Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

H καινούργια ερωμένη του Vettel λέγεται Abbey και ετοιμάζεται να βγει... στην πίστα

Η νέα... ερωμένη του Sebastian Vettel ονομάζεται «Abbey»! Έτσι έχει ονομάσει την RB8 ο Γερμανός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής παραμένοντας πιστός στη συνήθειά του να δίνει γυναικεία ονόματα στα μονοθέσιά του. Μια συνήθεια ξεκινησε από την εποχή που οδηγούσε για την Scuderia Toro Rosso και που πλέον έχει γίνει παράδοση.



Από τα χέρια του έχουν περάσει όλα αυτά τα χρόνια η «Julie», η «Κate», η «Πρόστυχη αδερφή της Kate» («Kate's Dirty Sister»), η «χυμώδης Liz» («Luscious Liz») που όμως αποδείχθηκε εύθραυστη, η «Randy Mandy», με την οποία κατέκτησε και το πρώτο του Πρωτάθλημα και φυσικά η «Kinky Kylie» με την οποία στέφθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά Πρωταθλητής σημειώνοντας μάλιστα ρεκόρ pole position.


Όταν στο παρελθόν του ζητήθηκε να εξηγήσει αυτή την περίεργη συνήθειά του απάντησε: «Κάποια μέρα αποφάσισα να δώσω ένα όνομα στο μονοθέσιό μου. Υπάρχουν κάποια ονόματα που ούτε καν θυμάμαι. Πρέπει πάντα να είναι ένα ωραίο γυναικείο όνομα που να σε παραπέμπει όμως κάποιες φορές σε γυναίκα-σκύλα. Τα μονοθέσια είναι κατασκευασμένα για να αγωνίζονται, να οδηγούνται στο όριο και όχι για μια ωραία, ήσυχη απογευματινή βόλτα. Πρέπει να πιέζεις συνεχώς και κάποιες φορές να τους πίνεις το αίμα».
Ποια είναι η Abbey που μπήκε στη ζωή του Vettel;

Φέτος, ο 24χρονος πιλότος της Red Bull θα προσπαθήσει να μπει στο «κλειστό» κλαμπ των πιλότων που έχουν κατακτήσει τρία συνεχόμενα Πρωταθλήματα, κάτι που μέχρι σήμερα έχουν καταφέρει δύο θρύλοι του σπορ: ο Juan Manuel Fangio και ο Michael Schumacher.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: e-go.gr

Έρχονται τα Angry Birds...στην F1


Tα Angry Birds από το διάσημο ηλεκτρονικό παιχνίδι έρχονται λίαν συντόμως στη F1 και μάλιστα θα τρέξουν με την ομάδα της Caterham! Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας Rovio, έχει σχεδιαστεί ειδικά για τον φιλανδό οδηγό Heikki Kovalainen ένα κράνος της Arai στα χρώματα ενός από των "Angry Birds", το οποίο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να δίνει την εικόνα ότι το ίδιο το καρτούν είναι στην θέση του Kovalainen. Είμαστε σίγουροι ότι ο Heikki θα ενθουσιάστηκε με την ιδέα!!!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Φταίει το Ιράν για την αύξηση της βενζίνης;

Νέο «φρένο» στη φημολογία περί στρατιωτικής σύγκρουσης με το Ιράν επιχείρησε να βάλει ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, αποδίδοντας στα σχετικά σενάρια την πρόσφατη αύξηση στην τιμή της βενζίνης.



«Ο κυριότερος λόγος για τις υψηλές τιμές των καυσίμων είναι οι εικασίες για έναν πιθανό πόλεμο στη Μέση Ανατολή, για αυτό προσπαθούμε να περιορίσουμε τις φημολογίες», τόνισε ο Ομπάμα σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό WFTV στο Ορλάντο της Φλόριντα.

Οσον αφορά στο Αφγανιστάν, ο πρόεδρος των ΗΠΑ σημείωσε ότι η εκτέλεση 16 αμάχων από έναν Αμερικανό στρατιώτη δεν μπορεί να συγκριθεί με τη διαβόητη σφαγή του Μάι Λάι, στον πόλεμο του Βιετνάμ. Το γεγονός αυτό «δεν είναι σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό των τεράστιων θυσιών που έχουν κάνει οι άνδρες και οι γυναίκες μας στο Αφγανιστάν», πρόσθεσε. Επισήμανε ωστόσο ότι το περιστατικό υπογραμμίζει την ανάγκη να συνεχιστεί η διαδικασία για την μεταβίβαση της ευθύνης του τομέα της ασφάλειας στις αφγανικές δυνάμεις.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: naftemporiki

Νέα έκδοση από Renault: Ένα..λίγο πιο αγωνιστικό Clio

Μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής που τιμά το αγωνιστικό παρελθόν της Renault παρουσίασαν οι άνθρωποι της γαλλικής εταιρίας. Το Clio RS Red Bull Racing RB7 είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα, με κίτρινες λεπτομέρειες, καρό οροφή και σήματα της Red Bull.
Επίσης, εφοδιάζεται με ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Bridgestone. Στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα Recaro, πλακέτα με τον μοναδικό αριθμό παραγωγής του κάθε αυτοκινήτου, καθώς και μια οθόνη που προβάλει αριθμούς σχετικούς με τα δυναμικά στοιχεία (π.χ. επιτάχυνση 0-100 km/h) σε πραγματικό χρόνο!


Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας 2,0 lt με ισχύ 203 PS και μέγιστη ροπή 21,9 kgm. Οι επιδόσεις είναι φυσικά εξαιρετικές: 0-100 km/h σε 6,9 sec. Τελική ταχύτητα 225 km/h.

Το Renault Clio RS Red Bull Racing RB7 θα είναι διαθέσιμο σε πέντε χώρες (Γαλλία, Ισπανία, Ελβετία, Βέλγιο και Αυστρία) και η τιμή του στη Γαλλία θα είναι 27.900 ευρώ.




Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: protothema

Διαστημική Ρομποτική Τεχνολογία σύντομα για εργαζόμενους εργοστασίων ή διαστημικών σταθμών

Η General Motors και η NASA ενώνουν τις δυνάμεις τους στη δημιουργία ενός ρομποτικού γαντιού κατάλληλου για εργαζόμενους σε εργοστάσια αυτοκινήτων και αστροναύτες, με στόχο τη βελτιωμένη απόδοση και τη μείωση τραυματισμών λόγω συνεχούς καταπόνησης.
Το Human Grasp Assist, γνωστό εσωτερικά σαν K-glove ή Robo-Glove, προήλθε από το project Robonaut 2 (R2) των GM & NASA, που έστειλε το πρώτο ανθρωποειδές ρομπότ στο διάστημα το 2011. Το R2 παραμένει μόνιμος κάτοικος του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού.
Όταν το 2007 μηχανικοί, ερευνητές και επιστήμονες από τη GM και τη NASA άρχισαν να συνεργάζονται στο R2, μία από τις σχεδιαστικές απαιτήσεις ήταν το ρομπότ να μπορεί χειρίζεται εργαλεία όπως αυτά που χρησιμοποιούν οι αστροναύτες στο διάστημα και οι εργαζόμενοι εργοστασίων στη Γη. Η ομάδα πέτυχε ένα απαράμιλλο επίπεδο επιδεξιότητας χεριών στο R2 χρησιμοποιώντας προηγμένους αισθητήρες, ενεργοποιητές και τένοντες συγκρίσιμους με τα νεύρα, τους μύες και τους τένοντες του ανθρώπινου χεριού.
Έρευνες αποκαλύπτουν ότι το συνεχές κράτημα ενός εργαλείου μπορεί να προκαλέσει κόπωση στους μύες των χεριών μέσα σε λίγα λεπτά. Οι πρώτες δοκιμές του Ρομποτικού Γαντιού έδειξαν ότι ο χρήστης μπορεί πλέον να χειρίζεται με μεγαλύτερη άνεση και διάρκεια ένα εργαλείο.
«Πλήρως εξελιγμένο, το Robo-Glove θα μπορεί να μειώσει την ποσότητα δύναμης που ασκεί ο εργαζόμενος στην παραγωγή αυτοκινήτων όταν χειρίζεται ένα εργαλείο για μεγάλο διάστημα ή με επαναλαμβανόμενες κινήσεις» δήλωσε η Dana Komin, διευθύντρια μηχανολογίας παραγωγής της GM, Global Automation Strategy & Execution. «Κατά συνέπεια, θα μειωθούν οι πιθανότητες τραυματισμών από επαναλαμβανόμενη καταπόνηση».
Για παράδειγμα, ένας αστροναύτης με φόρμα ρυθμισμένης πίεσης που εργάζεται εκτός διαστημικού σταθμού ή ένας εργαζόμενος στη συναρμολόγηση αυτοκινήτων ενδέχεται να χρησιμοποιεί δύναμη 15-10 pounds για το χειρισμό εργαλείων κατά τη διάρκεια μιας εργασίας αλλά με το ρομποτικό γάντι ίσως τελικά απαιτούνται μόνο 5-10 pounds.
«Το πρωτότυπο γάντι προσφέρει στην ομάδα μου που ασχολείται με τις διαστημικές στολές μία πολλά υποσχόμενη ευκαιρία για τη διερεύνηση νέων ιδεών που αμφισβητούν την παραδοσιακή αντίληψη για το τι σημαίνει επιδεξιότητα χεριών σε διαστημικές συνθήκες», είπε σχετικά ο Trish Petete, επικεφαλής του Τομέα Crew & Thermal Systems Division, στο Διαστημικό Κέντρο Johnson της NASA.
Με βάση το σύστημα ενεργοποίησης των δακτύλων του R2, ενεργοποιητές ενσωματώνονται στο πάνω τμήμα του γαντιού για υποστήριξη της λαβής των ανθρώπινων δακτύλων. Οι αισθητήρες πίεσης, παρόμοιοι με αυτούς που παρέχουν στο R2 την αίσθηση αφής ενσωματώνονται στα άκρα των δακτύλων του γαντιού και ανιχνεύουν τη χρήση εργαλείου. Όταν ο χρήστης κρατά το εργαλείο, οι συνθετικοί τένοντες μαζεύονται αυτόματα, σύροντας τα δάκτυλα σε θέση λαβής και κρατώντας τα εκεί μέχρις ότου ο αισθητήρας ανισχνέυσει την 'εντολή' απελευθέρωσης.
Η GM και NASA έχουν υποβάλλει 46 αιτήσεις για πατέντες για το R2, μεταξύ των οποίων 21 για το χέρι του R2 και τέσσερις μόνο για το Robo-Glove.
Το πρώτο πρωτότυπο του γαντιού ολοκληρώθηκε το Μάρτιο του 2011, ενώ μία δεύτερη γενιά κυκλοφόρησε μετά από τρεις μήνες.
Το ύφασμα του γαντιού κατασκευάστηκε από την Oceaneering Space Systems, την εταιρία που προμήθευσε και το 'δέρμα' του R2.
Τα σημερινά πρωτότυπα ζυγίζουν περίπου δύο pounds και περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά ελέγχου, ενεργοποιητές και μία μικρή οθόνη για προγραμματισμό και διάγνωση. Χρησιμοποιείται στάνταρ μπαταρία ιόντων λιθίου με ένα κλιπ ζώνης για σύνδεση με το σύστημα τροφοδοσίας ισχύος.
Ένα πρωτότυπο τρίτης γενιάς με τροποποιημένα εξαρτήματα και διάταξη για τη μείωση των διαστάσεων και του βάρους του συστήματος κοντεύει να ολοκληρωθεί.
«Αναζητάμε συνεχώς τρόπους για να βελτιώσουμε την ασφάλεια και την παραγωγικότητα στο εργοστάσιο» δήλωσε η Komin. «Στόχος μας είναι να φέρουμε αυτή την τεχνολογία στους σταθμούς εργασίας στο άμεσο μέλλον».
Η NASA και η GM έχουν μία μακρά, πλούσια ιστορία συνεργασίας σε σημαντικές τεχνολογίες, ξεκινώντας από τη δεκαετία του 1960 με τη δημιουργία των συστημάτων πλοήγησης για τις αποστολές του Apollo. Η GM έπαιξε επίσης ζωτικό ρόλο στην εξέλιξη του Σεληνιακού Οχήματος LRV (Lunar Rover Vehicle), του πρώτου αυτοκινήτου που χρησιμοποιήθηκε στο φεγγάρι.

