Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 15 Μαΐου 2012

Εμείς όταν ντριφτάρουμε...

...ζεσταίνουμε λάστιχα για το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ© V!


Επειδή όμως μερικοί όταν ντριφτάρουν το εννοούν, ρίξτε μια ματιά στο εξαιρετικό βίντεο του Scott Mitchell για τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος Australian Drifting Grand Prix (ADGP) 2012 στην Τασμανία.

Αλήθεια, αυτό το ξέρατε; Drift What You Bring






Περιοδικό Autokinisimag

BMW Σειρά 1: 114i & M135i

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η BMW παρουσίασε την τρίθυρη εκδοχή της σειράς 1. Επίσης παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις της, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες τόσο σε τρίθυρα όσο και σε πεντάθυρα αμαξώματα. Πρόκειται για τις BMW 114i και M135i. 


Η πρώτη είναι εφοδιασμένη με τον γνωστό κινητήρα της 116i, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει - εφοδιασμένος με ένα twin scroll turbo - 102 άλογα και 18 κιλά ροπής (επιδόσεις που σε πρώτη φάση δεν μας ικανοποίησαν αλλά ας είμαστε υπομονετικοί έτσι ώστε να διαπιστώσουμε πώς οι ονομαστικές τιμές συμπεριφέρονται στο δρόμο). 


Μέχρι στιγμής οι επίσημες ανακοινώσεις της BMW κάνουν λόγο για 11,2 δευτερόλεπτα για την διαδικασία 0-100χλμ/ώρα, τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 195χλμ/ώρα, μέση κατανάλωση καύσιμου 5,5λίτρα/100χλμ και εκπομπές CO2 ίσες με 129γρ/χλμ (114i 5d). 


Ο βενιαμίν της οικογένειας του άσου θα είναι εξοπλισμένος με σύστημα Start-Stop, ένδειξη αλλαγής σχέσης, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.


Η είδηση που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως είναι αυτή που ακούει στο όνομα M135i. Με έναν straight six, 3λιτρο κινητήρα με turbo "under the hood" σπάει τα ρολόγια αποδίδοντας 320 ίππους στις 5.800σαλ και 45 κιλά ροπής από τις 1.300 μέχρι τις 4.500σαλ. Η BMW κάνει λόγο για 5,1 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100χλμ/ώρα και τελική ταχύτητα 250χλμ/ώρα, για την έκδοση με το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο ενώ η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων σημειώνει ελαφρώς καλύτερη επίδοση από στάση (4,9 δευτερόλεπτα για το 0-100χλμ/ώρα) ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει η ίδια. Στον τομέα της κατανάλωσης, η χειροκίνητη έκδοση θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τα 8λίτρα/100χλμ που υπόσχεται η BMW καθώς η αυτόματη αναμένεται να έχει ευκολότερη στόχο - 7,5λίτρα/100χλμ - αν και τίποτε από τα δύο δεν φαίνεται εύκολο γενικά, αν αναλογιστεί κανείς την θηριώδη ιπποδύναμή της που, όπως και να το κάνουμε, προκαλεί.


Παράλληλα, η BMW ανακοίνωσε πως θα εφοδιάσει τόσο τις τρίθυρες όσο και τις πεντάθυρες εκδόσεις της σειράς 1 με το σύστημα τετρακίνησης x-Drive, με την 120d και την M135i να είναι τα πρώτα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν "στα τέσσερα" αργότερα μέσα στη χρονιά.


Παρακάτω, μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο με το οποίο η BMW αποφάσισε να ξεκινήσει το λανσάρισμα της M135i.




Πηγή: BMW



Περιοδικό Autokinisimag

Fast and Furious αλλαγές ταχυτήτων


Όσοι έχετε παρακολουθήσει έστω και μια από τις ταινίες "The Fast and the Furious", σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει την εμμονή του σκηνοθέτη με τις αλλαγές των ταχυτήτων. Κοντινά πλάνα στα κυριολεκτικά χολιγουντιανά ανεβάσματα και κατεβάσματα που παρά την υπερβολή  που τα χαρακτηρίζει κρατούν την σημαία των χειροκίνητων κιβωτίων ψηλά, στην αυτοματοκρατούμενη άλλη πλευρά του Ατλαντικού.





Περιοδικό Autokinisimag

1000άρες


Μοτοσικλέτες; Δεν νομίζουμε. Ευρώ; Εδώ είναι που δεν νομίζουμε. Αντιβιώσεις; Ίσως χρειαστούμε μετά από τις παρακάτω κόντρες. 1000 ίπποι και το θωρηκτό Grand Cherokee SRT-8 εξ Αμερικής δείχνει τα δόντια του σε ένα GT-R (με το οποίο προφανώς κάτι δεν πάει καλά, παρά την πολύ καλή εκκίνησή του). Στην δεύτερη αναμέτρηση παίρνει παρόλα αυτά το αίμα του πίσω.




Πηγή: Dragtimes.info



Περιοδικό Autokinisimag