Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2011

Έρχεται το νέο Audi A4

Η facelift έκδοση του σημερινού Audi A4 θα παρουσιαστεί μέσα στο 2012. Αρχικά από τις αρχές της χρονιάς θα εμφανιστεί η sedan εκδοχή, με το Avant να έρχεται μερικούς μήνες αργότερα. Οι αισθητικές αλλαγές αφορούν κυρίως τα φωτιστικά σώματα, τα οποία θα ενσωματώνουν όπως είναι φυσικό τεχνολογία LED. Διαφοροποιήσεις αναμένονται και στους προφυλακτήρες, καθώς και τους εξωτερικούς καθρέπτες.


Στο θέμα των κινητήρων, ο 3,2 ατμοσφαιρικός FSI θα δώσει τη θέση του στο 3.0 TFSI με τους 272 ίππους. Ο 2,0 λίτρων TFSI (211 ίπποι) παραμένει μάχιμος στην γκάμα, ενώ ο αντίστοιχος δίλιτρος diesel TDI θα αποδίδει πλέον 7 ίππους παραπάνω, φτάνοντας τους 177. Κατά πάσα πιθανότητα το ανανεωμένο A4 θα φορά τον νέο 1.8 TSI του VW Group, που έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας. Για αγορές κυρίως εκτός Ελλάδας, ο 3,0 λίτρων TDI με τους 240 ίππους θα διαθέτει και τετρακίνηση έκδοση Quattro. Παράλληλα οι Γερμανοί υπόσχονται για τα τέλη του 2012 και νέα έκδοση S4, η οποία θα περιλαμβάνει και τα δύο αμαξώματα. To facelift του Α4 δεν θα μείνει και πολύ στην αγορά, αφού το 2014/2015 σχεδιάζεται να παρουσιαστεί το εντελώς νέο μοντέλο.



Πηγή: http://www.tuningedition.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Εσείς ακόμα χρησιμοποιείτε το κινητό όταν οδηγείτε;

Νέα έρευνα αμερικανών επιστημόνων έδειξε ότι η αποστολή γραπτών μηνυμάτων και email από το κινητό κατά τη διάρκεια της οδήγησης είναι τελικά πιο επικίνδυνη από ό,τι πιστευόταν μέχρι σήμερα.




«Η αποστολή γραπτών μηνυμάτων κατά την οδήγηση, διπλασιάζει τον χρόνο αντίδρασης του οδηγού» εξηγεί η επικεφαλής της μελέτης Κριστίν Γιάγκερ από το Ινστιτούτο Μεταφορών του Πανεπιστημίου του Τέξας Α&Μ. «Eπιβραδύνει δηλαδή την ικανότητα του οδηγού να αντιδράσει σε περίπτωση που έρθει αντιμέτωπος με έναν ξαφνικό κίνδυνο».

Φλερτάροντας με τον κίνδυνο


Στις δοκιμές των ερευνητών έλαβαν μέρος συνολικά 42 οδηγοί ηλικίας 16-54 ετών από τους οποίους ζητήθηκε να καλύψουν οδηγώντας μια απόσταση 18 χλμ., στέλνοντας παράλληλα γραπτά μηνύματα. Σε δεύτερη φάση, τους ζητήθηκε να επαναλάβουν την ίδια διαδρομή επικεντρώνοντας αυτή τη φορά την προσοχή τους αποκλειστικά και μόνο στον δρόμο.Και στις δύο περιπτώσεις οι οδηγοί όφειλαν να φρενάρουν όταν έβλεπαν ένα κίτρινο φως να αναβοσβήνει και ο χρόνος αντίδρασής τους καταγραφόταν.