Δύο ακόμα βραβεία σχεδίασης «Red Dot Design Awards» για την Kia

Η Kia τιμήθηκε με δύο βραβεία σχεδίασης στον διαγωνισμό σχεδίασης Red Dot Design για το 2012 για τα μοντέλα της Picanto και Rio. Οι πεντάθυρες εκδόσεις του Kia Picanto και Kia Rio βραβεύθηκαν στην κατηγορία «Σχεδιασμός προϊόντος» στον διεθνούς φήμης διαγωνισμό για τον σχεδιασμό red dot. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν περισσότερα από 4.500 προϊόντα διαφόρων κατηγοριών που εισάγονται από 1.800 κατασκευαστές από 58 χώρες.
Μία διεθνή κριτική επιτροπή υψηλού κύρους με εξειδίκευση στην σχεδίαση, ελέγχει λεπτομερώς τα προϊόντα ενώ οι νικητές επιλέγονται με βάση το επίπεδο της καινοτομίας, τη λειτουργικότητα, την εργονομία, την ανθεκτικότητα, την οικολογική συμβατότητα και τον εύκολο χειρισμό. Μόνο τα προϊόντα που διαθέτουν τα υψηλότερα πρότυπα σχεδιασμού είναι κατάλληλα για να συμμετέχουν στον συγκεκριμένο διαγωνισμό.
Με τα δύο αυτά τελευταία βραβεία η Kia έχει συνολικά βραβευθεί 6 φορές, το 2009 με το crossover Soul, το 2010 με το μικρομεσαίο MPV Venga και το 2011 με το SUV Sportage και το sedan Optima.
Η διάκριση αυτή ακολουθεί μια σειρά από άλλες διακρίσεις για το Rio και το Picanto, όπως το βραβείο στο διαγωνισμό Automotive Brand Contest του 2011 στον οποίο το Rio χαρακτηρίστηκε ως το καλύτερο στην κατηγορία«Extérieur» ενώ το 3-θυρο Picanto κέρδισε το βραβείο σχεδίου iF για το 2012 - το τέταρτο μοντέλο Kia που λαμβάνει αυτό το βραβείο.
Τα βραβεία red dot design των προϊόντων είναι ένας από τους σημαντικότερους διαγωνισμούς στον κόσμο και πραγματοποιούνται από το Κέντρο Σχεδιασμού της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας από το 1955. Τα βραβεία για το 2012 θα απονεμηθούν στους νικητές σε μια εορταστική εκδήλωση στο Alvar Aalto-designed opera house στο Essen της Γερμανίας, στις 2 Ιουλίου 2012.