Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012

Η Nissan remixάρει τις 24 Ώρες του Nürburgring


Μπορεί ο αγώνας των 24 ωρών του Nürburgring να αποτελεί πλέον παρελθόν, η Nissan όμως φρόντισε να μας βάλει για τα καλά στο κλίμα του διημέρου στις 17 και 18 Μαίου. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε το δεκάλεπτο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα και περιλαμβάνει εξαιρετικά πλάνα από όλο τον αγώνα και τα τεκταινόμενα εκτός πίστας αλλά και δηλώσεις των πρωταγωνιστών της Nissan, εντός και εκτός μπάκετ.

Καθίστε λοιπόν αναπαυτικά μιας και για δέκα λεπτά πάμε Nürburgring με τα GT-R της Nissan!




Περιοδικό Autokinisimag

Αυτοκίνητο και Φωτογραφία (Μέρος 5ο)

Αυτοκίνητο και φωτογραφία λοιπόν και να που φτάσαμε στο πέμπτο και τελευταίο μέρος του αφιερώματος που πραγματοποιεί το blog του περιοδικού Autokinisimag εδώ και 4 εβδομάδες.

Μέρος 5ο






































Μην χάσετε τα μελλοντικά αφιερώματα του blog και μην ξεχνάτε να διαλέγετε την αγαπημένη σας φωτογραφία αφήνοντας τα σχόλιά σας είτε στην παρούσα σελίδα, είτε στις σελίδες του περιοδικού στο Facebook.



Περιοδικό Autokinisimag










Πρωτάθλημα F1: Γκραν Πρι Μονακό 2012

Ολοκληρώθηκε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ο 6ος γύρος του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 στην πάντοτε εντυπωσιακή και ενδιαφέρουσα πίστα του Μονακό. Η παράδοση που θέλει το Μονακό να αποτελεί πάντοτε έναν ανατρεπτικό αγώνα διατηρήθηκε και φέτος με τον Mark Webber να γίνεται ο 6ος σε σειρά διαφορετικός νικητής στο φετινό πρωτάθλημα.


Τα χρονομετρημένα περάσματα του Σαββάτου έφεραν τον Michael Schumacher και την εμπειρία του στην πρώτη θέση της εκκίνησης και τον ίδιο να απογοητεύεται γρήγορα μιας και τον ενθουσιασμό της pole position ακολούθησε η ποινή πέντε θέσεων που του είχε επιβληθεί από τον προηγούμενο αγώνα εξαιτίας της σύγκρουσής του με τον Bruno Senna. Έτσι λοιπόν, ο Γερμανός αναγκάστηκε να ξεκινήσει τον αγώνα από την 6η θέση. Poleman λοιπόν αναδείχθηκε το Σάββατο o Αυστραλός Mark Webber με χρόνο 1:14:381 (σημειώνουμε πως ο Schumacher είχε καταφέρει χρόνο 1:14:301) ενώ δίπλα του στήθηκε ο Nico Rosberg διατηρώντας την Mercedes στις πρώτες σειρές της εκκίνησης με χρόνο 1:14:448. Στην τρίτη θέση βρέθηκε να εκκινεί ο Lewis Hamilton, με τον Romain Grosjean, τον εκπεσόντα Michael Schumacher, τον Ισπανό Fernando Alonso ακολουθούμενο από τον team mate του Felipe Massa (επιτέλους ο Βραζιλιάνος ψηλά στην εκκίνηση), τον Kimi Räikkönen, τον νικητή του προηγούμενο αγώνα Pastor Maldonado και τον περσινό παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Vettel να ακολουθούν ολοκληρώνοντας την πρώτη δεκάδα στην κατάταξη της εκκίνησης.


Η Κυριακή βρήκε τους οδηγούς των πρώτων σειρών της εκκίνησης να διατηρούν τις θέσεις τους με εξαίρεση τον Lewis Hamilton, ο οποίος έχασε την θέση από τον Fernando Alonso κατά τη διάρκεια των pit stops. Ο Sebastian Vettel ξεκινώντας με την μαλακή (σε αντίθεση με την πολύ μαλακή των υπολοίπων) γόμα κατάφερε να έχει ένα αρκετά μεγαλύτερο σε διάρκεια πρώτο stint και να βρεθεί στην πρώτη θέση όταν Webber, Rosberg, Alonso και Hamilton έπρεπε να εισέλθουν στα pits για αλλαγή ελαστικών. Σε εκείνο το σημείο η μάχη διαδραματιζόταν ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Red Bull με τον Vettel να προσεύχεται για βροχή, έτσι ώστε να καταφέρει να διατηρήσει την πρωτοπορία, κάτι που ποτέ δεν συνέβη - αναγκάζοντας τον Γερμανό σε είσοδο στα pits για αλλαγή σε πολύ μαλακή γόμα. Μετά το pit stop του, ο Vettel επανήλθε στον αγώνα βρισκόμενος στην 4η θέση, μπροστά από τη μάχη ανάμεσα σε Hamilton και Massa. Με το πέρασμα των γύρων οι διαφορές των 6 πρώτων κυμαίνονταν σε ένα εύρος 3,1 δευτερολέπτων αλλά προς το τέλος Hamilton και Massa άρχισαν να χάνουν ρυθμό σε σχέση με τους υπόλοιπους. 


Την αγωνία ήρθε κάποια στιγμή να εντείνει η σύντομη βροχή, η οποία παρόλα αυτά δεν επηρέασε ιδιαίτερα την έκβαση του αγώνα. Σε έναν εξωφρενικό ρυθμό, ο Mark Webber κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία και να δει πρώτος την σημαία του τερματισμού, ακολουθούμενος από τον Nico Rosberg και τον Fernando Alonso. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Sebastian Vettel, στην πέμπτη ο Lewis Hamilton, στην έκτη ο Felipe Massa, ενώ η 7η και η 8η θέση καταλήφθηκε από τους οδηγούς της Force India, Paul di Resta και Nico Hulkenberg αντίστοιχα. Ένατος τερμάτισε ο Kimi Räikkönen σε έναν απογοητευτικό αγώνα, έχοντας σε απόσταση αναπνοής τον Bruno Senna της Williams. Απογοητευτική ήταν και η εμφάνιση του Jenson Button, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από έξοδο στη στροφή της πισίνας. Ο γρηγορότερος του Σαββάτου Michael Schumacher, μετά από το συμβάν με τον Grosjean στην αρχή του αγώνα (ο Γάλλος εγκατέλειψε αμέσως) αναγκάστηκε σε εκ των υστέρων εγκατάλειψη λόγω προβλημάτων με την πίεση των ελαστικών του - η ατυχία για τον Γερμανό συνεχίζεται. 


Μετά τον αγώνα του πριγκιπάτου, ο Fernando Alonso οδηγεί το πρωτάθλημα των οδηγών με 76 βαθμούς, μπροστά από τον Sebastian Vettel και τον Mark Webber οι οποίοι έχουν από 73 βαθμούς, τον Lewis Hamilton στους 63, τον Nico Rosberg στους 59, τον Kimi Räikkönen στους 51 και τον Jenson Button στους 45.

Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών προηγείται η Red Bull με 146 βαθμούς, ακολουθεί η McLaren με 108, η Ferrari και η Lotus-Renault με 86, η Mercedes με 61 και η Williams Renault και η Sauber Ferrari με 44 και 41 βαθμούς αντίστοιχα.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε το βίντεο με το φωτογραφικό αφιέρωμα που ετοίμασε για το Σαββατοκύριακο η Caterham F1 Team.


Επόμενος αγώνας είναι αυτός του Καναδά στις 8 με 10 Ιουνίου. Μείνετε συντονισμένοι στο blog του περιοδικού Autokinisimag, ενώ για αναλυτικότερα αποτελέσματα και σχόλια μην χάσετε τα ρεπορτάζ της Πόπης Παπαμιχαήλ.



Πηγή: Formula 1, Caterham F1 Team



Περιοδικό Autokinisimag

Ο Webber χάρισε στη Red Bull μία δεύτερη νίκη με την Pirelli

Καθώς το Μονακό θεωρείται από τα δυσκολότερα σιρκουί του ημερολογίου για προσπεράσεις, η έμφαση δόθηκε στη στρατηγική ελαστικών για υποστήριξη των οδηγών κατά τη διάρκεια του αγώνα. 

Ο Mark Webber της Red Bull έγινε ο έκτος διαφορετικός νικητής της σεζόν σε έξι αγώνες – νέο ρεκόρ – γεγονός που υπογραμμίζει τον πολύ σφιχτό φετινό ανταγωνισμό. Η Red Bull γίνεται η πρώτη ομάδα με δύο νίκες τη φετινή σεζόν, μετά τη νίκη του Sebastian Vettel στο Μπαχρέιν. Στην αρχή, όλοι οι οδηγοί πλην των Sebastian Vettel (Red Bull) Jenson Button (McLaren), Paul di Resta (Force India), Vitaly Petrov (Caterham) και Pedro de la Rosa (HRT) ξεκίνησαν με πολύ μαλακή γόμα P Zero Red. Με πρόγνωση για πιθανότητα βροχής στη μέση του αγώνα, οι οδηγοί προσπάθησαν να κρατήσουν το πρώτο σετ ελαστικών τους όσο το δυνατόν περισσότερο ώστε να ελαχιστοποιήσουν τον ενδεχόμενο αριθμό pit stops. 

Η στιγμή που θα μπεις στα pit είναι πάντα κρίσιμη στο Μονακό για να μην κολλήσεις στην ‘κυκλοφορία’ της πίστας κάτι που θα δυσκολέψει την προσπέραση. Με την άψογη στρατηγική ενός pit stop της Red Bull, ο Webber κατάφερε να διασφαλίσει μία δεύτερη νίκη στο Μονακό. Ο Nico Rosberg της Mercedes ήταν ο πρώτος από τους κορυφαίους οδηγούς που άλλαξε από supersoft σε P Zero Yellow soft στον 27ο γύρο, υπολογίζοντας την πιθανότητα βροχής. Μετά από δύο γύρους, ο Webber μπήκε στα pit αλλά κατάφερε να περάσει οριακά μπροστά από τον Rosberg. Το μεγαλύτερο stint με supersoft έκανε ο Daniel Ricciardo της Toro Rosso, ο οποίος κράτησε το πρώτο σετ P Zero Red για 40 γύρους. Η στρατηγική του Vettel του χάρισε το προβάδισμα μέχρι τη μέση του αγώνα, χτίζοντας σημαντικό πλεονέκτημα και τελικά μπήκε στα pit για αλλαγή σε supersoft ελαστικά στον 46ο γύρο μετά από ένα σερί γρήγορων γύρων. Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να διατηρήσει την πρώτη θέση μετά το pit stop: Ο Vettel επέστρεψε στην τέταρτη θέση πίσω από τον οδηγό της Ferrari, Fernando Alonso, ο οποίος τώρα είναι πρώτος στον πίνακα του πρωταθλήματος. Ο Jean-Eric Vergne της Toro Rosso επέλεξε διαφορετική στρατηγική, με ένα pit stop νωρίς στο 17ο γύρο, με αποτέλεσμα από την 17η θέση εκκίνησης να τερματίσει στη βαθμολογούμενη έβδομη θέση. Στη συνέχεια ρισκάρισε αλλάζοντας σε ενδιάμεσες γόμες έξι γύρους από το τέλος, αφού έτρεξε με μαλακά ελαστικά για 53 γύρους. Ο Sergio Perez (Sauber), σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με μαλακό ελαστικό, έχοντας ξεκινήσει από την τελευταία θέση λόγω εξόδου στις κατατακτήριες δοκιμές. 

Η αναμενόμενη βροχή τελικά ξεκίνησε αδύναμα 10 γύρους πριν το τέλος, διαμορφώνοντας ένα θεαματικό φινάλε στο Μονακό για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Οι έξι πρώτοι αγωνίζονταν με ελάχιστη χρονική διαφορά μεταξύ τους μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, η οποία περιορίστηκε στα έξι μόλις δευτερόλεπτα στον τερματισμό.


Πηγή: Pirelli



Περιοδικό Autokinisimag