Κατά μέσο όρο ο χρόνος αντίδρασης για όσους δεν περιεργάζονταν τα κινητά τους τηλέφωνα έφτανε μόλις το ένα με δύο δευτερόλεπτα. Όταν όμως οι οδηγοί έγραφαν μηνύματα, ο χρόνος αυτός αυξανόταν στα τρία με τέσσερα δευτερόλεπτα, ενώ είχαν 11 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να χάσουν το κίτρινο φως.
Όπως διευκρινίζει η Γιάγκερ, ο χρόνος καθυστερημένης αντίδρασης ήταν ο ίδιος για τους οδηγούς που είτε έγραφαν μηνύματα, είτε τα διάβαζαν.
«Οι δραστηριότητες της σύνταξης και της ανάγνωσης ενός μηνύματος δεσμεύουν εξίσου την προσοχή του οδηγού και για τον λόγο αυτόν είναι το ίδιο επικίνδυνες» υπογραμμίζει η ερευνήτρια.

Η διαφορά της τελευταίας μελέτης σε σχέση με προηγούμενες, εντοπίζεται στο γεγονός ότι οι εθελοντές κλήθηκαν να οδηγήσουν ένα πραγματικό όχημα και όχι κάποιον προσομοιωτή.

Πηγή: www.tovima.gr

Περιοδικό: Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

F1 - GP Ιαπωνίας 2011: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Sebastian Vettel

Ο Sebastian Vettel έγινε ο νεαρότερος δις παγκόσμιος πρωταθλητής της ιστορίας της Formula 1, σε ηλικία 24 ετών και 98 ημερών, καθώς τερματίζοντας τρίτος στο GP Ιαπωνίας εξασφάλισε και μαθηματικά τον τίτλο του 2011, τέσσερις αγώνες πριν το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς.



Τον 15ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος κέρδισε ο Jenson Button, κατακτώντας την 3η του φετινή νίκη εμπρός από τον Fernando Alonso - καθώς τόσο η McLaren όσο και (απρόσμενα) η Ferrari φάνηκαν πολύ ανταγωνιστικές χάρη στον τρόπο διαχείρισης των ελαστικών τους.

Την πρώτη εξάδα έκλεισαν οι Mark Webber (RBR), Lewis Hamilton (McLaren) και Michael Schumacher (Mercedes), σε έναν αγώνα με αρκετό ενδιαφέρον - ο οποίος κρίθηκε τόσο στα pits όσο και με αρκετές συναρπαστικές μονομαχίες στην πίστα.

Οι Felipe Massa (Ferrari), Sergio Perez (Sauber), Vitaly Petrov (Renault) και Nico Rosberg (Mercedes) ήταν οι οδηγοί που συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Στην εκκίνηση ο S. Vettel άλλαξε τη γραμμή του για να υπερασπιστεί την πρωτοπορία του από τον J. Button, χωρίς να διστάσει να ωθήσει τον Άγγλο να πατήσει στο γρασίδι εκτός πίστας. Αργότερα οι αγωνοδίκες απεφάνθησαν ότι η κίνηση του Γερμανού δεν απαιτούσε μια πιθανή ποινή.

Η μονομαχία των δύο επέτρεψε στον Lewis Hamilton να ανέβει στη δεύτερη θέση, ενώ τον τρίτο J. Button ακολούθησαν οι F. Massa και F. Alonso της Ferrari. Ωστόσο, στον 6ο γύρο ο Ισπανός πέρασε τον ομόλογό του στη Ferrari κι έναν γύρο αργότερα ανέβηκε τρίτος, όταν ένα κλατάρισμα οδήγησε τον L. Hamilton πρόωρα στα pits.

Όλοι οι πρωτοπόροι ακολούθησαν ακριβώς την ίδια στρατηγική: εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα, επέλεξαν την ίδια στο πρώτο και στο δεύτερο pit-stop τους και άφησαν τη μέση γόμα για το τέλος.

Έτσι, λοιπόν, ο J. Button, που με τον ήπιο τρόπο οδήγησής του προστάτευε περισσότερο τα μαλακά ελαστικά, όχι μόνο δεν άφηνε τον S. Vettel να ανοίξει διαφορά στην κορυφή, αλλά κατάφερε και να τον περάσει, για να ανέβει πρώτος, στο δεύτερο pit-stop των δύο.

Λίγο πριν το μέσον του αγώνα μπήκε στην πίστα το όχημα ασφαλείας, ώστε να καθαριστούν τα θραύσματα της (νέας) επαφής που είχε ο L. Hamilton με τον F. Massa, καθώς και μιας άλλη ήπιας σύγκρουσης. Τρεις γύρους αργότερα, στον 27ο, το Ο.Α. αποχώρησε αλλά δεν άλλαξε τίποτα στην κορυφή - πέραν της μείωσης των διαφορών.

Ο J. Button συνέχισε να ηγείται, εμπρός από τους S. Vettel και F. Alonso - καθώς πίσω τους με προβλήματα υποστροφής ο L. Hamilton είχε πέσει στην 6η θέση, πίσω από τους M. Webber και F. Massa. Ο Άγγλος δεν τιμωρήθηκε, αυτή τη φορά, για την επαφή του με τον Βραζιλιάνο της Ferrari.

Μια σχετικά πρόωρη (τρεις γύρους νωρίτερα από τους βασικούς του αντιπάλους) είσοδος στα pits του S. Vettel για να τοποθετήσει στη μέση γόμα, στον 34ο γύρο, άφησε τον Γερμανό πίσω από τα πιο αργά μονοθέσια των Nico Rosberg και Adrian Sutil.

Ο Fernando Alonso δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη κι έτσι, μετά από τρεις γρήγορους γύρους βγήκε από το τελευταίο του pit-stop μπροστά από τον S. Vettel. Ο Ισπανός αμύνθηκε με επιτυχία στις επιθέσεις του Γερμανού, ώσπου ο πρωταθλητής αποφάσισε στους τελευταίους γύρους να μην ρισκάρει άλλο.

Ο οδηγός της Ferrari, έχοντας πιθανότατα θερμάνει νωρίτερα τα πιο σκληρά ελαστικά, κατάφερε έκτοτε να μειώνει σημαντικά γύρο με το γύρο τη διαφορά τους από τον J. Button. Ωστόσο ο Άγγλος διατήρησε απόλυτη ψυχραιμία στην πίεση και διατήρησε τη διαφορά του από τη Ferrari πάνω από το ένα δευτερόλεπτο, μέχρι τέλους.

Ο Mark Webber, αν και είχε μια επαφή με τον Michael Schumacher, κατάφερε να περάσει μέσω των pits τον L. Hamilton για την 4η θέση. Ο τελευταίος κατάφερε να περάσει τον F. Massa στον 37ο γύρο - κάτι που έκανε και ο «Schumi», εκμεταλλευόμενος τη στρατηγική του.

F1 - GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2011
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Button (McLaren) 1:30:53.427
2. Alonso (Ferrari) +1.160
3. Vettel (RBR) +2.006
4. Webber (RBR) +8.071
5. Hamilton (McLaren) +24.268
6. Schumacher (Mercedes) +27.120
7. Massa (Ferrari) +28.240
8. Perez (Sauber) +39.377
9. Petrov (Renault) +42.607
10. Rosberg (Mercedes) +44.322
11. Sutil (Force India) +54.447
12. Di Resta (Force India) +1:02.326
13. Kobayashi (Sauber) +1:03.705
14. Alguersuari (STR) +1:04.194
15. Maldonado (Williams) +1:06.623
16. Senna (Renault) +1:12.628
17. Barrichello (Williams) +1:14.191
18. Kovalainen (Lotus) +1:27.824
19. Trulli (Lotus) +1:36.140
20. Glock (Virgin) +2 γύροι
21. D’Ambrosio (Virgin) +2 γύροι
22. Ricciardo (Hispania) +2 γύροι
23. Liuzzi (Hispania) +2 γύροι
ΕΓΚ Buemi (STR) +18 γύροι

