμα τον ίδιο ενθουσιασμό. Η νίκη μας είχε να κάνει με την πλήρη αφοσίωση και το πάθος των μηχανικών μας αλλά και όλης της ομάδας. Το ίδιο πνεύμα μας ακολουθεί μέχρι και σήμερα με την εξέλιξη της τεχνολογίας SKYACTIV που θα επιφέρει επανάσταση στη νέα γενιά των οχημάτων Mazda».