Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Η Underground Racing βάζει χέρι στην Aventador


Μόλις χθες σας μιλήσαμε για την Lamborghini Gallardo της Underground Racing (UR) που στην ευθεία του Dragtimes.info κατάφερε τελική ταχύτητα ρεκόρ (405χλμ/ώρα).


Η Underground Racing, όπως κάθε βελτιωτικός οίκος που θέλει να σέβεται τον εαυτό της, τους πελάτες της αλλά και τις κόντρες, θεώρησε πως έπρεπε να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα μένοντας παρόλα αυτά στην ιταλική φίρμα (σχεδόν όλα τα μοντέλα της έχουν περάσει από τα χέρια της UR). Αυτή τη φορά λοιπόν, επέλεξε την Aventador LP700-4 και πραγματοποίησε μερικές κρίσιμες επεμβάσεις.

Ο V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων του μαινόμενου ταύρου αποδίδει σε εργοστασιακή μορφή 700 ίππους και εκτοξεύει το αυτοκίνητο στα πρώτα 100χλμ/ώρα σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 350χλμ/ώρα. Με τα διπλά τούρμπο της UR, η ιπποδύναμη σχεδόν διπλασιάζεται (1.200 ίπποι) ενώ τα πρώτα 100χλμ/ώρα έρχονται πια σε 2,2 δευτερόλεπτα.

Ενώ οι μόνες πληροφορίες που έχουμε μέχρι στιγμής είναι για την ιπποδύναμη και την επίδοση 0-100χλμ/ώρα, η UR φρόντισε να δημοσιεύσει ένα κατατοπιστικότατο βίντεο.







Περιοδικό Autokinisimag

Οδηγίες ξεφορτώματος


Τα αυτοκίνητα που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο είναι τόσο επικίνδυνα κοντά παρκαρισμένα που οποιαδήποτε προσπάθεια μετακίνησης τους μπορεί γρήγορα να αποβεί καταστροφική. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει εξαιτίας των χειρουργικών κινήσεων του οδηγού που έχει αναλάβει την εκφόρτωση. Δείτε το όλο, πραγματικά αξίζει.




Πηγή: CS



Περιοδικό Autokinisimag

Clay Fever


Είναι πολλές (αν όχι οι περισσότερες) αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν πηλό για ορισμένα από τα στάδια σχεδίασης των μοντέλων τους. Οι ιδιότητές του παρέχουν μεγάλη ευελιξία σε ενδεχόμενες τροποποιήσεις ενώ βοηθούν στην εξαιρετική αναπαραστατική πιστότητα των σχεδιαστικών λεπτομερειών του αμαξώματος. Τι συμβαίνει όμως όταν το μοντέλο τελικά βγει στην παραγωγή;

Η Jaguar μας δείχνει τι συμβαίνει στα πήλινα μοντέλα της όταν ο σκοπός τους έχει πια εκπληρωθεί. 


(Τα τσεκούρια και το μένος οφείλονται στην επετειακή σημερινή ημέρα...)



Περιοδικό Autokinisimag

Opel Meriva – ο ηγέτης της κατηγορίας τώρα σε βενζινοκίνητη έκδοση με αυτόματο κιβώτιο


Η Opel αναβαθμίζει τον ‘πρωταθλητή ευελιξίας & εργονομίας’ Meriva θέλοντας να ικανοποιήσει τους πελάτες που δίνουν έμφαση στην άνεση. Το μοντέλο-ηγέτης της Ευρωπαϊκής κατηγορίας Monocab-B (25% μερίδιο αγοράς το 2011) διατίθεται τώρα κατόπιν παραγγελίας στη βενζινοκίνητη εκδοχή 1.4 turbo (88 kW/120 hp) με αυτόματο κιβώτιο, επιπλέον της αυτόματης έκδοσης 1.7 CDTI diesel. 

Το νέο αυτόματο Meriva 1.4L υιοθετεί τώρα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο νέας γενιάς με βελτιστοποιημένες τριβές και ομαλότερες, ταχύτερες αλλαγές σχέσεων. Το Meriva 1.7 CDTI automatic (81 kW/110hp) απολαμβάνει επίσης τα οφέλη του νέου κιβωτίου. Το νέο Meriva 1.4 turbo με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο αποδίδει 88kW/120 hp και πλούσια ροπή 200 Nm από τις 1.750 rpm. Επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 11,9 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 185 km/h. Η κατανάλωση στο μικτό κύκλο είναι 7,2l/100 km, (169 g/kmCO2).Το Meriva με ίδιο κινητήρα αλλά μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο καταναλώνει 6,4l/100 km. 

Το Meriva 1.7 l CDTI (81 KW/110 hp) με αυτόματο κιβώτιο προσφέρει εντυπωσιακή ροπή 280 Nm από τις 2.300 rpm. Επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 12,9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 178 km/h. Καταναλώνει 6,1 λίτρα καυσίμου στο μικτό κύκλο, που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 160g/km. Νέα γενιά αυτόματων κιβωτίων: λιγότερες τριβές, μεγαλύτερη άνεση, ταχύτερες αλλαγές Η δεύτερη γενιά εξατάχυτων αυτόματων κιβωτίων της Opel λανσάρεται το καλοκαίρι του 2012 εν όψει του νέου model year. Εκτός από την αυξημένη απόδοση, τα αυτόματα κιβώτια νέας γενιάς προσφέρουν ταχύτερες αλλαγές και μειωμένα επίπεδα θορύβων και κραδασμών. Εξάλλου, λόγω του μικρότερου μετατροπέα ροπής, έχει μειωθεί και η αδράνεια. Η αυξημένη απόδοση οφείλεται στη βελτιστοποιημένο σύστημα γραναζιών, συμπλεκτών, ρουλεμάν και τσιμουχών. Η σκληρότητα των ελατηρίων απόσβεσης είναι πλέον σχεδόν η μισή με θετικές προεκτάσεις στην απόσβεση των κραδασμών. Νέες γραμμικές ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες άμεσου ελέγχου χρησιμοποιούνται για την ενεργοποίηση των σχέσεων. Είναι ελαφρύτερες και υποστηρίζουν ταχύτερους χρόνους αλλαγών. Αποτέλεσμα: ο χρόνος απόκρισης να μειωθεί μέχρι 60% (100 χιλιοστά του δευτερολέπτου) ενώ ο συνολικός χρόνος αλλαγής μειώθηκε κατά 40%. Όπως στο προηγούμενο κιβώτιο, οι αλλαγές σχέσεων στο εξατάχυτο αυτόματο νέας γενιάς γίνονται και μηχανικά μέσω ActiveSelect, με πίεση του επιλογέα εμπρός ή πίσω. Ο προσαρμοζόμενος ηλεκτρονικός έλεγχος κιβωτίου περιλαμβάνει πολλές έξυπνες λειτουργίες. 

Ενδεικτικά αναφέρουμε την αυτόματη επιλογή νεκράς όταν το όχημα είναι σταματημένο για οικονομία καυσίμου ή το πρόγραμμα οδήγησης σε κλίσεις που προσαρμόζει τα σημεία αλλαγών σχέσεων ανάλογα με την κλίση της ανηφόρας ή κατηφόρας. Κάτι επίσης θετικό είναι η μείωση των διαστάσεων της μονάδας του κιβωτίου κατά 30%, που κατ’ επέκταση βελτιώνει την ασφάλεια στις συγκρούσεις. Ο πρωταθλητής ευελιξίας & εργονομίας παραμένει στην κορυφή Από το 2010 που έκανε ντεμπούτο η δεύτερη γενιά του, το Opel Meriva ηγείται της Ευρωπαϊκής κατηγορίας Monocab-B. Το 2011, ο πρωταθλητής ευελιξίας & εργονομίας πέτυχε μερίδιο 25%, ενώ στη Γερμανία το ποσοστό έφτασε το 43%. Μέχρι και τον Απρίλιο του 2012 περισσότεροι από 218.000 Ευρωπαίοι πελάτες επέλεξαν τη δεύτερη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου. Στις στατιστικές βλαβών ADAC του 2011 που δημοσιεύτηκαν το Μάιο, το Opel Meriva έφερε και πάλι το καλύτερο αποτέλεσμα μικρού πολυμορφικού, επομένως είναι ένα από τα πιο αξιόπιστα οχήματα στη Γερμανία. 

Ελκυστική σχεδίαση, υψηλή ποιότητα, μοναδική ευελιξία εσωτερικού και κορυφαία εργονομία συμβάλλουν στην ιστορία επιτυχίας του Meriva. Η ομάδα Γερμανών ειδικών σε θέματα πλάτης (“AktionGesunderRückene.V.”) απένειμε στο μικρό πολυμορφικό της Opel τη σφραγίδα ποιότητας AGR – το πρώτο και μοναδικό όχημα παραγωγής στον κόσμο με τέτοια πιστοποίηση. Η φιλοσοφία καθισμάτων FlexSpace, το σύστημα FlexDoors, το προαιρετικό εργονομικό κάθισμα, η κεντρική κονσόλα FlexRail και το προαιρετικό, πλήρως ενσωματωμένο σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix αποτελούν συντελεστές επιτυχίας και διαμορφώνουν μοναδικά επιχειρήματα πωλήσεων.

Πηγή: Opel


Περιοδικό Autokinisimag