Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2012

Ημερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 15η

Ομάδα χωρίς γυναίκα γίνεται; Δεν γίνεται! Ο Δημήτρης Μπάτσιος φαίνεται ότι το γνωρίζει αυτό πολύ καλά και έχει φροντίσει έτσι ώστε επίτιμο μέλος της Batsios Drag Team να είναι και η σύζυγός του Φωτεινή Ψαθά. Η Φωτεινή αποτελεί την έτερη γυναικεία συμμετοχή στο TETRAKOSARI© V και όσοι έχετε ισχυρή μνήμη, σίγουρα θα την θυμόσαστε από παλαιότερη εμφάνισή της σε τεύχος του περιοδικού AutokinisiMag

Η συνέντευξη της Φωτεινής για τις PreStage εκπομπές του TETRAKOSARI© V αποτελούσε μια έκπληξη - πιο πολύ για την ίδια, παρά για εμάς. Βλέπετε ο σύζυγός της, Δημήτρης Μπάτσιος, δεν την είχε ενημερώσει πλήρως για την άφιξή μας στη Θεσσαλονίκη (πράγμα που ούτε εμείς οι ίδιοι γνωρίζαμε) με αποτέλεσμα η ίδια να είναι ιδιαίτερα διστακτική - απ' ότι μας εκμυστηρεύτηκε αργότερα ο Δημήτρης, αν η Φωτεινή ήταν ενημερωμένη από την αρχή, τότε ήταν που δεν θα δεχόταν με τίποτα να μιλήσει μπροστά στην κάμερα. Παρόλα αυτά και μόλις πήραμε τις θέσεις μας, η Φωτεινή χαλάρωσε και μας χάρισε μια απολαυστική συνέντευξη.




 Η Φωτεινή έχει ήδη αγωνιστεί στο δεύτερο και τρίτο αγώνα και δηλώνει πως όλα είναι σχεδόν έτοιμα για την ίδια και το «εργοστασιακό» της Mini Cooper S. Αγωνίζεται στην κατηγορία 15+ και σύμφωνα με την ίδια, το TETRAKOSARI© της αρέσει πολύ. Θεωρεί πως σε σχέση με τους υπόλοιπους αγώνες επιτάχυνσης, το TETRAKOSARI© κάνει τη διαφορά τόσο στον τομέα της οργάνωσης, όσο και στον τομέα της αντιμετώπισης των αγωνιζόμενων, ενώ το γεγονός πως βελτιώνεται η περιοδικότητά του μόνο καλά σχόλια μπορεί να αποσπάσει. Στην ερώτησή μας σχετικά με τη συνύπαρξη της ίδιας με τους υπόλοιπους άνδρες οδηγούς, η απάντηση της Φωτεινής είναι ιδιαίτερα διπλωματική. Η ίδια θεωρεί πως τα περιπαικτικά σχόλια δεν λείπουν αλλά σε κάθε περίπτωση, μια αξιόλογη συμμετοχή δεν περνά ποτέ απαρατήρητη από κανέναν. Στον αγώνα του Σεπτεμβρίου θα συμμετέχει ακόμη πιο δυναμικά και αποσκοπεί στο να περάσει πολλούς άνδρες. Η επαφή της με τους προηγούμενους αγώνες του TETRAKOSARI© την έχει βελτιώσει σημαντικά ως οδηγό, ενώ παράλληλα έχει επηρεάσει και τη συμπεριφορά της στο δρόμο. Άλλωστε, σύμφωνα με την ίδια, το γεγονός ότι υπάρχει μια εκδήλωση στην οποία μπορεί κάποιος να αγωνιστεί με ασφάλεια και να δοκιμάσει τις δυνατότητες του ίδιου αλλά και του οχήματός του, καθιστά τις κόντρες στο δρόμο κάτι εντελώς αχρείαστο. 



Στο κλείσιμο της συνέντευξης, η Φωτεινή δεν έχει μάτια και ευχές για κανέναν παρά για το σύζυγό της Δημήτρη Μπάτσιο, από τον οποίο ζητά να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για το Mini της και για την ίδια, έτσι ώστε στο TETRAKOSARI© V «να τους περάσουν όλους»!


Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη της Φωτεινής (δύο γυναίκες συμμετέχουν στον αγώνα του Σεπτεμβρίου και πρόκειται για δύο Φωτεινές! Τυχαίο;) στο βίντεο που ακολουθεί. 


Περιοδικό AutokinisiMag

Χρόνια Πολλά! Το Opel Corsa Γιορτάζει τα 30 του Χρόνια

Το Opel Corsa γιόρτασε τα γενέθλια των 30 χρόνων του στις 30 Αυγούστου. Η παραγωγή της πρώτης γενιάς Corsa ξεκίνησε το 1982 στο εργοστάσιο Figueruelas της Zaragoza (Ισπανία), που ιδρύθηκε για το πρώτο σύγχρονο μικρό αυτοκίνητο της Opel. Μέχρι το 1982, το συμπαγές Kadett (μήκος του 1979 Kadett D: 3,98 m) ήταν το εισαγωγικό (entry-level) μοντέλο της μάρκας. Με την άφιξη του μικρότερου και ακόμα πιο προσιτού Corsa A (μήκος: 3,62 m), το Opel εισήλθε σε μία νέα κατηγορία με αυξανόμενη δημοτικότητα και άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Τα τελευταία 30 χρόνια, σχεδόν 12 εκατομμύρια Corsa σε 4 γενιές έχουν κατασκευαστεί και πουληθεί στην Ευρώπη. Μέχρι και τον Αύγουστο του 2012, το Ισπανικό εργοστάσιο της Zaragoza είχε κατασκευάσει 9,3 εκατομμύρια Corsa. Επιπλέον, 2,5 εκατομμύρια μονάδες έχουν κατασκευαστεί στο άλλο Ευρωπαϊκό εργοστάσιο στο Eisenach (Γερμανία). 

Η παραγωγή Corsa ξεκίνησε εκεί τον Ιούνιο του 1993. Έτσι το Corsa αποτελεί το δημοφιλέστερο όνομα στην ιστορία της Opel. Η παγκόσμια επιτυχία του παίρνει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παγκόσμιες εκδόσεις του στην οικογένεια της General Motors: περίπου 20 εκατομμύρια οχήματα βασισμένα σε Corsa έχουν κατασκευαστεί ή συναρμολογηθεί και πουληθεί σε όλο τον κόσμο, κυρίως σε Λατινική Αμερική (Chevrolet), Αυστραλία (Holden), Ν. Αφρική (Opel) και Κίνα (σαν Buick Sail). Από το 1982, το Opel Corsa είναι σημαντικός παίκτης στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου. Προσφέρει μία από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές σειρές στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και ανανεώνεται συνεχώς με την είσοδο νέων μοντέλων, τεχνολογιών και ειδικά προσαρμοσμένων εκδόσεων. Τώρα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος: το τρίθυρο τύπου coupé, το πεντάθυρο οικογενειακό και το επαγγελματικό Corsa van. Το Corsa αυτή τη στιγμή έχει μερίδιο πάνω από 28% στις συνολικές πωλήσεις Opel, με αποτέλεσμα να είναι το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας, ακολουθώντας σε μικρή απόσταση το Astra (περίπου 30%). Από το 2008, το 3θ Corsa κατατάσσεται συνεχώς πρώτο στην κατηγορία Β 3θ hatchback στη Δυτική Ευρώπη με μερίδιο 18% (2012 μέχρι σήμερα). Συνολικά, το Corsa (3θ και 5θ) είναι αυτή τη στιγμή Νο 3 στη Δυτική Ευρώπη στην κατηγορία Β με μερίδιο μεγαλύτερο του 10%. Στην Ελλάδα είναι 1ο και σε Γερμανία, Βρετανία και Βέλγιο κατέχει τη 2η θέση στις αντίστοιχες κατηγορίες. Στην Ισπανία και την Ολλανδία, το Corsa είναι Νο3 στην κατηγορία.

Πηγή: Opel

Περιοδικό AutokinisiMag