Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Το χρυσό κράνος του Schumacher

Για πρώτη φορά στην ιστορία του ο καλύτερος οδηγός της F1, Μichael Schumacher απαρνήθηκε το κόκκινο κράνος του για να φορέσει ένα …χρυσό! Πρόκειται για ένα κράνος που δημιούργησε η εταιρία Schuberth με αφορμή την επέτειο των 20 χρόνων καριέρας του.

Ο πολυβραβευμένος οδηγός αγώνων F1 όλων των εποχών M. Schumacher, o οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στις 25 Αυγούστου του 1991 στην πίστα Spa του Βελγίου, γιόρτασε την επέτειο στο ίδιο ακριβώς σημείο.

Πρόκειται για ένα χρυσό κράνος με ποιότητα 21 καρατίων, το οποίο πάνω φέρει τα διακριτικά του κανονικού κράνους του Schumacher. «Είμαι πραγματικά κολακευμένος από την Schuberth που αφιέρωσε ένα κράνος μόνο για μένα, για αυτή τη συγκεκριμένη περίσταση», δήλωσε ο Michael Schumacher, ο οποίος έχει 91 νίκες Grand Prix στην κατοχή του.

Η Schuberth θα κατασκευάσει μόνο 20 (όσα και τα χρόνια αγώνων) χρυσά κράνη ρεπλίκας σε πραγματική διάσταση και με δυνατότητα υπογραφής από τον Michael Schumacher. Ένα από αυτά τα κράνη θα δωριστεί στην FIA για την καμπάνια της ασφαλούς οδήγησης.

PIAGGIO MP3 TOURING


PIAGGIO MP3 TOURING

Ασφάλεια, κράτημα, σταθερότητα σε απίστευτα επίπεδα για τον κόσμο των 2 τροχών και ταυτόχρονα δύναμη και εκρηκτικότητα για καθαρή διασκέδαση και απόλαυση στην οδήγηση: αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που σφραγίζουν την επιτυχία του Mp3.

Με την άφιξη του Mp3 Touring η πιο “κλασσική” έκδοση των τρίτροχων Piaggio δέχεται μία βαθιά αισθητική και λειτουργική ανανέωση και εμπλουτίζει την γκάμα με την εισαγωγή του κινητήρα 500 κ.εκ. στις εκδόσεις “Sport” και “Business”.

Το νέο Mp3 Touring είναι διαθέσιμο και στην έκδοση LT, που οδηγείται μόνο με δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.

Τρείς τροχοί, δύο μπροστά, είναι η επαναστατική τεχνική φόρμα στην οποία βασίστηκε η μοναδική επιτυχία του Mp3, ενός σκούτερ μοναδικού στον κόσμο που, με την καινοτομική λύση των δύο μπροστινών ανεξάρτητων και με δυνατότητα κλίσης τροχών, έχει επανακαθορίσει την ίδια την έννοια της δυναμικής σταθερότητας.

Η φόρμουλα της επιτυχίας, όπως επιβεβαιώνουν τα περισσότερα από 100.000 Mp3 που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, έχει λανσάρει στην αγορά πολλές εκδόσεις και κυβισμούς θέλοντας να ικανοποιήσει της ανάγκες ενός μεγάλου εύρους πελατών. Τελευταίες προσθήκες ήταν το Mp3 Hybrid, το πρώτο σκούτερ στον κόσμο με παράλληλο υβριδικό κινητήρα και τεχνολογία plug-in, και το Mp3 Yourban, που προσανατολίζει ακόμα περισσότερο τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά σταθερότητας και ασφάλειας του Mp3 στην αστική και καθημερινή χρήση.

Με το Mp3 Touring ακόμα και η πιο “κλασική” έκδοση του Mp3 υφίσταται σημαντική ανανέωση, τόσο αισθητική όσο και λειτουργική, διατηρώντας ταυτόχρονα τα εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και φόρτωσης που έχουν εκτιμηθεί θετικά από χιλιάδες μοτοσυκλετιστές σε όλο τον κόσμο. Διευρυμένη είναι και η γκάμα κινητήρων: το νέο Mp3 Touring είναι διαθέσιμο στους παραδοσιακούς κυβισμούς 125, 300 και 400 κ.εκ., στους οποίους προστίθενται τώρα και τα 500 κ.εκ., στις εκδόσεις “Sport” και “Business”.

Το στιλ

Από την πρώτη κιόλας ματιά είναι εμφανής η στιλιστική εξέλιξη του νέου Mp3 Touring, το οποίο διατηρώντας το ξεχωριστό family feeling του Mp3 φέρει μπροστά νέα γρίλια με κυψέλες και σατινέ διακοσμητικό στο κέντρο.

Ανανεωμένος είναι και ο σχεδιασμός του ανεμοθώρακα, που γίνεται ακόμα πιο προστατευτικός και ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις, ενώ αξιοποιεί την τεχνολογία air flow: ο χώρος ανάμεσα στο πάνω μέρος του φέρινγκ και τον ανεμοθώρακα χωρίζει σε δύο μέρη τη ροή αέρα, διοχετεύοντάς τον πάνω και κάτω από τον ανεμοθώρακα, ελαχιστοποιώντας έτσι τους στροβιλισμούς στις μεσαίες και υψηλές ταχύτητες.

Παράλληλα ο νέος σχεδιασμός του φέρινγκ έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργηθεί χώρος κάτω από τον ανεμοθώρακα για μία πρακτική τρίχωρη θήκη για μικροαντικείμενα.

Άλλα ανανεωμένα χαρακτηριστικά είναι οι νέες μανέτες, με βελτιωμένη εργονομία, το χρώμα στις ζάντες και η σέλα, ντυμένη με νέα υλικά και διακοσμημένη με ανάγλυφη ραφή. Παραμένουν αναλλοίωτα τα δυνατά σημεία του Mp3 όσον αφορά στην άνεση και τη λειτουργικότητα, όπως οι μεγάλες και εργονομικές χειρολαβές συνεπιβάτη με ενσωματωμένη πλάτη και το πορτ-μπαγκάζ με διπλή πρόσβαση, από τη σέλα και από το πίσω πορτάκι, με δυνατότητα φόρτωσης ρεκόρ 65 λίτρων και ικανό να φιλοξενήσει αντικείμενα μήκους έως 1 μ.!

Touring 500ie: Mp3 στη νιοστή

Το MP3 touring 500 δημιουργήθηκε για να ικανοποιήσει στις ανάγκες εκείνων που αναζητούν μάξιμουμ επιδόσεις χωρίς να θυσιάσουν την κομψότητα, την άνεση και τα μοναδικά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας του Mp3.

Εξοπλισμένο με τον ισχυρό κινητήρα 500 ie διπλής ανάφλεξης, το Mp3 500 στις δύο εκδόσεις “Sport” και “Business”, υπόσχεται επιδόσεις την κορυφή της κατηγορίας.

Το MP3 touring 500ieSport” υιοθετεί όλες τις τεχνικές και λειτουργικές καινοτομίες της γκάμας Touring. Ξεχωρίζει όμως από ορισμένες λεπτομέρειες που του χαρίζουν μία αγωνιστική αύρα, όπως το κάλυμμα αλουμινίου στο πάτωμα, οι ασημένιες ραφές της σέλας και οι αεροδυναμικοί καθρέφτες, που μαζί με το αποκλειστικό χρώμα γκρι Grigio Opaco και το επιθετικό μαύρο χρώμα στις ζάντες, τις χειρολαβές, το κάλυμμα της εξάτμισης και το φόντο στα μπροστινά φώτα, υπογραμμίζουν το σπορ χαρακτήρα αυτής της έκδοσης.

Όποιος αγαπά τις επιδόσεις αλλά προτιμά το πιο σοβαρό και κομψό στιλ, θα επιλέξει σίγουρα το Mp3 Touring 500 στην αποκλειστική έκδοση “Business”, στα ειδικά χρώματα λευκό “Bianco Perla”, μπρονζέ “Bronzo Perseo” και γκρι “Grigio Orione” – τα οποία συνδυάζονται με καφέ σέλα στο ίδιο χρώμα με τις χειρολαβές και την πλάτη συνεπιβάτη ενώ το χρώμα μαύρο “Nero Cosmo” συνδυάζεται με μαύρη σέλα.

Και αυτή η έκδοση φέρει όλες τις καινοτομίες της γκάμας Touring.

Οι κινητήρες

Το Piaggio MP3 Touring διατίθεται σε ευρεία γκάμα κινητήρων – από 300 έως 500 κ.εκ– όλοι τετράχρονοι, υγρόψυκτοι, με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Ο κινητήρας 300 cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό παρέχει ισχύ 22,5 ίππων στις 7.500 στροφές και μέγιστη ροπή 23,2 Nm στις 6.500 στροφές: αριθμοί που μεταφράζονται σε πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και ακόμα πιο βελτιωμένη απόδοση, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση σε κάθε μετακίνηση με το Touring 300 ie.

Η έκδοση 300 μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα πολύ σημαντικό τεχνολογικό προβάδισμα: την υιοθέτηση προηγμένης τεχνολογίας Ride by Wire, για ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού. Το MP3 300ie δεν έχει καμία μηχανική σύνδεση μεταξύ του γκριπ του γκαζιού και της «πεταλούδας» που βρίσκεται στον αυλό εισαγωγής και ρυθμίζει την ποσότητα του αέρα που αναμειγνύεται με τη βενζίνη. Το αποτέλεσμα του ηλεκτρονικού ελέγχου είναι ένα βελτιστοποιημένο μείγμα αέρα / καυσίμου, το οποίο μεταφράζεται σε ομαλότερη απόδοση ισχύος και, επομένως, σε βελτιωμένη οδηγική άνεση, χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.

O κινητήρας των 400 κ. εκ. είναι υγρόψυκτος, τετράχρονος με τέσσερις βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Αποδίδει ισχύ 32,2 ίππων στις 7.250 στροφές και ροπή 38 Nm στις 5.250 στροφές.

Το Mp3 Touring 500ie είναι εξοπλισμένο με κινητήρα 492 cc twin spark, τετραβάλβιδος, τετράχρονος, υγρόψυκτος με ηλεκτρονικό ψεκασμό που εξασφαλίζει μέγιστη ισχύ 39,6 Hp στις 7.250 στροφές και μέγιστη ροπή 46,5 Nm στις 5.250 στροφές. Η εισαγωγή του συστήματος twin spark επιτρέπει τη βελτιστοποίηση της καύσης στο εσωτερικό του κυλίνδρου, με περιορισμό στην εκπομπή ρύπων και θορύβου. Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας ελαστικός και ισχυρός, με υψηλή ροπή στις μεσαίες και χαμηλές στροφές, γεγονός που επιτρέπει στο Mp3 Touring 500ie να φτάνει σε μέγιστη ταχύτητα 142 χλμ/ώρα ενώ ταυτόχρονα σέβεται πλήρως τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 3, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού “closed loop” με αισθητήρα λ και τριοδικό καταλύτη στην εξάτμιση.

Η τεχνική

Η οδήγηση του Piaggio Mp3 είναι από μόνη της μία επαναστατική εμπειρία, χάρη στο σύστημα ανάρτησης και τους δύο τροχούς μπροστά που προσφέρουν κράτημα στις στροφές ανώτερο από οποιοδήποτε σκούτερ. Στην κίνηση, ακόμα και πίσω από μεγάλα οχήματα, το Piaggio Mp3 Touring παραμένει προσκολλημένο στην άσφαλτο και επιτυγχάνει τις μέγιστες επιδόσεις με απόλυτη ασφάλεια. Και βέβαια η επανάσταση των τριών τροχών γίνεται ακόμα περισσότερο αισθητή στη βρεγμένη άσφαλτο ή σε κρίσιμες συνθήκες για ένα παραδοσιακό σκούτερ.

Στις αστικές διαδρομές το Piaggio Mp3 είναι ασυναγώνιστο όσον αφορά στην ασφάλεια: λιθόστρωτα, ανωμαλίες ή λακκούβες στην άσφαλτο, σαμαράκια ξεπερνιούνται με απίστευτη ευκολία και σταθερότητα.

Χάρη στις διαστάσεις του, αντίστοιχες με εκείνες ενός maxi σκούτερ και στην εξαιρετική ευκολία χειρισμού το Piaggio Mp3 Touring βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον μέσα στην πόλη και είναι πολύ εύκολο στο παρκάρισμα, καθώς το σύστημα ηλεκτρο-υδραυλικού κλειδώματος της μπροστινής ανάρτησης επιτρέπει τη στάθμευση χωρίς χρήση σταντ.

Τα διαστήματα ακινητοποίησης του επαναστατικού Piaggio Mp3 είναι ασυναγώνιστα στον κόσμο των σκούτερ: χάρη στο σύστημα με τρία δισκόφρενα και στην επιπλέον πρόσφυση από το 2ο τροχό μπροστά, το διάστημα ακινητοποίησης είναι μειωμένο κατά 20% σε σχέση με τα καλύτερα δίτροχα σκούτερ σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

Όταν ο δρόμος οδηγεί εκτός πόλης το Piaggio Mp3 δίνει τον καλύτερο εαυτό του. Το κράτημα στο δρόμο, η σταθερότητα στις στροφές και η δυνατότητα κλίσης επιτυγχάνονται σε επίπεδα πρωτόγνωρα για ένα σκούτερ και με την ίδια απόλαυση στην οδήγηση σε διαδρομές εναλλασσόμενης ταχύτητας

LT: το Mp3 για όλους

Όλοι οι κυβισμοί του Piaggio Mp3 Touring είναι διαθέσιμοι και στην έκδοση LT, που καθιστά το Mp3 το μοναδικό σκούτερ στον κόσμο που οδηγείται με δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.

Το Mp3 Touring LT ξεχωρίζει για ορισμένα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την έγκριση τύπου, όπως το μετατρόχιο που είναι αυξημένο στα 465 mm, τα φλας που είναι μοτοσυκλετιστικού τύπου, τα φώτα θέσης ενσωματωμένα στο πίσω μέρος του σκούτερ και η συνδυασμένη πέδηση που στο Mp3 Touring LT μπορεί να ενεργοποιηθεί και από το πεντάλ στο πάτωμα.

Χρώματα

Τα νέα Piaggio Mp3 Touring 300 και 400 είναι διαθέσιμα σε τέσσερα μεταλλικά χρώματα: μαύρο “Nero Cosmo”, γκρι “Grigio Orione”, μπλε “Blu Midnight” και κόκκινο “Rosso Antares”.

Το Mp3 Touring 500 διατίθεται στον επιθετικό ματ γκρι χρωματισμό “Grigio Opaco” για την έκδοση “Sport” ενώ η έκδοση “Business” διατίθεται στα κομψά χρώματα λευκό “Bianco Perla”, μπρονζέ “Bronzo Perseo” και γκρι “Grigio Orione” – που συνδυάζονται με καφέ σέλα και στο μαύρο “Nero Cosmo” που συνδυάζεται με μαύρη σέλα.