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ
1. Vettel 324
2. Button 210
3. Alonso 202
4. Webber 194
5. Hamilton 178
6. Massa 90
7. Rosberg 63
8. Schumacher 60
9. Petrov 36
10. Heidfeld 34

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull 518
2. McLaren 388
3. Ferrari 292
4. Mercedes 123http://www.blogger.com/img/blank.gif
5. Renault 72
6. Force India 48
7. Sauber 40
8. Toro Rosso 29
9. Williams 5


Πηγή: www.auto.in.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Εκπτωτικές προσφορές από Alfa Romeo

Aνακοινώθηκαν οι νέες προσφορές για τα μοντέλα της Alfa Romeo για τον μήνα Οκτώβριο. Αυτές περιλαμβάνουν σημαντικές εκπτώσεις για τις 147, 159, 159 Crosswagon και GT, αλλά και χρηματοδοτικά προγράμματα με χαμηλό ή και μηδενικό επιτόκιο…

Σημαντική θεωρείται η έκπτωση των 2.100 € (η οποία συνεχίζει να ισχύει) στις εκδόσεις 1.8 και 1.9 Impression της Alfa Romeo 159, καθώς η τιμή της 159 1.8 ξεκινά από τα 23.900€ και της 159 1.9 από τα 27.400€. Για τις υπόλοιπες εκδόσεις ισχύει έκπτωση 2.000€. Η προσφορά συνδυάζεται με χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 15% προκαταβολή, 5,9% ετήσιο επιτόκιο και εξόφληση σε 60 μήνες ή με πληρωμή της μετρητοίς.
Εναλλακτικά, για τον μήνα Οκτώβριο ισχύει και ένα άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, μέσω του οποίου μπορεί κανείς να εξοφλήσει το χρηματοδοτούμενο κεφάλαιο (μέγιστο ποσόν: 20.000€) σε 36 μηνιαίες δόσεις.

Στην περίπτωση των 147 και σε ότι αφορά στα οχήματα που βρίσκονται στην Ελλάδα η Alfa Romeo προβλέπει: Αγορά, με 15% προκαταβολή, ετήσιο επιτόκιο 5,9% και εξόφληση σε 60 δόσεις, ή αγορά τοις μετρητοίς, με έκπτωση (και στις δύο περιπτώσεις) που φτάνει τα 1.700€. Αν κάποιος δεν θέλει κάποια από τις 147 πθ βρίσκονται ήδη στη χώρα μας , τότε -με τους ίδιους τρόπους απόκτησης- η έκπτωση είναι 1.000€.

Εναλλακτικά ισχύει και άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, με μέγιστο χρηματοδοτούμενο κεφάλαιο 15.000€, που μπορεί να εξοφληθεί σε 36 δόσεις.

Έκπτωση συναντάμε και στην 159 Sportwagon που αγγίζει τα 1.300€, είτε μετρητοίς είτε με διακανονισμό που απαιτεί 15% προκαταβολή, επιτόκιο 5,9% και εξόφληση σε 60 μηνιαίες δόσεις.

Στην περίπτωση της GT και για τα οχήματα που ήδη βρίσκονται στη χώρα μας έχουμε τα εξής προγράμματα. Αγορά με 15% προκαταβολή, ετήσιο επιτόκιο 5,9% και εξόφληση σε 60 δόσεις, και έκπτωση 2.400€ (η έκπτωση ισχύει και για αγορά τοις μετρητοίς). Παράλληλα, με τους ίδιους τρόπους απόκτησης αλλά για αυτοκίνητα που δεν βρίσκονται στη χώρα μας ισχύει έκπτωση 1.000€.
Και στην περίπτωση των GT ισχύει εναλλακτικό άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, που περιλαμβάνει μέγιστο χρηματοδοτούμενο κεφάλαιο 20.000€ που μπορεί να εξοφληθεί σε 36 δόσεις.

Πηγή: autotriti.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης