Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011

Με νέα διεύθυνση μπαίνει δυναμικά η Ινδία (και) στην Formula 1 !

Μήπως τελικά είναι καλύτερα να γίνουμε Ινδία, παρόλο που ο πρωθυπουργός δεν θέλει ούτε να το ακούσει; Οι προσφιλείς Ινδοί που η οικονομία τους πάει από το καλό στο καλύτερο φαίνεται ότι έχουν πάρει φόρα και φιλοδοξούν να πρωταγωνιστήσουν σε όλους τους τομείς, ακόμα και στην Formula 1.

Ο ινδικός όμιλος επιχειρήσεων Sahara India Pariwar αγόρασε ποσοστό 42,5% της ομάδας Force India και πρόκειται να επενδύσει περί τα 100 εκατομμύρια δολάρια στην ομάδα της Formula 1 και στο εργοστάσιό της, στο Silverstone της Βρετανίας.



Ως αποτέλεσμα, μετά τη συμφωνία -που ανακοινώθηκε επισήμως σε συνέντευξη Τύπου στο Νέο Δελχί- η ομάδα θα μετονομαστεί σε Sahara Force India, ενώ ο Vijay Mallya θα κατέχει επίσης ποσοστό 42,5% και η οικογένεια Mol το υπόλοιπο 15%.

Σύμφωνα με τον V. Mallya, ο Saharasri Subrata Roy Sahara του ομίλου SIP κατέχει πλέον τη θέση του προέδρου της ομάδας Sahara Force India. Ο πρώτος είπε: "Ήταν θέμα τιμής για μένα να βάλω την Ινδία στο χάρτη της Formula 1 και να ανεβάσω την απόδοσή της στα σημερινά δεδομένα".

Ο όμιλος Sahara India Pariwar δραστηριοποιείται στους τομείς των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, των ακινήτων, των ΜΜΕ και της φιλοξενίας, ενώ συμμετέχει στην προβολή πολλών αθλητικών δραστηριοτήτων της Ινδίας.

Ο Saharasri Subrata Roy Sahara τόνισε: "Η Ινδία εκτοξεύεται σε νέα επίπεδα σε όλες τις σφαίρες δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένου και του αθλητισμού. Η Formula 1 ανέκαθεν ήταν ένα προπύργιο του δυτικού κόσμου. Η προβολή της Ινδίας σε ένα τόσο συναρπαστικό σπορ έκανε περήφανους όλους τους συμπατριώτες μας.

Εγώ αισθάνομαι δύο φορές περήφανος που η Sahara είναι ο συνιδιοκτήτης της μοναδικής ομάδας της Ινδίας στη F1 και είμαι βέβαιός ότι η Sahara Force India F1 Team θα φέρει τιμή και δόξα στο αγαπημένο μας έθνος".

Πηγή: www.auto.in.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Σάββατο 15 Οκτωβρίου: Ευρωπαική Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα

"Το 2010 χάνονταν 84 ανθρώπινες ζωές κάθε μέρα στην Ευρώπη. Σε όλο τον κόσμο
τα τροχαία ατυχήματα είναι η πρώτη αιτία θανάτου στις ηλικίες 15-29. Περισσότερες από
1.3 εκ. ανθρώπινες ζωές χάνονται στον κόσμο κάθε χρόνο στο δρόμο!Στη χώρα μας, πάνω από 5 άνθρωποιχάνουν τη ζωή τους κάθε μέρα στο δρόμο…"




Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» (Ι.Ο.ΑΣ. – www.ioas.gr) σε συνεργασία με τους «Responsible Young Drivers» (RYD) του Βελγίου, για 5η συνεχόμενη χρονιά διοργανώνει το Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011 εκδηλώσεις σε 18 πόλεις της Ελλάδας και στην Κύπρο ταυτόχρονα με τη μεγάλη Πανευρωπαϊκή διοργάνωση σε 27 χώρες στοχεύοντας στην προώθηση της Οδικής Ασφάλειας, αυξάνοντας έτσι την ευαισθητοποίηση του κοινού και παρουσιάζοντας στους νέους ότι το αλκοόλ και η οδήγηση δεν πάνε μαζί.


Οι εθελοντές, μεταξύ 18 και 35 ετών, θα βρίσκονται έξω από τα νυχτερινά κέντρα των παραπάνω πόλεων για να ενθαρρύνουν τους νέους επισκέπτες να επιλέξουν από την παρέα τους τον «οδηγό της παρέας», ο οποίος αφού αποδεχτεί τον τίτλο θα είναι υποχρεωμένος να μην καταναλώσει αλκοόλ όλο το βράδυ προκειμένου να οδηγήσει με ασφάλεια πίσω την παρέα του επιστρέφοντας από τη νυχτερινή διασκέδαση.

Προκειμένου να αναγνωριστεί ως ο «Οδηγός της παρέας», οι εθελοντές του/της ζητάνε να φορέσει ένα ειδικό βραχιολάκι. Όταν θα είναι ώρα να φύγει από το μπαρ θα μπορεί να κάνει, με τη δική του θέληση ένα φιλικό αλκοτέστ για να μπορέσουμε να δούμε εάν τήρησε την υπόσχεσή του. Εάν πράγματι έχει διατηρήσει τον έλεγχο και δεν έχει πιει ο «Οδηγός της παρέας» θα επιβραβεύεται ενώ σε άλλη περίπτωση, οι εθελοντές μας θα συμβουλεύουν να αφήσει το όχημα και να γυρίσει σπίτι του με ταξί.

Το μήνυμα της βραδιάς είναι:
«Όλοι διασκεδάζουν, ΕΝΑΣ δεν πίνει… Ο ΟΔΗΓΟΣ της παρέας»

Το έτος 2010, που επίσης πραγματοποιήθηκε η εν λόγω ενέργεια, ο αριθμός του πληθυσμού που συμμετείχε στις εκδηλώσεις ανήλθε σε 2.500 άτομα από 26 νυχτερινά κέντρα σε 14 πόλεις στην Ελλάδα και 520 άτομα στην Κύπρο.

Που θα γίνουν οι δράσεις:
1 ΑΘΗΝΑ Da Vinci(Αγ. Παρασκευή) FACES (Γλυφάδα) CITY (Κολωνάκι)
2 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΥΛΗ ΑΞΙΟΥ
3 ΧΙΟΣ METROPOLIS
4 ΧΑΝΙΑ ΜΥ
5 ΡΟΔΟΣ COLORADO
6 ΛΑΡΙΣΑ ΧΙΛΙΑΧΕΙΛΙΑ
7 ΚΑΤΕΡΙΝH KARTELL CLUB
8 ΣΕΡΡΕΣ στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης
9 ΧΑΛΚΙΔΑ FRENZY PANTHEON
10 ΠΑΤΡΑ EL MUNDO
11 ΑΜΑΛΙΑΔΑ στον κεντρικό πεζόδρομο Αμαλιάδας
12 ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ E-BASE
13 ΔΡΑΜΑ ΘΕΑΤΡΟ Live
14 ΦΛΩΡΙΝΑ LA CASAhttp://www.blogger.com/img/blank.gif
15 ΑΜΥΝΤΑΙΟ Tα Ρόδα
16 ΖΑΚΥΝΘΟΣ στην πλατεία Δημοκρατίας
17 ΚΟΡΩΝΗ ZANZA CLUB
18 ΒΟΛΟΣ


Το 44% των συμμετεχόντων προέβησαν σε φιλικό αλκοτέστ εκ των οποίων το 1/4 στο σύνολο των αποτελεσμάτων ήταν πάνω από το όριο που ορίζει ο ΚΟΚ.

Πηγή: www.ioas.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πρεμιέρα μέσω FB έκανε σήμερα η νέα BMW σειράς 3

Πριν λίγες ώρες έκανε το ντεμπούτο της η νέα BMW σειρά 3, μέσω FB, παρακαλώ! Η βαυαρέζικη αυτοκινητοβιομηχανία πρωτοπόρησε επιλέγοντας να μην παρουσιάσει για πρώτη φορά σε κάποιο "σαλόνι", όπως συνηθίζεται αλλά να παρουσιάσει διαδικτυακά το νέο της καμάρι και μάλιστα σήμερα, μια μέρα μετά την λήξη του Σαλονιού της Φρανκφούρτης.


Οι πρώτες φωτογραφίες της 6ης γενιάς της BMW 3, του πιο ευπώλητου premium sedan στον κόσμο ανέβηκαν στο διαδίκτυο στις 16.00, ώρα Ελλάδος, από τις εγκαταστάσεις της BMW. Οι προσδοκίες όλων όσων περίμεναν με ανυπομονησία το νέο τετρακίνητο, δεν διαψεύστηκαν στο παραμικρό!

Εμφανισιακά, η μπέμπα αδυνάτησε κατά 40 κιλά, έχει αλλαγές στα φωτιστικά σώματα, στην κεντρική εισαγωγή αέρα του μπροστινού τμήμα αλλά και σε άλλα μέρη του αμαξώματος. με τα χαρακτηριστικά "νεφρά" αλλά και στα υπόλοιπα μέρη τουhttp://www.blogger.com/img/blank.gif αμαξώματος θα προσαρμόσουν το σχεδιαστικό προφίλ του πιο πετυχημένου, εμπορικά, premium sedan του πλανήτη, στα πρότυπα των μεγαλύτερων προτάσεων του Βαυαρού κατασκευαστή.

Πολύς λόγος γίνεται για τον κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων TwinPower με απόδοση στους 184 και 245 ίππους. Στην ελληνική αγορά αναμένεται να εισαχθεί αρχικά η δεύτερη έκδοση με κινητήρα 1.6 λίτρων με Turbo και απόδοση στους 136 ίππους.

Την περιμένουμε στις εκθέσεις της Ελλάδας το 2012, όταν θα παρουσιασθεί επισήμως και θα διοχετευθεί στην αγορά.

Για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην Facebook σελίδα της BMW πατήστε εδώ

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Καλώς τα (νέα) διόδια!Σε λειτουργία από την Τρίτη οι σταθμοί σε Ίασμο και Θεσσαλονίκη

Σε λειτουργία τίθονται την επόμενη Τρίτη οι σταθμοί διοδίων της Εγνατίας Οδού, στον Ίασμο Ροδόπης, στην Ανάληψη Θεσσαλονίκης και στο Μαλακάσι Ιωαννίνων. Η τιμή τους ορίστηκε στα 2€, ενώ σε δύο μήνες αναμένεται να αυξηθεί στα 2.60€, σύμφωνα με την απόφαση των Υπουργείων Οικονομικών και Υποδομών. H ίδια τιμή ορίστηκε πλέον και στον σταθμό Πολυμύλου Κοζάνης.


Οι νέοι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό δεν είναι μόνιμοι αλλά προσωρινοί καθώς υπολογίζεται ότι μέσα στην επόμενη 2ετία θα λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά διόδια της Εγνατίας Οδού για τα οποία υπάρχει σε εξέλιξη ο ανάλογος διαγωνισμός.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

O ASIMO επισκέπτεται το Γιοχάνεσμπουργκ!


Ο ASIMO ταξίδεψε μέχρι το στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής για να δώσει το παρόν του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου, που σηματοδότησε και την είσοδο του νέου Civic στο νότιο ημισφαίριο.
Το Johannesburg International Motor Show είναι το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό γεγονός στην Αφρική, στο οποίο συμμετέχουν περισσότεροι από 200 εκθέτες και 60 μάρκες αυτοκινήτων. Τη φετινή διοργάνωση αναμένεται να την επισκεφτούν περισσότερα από 250.000 εκατομμύρια φίλοι του αυτοκινήτου. Στα πλαίσια της έκθεσης ο ASIMO θα πραγματοποιήσει 56 παρουσιάσεις σε ένα ειδικά διασκευασμένο στάδιο. Κάθε εκδήλωση διαρκεί μισή ώρα και προσφέρει την ευκαιρία στους επισκέπτες να δουν τις τελευταίες εξελίξεις της Honda στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Εξελίξεις που επιτρέπουν στον ASIMO να λειτουργεί αυτόνομα με τους ανθρώπους και με άλλους ASIMO. Αυτή η τεχνολογική πρόοδος φέρνει τη Honda ένα βήμα πιο κοντά στη δημιουργία ενός ανθρωποειδούς ρομπότ, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιείται σε πραγματικές συνθήκες και να συνυπάρχει με τους ανθρώπους. Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων ο ASIMO θα τρέχει, θα ανεβαίνει σκάλες, θα δίνει αντικείμενα αλλά και θα χορεύει!

Ιστορικό της σχεδίασης του Fiat Panda


 Mετά την πρώτη εμφάνισή του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, παρουσιάζουμε το ιστορικό της σχεδίασης του νέου Panda, σ' ένα μοναδικό ντοκουμέντο, διανθισμένο με αποκλειστικά σχέδια που δημιουργήθηκαν από το Centro Stile Fiat, για να περιγράψουμε τα πολλά νέα χαρακτηριστικά και τις λειτουργικές λεπτομέρειες του νέου Panda, με ένα πρωτότυπο κι ευχάριστο τρόπο.

Παρά το γεγονός ότι εξακολουθεί να είναι ένα μικρό αυτοκίνητο, το νέο Panda έχει μεγαλώσει κατά μερικά εκατοστά για να φτάσει στα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και να βελτιώσει τις γενναιόδωρες διαστάσεις του χώρου των επιβατών και αποσκευών ακόμη περισσότερο. Επιπλέον, η λειτουργικότητα έχει ενισχυθεί από πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους και από ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων διαμόρφωσης των εμπρός και πίσω καθισμάτων. Ειδικότερα, το νέο μοντέλο έχει επανασχεδιαστεί εξωτερικά με ομαλές, στρογγυλεμένες γραμμές σ' ένα συμμετρικό σχήμα που συμβάλλει αποτελεσματικά στην καλή εκμετάλλευση του χώρου. Το μπροστινό του μέρος έχει μια ισχυρή προσωπικότητα, με ελαφρώς καμπυλωτό καπό και με μία κομψή οριζόντια μάσκα με νέους στρογγυλεμένους προβολείς, που τονίζονται από χωριστά φώτα ημέρας.
Τα πλαϊνά του έχουν επίσης ανανεωθεί, δίνοντας νέα ερμηνεία σε αρκετά χαρακτηριστικά της δεύτερης γενιάς του Fiat Panda, όπως το τρίτο παράθυρο, τώρα με πιο στρογγυλεμένες γωνίες, που δένει αρμονικά με τις ομαλές γραμμές του αμαξώματος, για να δημιουργηθεί το εφέ της αδιάλειπτης στιλπνής επιφάνειας που εκτείνεται μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα. Ομαλές, στρογγυλεμένες γραμμές χαρακτηρίζουν επίσης τις προστατευτικές λωρίδες που υπάρχουν στους προφυλακτήρες και τα πλευρικές επιφάνειες του αμαξώματος και οι οποίες, εκτός από την απότιση φόρου τιμής στην πρώτη γενιά Fiat Panda, συμβάλλουν επίσης και στην «εκτός δρόμου» αισθητική του αυτοκινήτου, που ενισχύεται και από τα τονισμένα «φτερά» γύρω από τους τροχούς. Τέλος, όπως και στο τρέχον μοντέλο, το κάτω τμήμα της πίσω πόρτας προεξέχει σε σχέση με το πίσω παράθυρο. Αυτό, σε συνδυασμό με τη σχεδίαση των πλευρικών επιφανειών, δίνει την ξεχωριστή αίσθηση μιας οροφής που στηρίζεται πάνω στο αμάξωμα.
Το εσωτερικό αποτελεί τη συνέχεια των στιλιστικών επιλογών που γίνονται για το εξωτερικό του αμαξώματος. Το αποτέλεσμα είναι ένας ευρύχωρος, λειτουργικός και άνετος χώρος επιβατών, ο οποίος μπορεί να αντέξει τη σύγκριση με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι ευρέως γνωστό ότι η ευελιξία αποτελούσε ανέκαθεν ένα από τα δυνατά σημεία του Panda, όπως αποδεικνύεται από το διαιρούμενο και ρυθμιζόμενο κατά μήκος πίσω κάθισμα και την πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού, η οποία μπορεί να αναδιπλωθεί για να σχηματιστεί ένα τραπεζάκι. Ο εξοπλισμός αυτός, αποκλειστικός στην κατηγορία του, σε συνδυασμό με την επιλογή του ειδικά σχεδιασμένου προαιρετικού «κουτιού» μεταφοράς αντικειμένων για το χώρο αποσκευών, προσφέρει μια σχεδόν επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης για την πλήρη αξιοποίηση ολόκληρου του μήκους του χώρου των επιβατών.
Εμπνευσμένη από τις πιο σύγχρονες τάσεις, η σχεδίαση του νέου Panda βασίζεται στην ιδέα ότι ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, το δικό του τρόπο ζωής, μια προσωπική σχέση με τα αντικείμενά του και το δικό του τρόπο να τα τακτοποιεί στο χώρο και να μπορεί να τα εντοπίσει πάλι. Γι' αυτό το λόγο, το νέο Panda είναι ένα μέρος για να γεμίσει με έναν εντελώς προσωπικό τρόπο, αλλά την ίδια στιγμή είναι ένα μέρος που είναι ευχαρίστηση να μοιράζεται κάποιος με τους άλλους.

Το νέο ταμπλό έχει σχεδιαστεί ως ένα πρακτικό πολυλειτουργικό κέλυφος που περιέχει ένα μεγάλο ανοιχτό αποθηκευτικό χώρο, όπως και η πρώτη έκδοση του μοντέλου. Το κέλυφος αναδύεται μέσα από ένα ενιαίο, πολύχρωμο πλαίσιο που ενώνει νοητά το τιμόνι, το ραδιόφωνο και τα βασικά χειριστήρια και φιλοξενεί τους αεραγωγούς και τους αερόσακους. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό αποτελεί επίσης φόρο τιμής στην πρώτη γενιά Panda, όπου αυτά τα στοιχεία ήταν στερεωμένα πάνω στην υφασμάτινη "σακούλα" που αποτελούσε το κύριο μέρος του ταμπλό.

Εν ολίγοις, το νέο Panda είναι ένα αυτοκίνητο που σίγουρα εκπλήσσει συνεχώς λόγω της ικανότητάς του να μεταμορφώνεται ανάλογα με τις συνθήκες και να προσαρμόζεται στις ανάγκες οποιουδήποτε το χρησιμοποιεί, οδηγού ή επιβάτη ανάλογα με την περίπτωση. Αλλά, βεβαίως, είναι γνωστό ότι η προσφορά πρωτότυπου στιλ, προηγμένης τεχνολογίας προσιτής σε όλους και έξυπνων λύσεων που απλοποιούν και βελτιώνουν τη ζωή στο αυτοκίνητο είναι μέσα στο αίμα της Fiat.

Αυτή την Κυριακή η ανοιχτή συνάντηση της ΛΑΑΜΘ.



Αυτή την Κυριακή η ανοιχτή συνάντηση της ΛΑΑΜΘ.


Αυτή την Κυριακή θα πραγματοποιηθεί η ανοιχτή συνάντηση της Λέσχης Αυτοκίνηση Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης στον Άγιο Αθανάσιο Δράμας, στις 12:00 το μεσημέρι και συγκεκριμένα στην καφετερία ΝΙΤΡΟ.

Δείτε περισσότερα και στην "εκδήλωση" του facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=127717493996942

Μπορείτε να σχολιάσετε και στο forum του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ, εδώ: http://www.tetrakosari.gr/forum/viewtopic.php?f=49&t=263

Ψάχνετε για φθηνό αυτοκίνητο; Ετοιμαστείτε για ηλεκτρονική δημοπρασία

Μία ακόμα ηλεκτρονική δημοπρασία κατασχεμένων οχημάτων προς κυκλοφορία πραγματοποιείται από τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, την Τρίτη, 18/10/11. Πάρτε θέση μπροστά στον υπολογιστή σας και "χτυπήστε" το όχημα που βάλατε στο μάτι!

Στην ιστοσελίδα του Οργανισμού www.oddynet.gr μπορείτε να περιηγηθείτε στην ηλεκτρονική έκθεση των αυτοκινήτων που θα δημοπρατηθούν, να διαβάσετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και να αποφασίσετε αν κάποιο σας ενδιαφέρει. Στην συνέχεια κάνετε εγγραφή μέλους στην ιστοσελίδα, δωρεάν, στέλντοντας με fax ή ταχυδρομικά τα απαραίτητα δικαιολογητικά στα γραφεία του Οργανισμού. Έγκρίνονται σχετικά άμεσα, αλλά πρέπει να τα στείλετε τουλάχιστον 2 μέρες πριν την δημοπρασία. Περισσότερες πληροφορίες για την δημοπρασία μπορείτε να μάθετε στο τηλέφωνο 210-3312921. Όταν εγγραφείε ως μέλος είστε έτοιμος να συμνμετάσχετε, δίνοντας το 10% του ποσού μέσω πιστωτικής, ή τραπεζικού και το υπόλοιπο το ανώτερω σε 72 δόσεις!

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Η ποιότητα των οχημάτων

Τα κάθε είδους τροχοφόρα οχήματα που περιέρχονται στη διαχείριση του ΟΔΔΥ Α.Ε., είναι κατά κανόνα μεταχειρισμένα και προέρχονται κυρίως από τα αζήτητα των Τελωνείων, τα Κρατικά αποσυρόμενα τροχοφόρα οχήματα, τα Κατεσχημένα, τα Εγκαταλελειμμένα (Ν.894/79) κ.λ.π. και εκποιούνται με δημόσιους προφορικούς πλειοδοτικούς διαγωνισμούς (δημοπρασίες), είτε προς
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ είτε προς ΔΙΑΛΥΣΗ, είτε αποκλειστικά προς ανακύκλωση (Οχήματα τέλους κύκλου ζωής – ΟΤΚΖ) ανάλογα με την κατάσταση που βρίσκονται.



Τα εκποιούμενα από τον ΟΔΔΥ Α.Ε. τροχοφόρα υπόκεινται στον τεχνικό έλεγχο του Υπουργείου Μεταφορών Επικοινωνιών (Κ.Τ.Ε.Ο.). Τυχόν ελλείψεις, που θα επισημανθούν, αποκαθίστανται με ευθύνη και με δαπάνες του αγοραστή. Αν βεβαιωθεί εγγράφως από τον τεχνικό έλεγχο, ή από την αρμόδια τεχνική υπηρεσία του Υπουργείου Μεταφορών Επικοινωνιών, ότι οι τυχόν ελλείψεις δεν είναι επισκευάσιμες και ότι το τροχοφόρο είναι ακατάλληλο προς κυκλοφορία, τότε ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει από τον ΟΔΔΥ Α.Ε. την αναστροφή της αγοραπωλησίας (λεπτομέρειες στο άρθρο 44).

Στη συνέχεια ο αγοραστής υποχρεούται επί των πιστοποιητικών να βεβαιώσει τον κυβισμό του οχήματος από αρμόδιο πτυχιούχο Μηχανολόγο. Πριν την ταξινόμησή τους στο Υπουργείο Μεταφορών Επικοινωνιών, για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας, θα πρέπει αφού επισκευασθούν (εφ’ οσον τούτο κρινεται απαραίτητο) , να καταβάλλουν αντί εισφοράς, το ειδικό τέλος ταξινόμησης, ΕΠΕΤ, που είναι ίσο με τα "κατά περίπτωση τέλη κυκλοφορίας", ενός έτους, στο αρμόδιο ΤΕΛΩΝΕΙΟ.

Τέλος κατά την ταξινόμησή τους στην Δ/ΝΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ επιβαρύνονται με τα έξοδα χορήγησης πινακίδων και τελών κυκλοφορίας τρέχοντος έτους.

Ποιοί μπορούν να συμμετάσχουν

Στις δημοπρασίες του ΟΔΔΥ Α.Ε. μπορούν να συμμετάσχουν όλοι ανεξαιρέτως (βλέπε σχετ. Άρθρο 4).Το υπόλοιπο 90% της τιμής πλειοδοσίας υποχρεούνται να το καταβάλουν, μετά την κατακύρωση του αποτελέσματος από το Δ.Σ., είτε σε ΜΕΤΡΗΤΑ, οπότε έχουν ΕΚΠΤΩΣΗ 30%, είτε με ΔΟΣΕΙΣ, που ορίζονται για τους εν ενεργεία υπαλλήλους του Δημοσίου Τομέα σε 72 ΜΗΝΙΑΙΕΣ, ΙΣΟΠΟΣΕΣ και ΑΤΟΚΕΣ, δια δε τους υπόλοιπους αγοραστές σε 24 ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΕΣ αντίστοιχα, ΙΣΟΠΟΣΕΣ και ΑΤΟΚΕΣ. Και στις δύο, επομένως, περιπτώσεις ο συνολικός χρόνος εξόφλησης είναι 6 ΧΡΟΝΙΑ. Οι μηνιαίες δόσεις δε μπορεί να είναι κατώτερες των 80 € και οι τριμηνιαίες κατώτερες των 240 €.

Πηγή: www.oddynet.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης