Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Kung Fu Vettel

Όπως ακριβώς το διαβάσατε. Κατά τη διάρκεια του τριημέρου στην Κίνα και ανάμεσα σε δοκιμές, αγώνες και συναντήσεις με την ομάδα της Red Bull ο Γερμανός οδηγός αποφάσισε να εξασκήσει τις ικανότητές του στο καράτε και να καλλιεργήσει τις καλλιτεχνικές του ανησυχίες, συμμετέχοντας σε μια ταινία μικρού μήκους μαζί με την ηθοποιό και ειδική στις πολεμικές τέχνες Celina Jade.


 Ο Vettel δεν τα πήγε άσχημα αλλά κάτι μας λέει πως τον προτιμούμε πίσω από το τιμόνι του μονοθέσιού του. Το σύντομο φιλμ αποτελεί μέρος της σειράς "Inspired Performances", οργανώνεται από την Infinity (χορηγός του Sebastian) και εξυπηρετεί φυσικά διαφημιστικούς σκοπούς. Μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα επεισόδια της σειράς στα οποία ίσως πρωταγωνιστήσουν και άλλοι πιλότοι της F1. Φανταστείτε μόνο ένα πιθανό σενάριο με τον Jenson Button σε ρόλο Εγγλέζου μυστικού πράκτορα ή τον Kimi Raikkonen σε ρόλο μέθυσου πρωταθλητή αγώνων snowmobile που τώρα πια ζει απομονωμένος στο περιθώριο.




Πηγή: Nissan




Περιοδικό Autokinisimag

Aston Martin DBS: Τέλος εποχής

Οι φήμες έγιναν πια πραγματικότητα. Η Aston Martin επιβεβαιώνει τα πρότερα δημοσιεύματα που την ήθελαν να παύει την παραγωγή της DBS εξαιτίας ενός νέου μοντέλου. Παρόλα αυτά το τέλος της DBS δεν διαφαίνεται και τόσο άδοξο μιας και η DBS Ultimate είναι προ των πυλών και πρόκειται να αποτελέσει την επετειακή  έκδοση αποχαιρετισμού της απλής DBS. Με παραγωγή που πιθανότατα δεν θα ξεπεράσει τις 100 μονάδες (από τις οποίες οι 30 θα πάρουν τον δρόμο για την άλλη πλευρά του Ατλαντικού) η Ultimate θα διατίθεται τόσο σε κουπέ όσο και σε κάμπριο (Volante) αμαξώματα, με αυτόματο αλλά και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.


Στον τομέα της εξωτερικής εμφάνισης και πιο συγκεκριμένα όσον αφορά στα διαθέσιμα χρώματα, ο αγοραστής θα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο αποχρώσεις του ασημί (Silver Foxm και Quantum Silver) καθώς και στο Carbon Black. Το πακέτο θα συμπληρώσουν οι νέες ζάντες, οι εξωτερικοί καθρέπτες, ο διάχυτης και οι λωρίδες ανάμεσα στα πίσω φώτα από ανθρακόνημα,  η μαύρη εμπρός μάσκα, τα σκουρότερα πίσω φωτιστικά σώματα, τα ειδικά διακριτικά σήματα καθώς και η επιλογή ανάμεσα σε κίτρινες, κόκκινες ή μαύρες δαγκάνες στα φρένα. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι επενδύσεις των καθισμάτων και του εσωτερικού των θυρών με μαύρο δέρμα και κόκκινες ραφές ενώ δεν θα λείπουν και οι επιπλέον επενδύσεις από αλκαντάρα, ανθρακόνημα και τα ανανεωμένα paddles πίσω από το τιμόνι διακοσμημένα με δέρμα κόκκινου χρώματος.


Οι φωτογραφίες μαρτυρούν μια ιδιαίτερα γοητευτική σιλουέτα - της ήδη εντυπωσιακής DBS - αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά την αισθητική της εγγλέζικης φίρμας.






Πηγή: CS



Περιοδικό Autokinisimag

BMW 116i: Πρόγραμμα ενδυνάμωσης από την Hartge

Ο βελτιωτικός οίκος της Hartge - γνωστός για τις περιποιήσεις που εφαρμόζει σε μοντέλα της BMW - ετοίμασε ένα νέο κιτ βελτίωσης για την σειρά 1 και συγκεκριμένα για την έκδοση των 1.600 κυβικών που με την βοήθεια υπερτροφοδότησης, αποδίδει σε εργοστασιακή μορφή 136 ίππους στις 4.400σαλ και 22 κιλά ροπής από τις 1.350 μέχρι τις 4.300σαλ. Το κιτ λοιπόν, μέσω επαναπρογραμματισμού της ECU, υπόσχεται 171 ίππους στις 4.400σαλ και 26,5 κιλά ροπής στις 2.000σαλ. Ενώ ο βελτιωτικός οίκος δεν έχει ανακοινώσει επίσημες μετρήσεις για επιταχύνσεις από στάση, υπόσχεται μείωση της τάξης των 7 δευτερολέπτων στην διαδικασία του 80-180χλμ/ώρα, επίδοση που στην εργοστασιακή μορφή του κινητήρα επιτυγχάνεται σε 20,63 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα παραμένει στα 210χλμ/ώρα ενώ το κιτ περιλαμβάνει βελτιώσεις στον τομέα των αναρτήσεων καθώς και στην εξωτερική εμφάνιση (χρωμιωμένες απολήξεις εξατμίσεων, αλουμινένια ποδοστήρια και ζάντες 19 ιντσών).






Πηγή: Hartge



Περιοδικό Autokinisimag

Dragtimes.info Street Action

Τα παιδιά από την Ρωσία είπαν να προσδώσουν άρωμα παρανομίας στις αναμετρήσεις τους και ξεχύθηκαν στους δημόσιους δρόμους με δύο GT-R στα οποία είχαν χορηγήσει αναβολικά των 700 (ίππων και όχι μιλιγκράμ) και μια Lamborghini Aventador. Η επιτάχυνση είναι για ακόμη μια φορά καταιγιστική και τα αυτοκίνητα κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά. Παρόλα αυτά η εικόνα τέτοιων κατασκευών να κινούνται με απαγορευτικές ταχύτητες στο δημόσιο οδικό δίκτυο και ανάμεσα σε φορτηγά και άλλα επιβατικά κινούμενα και σταθμευμένα οχήματα, δείχνει το λιγότερο τρομακτική. TETRAKOSARI© και πάλι TETRAKOSARI©.





Πηγή: Dragtimes.info




Περιοδικό Autokinisimag