Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Υγραέριο, πετρέλαιο ή κάτι διαφορετικό;Έρχονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ζωή μας

Πριν 2 χρόνια, είχαμε γράψει πρώτοι στην " Αυτοκίνηση" για το πιλοτικό πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης που ετοιμάζονταν στην Κοζάνη. Μπορεί να άργησαν αλλά τα κατάφεραν οι Κοζανίτες, καθώς ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες στον δήμο Κοζάνης, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος Green - eMotion.


Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2012 στον δήμο Κοζάνης θα κυκλοφορήσουν τουλάχιστον οκτώ αυτοκίνητα, με την προοπτική τα οχήματα σταδιακά να γίνουν έως και δεκαπέντε. Θα πρόκειται για επιβατικά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης, που θα χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες του δήμου, της περιφέρειας και των στελεχών της ΔΕΗ.

Για τον ανεφοδιασμό των οχημάτων θα λειτουργήσουν σε όλη την πόλη ειδικοί σταθμοί φόρτισης, οι οποίοι μπορεί να είναι φτάσουν ακόμα και τους είκοσι. Ο καθορισμός των σημείων τοποθέτησης των σταθμών φόρτισης είναι αυτή τη στιγμή το κύριο μέλημα της δημοτικής Αρχής.

«Το ιδανικό -και αυτό που επιδιώκει ο δήμος- είναι η πρωτοβουλία αυτή να μη μείνει στο πιλοτικό στάδιο, αλλά να γίνει μια μόνιμη κατάσταση και η ηλεκτροκίνηση να μπει στη ζωή μας, με τη βοήθεια και του πανεπιστημίου και του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας», δηλώνει ο δήμαρχος Κοζάνης, Λάζαρος Μαλούτας, επισημαίνοντας ότι το πρόγραμμα των δημοτικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων θέτει τις βάσεις για τον ερχομό και αντίστοιχων ιδιόκτητων αυτοκινήτων. Η τοποθέτηση των σταθμών μεταφόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι ο θεμέλιος λίθος για να εξελιχθεί η Κοζάνη σε ελληνική πρωτεύουσα της ηλεκτροκίνησης!

«Θέλουμε, ουσιαστικά, να διερευνήσουμε το πώς θα εφαρμοστεί στην Ελλάδα η ηλεκτροκίνηση, με τα ελληνικά δεδομένα οδηγικής συμπεριφοράς, δικτύου και καταναλωτών. Βασικός στόχος που θα μας απασχολήσει θα είναι τα αυτοκίνητα να μπουν στο δίκτυο roaming της Ευρώπης και να έχουν οι κάτοχοί τους πρόσβαση σε υπηρεσίες για τη φόρτιση του οχήματός τους σε οποιαδήποτε χώρα της Ε.Ε., με ένα και μοναδικό συμβόλαιο παρόχου», λέει η Βάλυ Λιόλιου, αναπληρώτρια διευθύντρια του Κέντρου Δοκιμών Ερευνών και Προτύπων της ΔΕΗ και υπεύθυνη της Eurelectric για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα.

«Η φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα γίνεται με το συμβατικό ρεύμα που καταναλώνουμε όλοι, το οποίο όμως μην ξεχνάμε ότι σε ένα ποσοστό προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», εξηγεί η Β. Λιόλιου. «Αλλωστε, το ζητούμενο του προγράμματος δεν είναι να ξεκινήσει η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα αποκλειστικά με ανανεώσιμες πηγές, αλλά το να εξετάσουμε και στο τέλος να εφαρμόσουμε αυτή την τεχνολογία στην ηλεκτροκίνηση, που να προσαρμόζεται στα ελληνικά δεδομένα και στις ανάγκες του Ελληνα οδηγού. Η τεχνολογία αυτή θα μας επιτρέπει στο μέλλον να έχουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα φορτίζονται αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας». Το κόστος του προγράμματος ανέρχεται στα 45 εκατ ευρώ και οι πόροι προέρχονται αποκλειστικά από την Ε.Ε.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: real.gr

Αυτοκίνητο των 5.000 ευρώ ετοιμάζει η Dacia

Ένα νέο προσιτό αυτοκίνητο εξελίσσουν οι άνθρωποι της Dacia. Σύμφωνα με πληροφορίες, το όνομα του νέου μοντέλου θα είναι Citadine και θα έχει 5θυρο αμάξωμα και διαστάσεις ανάλογες μ’ αυτές του Renault Twingo.



