Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011

Ποιός θυμάται το ελληνικό αυτοκίνητο Pony ;

Αν δεν το ξέρετε, μπορεί στο μέλλον να το μάθετε! Το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, εξετάζει την ενεργοποίηση και πάλι της θεσσαλονικιώτικης αυτοκινητοβιομηχανίας, στα πλαίσια της ενίσχυσης της ελληνικής βιομηχανίας.



Σχετική ερώτηση είχε υποβάλει ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Κώστας Αϊβαλιώτης ζητώντας να ενημερωθεί από το υπουργείο αν θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί μια ομάδα δράσης, χωρίς πρόσθετο κόστος για το κράτος, από υπαλλήλους που εργάζονται στα συναρμόδια υπουργεία (Μεταφορών και Ανάπτυξης) με στόχο την ουσιαστική στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας πάσης φύσεως οχημάτων (ελαφρά, βαρέα, επικαθήμενα κλπ).

Στην απάντηση του ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης αναφέρει ότι η πρόταση του κ. Αϊβαλιώτη θα μπορούσε να εξεταστεί αν και διατυπώνει την εκτίμηση ότι «το καθοριστικό για την παραγωγική λειτουργία εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν είναι η απουσία υπηρεσιών».Επίσης ο κος Ξυνίδης αναφέρει ότι έχει συναντηθεί με τους νόμιμους εκπροσώπους της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού αυτοκίνητο PONY, προκειμένου να ενημερωθεί και να συμβάλει στην επανενεργοποίηση της εταιρείας σε παραγωγική βάση.

Για τους πιο μικρούς της παρέας να θυμήσουμε το Pony είναι το θρυλικό όχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας Namco, που είχε έδρα στην Ραιδεστό Θεσσαλονίκης. Τα ελληνικά αυτοκίνητα Pony, που είχαν την σφραγίδα της Citroen είχαν σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία πριν 30 χρόνια, φτάνοντας σε κάποια στιγμή στην παραγωγή 8-10 αυτοκίνητα ημερησίως. Η Αεροπορία, ο ελληνικός Στρατός και το Ναυτικό προτιμούσαν τα jeep Pony, λόγω του μικρού κόστος λειτουργίας και συντήρησης. Η Νamco δεν έχει κλείσει ποτέ, παρόλο που η μαζική της παραγωγή σταμάτησε το 1983. Μερικές εκατοντάδες οχήματα κυκλοφόρησαν το 1985 και το 1992, ενώ μια ακόμα φουρνιά βγήκε το 2003. Το εργοστάσιο είναι μάχιμο, ενώ κάποιες φήμες θέλουν να έχει κάνει συμφωνία με άραβες επενδυτές για διοχεύτεση αυτοκινήτων χαμηλού κόστους στις αναδυόμενες αγοράς της Β.Αφρικής, το 2014. Λέτε να ξαναλειτουργήσει;


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πόσες φορές πληρώσατε φέτος την κάρτα καυσαερίων;

Δύο φορές εκτιμά η Ενιαία Ομοσπονδία Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων Μοτοσικλετών ότι πληρώνουν οι οδηγοί την κάρτα καυσαερίων, λόγω ασάφειας των μέτρων. Σε επιστολή που έστειλε στον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γ. Ραγκούση διαμαρτύρεται γιατί πολλοί οδηγοί διπλά την Κ.Ε.Κ., αρχικά στο συνεργείο κατά την έκδοση της κάρτας και στη συνέχεια στο ΚΤΕΟ.


Σύμφωνα με την επιστολή: "Μετά την τελευταία ρύθμιση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (N. 3897/2010), κατά την οποία το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου των Κ.Τ.Ε.Ο. υπέχει και θέση κάρτας ελέγχου καυσαερίων (Κ.Ε.Κ.), πολλοί ιδιοκτήτες οχημάτων, λόγω άγνοιας της νέας ρύθμισης, πληρώνουν δύο φορές την Κ.Ε.Κ., πρώτα στο συνεργείο ή και στο Κ.Τ.Ε.Ο. (όταν πηγαίνουν μόνο για την έκδοση Κ.Ε.Κ.) και δεύτερη φορά κατά τον τεχνικό έλεγχο στο Κ.Τ.Ε.Ο. Αυτό, σημειώνει η ομοσπονδία, θα εξακολουθήσει να συμβαίνει για τουλάχιστον ένα ακόμη έτος, εφόσον οι ημερομηνίες λήξης Κ.Ε.Κ. και τεχνικού ελέγχου, δεν συμπίπτουν."

Ο θεσμός της Κ.Ε.Κ., αυτός καθαυτός, χάνει την περιοδικότητα του και το ρυθμό του, καθώς γίνεται ουσιαστικά μία φορά κάθε δεύτερο χρόνο (διότι μεγάλος αριθμός οδηγών αρκείται στον έλεγχο καυσαερίων μόνο κατά τον τακτικό τεχνικό έλεγχο στο Κ.Τ.Ε.Ο.), γεγονός που προκαλεί μια γενική αναστάτωση στις ήδη υπάρχουσες συνήθειες των οδηγών, αλλά, ενδεχομένως, και των ελεγκτικών μηχανισμών. Επιπλέον, γνωστοποιείται, ότι η πλειοψηφία των Ι.Κ.Τ.Ε.Ο., με αφορμή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, αναπροσάρμοσαν προς τα πάνω την τιμή του τεχνικού ελέγχου.

Η ομοσπονδία προτείνει την τροποποίηση της ισχύουσας ρύθμισης, ώστε, όταν ένα όχημα προσέρχεται για τακτικό Τεχνικό Έλεγχο στα Κ.Τ.Ε.Ο., να υποχρεούται σε έλεγχο καυσαερίων και έκδοση Κ.Ε.Κ. μόνο εφόσον δεν είναι εφοδιασμένο με ισχύουσα Κ.Ε.Κ., οπότε δεν θα ελέγχεται στα καυσαέρια.

”Άλλωστε, εκ του νόμου, δυνατότητα διάγνωσης, ρύθμισης και επισκευής για επανόρθωση των εκπεμπόμενων καυσαερίων έχουν μόνο οι επισκευαστές οχημάτων (μηχανικοί και ηλεκτρολόγοι)”, σημειώνει η ομοσπονδία.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

ΝΕΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ PGA ΕΛΛΑΔΑ


Ο Δρ. Kurt Leitner, 45 ετών, αναλαμβάνει τη θέση του Γενικού Διευθυντή της PGA Ελλάδα, επίσημου εισαγωγέα της Renault και Dacia στην Ελλάδα. Ο Δρ. Leitner διαδέχεται τον κ. Didier Pedelmas, ο οποίος μετά από τρεισήμισι χρόνια στην PGA Ελλάδα, αναζητά νέες επαγγελματικές ευκαιρίες.

Ο Δρ. Leitner είναι αυστριακής καταγωγής και ξεκίνησε την καριέρα του το 1988 στο γκρουπ της Porsche Holding στο Σάλτσμπουργκ, αναλαμβάνοντας από τότε διάφορες θέσεις στις επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου. Διαθέτει ευρεία εμπειρία στον τομέα του αυτοκινήτου και έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος σε εταιρείες του ομίλου της Porsche Holding στη Σερβία και στη συνέχεια στη Ρουμανία.

Η PGA Ελλάδα, θυγατρική του Ομίλου PGA Motors, είναι ο επίσημος εισαγωγέας της Renault και Dacia στην Ελλάδα, ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στις αρχές του 2008 επανατοποθετώντας τις μάρκες Renault και Dacia στην ελληνική αγορά και δημιουργώντας ένα ισχυρό δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών σε όλη την Ελλάδα.

Το νέο OPC – το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών


Το νέο Opel Astra GTC ολοκληρώνεται με την απόλυτη έκδοση: η κορωνίδα του νέου σπορ coupe θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι 2012 με τη μορφή του νέου μοντέλου OPC (Opel Performance Center). Το Astra OPC αντλεί ισχύ από ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα Turbo άμεσου ψεκασμού. Επιδόσεις: ισχύς 206 kW/280 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm. Με αυτό τον κινητήρα, το Astra OPC επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra που έχει κυκλοφορήσει ποτέ.

Το πλαίσιό του είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει ισχύ χωρίς συμβιβασμούς. Ακολουθώντας την παράδοση OPC, το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε στα όριά του και εξελίχθηκε στο Northern Loop (Nordschleife) του Nürburgring στη Γερμανία, υπό την επίβλεψη του πρεσβευτή της μάρκας Opel, Joachim (‘Jockel’) Winkelhock. Η έμφαση δόθηκε στις πλευρικές επιταχύνσεις και τις δυναμικές επιδόσεις. Η τεχνολογικά προηγμένη εμπρός ανάρτηση, HiPerStrut (High Performance Strut) του Astra GTC αποτελεί μία ισχυρή βάση. Το OPC απολαμβάνει επίσης όλα τα πλεονεκτήματα του πλήρως προσαρμοζόμενου FlexRide, που επιτρέπει στον οδηγό να αυξάνει την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του πεντάλ γκαζιού μέσω του μπουτόν “Sport” και “OPC”. Ωστόσο, το μοντέλο OPC κάνει ένα βήμα επιπλέον. Εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο εμπρός άξονα που προσφέρει μεγαλύτερη ευστάθεια και βελτιωμένη συμπεριφορά, για παράδειγμα διασφαλίζει καλύτερη πρόσφυση στην έξοδο από γρήγορες στροφές – ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα. «Επινοήσαμε ένα εξαιρετικό πακέτο που θα πείσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σπορ οδηγούς – όχι μόνο στο Nürburgring» δηλώνει ο θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού Winkelhock. Το ισχυρό σύστημα πέδησης υπογράφει η Brembo, και εγγυάται αξιόπιστη επιβράδυνση και μέγιστη σταθερότητα, ακόμα και σε στιγμές έντονης πίεσης.

Το αποκλειστικό αμάξωμα του Astra GTC OPC δηλώνει πάθος για ισχύ και ταχύτητα. Το Astra GTC με τον τολμηρό χαρακτήρα του ήταν μέχρι τώρα η πιο συναισθηματική έκφραση της σχεδιαστικής γλώσσας της Opel, αλλά το αθλητικό OPC προχωρά ακόμα περισσότερο. Το σπορ ταμπεραμέντο του OPC ενισχύεται με ένα σετ ανάγλυφων εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, πλαϊνών ποδιών, μιας αεροδυναμικής αεροτομής και δύο τραπεζοειδών απολήξεων εξαγωγής. Η καμπίνα εφοδιάζεται με μπάκετ καθίσματα, επίπεδο στο κάτω τμήμα, δερμάτινο τιμόνι OPC και ειδικά όργανα.

OPC: Επιδόσεις και γνήσιο πάθος

Το Opel Performance Center (OPC), που είναι υπεύθυνο για τα σπορ μοντέλα Opel από το 1999, αποτελεί ζωτικό στοιχείο στο προφίλ αξιών της μάρκας. Ενσαρκώνει ένα υψηλό επίπεδο συναισθηματικότητας και πάθους για εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαία τεχνολογία και δυναμικές επιδόσεις. Τα οχήματα με το έμβλημα OPC είναι τα μοντέλα κάθε σειράς που απευθύνονται στο συναίσθημα και τις αισθήσεις.

Η τρέχουσα γκάμα OPC περιλαμβάνει το Corsa, 141 kW/192 hp (154 kW/210 hp σαν Nürburgring-Edition) και το Insignia OPC, το οποίο διατίθεται σαν 4 ή 5-θυρο sedan και Sports Tourer. Ο βενζινοκινητήρας 2.8 V6 (239 kW/325 hp) είναι ο ισχυρότερος κινητήρας παραγωγής στην ιστορία της Opel. Στην έκδοση “Unlimited” του Insignia OPC, η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι 270 km/h.