Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

Το νέο crossover της Οpel με το περίεργο όνομα...

H Οpel παρουσίασε στην Γενεύη το νέο της crossover, το Οpel Mokka.Exei σπορ στυλ και μια ποικιλία από κινητήρες, συμπεριλαμβανομένων ενός 1,6-λίτρων βενζίνης με 115 ίππους, ενός υπερτροφοδοτούμενου 1,4-λίτρων βενζίνης με 140 ίππους και ενός 1,7-λίτρων CDTI diesel με 130 ίππους. Όλα τα μοντέλα θα έχουν στο βασικό τους εξοπλισμό συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC), Traction Control (TC), Hill Start Assist (HSA) και το Hill Descent Control (HDC) ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τετρακίνητης έκδοσης.






Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Επιχορήγηση επιχειρήσεων οδικών μεταφορών: Ποιοί την δικαιούνται και τι επιδοτείται

Προκηρύχθηκε το πρόγραμμα «Εκσυγχρονισμός Χερσαίων Εμπορευματικών Οδικών Μεταφορών», μέσω του οποίου υφιστάμενες αλλά και νέες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με δραστηριότητα στον τομέα των οδικών μεταφορών εμπορευμάτων και υπηρεσιών μετακόμισης μπορούν να λάβουν επιδότηση έως 70%, με στόχο τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας τους.



Δικαιούχοι

Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν:

Υφιστάμενες μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο στους τομείς των αμιγώς χερσαίων εμπορευματικών οδικών μεταφορών (διεθνών και μη) και οι οποίες ταξινομούνται στον επιλέξιμο κλάδο (ΚΑΔ) του προγράμματος 49.4 «Οδικές μεταφορές εμπορευμάτων και υπηρεσίες μετακόμισης» και έχουν αρχίσει τη δραστηριότητά τους το αργότερο μέχρι την 30/9/2010, λειτουργούν αδιαλείπτως από τότε και οι οποίες έχουν νομική μορφή όπως ορίζεται από το Νόμο 3887/2010 για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές.
Νέες επιχειρήσες που έχουν αρχίσει τη δραστηριότητα τους μετά τις 30/9/2010 και μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης του προγράμματος και λειτουργούν αδιαλείπτως από τότε. Για αυτές τις εταιρείες που ιδρύθηκαν ή θα ιδρυθούν μετά την εφαρμογή του νόμου για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές επιλέξιμες θεωρούνται οι εταιρείες με νομική μορφή ΑΕ, ΕΠΕ.
Υπό σύσταση επιχειρήσεις: Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν φυσικά πρόσωπα τα οποία έχουν κλείσει το 18ο έτος της ηλικίας τους κατά την ημερομηνία υποβολής επενδυτικής πρότασης, τα οποία επιθυμούν να ιδρύσουν πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στους τομείς των αμιγώς χερσαίων εμπορευματικών οδικών μεταφορών. Η απαίτηση αυτή αφορά το σύνολο των εταίρων ή μετόχων. Οι επιχειρήσεις αυτές θα συσταθούν μετά την ημερομηνία προκήρυξης του προγράμματος. Βασική προϋπόθεση είναι ότι τα φυσικά πρόσωπα θα συστήσουν εταιρεία ΑΕ ή ΕΠΕ πριν την πρώτη εκταμίευση της αναλογούσας επιχορήγησης.

Τι επιδοτείται


Το πρόγραμμα «Εκσυγχρονισμός Χερσαίων Εμπορευματικών Οδικών Μεταφορών» επιδοτεί τις επιλέξιμες επιχειρήσεις για δαπάνες των εξής κατηγοριών:

Ανέγερση / διαμόρφωση κτιριακών εγκαταστάσεων
Αγορά οικοπέδου
Επένδυση σε άλλα πάγια, όπως αγορά εξοπλισμού
Εξοικονόμηση ενέργειας
Αγορά τεχνογνωσίας, λογισμικού, πληροφοριακών συστημάτων κ.λπ.
Μετεγκατάσταση σε ΒΙ.ΠΕ. – Βιοτεχνικά Πάρκα ή ενοικίαση οικοπέδου εκτός ΒΙ.ΠΕ. για ένα έτος
Άυλες δαπάνες, όπως:
Εκπαίδευση, πιστοποίηση
Συμμετοχή σε εκθέσεις
Συμβουλευτικές υπηρεσίες

Προϋπολογισμός έργων

Στο πλαίσιο του προγράμματος, συνολικού ύψους 30.000.000 εκατ. ευρώ, ενισχύονται έργα επιλέξιμου προϋπολογισμού από 30.000 ευρώ μέχρι 180.000 ευρώ. Πάντως, ο υποβαλλόμενος προϋπολογισμός της πρότασης μπορεί να υπερβαίνει το όριο των 180.000 ευρώ, ειδικά στην περίπτωση που υπάρχει απόκτηση νέου οχήματος με προδιαγραφές που υπερβαίνουν τα κοινοτικά πρότυπα. Η δημόσια δαπάνη του προγράμματος συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, και ειδικότερα από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), και από το Ελληνικό Δημόσιο.
Ποσοστό δημόσιας χρηματοδότησης – ιδίας συμμετοχής

Ειδικότερα, οι δαπάνες που θα υλοποιηθούν με βάση τον Κανονισμό (ΕΚ) αριθ.1998/2006 της Επιτροπής – Ενισχύσεις ήσσονος σημασίας (De minimis aid) θα επιδοτηθούν σε ποσοστό 70% της συνολικής τους αξίας. Επιπρόσθετα, η επιχορήγηση σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 100.000 ευρώ.
Οι δαπάνες που θα υλοποιηθούν με βάση τον Γενικό Απαλλακτικό Κανονισμό (ΕΚ) αριθμ. 800/2008 της Επιτροπής της 6ης Αυγούστου 2008 (άρθρα 14,19 και 40), θα επιδοτηθούν σε ποσοστό 25% της συνολικής τους αξίας για τις νεοσύστατες μικρές επιχειρήσεις (άρθρο 14) και 45% της συνολικής τους αξίας για τις μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις (άρθρα 19 & 40).
Το υπόλοιπο του προϋπολογισμού πέραν της δημόσιας χρηματοδότησης, θα καλύπτεται με ιδιωτική συμμετοχή του δικαιούχου της ενίσχυσης (επιχείρηση), η οποία αποδεικνύεται με την εξόφληση των παραστατικών.
Η ιδιωτική συμμετοχή μπορεί να αποτελείται από ιδία συμμετοχή των μετόχων της εταιρείας και από τραπεζικό δανεισμό (μη υποχρεωτικός). Σε κάθε περίπτωση η ιδία συμμετοχή δεν μπορεί να είναι μικρότερη του 20% του αντίστοιχου προϋπολογισμού.
Προθεσμία υποβολής προτάσεων
Τελευταία ενημέρωση: Παράταση του προγράμματος μέχρι 02/04/2012

Η ημερομηνία έναρξης ηλεκτρονικής υποβολής των προτάσεων στο πληροφοριακό σύστημα κρατικών ενισχύσεων (www.ependyseis.gr/mis) ορίζεται η 20/02/2012 με καταληκτική ημερομηνία στις 20/03/2012.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τον ΕΦΕΠΑΕ και τους εταίρους του στα τηλέφωνα 210-6985210 και το γραφείο πληροφόρησης της ΕΥΔ ΕΠΑΕ στο τηλ. 8011136300.

Πηγή: epidotisimag.gr

Περιοριστής ταχύτητας και στα επιβατικά οχήματα. Μύθος ή πραγματικότητα;

Έχεις το αμάξι.Έχεις τα λεφτά για βενζίνη. Θες να τρέξεις και δεν μπορείς! Σας φαίνεται εφιάλτης; Και όμως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει πραγματικότητα!


Τα σχέδιά του για πιθανή επέκταση της υποχρεωτικής εγκατάστασης του περιοριστή ταχύτητας, ή «κόφτη», και σε άλλους τύπους οχημάτων πέραν των βαρέων φορτηγών οχημάτων, αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδιος για θέματα μεταφορών, Σιμ Κάλας, απαντώντας σε σχετική γραπτή ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Σπύρου Δανέλλη.

Ο Επίτροπος κ. Κάλας επισημαίνει πως μετά από την αξιολόγηση των υφιστάμενων μέτρων για τα βαρέα φορτηγά που έχει προγραμματιστεί για φέτος, ενδέχεται να ακολουθήσουν περαιτέρω πρωτοβουλίες και για άλλες κατηγορίες οχημάτων, όπως για τα ελαφρά εμπορικά οχήματα βάρους κάτω των 3.5 τόνων.

Σύμφωνα με την οδηγία 2002/85/ΕΚ, όλα τα φορτηγά οχήματα άνω των 3.5 τόνων και τα επιβατικά οχήματα άνω των οκτώ θέσεων οφείλουν να έχουν εγκατεστημένους περιοριστές ταχύτητας μέγιστων ταχυτήτων 90 χμ/ώρα και 100 χμ/ώρα αντίστοιχα.

Η ερώτηση του έλληνα ευρωβουλευτή επικαλείται έρευνα που διεξήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2008 για την Επιτροπή Ολοκληρωμένων Μεταφορών, η οποία συμπεραίνει πως η εγκατάσταση περιοριστών ταχύτητας σε επιβατικά αυτοκίνητα θα μπορούσε να μειώσει τους τραυματισμούς από ατυχήματα κατά 29%, καθώς επίσης και να περιορίσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο παράγοντας της ταχύτητας οδήγησης συμβάλλει καθοριστικά στο 30% των θανατηφόρων ατυχημάτων. Η Ευρωπαϊκή Ένωση στοχεύει στη μείωση του αριθμού θανάτων από τροχαία κατά 50% μέχρι το 2020.

Πηγή: anatolh.com

Φωτογραφία: mantzidis.gr

Το Opel Ampera Γιορτάζει Διπλή Νίκη στο “10ο Internet Auto Award”

Αφότου ξεκίνησαν οι παραδόσεις στους πελάτες, το Opel Ampera έχει κερδίσει δύο βραβεία στο “10ο Internet Auto Award”, ένα διαγωνισμό που χορηγείται από το AutoScout24 website. Το Ampera αναδείχτηκε γενικός νικητής κερδίζοντας στις κατηγορίες ‘το δημοφιλέστερο νέο μοντέλο στην Ευρώπη’ και ‘ηλεκτρικά οχήματα’. Ο Enno Fuchs, Διευθυντής E-Mobility, της Opel παρέλαβε τα δύο περίοπτα βραβεία CAROLINA σε τελετή που έγινε στα πλαίσια του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. «Με το επαναστατικό Ampera, η Opel έχει αναλάβει τα ηνία στον τομέα e-mobility. Είμαστε περήφανοι που το Ampera κατέκτησε δύο βραβεία σ’ αυτό το διαγωνισμό που βασίζεται σε ψηφοφορία του κοινού». Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η Opel κερδίζει βραβείο στο μεγαλύτερο διαδικτυακό διαγωνισμό στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Φέτος, είναι η δέκατη φορά που το AutoScout 24 απονέμει το διαδικτυακό βραβείο αυτοκινήτου. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 351 μοντέλα σε διαφορετικές κατηγορίες και ειδικές κατηγορίες της αγοράς, όπου αναδεικνύεται ένας νικητής. Περισσότεροι από 160.000 χρήστες του διαδικτύου από όλη την Ευρώπη συμμετείχαν στην ψηφοφορία στην οποία κρίθηκε και ο γενικός νικητής. Η νίκη του Ampera έρχεται σε συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας του Insignia το 2009 όταν αναδείχτηκε γενικός νικητής σαν «το πιο δημοφιλές νέο αυτοκίνητο στην Ευρώπη».

Επαναστατική τεχνολογία

Το Opel Ampera είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να ‘πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε’. Το πεντάθυρο όχημα προσφέρει χώρους για τέσσερις ενήλικες και τις αποσκευές τους. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα των 111 kW/150 hp. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ και τις οδικές συνθήκες, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 km αποκλειστικά στο πρόγραμμα μπαταρίας, με μηδενικούς ρύπους. Οι τροχοί του Ampera κινούνται πάντα ηλεκτρικά. Το πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας ενεργοποιείται όταν η μπαταρία φτάσει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης και ο βενζινοκινητήρας1.4 L (63 kW/86 hp) κινεί μία γεννήτρια που τροφοδοτεί την ηλεκτρική μονάδα κίνησης. Έτσι επιτυγχάνεται αυτονομία 500 km. Με άμεσα διαθέσιμη ροπή 370 Nm, το Ampera επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε εννέα δευτερόλεπτα περίπου. Η τελική ταχύτητα είναι 161 km/h. Η Opel είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που έχει συνάψει συνεργασίες με 42 παρόχους ενέργειας ώστε τα ηλεκτρικά οχήματα να μπορούν να φορτίζονται από βιώσιμες πηγές ενέργειας σε καθημερινή χρήση. Αντλώντας ισχύ από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στη μείωση των εκπομπών CO2 και στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Χάρη στη δυνατότητα επέκτασης της αυτονομίας, οι κάτοχοι του Ampera απολαμβάνουν μετακινήσεις φιλικές προς το περιβάλλον με ένα όχημα μπαταρίας, χωρίς να ανησυχούν για θέματα αυτονομίας.