Φήμες μάλιστα αναφέρουν ότι το νέο μοντέλο δε θα βασίζεται στο προηγούμενο Twingo (τα περισσότερα μοντέλα της Dacia βασίζονται σε παλιά Renault), αλλά σε ένα καινούριο πάτωμα. Επάνω στο ίδιο πάτωμα μάλιστα θα δημιουργηθούν κι άλλα μοντέλα του ομίλου Nissan Renault.
Οι άνθρωποι της Dacia εξετάζουν διάφορες επιλογές για την γκάμα κινητήρων του Citadine, όμως η βασική έκδοση θα φορά, σύμφωνα με πληροφορίες, ένα τρικύλινδρο σύνολο 0,9 lt με απόδοση 60 PS.


Περιοδικό >Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: protothema/Γιάννης Ζαφειρόπουλος

Ξεκίνησε η υποβολή συμμετοχών για το ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Η διαδικασία υποβολής συμμετοχών έχει ξεκινήσει από τη Δεύτερα 12 Μαρτίου και θα διαρκέσει μέχρι την Πέμπτη 19 Απριλίου 2012 και ώρα 18:00.



Για τα ελληνικά πληρώματα:
Το κόστος συμμετοχής για την κατηγορία Sporting διαμορφώνεται στα 900 ευρώ και για την κατηγορία Regularity στα 600 ευρώ.

Ειδικά για την κατηγορία Regularity, όσα πληρώματα δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τις 2 Απριλίου, θα έχουν έκπτωση 40%. Το παράβολο δηλαδή διαμορφώνεται στα 360 ευρώ.

Σημειώνεται ότι στα παραπάνω ποσά (που αποτελούν το παράβολο συμμετοχής στον αγώνα) δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος διαμονής.

Τα πληρώματα μπορούν να απευθύνονται στην κ. Εμελίνα Ξυδά, στα τηλέφωνα: 210 2585985 και 210 6429242, e-mail: info@ron-travel.com, σχετικά με κρατήσεις δωματίων με τιμές που κυμαίνονται από 40 έως 150 ευρώ/ημέρα, σύμφωνα με την κατηγορία του ξενοδοχείου.

Όσον αφορά τον αγώνα σύγχρονων αυτοκινήτων, ο οποίος μετρά στο 48ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και θα διεξαχθεί εξ ολοκλήρου σε χώμα στις ίδιες ειδικές διαδρομές με αυτές του τρίτου σκέλους του 11ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, το παράβολο συμμετοχής ορίστηκε στα 320 ευρώ για τα αυτοκίνητα έως 1600cc και 400 ευρώ για αυτοκίνητα με κυβισμό άνω των 1600cc. Κατά τα λοιπά (σχετικά με τη διαμονή των πληρωμάτων) ισχύουν τα προαναφερθέντα.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

ΤΕΤRAKOSARI IV : 2 και σήμερα!

Είστε σπίτι; Καλά κάνετε, μαζέψτε δυνάμεις... επειδή για το Σαββατοκύριακο το πρόγραμμα έχει ένα απολαυστικό trackday πάρτυ με 1500+ περάσματα. Λεφτά δεν χρειάζεται να μαζέψετε, αφού το εισιτήριο για τους θεατές είναι ΜΟΝΟ 5 ευρώ για όλη την ημέρα, ενώ παιδιά έως 12 ετών ΔΕΝ πληρώνουν είσοδο! Eπίσης ελεύθερη είσοδο προσφέρεται σε έναν συνοδό για κάθε συμμετέχοντα. 2 και σήμερα, λέμε!!!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης