Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012

Max Biaggi. Δεύτερη κατά σειρά διπλή νίκη!


Δύο εντελώς διαφορετικές νίκες: η πρώτη - μία μονομαχία ανάμεσα στους βετεράνους παγκόσμιους πρωταθλητές και η δεύτερη μία ‘’εξαφάνιση’’ με καταιγιστικό ρυθμό και στους είκοσι γύρους, έκτισε μία διαφορά ασφαλείας που κανένας δεν μπορούσε να φτάσει. Ο Max κατάφερε να οδηγεί αυτή τη στιγμή την κούρσα του παγκόσμιου πρωταθλήματος με πλεονέκτημα 38.5 πόντων. Μisano, 10 Ιουνίου 2012 – υπήρξαν δύο διαφορετικοί Max Biaggi σήμερα στο Misano, αλλά και οι δύο κέρδισαν στο Adriatic circuit κατά τη διάρκεια του 7ου γύρου του World SBK 2012. Μετά τη νίκη του στον πρώτο αγώνα, στον οποίο πάλεψε με κάθε σπιθαμή του σώματος του, τους καλύτερους αναβάτες στο World SBK (παρότι ξεκινούσε από την 10η θέση του grid), ο Biaggi επέβαλε τον ρυθμό του και κατάφερε να επιβληθεί και στο δεύτερο αγώνα με το μοναδικό στυλ του, κατατροπώνοντας τους ανταγωνιστές του και παίρνοντας την πρωτιά. 

Ξεκινώντας για μία ακόμη φορά από την τρίτη σειρά, ο Max αυτή τη φορά κατάφερε να κάνει τη διαφορά από τον πρώτο ακόμη γύρο. Βρέθηκε στην πέμπτη θέση αλλά μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου είχε καταφέρει να οδηγήσει το Aprilia RSV4 στην τρίτη θέση και αφού προσπέρασε τον Rea στο δεύτερο γύρο, ακολούθησε και η σειρά του Sykes στον τρίτο. Ο Max διεύρυνε τη διαφορά, εκτελώντας με μοναδικό τρόπο μερικές συγκλονιστικές προσπεράσεις που τον έθεσαν τελικά επικεφαλή του αγώνα, με διαφορά εφτά δευτερολέπτων από τους ανταγωνιστές του. Να σημειωθεί πως σε όλη τη διάρκεια του αγώνα είχε στην ουρά τους Rea και Haslam. Μια μεγάλη διαδρομή νίκης που σφράγισε την σημαντική ημέρα τόσο για τον πέντε φορές παγκόσμιο πρωταθλητή όσο και για την αγωνιστική ομάδα της Aprilia. Τώρα, στη μέση του πρωταθλήματος, ο Max ενισχύει το προβάδισμά του στη βαθμολογία με 210,5 βαθμούς. Ακολουθεί ο Rea με 172 (- 38,5 βαθμοί) ο Sykes με 164,5 (- 46), ο Melandri με 155,5 (- 55) και ο Checa με 150,5 (- 60). Η βαθμολογία των κατασκευαστριών Εταιρειών έχει ως εξής:

1. Ducati, 222, 
2. Aprilia, 221 
3. BMW, 197 
4. Honda, 176 
5. Kawasaki, 170,5 
6. Suzuki, 56,5


Πηγή: Aprilia



Περιοδικό Autokinisimag

Ταχύτητα, συνοχή και αντοχή για τη Βαλένθια


Το Ευρωπαϊκό Grand Prix είναι ο τρίτος συνεχόμενος αγώνας του ημερολογίου της F1 που διεξάγεται σε πίστα δημόσιων δρόμων και περιλαμβάνει το μεγαλύτερο αριθμό στροφών (25) από όλα τα σιρκουί της σεζόν. Λόγω των προβλεπόμενων υψηλών θερμοκρασιών, έχουν επιλεγεί μεσαίες P Zero White και μαλακές γόμες P Zero Yellow. Αυτός ο συνδυασμός υπογραμμίζει την αντοχή και τις επιδόσεις των ελαστικών σε μία πίστα όπου οι προσπεράσεις είναι εξαιρετικά δύσκολες. Όπως στο Μονακό, οι κατατακτήριες δοκιμές θα είναι ουσιαστικής σημασίας, ενώ οι επιδόσεις των μαλακών ελαστικών θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην κατάταξη εκκίνησης των οδηγών. 

Στον αγώνα, η αντοχή και συνοχή του μεσαίου ελαστικού θα διαμορφώσει μέχρις ενός σημείου τη στρατηγική. Πολλές από τις στροφές είναι γρήγορες και συνεχόμενες, κάτι που δυσκολεύει τις προσπεράσεις και αφήνει ελάχιστα περιθώρια για ελιγμούς, με τα μονοθέσια να κινούνται κολλημένα το ένα πίσω από το άλλο. Στην τελευταία αλληλουχία στροφών αναπτύσσονται ταχύτητες μέχρι 290χλμ/ώρα, ενώ ακολουθεί δυνατό φρενάρισμα στην είσοδο της τελευταίας στροφής με την ταχύτητα να πέφτει από 310χλμ/ώρα στα 60 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 130 μέτρα. Η μέγιστη επιβράδυνση φτάνει στο 5,2g, με υψηλό κίνδυνο να μπλοκάρει κάποιος τροχός, αλλά η χάραξη της στροφής δεν αφήνει πολλά περιθώρια για προσπεράσεις. 

Έτσι η έμφαση μεταφέρεται στη στρατηγική, καθώς τα μονοθέσια προσπαθούν να κερδίσουν κάποιο πλεονέκτημα τόσο στα pits όσο και στην πίστα. Πέρσι, οι πρώτοι οδηγοί υιοθέτησαν όλοι την ίδια στρατηγική: εκκίνηση με μαλακό ελαστικό και τρία pit stop πριν την ολοκλήρωση του τελευταίου stint με μεσαίο ελαστικό. Καθώς τα μονοθέσια τρέχουν σε απόσταση αναπνοής το ένα από το άλλο, η σωστή τακτική θα είναι ακόμα πιο σημαντική αυτή τη φορά. Όπως συμβαίνει σε όλα τα σιρκουί δημόσιων δρόμων, το επίπεδο πρόσφυσης θα εξελίσσεται αισθητά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, καθώς όλο και περισσότερη γόμα στρώνεται στην πίστα.


Πηγή: Pirelli



Περιοδικό Autokinisimag

Αποκτήστε σήμερα το μοντέλο μύθο την Vespa LX 150 μόνο με 3.070€


Αυθεντικό ιταλικό στυλ σε ένα συμπαγές κομψό πακέτο. Στην Vespa LX, οι ξεχωριστά κλασικές γραμμές της Vespa γίνονται άμεσα αισθητές και τονίζουν το διαχρονικά κομψό και απαράμιλλο στυλ της. Vespa LX θαυμάσια κληρονόμος μιας μοναδικής στον κόσμο ιστορίας, αποτελεί τον σύγχρονο και αδιαμφισβήτητο πρωταθλητή στην πόλη. Διαθέτει τροχό 11 ιντσών εμπρός, άνετη θέση οδήγησης και σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει δίσκο 200 χιλιοστών μπροστά με δαγκάνα δύο αντικριστών εμβόλων για μέγιστη ασφάλεια. Το χαλύβδινο μονομπλόκ σασί, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις τους κινητήρα, προσφέρουν μοναδικές δυνατότητες χειρισμού καθιστώντας την VESPA LX ένα μοναδικό δίτροχο που συνδυάζει κομψότητα με λειτουργικότητα και ευελιξία με ασφάλεια. Αποκτήστε την Vespa LX 150 σήμερα μόνο με 3.070€ και γίνετε μέλος της μεγάλης ιταλικής οικογένειας και του ξεχωριστού τρόπου ζωής!


Πηγή: Piaggio



Περιοδικό Autokinisimag