Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

CLS mini από την Mercedes

Η Mercedes σχεδιάζει να λανσάρει στην αγορά μέχρι το 2014 μία junior CLS που θα διαθέτει όλα τα καλά του μοντέλου που ήδη κυκλοφορεί στους δρόμους. Πρόκειται για το μικρότερο κουπέ στην γκάμα της γερμανικής εταιρείας το οποίο θα τοποθετείται κάτω από την νέα C-Class Coupe και θα βασίζεται στην πλατφόρμα MFA. Τα κοινά στοιχεία της μικρής CLS με τη νέα A-Class αφορούν τους κινητήρες και θα πρέπει να περιμένουμε εκδόσεις από 1,4 έως 2,0 lt όπου όλες τους θα είναι υπερτροφοδοτούμενες. Οι βενζινοκινητήρες θα προέρχονται από την Renault, όπως και ο diesel των 1,6 lt, ενώ ο μεγαλύτερος των 2,2 lt θα είναι της Mercedes.

Sneak Peek 12

Το VW Club σας προσκαλεί...

Αγαπητά μέλη,
οι μέρες περνάνε και η αγωνία κορυφώνεται σιγά σιγά καθώς πλησιάζει η Παρασκευή 25/03/2011 όπου θα ξεκινήσουμε από διάφορες πόλεις της Ελλάδας και θα συναντηθούμε στον Βόλο όπου θα περάσουμε το τριήμερο και θα γιορτάσουμε τα 7 χρόνια ζωής του Hellenic VWClub!
Οι εκπλήξεις είναι έτοιμες, οι σκανδαλιές - φάρσες έχουν ήδη οργανωθεί και όλοι μας ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε!
Το ξενοδοχείο που θα μας φιλοξενήσει την Παρασκευή 25 και το Σάββατο 26 Μαρτίου είναι το Valis Resort, μια πολυτελή ξενοδοχειακή μονάδα 5* το οποίο μας προσφέρει και την δυνατότητα να παρατείνουμε την διαμονή μας με τις ίδιες χαμηλές τιμές!
Όσοι από εσάς επιθυμείτε να έρθετε μαζί μας για το τριήμερο ή έστω και να συμμετάσχετε απλά στο βραδινό γεύμα (μπουφέ) του Σαββάτου που θα γίνει στο εστιατόριο του ξενοδοχείου προλαβαίνετε να δηλώσετε συμμετοχή!
Θα θέλαμε να αναφέρουμε επίσης πως λόγω της προγραμματισμένης, για τον Οκτώβριο, εκδρομής στη Γερμανία δεν θα πραγματοποιηθεί 2η Πανελλήνια Συνάντηση εκείνη την περίοδο, πράγμα που κάνει ακόμη πιο σημαντική αυτή την εκδρομή!
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής, πρόγραμμα εκδρομής, παραγγελία επετειακής μπλούζας και φυσικά για δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επισκευθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο:
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=44780

Σας περιμένουμε μαζί με το ταίρι σας και την παρέα σας, από οποιαδήποτε πόλη και αν είστε, ό,τι αυτοκίνητο και αν έχετε, να έλθετε να γιορτάσουμε τα γενέθλια του Hellenic VWClub και να διασκεδάσετε με την μεγάλη παρέα μας!

Με εκτίμηση,
Το Δ.Σ. της Λέσχης

Γυαλιά καρφιά... η Lamborghini!

Ένας κινέζος βιομήχανος θέλησε να διαλύσει τη Lamborghini του και διάλεξε την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Καταναλωτή. Πρόκειται για μια Lamborghini Gallardo L140 την οποία ο ιδιοκτήτης την αγόρασε πριν μερικούς μήνες και άρχιζε να παρουσιάζει προβλήματα. Άμεσα πήγε στην αντιπροσωπεία για να βρει μια λύση όμως οι υπεύθυνοι δε διόρθωσαν το πρόβλημα με αποτέλεσμα να εξοργιστεί ο ιδιοκτήτης και σαν ένδειξη διαμαρτυρίας αποφάσισε την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Καταναλωτή να προσλάβει μια ομάδα εργαζομένων, να τους δώσει βαριοπούλες και να την σπάσουν έξω από την αντιπροσωπεία της Laborghini.Το γεγονός προσέλκυσε πολύ κόσμο και σίγουρα ήταν μια δυσφήμηση για την Ιταλική μάρκα αυτοκινήτων αφού η είδηση πήρε μεγάλη διάσταση.

Honda Jazz 2011






Αναμφίβολα, το Honda Jazz αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις για όποιον ψάχνει ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο και πρακτικό αυτοκίνητο στην κατηγορία B. Παράλληλα, οι κινητήρες των 1.2lt και των 1.4lt είναι άκρως οικονομικοί, το εσωτερικό είναι ποιοτικό και η οδική συμπεριφορά δεν έχει κάποιο ψεγάδι. Το σημαντικότερο όμως μειονέκτημα του Honda Jazz αποτελούσε το αυτόματο ρομποτιζέ κιβώτιο ταχυτήτων με τις αργές εναλλαγές σχέσεων.

Honda φαίνεται πως έλαβε υπ’ όψιν της τόσο τις αρνητικές κριτικές των ΜΜΕ όσο και τις απόψεις των πελατών της και στο ανανεωμένο Honda Jazz του 2011 προχώρησε στην αλλαγή του αυτόματου - ρομποτιζέ - κιβωτίου με το γνωστό και εξαιρετικό από την προηγούμενη γενιά CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων). Σύμφωνα μάλιστα με την ιαπωνική φίρμα το CVT έχει βελτιωθεί σημαντικά και είναι διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιούν το Honda Insight όσο και του επερχόμενου Honda Jazz Hybrid.Το κιβώτιο έχει δύο προγράμματα λειτουργίας (D και S) όπου στο S μπορεί ο οδηγός να αλλάζει τις σχέσεις μέσω paddles στο τιμόνι.

Εκτός του κιβωτίου CVT το ανανεωμένο Honda Jazz φέρει κάποιες μικρές αλλαγές στον αισθητικό τομέα και πιο συγκεκριμένα στα φωτιστικά σώματα, στους προφυλακτήρες, στη μάσκα και στις ζάντες. Φυσικά δύο νέα χρώματα υπάρχουν στην παλέτα (Deep Sapphire Blue και Ionized Bronze) ενώ στο εσωτερικό το ταμπλό έχει πιο σκούρη απόχρωση.

Μικροεπεμβάσεις έγιναν στην ανάρτηση του Honda Jazz με στόχο τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Οι κινητήρες παραμένουν στα 1.2lt και 1.4lt με τους 90ps και 100ps αντίστοιχα. Ο πρώτος υπόσχεται μέση κατανάλωση 5.3lt/100km με εκπομπές ρύπων στα 123gr/km και ο δεύτερος 5.5lt/100km και 126gr/km.