Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

6,71


Ναι! Καλά διαβάζετε και υποψιάζεστε. Αν και ανεπιβεβαίωτο το ρεκόρ, αυτός είναι ο χρόνος που φαίνεται να πέτυχε το δημιούργημα του Nicolas Brunet. Το όχημα είναι εφοδιασμένο με έναν τετρακύλινδρο, δίλιτρο κινητήρα Ecotec της GM και στην ευθεία των τετρακοσίων μέτρων του Napierville στον Καναδά «γράφει» σχετικά άνετα 6,71 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 333χλμ/ώρα και γίνεται (μάλλον) το γρηγορότερο τετρακύλινδρο drag racecar.





Πηγή: CS


Περιοδικό Autokinisimag

Παίζεις με τη φλόγα


Όπως ακριβώς το λέει ο τίτλος. Άνδρας, Καυκάσιος, βενζινάδικο, αντλία, βενζίνη, φωτιά!


Απαράβατος κανόνας: Πάντοτε είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε παρόμοιες περιπτώσεις όπου η φράση «παίζεις με τη φλόγα, εγώ στο 'πα πως στο τέλος θα καείς» δεν αποτελεί πια στίχο διάσημου λαϊκού τραγουδιού.


Πηγή: CS


Περιοδικό Autokinisimag

Εσείς τι νομίζετε;

Δεν περνά μέρα στα γραφεία του Autokinisimag που η συζήτηση να μην περιστρέφεται γύρω από τις κόντρες του Dragtimes.info. Την άποψή μας φροντίζουμε ώστε να σας την κάνουμε γνωστή αλλά είναι πολλές οι φορές που ειλικρινά αναρωτιόμαστε τι άραγε νομίζετε εσείς για αυτές.


Τι νομίζετε λοιπόν; Απολαμβάνετε τις εξωτικές αναμετρήσεις των θηρίων ή μήπως έχετε βαρεθεί; Αφήστε μας τα σχόλιά σας στο blog ή ακόμη και στις σελίδες μας στο Facebook. Περιμένουμε με ανυπομονησία τα δικά σας σχόλια για τους τρελούς αλλά γρήγορους Ρώσους.

Με την ευκαιρία, τρία νέα βίντεο από τη ρώσικη ευθεία.




Σημείωση: Στο πρώτο βίντεο, εντύπωση προκαλεί η απουσία των πλαϊνών καθρεπτών του Audi RS6. Ασκήσεις αεροδυναμικής!

Ακόμη μια σημείωση: Το Grand Cherokee επιστρέφει με το καπό αυτή τη φορά στη θέση του - το W12 Touareg TDI φαίνεται, ή μάλλον ακούγεται λιγάκι κρυωμένο μιας και «φταρνίζεται» συνεχώς.

Πηγή: Dragtimes.info


Περιοδικό Autokinisimag

Le Mans Wrap Up



Σκεφτόμασταν να ετοιμάσουμε ένα ποστ αφιερωμένο στον φετινό αγώνα των 24 ωρών του Le Mans μέχρι που πέσαμε πάνω στο παρακάτω βίντεο. Απολαύστε λοιπόν τις πιο συναρπαστικές στιγμές του πολύφημου και θρυλικού αγώνα μέσα σε 15 λεπτά ενός υπέροχου slow motion βίντεο.




Πηγή: Autoblog



Περιοδικό Autokinisimag

Mercedes-Benz SL Pagoda


(...) η 230 SL Pagoda (η υψηλής ακαμψίας σκληρή οροφή της θυμίζει σε σχήμα τις στέγες των ασιατικών ναών) επίσης του 1964 αποτέλεσε το πρώτο σπορ αυτοκίνητο με ενισχυμένο θάλαμο επιβατών και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης (...)


Αυτές τις γραμμές γράφαμε πίσω στο 2009 για την Mercedes-Benz SL Pagoda, έπειτα από την αποστολή μας στο μουσείο της Mercedes στη Στουτγκάρδη της Γερμανίας. Πόθος πολλών μελών της ομάδας του περιοδικού, η Pagoda αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα εντυπωσιακότερα οχήματα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Έτσι λοιπόν δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε αδημοσίευτο το δελτίο τύπου που έφτασε σήμερα το πρωί στο ηλεκτρονικό μας γραμματοκιβώτιο. Ο αποστολέας; Ο γείτονας βελτιωτικός οίκος Vilner Studio από τη Βουλγαρία. 




Η Pagoda γεννήθηκε το 1963, τότε που τα αυτοκίνητα παράγονταν και προορίζονταν μόνο για τους εκλεκτούς, τότε που η ταχύτητα δεν ήταν ίδια με σήμερα, τότε που η μόδα ήταν τελείως διαφορετική. Ήταν επίσης τότε που η 300 SL (W198) και η 190 SL (W121 BII) θεωρούνταν μοντέρνες αλλά όχι ακόμη θρυλικές.





Με το πέρασμα των χρόνων η Pagoda εξελίχθηκε σε μια πραγματική κυρία και έγινε πρωταγωνίστρια της νουβέλας του Vilner Studio. Σύμφωνα με τη γενικότερη φιλοσοφία του οίκου, η Pagoda δέχθηκε επεμβάσεις στην εξωτερική της εμφάνιση και ριζική ανανέωση του εσωτερικού της διάκοσμου. Τα χρώματα είναι ζεστά και vintage - café και latte.




Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η προσοχή στη λεπτομέρεια. Το φινίρισμα είναι εξαιρετικό, τα υλικά χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα και δύο χρωματικούς συνδυασμούς που κυριαρχούν τόσο στις ραφές, όσο και στον υπόλοιπο διάκοσμο. Το ταμπλό και το τιμόνι έχουν δεχθεί περιποιήσεις ανανέωσης, ενώ ακόμη και η μπαγκαζιέρα μοιάζει με ακριβή κοσμηματοθήκη. Φυσικά η σκληρή οροφή δεν θα μπορούσε να ξεφύγει της φροντίδας του οίκου, αποπνέοντας στιλ και πολυτέλεια. 





Τα διακριτικά της Pagoda βρίσκονται παντού και ολοκληρώνουν το υπέροχο σύνολο που ο οίκος Vilner ετοίμασε μόνο για εκλεκτούς. Μπράβο στους γείτονες.







Πηγή: Autoblog, Vilner Studio



Περιοδικό Autokinisimag

Το τεύχος #17...

...τώρα σε περισσότερα σημεία πώλησης και στην υπόλοιπη Ελλάδα! Δείτε το εξώφυλλο και γνωρίστε μας για πρώτη φορά με το νέο μας λογότυπο!

Στο νέο μας τεύχος θα διαβάσετε το απόλυτο αφιέρωμα για το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ © IV το οποίο αποτελείται από δεκάδες σελίδες! 


Επίσης διαβάστε για το τρομερό Fiat Uno Dragster του Τάκη Βούρου με 784 άλογα στον τροχό... Το δυνατότερο Uno στον ΠΛΑΝΗΤΗ!

Ανάμεσα στα άρθρα μας, ξεχωρίζει και το Seat Leon FR με 517ps, βελτιωμένο από την "0-400 Tune 2 Race", ένα αυτοκίνητο που έχει ταράξει τα κοντροστέκια της πρωτεύουσας..

Περισσότερα εντός του νέου τεύχους! http://www.autokinisimag.gr