Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

ΗΠΑ: Η Fiat ξεπουλά το 500 Abarth σε ένα μήνα


Η Fiat κατάφερε σε μόλις ένα μήνα να ξεπουλήσει, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, ολόκληρη την παραγωγή του 2012 για το Abarth 500. Η κορυφαία έκδοση του 500 ξεκίνησε να κυκλοφορεί στην αμερικάνικη αγορά στο τέλος του Απριλίου, στιγμή μέχρι την οποία η Fiat είχε ήδη δεχθεί προκαταβολές από περίπου 1.000 υποψήφιους αγοραστές. 


Ως αποτέλεσμα η παραγωγή στο εργοστάσιο της Toluca στο Mexico αυξήθηκε στα 3.000 μοντέλα (το μέγιστο των δυνατοτήτων της μονάδας που έχει προκύψει από την συνεργασία Fiat-Chrysler), αριθμός που όμως δεν φαίνεται να καλύπτει τη ζήτηση.


Χθες το πρωί ο Sergio Marchionne (CEO του Chrysler Group LLC) και ο Tim Kuniskis (επικεφαλής της Fiat βορείου Αμερικής) επισκέφθηκαν την αντιπροσωπία της Fiat στο Austin με σκοπό να συγχαρούν τον τοπικό αντιπρόσωπο, ο οποίος πρώτος κατάφερε να πουλήσει πάνω από 100 Fiat 500 Abarth.


«Οι πωλήσεις του 500 Abarth είναι ασταμάτητες. Οι παραγγελίες των αντιπροσώπων υπερέβησαν κατά πολύ τα αρχικά μας σχέδια και έπρεπε να βάλουμε μπροστά μια διαδικασία πρόσθετης παραγωγής για να ανταποκριθούμε στη ζήτηση. Τα περισσότερα 500 Abarth πωλούνται μέσα σε μία ημέρα.»


Ευχάριστα νέα λοιπόν για την Fiat αλλά και για ολόκληρο το ιταλικό γκρουπ, που από τη στιγμή που εισήλθε στην αμερικάνικη αγορά βλέπει τις πωλήσεις του να σημειώνουν ανοδική πορεία. Έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τις αντιδράσεις της εκεί αγοράς σε μελλοντικά μοντέλα του γκρουπ και να την συγκρίνουμε με αυτές της ευρωπαϊκής.



Πηγή: CS



Περιοδικό Autokinisimag

Μια λέξη από Μ

Αναρωτιόμασταν κάποια στιγμή σήμερα τι να έχουν απογίνει οι φίλοι μας οι Ρώσοι, τα αυτοκινητιστικά κατορθώματα των οποίων αποτελούν πάντοτε ενδιαφέρον θέμα συζήτησης. Το παρακάτω βίντεο αποδεικνύει πως ο προβληματισμός αυτός δεν μας απασχόλησε για πολύ. 

Δείτε λοιπόν τι συνέβη στους δρόμους της Μόσχας (πού αλλού;) όταν μια Σαββατιάτικη συγκέντρωση ενός ρώσικου BMW M κλαμπ κατέληξε σε μια μεγαλοπρεπή καραμπόλα.






Αφήνοντας στην άκρη το χιουμοριστικό στοιχείο της υπόθεσης, αξίζει να σημειωθεί πως ο υπέρμετρος «ενθουσιασμός» σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις και συγκεντρώσεις έχει πολλές φορές αποτελέσματα όπως τα παραπάνω. Όσον αφορά στο τίτλο και σε εκείνη τη λέξη από Μ,  αφήνουμε τη δική σας φαντασία να οργιάσει... 

(σημειώστε πως δεν έχει να κάνει με τα Μ μοντέλα του βίντεο)



Περιοδικό Autokinisimag

Ο Schumacher, ο Rosberg και η μπάλα

Ότι ο Michael Schumacher είναι μεγάλος μπαλαδόρος το ξέραμε. Άλλωστε έχει ήδη επιδείξει τις ποδοσφαιρικές του ικανότητες σε αρκετούς επίσημους και μη αγώνες. Απ' ότι φαίνεται, από τις συνήθειες του παλαιότερου στην ομάδα, δεν γλίτωσε ο νεότερος Nico Rosberg ο οποίος παρουσιάζει επίσης υποδειγματική άνεση με την στρογγυλή κυρία.


Λίγες μέρες πριν το αγώνα του Καναδά λοιπόν, οι δύο πιλότοι της Mercedes βρήκαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν και με αφορμή την έναρξη του Euro 2012, να συναντήσουν την εθνική ομάδα της Γερμανίας και να επιδοθούν σε αυτό που σε μια άλλη ζωή ίσως έκαναν καλύτερα από οτιδήποτε άλλο.




Περιοδικό Autokinisimag

Το Miata μαθαίνει να πετά


Αυτός ήταν ο τίτλος του δελτίου τύπου που λάβαμε από την Mazda. Ο δίλιτρος κινητήρας της τελευταίας γενιάς του MX-5 δέχεται τις επισκέψεις ενός κομπρέσορα, με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να σκαρφαλώσει στους 241 ίππους και η τελική ταχύτητα να αγγίζει πια τα 240χλμ/ώρα. Η ροπή των 27,4 κιλών είναι διαθέσιμη στις 5.400σαλ και σε συνδυασμό με την αυξημένη ιπποδύναμη αποδίδονται ομοιόμορφα σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα. Οι μηχανικές αναβαθμίσεις δεν περιορίζονται μόνο στον κομπρέσορα και το ιντερκούλερ αλλά περιλαμβάνουν επίσης νέα μπεκ, νέο σύστημα διαχείρισης καθώς και νέους μεταλλικούς καταλύτες. Τα ενισχυμένα πιστόνια της Cosworth, η νέα εξάτμιση με τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις - η ηχητική απόδοση της οποίας μπορεί να ρυθμιστεί μέσω βαλβίδας - συμπληρώνουν τις μηχανικές βελτιώσεις οι οποίες δεν μένουν μόνο στα μέρη του κινητήρα.


Το Yusho - η ιαπωνική λέξη για την νίκη, έτσι θα ονομάζεται η συγκεκριμένη έκδοση του Miata - θα διαθέτει νέο συμπλέκτη (το εξατάχυτο κιβώτιο παραμένει ως έχει) καθώς και κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (4:1). Οι αλλαγές στην ανάρτηση εντοπίζονται στα νέα αμορτισέρ της Bilstein, τα νέα, κοντύτερα ελατήρια της Eibach, τις νέες, φαρδύτερες αντιστρεπτικές ενώ οι νέες ζάντες (8Jx17) θα περιβάλλονται από semi-slicks της Toyo και εκτός από την γενικότερη απόδοση και δυναμική συμπεριφορά, θα αλλάξουν και την εξωτερική εμφάνιση του Yusho.


Μιλώντας για εξωτερική εμφάνιση, η Mazda φυσικά δεν θα μπορούσε να αμελήσει αυτόν τον τομέα. Το ματ φιλμ λευκού χρώματος, σε συνδυασμό με την αεροτομή, τον νέο διαχύτη και τις ανθρακί ζάντες κάνουν το Yusho να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα MX-5 ενώ στο εσωτερικό, τα νέα μπάκετ καθίσματα της Recaro και η suede επένδυση του τιμονιού υποδεικνύουν ότι κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο Miata.


Η Mazda παρουσίασε το Yusho στην έκθεση της Λειψίας, δηλώνοντας παράλληλα πως πρόκειται - όπως ήταν αναμενόμενο - για ειδική έκδοση που θα παραχθεί σε 200 μονάδες. Οι Ευρωπαίοι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να προσθέσουν μόλις 1.280 € στην αρχική τιμή του MX-5 αν επιθυμούν να ανήκουν στους «νικητές» κατόχους του.  





Πηγή: Mazda



Περιοδικό Autokinisimag


Πατριδογνωσία


Όποιος έχει βρεθεί στο Ράλι Ακρόπολις σίγουρα θα έχει νιώσει εκείνο το δέος που προκαλούν τα περάσματα των αγωνιζόμενων. Τους ακούς από μακριά, οι «πυροβολισμοί» από τις εξατμίσεις αντηχούν στα γύρω βουνά, οι αναρτήσεις και τα φρένα δουλεύουν υπερωρίες, μια αστραπιαία εικόνα και μετά σκόνη, πολύ σκόνη. 

Τα συναισθήματα βέβαια πολλαπλασιάζονται όταν τα περάσματα είναι ελληνικά. Το περιοδικό Autokinisimag συγχαίρει όλα τα ελληνικά πληρώματα που έλαβαν μέρος στον ελληνικό αγώνα του 2012. Η συμμετοχή και μόνο αποτελεί μεγάλη νίκη.



Πηγή: Motorsportfanatics



Περιοδικό Autokinisimag

Vespa Trophy, το tourist trophy προς τιμή της Vespa, διοργανώνεται για 3η φορά!


Ο αγώνας Vespa Trophy, μια συγκέντρωση των απανταχού φίλων της Vespa διοργανώνεται για 3η συνεχόμενη χρονιά! Μετά την μεγάλη επιτυχία του περσινού tourist trophy, στο Gjøvik, του Oslo, φέτος ανανεώνει το ραντεβού στο κοσμοπολίτικο Λονδίνο! Όλοι οι αναβάτες Vespa, μέλη των Vespa Club στη χώρα τους, μπορούν να συμμετάσχουν: ο βασικός σκοπός είναι να φθάσουν στο Λονδίνο, έχοντας επισκεφθεί όσο το δυνατόν περισσότερα Piaggio Check Points (καταστήματα αντιπροσώπων που συμμετέχουν στη διοργάνωση) και έχοντας την μεγαλύτερη σε αριθμό παρέα από Vespa. To έπαθλο θα το κερδίσει το Vespa Club που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες σφραγίδες και θα έχει τη μεγαλύτερη συμμετοχή. Η συμμετοχή στο Trophy είναι πολύ εύκολη: σύνδεση στο site www.vespatrophy.com, εγγραφή του Vespa Club στο οποίο που ανήκουν και πρόσβαση στον ταξιδιωτικό οδηγό Travel Book. Αφού επιλέξουν τη διαδρομή που θα ακολουθήσουν, θα ξεκινήσουν οδηγώντας την Vespa τους μαζί με την παρέα από φίλους της Vespa, συλλέγοντας σφραγίδες και θα φωτογραφηθούν όλοι μαζί μπροστά από τα check points. Φθάνοντας στον τελικό προορισμό το Λονδίνο μπορούν να κερδίσουν το Vespa Trophy 2012 (οι κανονισμοί υπάρχουν στο: www.vespatrophy.com). 


Για όλους τους οδηγούς Vespa η συνάντηση ξεκίνησε από τις 16 Μαΐου και διαρκεί έως τις 16 Ιουνίου σε όλους τους ευρωπαϊκούς δρόμουs που έχουν τελικό προορισμό το Λονδίνο, εκεί όπου θα ανακηρυχθεί το Vespa Club που θα νικήσει σε αυτή τη διοργάνωση. Προσπαθήστε να είστε πολυάριθμοι, θα κερδίσει το Vespa Club με τις περισσότερες συμμετοχές που θα επισκεφθεί όσο το δυνατόν περισσότερα Piaggio Check Points στις περισσότερες χώρες. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγραφή, τις διαδρομές, τη διαμονή σας και το πρόγραμμα εκδηλώσεων μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.vespaworlddays2012.com και το www.vespatrophy.com.



Πηγή: Piaggio



Περιοδικό Autokinisimag

Η μαγεία των αγώνων


Και εκεί που ήμασταν έτοιμοι να πέσουμε για ύπνο και να βάλουμε τους υπολογιστές μας να πάρουν και αυτοί με τη σειρά τους έναν υπνάκο μέχρι το πρωί και τα πρώτα ποστ της ημέρας, συναντούμε το παρακάτω βίντεο.

Και καταλαβαίνουμε πως αυτό το βίντεο δεν είναι σαν όλα τα άλλα. 

Και αποφασίζουμε να το μοιραστούμε μαζί σας. 

Έτσι. 

Για αυτούς που νυχτοπερπατούν αλλά και για όλους τους υπόλοιπους, ώστε να είναι το πρώτο πράγμα που θα αντικρίσουν όταν αγουροξυπνημένοι θα αρχίσουν να επιβαρύνουν το διαδικτυακό τους αποτύπωμα.

Διότι όντως αυτό το βίντεο δεν είναι σαν όλα τα άλλα.

Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα και πιο συναρπαστικά.

Και ίσως να μην σας πει τίποτα. Δεν πειράζει.

Πίσω από τις πυρωμένες δισκόπλακες και τις κόκκινες εξατμίσεις, τα slicks, τις τραυματισμένες από την τραχιά άσφαλτο ποδιές των αυτοκινήτων, τα οριακά περάσματα, τα σκασίματα και τα βίαια κατεβάσματα, τους άυπνους μηχανικούς, τους «λυσσασμένους» οδηγούς, τους ακούραστους φίλους, τα μπάρμπεκιου και τις φωτιές στα γρασίδια και στα ξέφωτα της Karussell και της Flugplatz, είδαμε κάτι άλλο.

Είδαμε πάθος, ενθουσιασμό, συγκίνηση, δίψα για νίκη, δίψα για συμμετοχή, άμιλλα, ευγενικό αγωνιστικό πνεύμα, απόλαυση...

Και συνειδητοποιήσαμε για ακόμη μια φορά τη μαγεία των αγώνων.

Και συνειδητοποιήσαμε για ακόμη μια φορά πόσο πολύ μας αρέσει αυτό που κάνουμε.





Περιοδικό Autokinisimag

Αλεξιπτωτιστής

Τα δεδομένα:



Μια Chevrolet Camaro με περίπου 2.000 ίππους, ένα πέρασμα στην ευθεία του Houston, ταχύτητα εξόδου κοντά στα 400χλμ/ώρα, ένα αλεξίπτωτο και 4 διαφορετικά πλάνα σε ένα βίντεο που ταράζει. Ίσως τελικά να την χρειαστούμε την μεγαλύτερη ευθεία...




Πηγή: HighTechCorvette



Περιοδικό Autokinisimag