Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Ιταλός εναντίον Ιταλού: Lamborghini vs FIAT 500

Είναι μια καθαρά Ιταλική κόντρα...Ποιός θα κερδίσει;


Lamborghini VS Fiat 500


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: www.streetfire.net

Σπάει τα κοντέρ των πωλήσεων το νέο μικρό Prius

Το νέο υβριδικό της Toyota, το μικρό Prius C ανάγκασε την εταιρία να αυξήσει την παραγωγή της, αφού η ζήτηση ξεπέρασε την αναμενόμενη. Aιτία η χαμηλή τιμή, αφού κοστίζει μόλις 19.000 δολλάρια ενώ τα υπόλοιπα υβριδικά οχήματα ξεκινούν από 35.000 δολ.



Μέσα σε 3 μόλις μέρες διατέθηκαν 1.200 οχήματα, στις ΗΠΑ. Στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, στην Ιαπωνία, οι παραγγελίες έχουν ξεπεράσει τις 120.000 σε λιγότερο απο τρεις μήνες. Έτσι λοιπόν το εργοστάσιο της Toyota στο Iwate της Ιαπωνίας, όπου παρασκευάζεται το C, αναγκάζεται να αυξήσει την παραγωγή, αφού αρχικά ήταν προγραμματισμένο να παράγει 360.000 μονάδες ανά χρόνο.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πρώτη εμφάνιση για το Pirelli P Zero Silver Hard το 2012

Το σκηνικό
Το P Zero Silver προδιαγραφών 2012, το σκληρότερο και πιο ανθεκτικό ελαστικό F1 της Pirelli, θα κάνει ντεμπούτο στο Grand Prix Μαλαισίας. Είναι ένας αγώνας που εξωθεί τα ελαστικά στα όρια των δυνατοτήτων τους λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών με τις θερμοκρασίες συχνά να σκαρφαλώνουν στα ύψη και πάντα αιωρούμενη την απειλή καταρρακτώδους βροχής.
Η τραχιά άσφαλτος του Sepang είναι μία από τις προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ελαστικά στις δύο μεγάλες ευθείες και τις αρκετές φουρκέτες του σιρκουί όπου δοκιμάζεται η ελκτική πρόσφυση.
Λόγω τέτοιων υψηλών απαιτήσεων, το Sepang είναι ιδανικό για το P Zero Silver από το οποίο προήλθε το πρόσφατο P Zero Silver αυτοκινήτων δρόμου, που παίρνει εύσημα για την αντοχή και τις επιδόσεις του.
Μαζί με το P Zero Silver hard για τη Μαλαισία έχει επιλεγεί το P Zero White medium που είδαμε στην Αυστραλία. Ο συνδυασμός καλύπτει άριστα το μεγάλο εύρος συνθηκών της Μαλαισίας, ενώ το πλήρως βρόχινο Cinturato Blue είναι σε ετοιμότητα για την περίπτωση καταρρακτώδους βροχής, συνηθισμένο φαινόμενο καθώς η περιοχή βρίσκεται μόλις βόρεια του ισημερινού. Ακόμα και όταν δεν βρέχει, η υγρασία παραμένει γύρω στο 80%, δοκιμάζοντας τη φυσική κατάσταση των οδηγών.
Η αυξημένη φθορά πέλματος που προκαλείται από την ιδιαιτερότητα των συνθηκών της Μαλαισιανής πίστας ενδέχεται να απαιτήσει περισσότερες στάσεις στα pits. Και πέρσι ο νικητής υιοθέτησε στρατηγική 3 pit stop. Ωστόσο, οι φετινές γόμες της Pirelli είναι γενικά πιο μαλακιές και ταχύτερες. Η σκληρή γόμα που θα δούμε αυτό το Σαββατοκύριακο στη Μαλαισία μοιάζει περισσότερο με τη μεσαία γόμα του 2011, γεγονός που υπογραμμίζει τη συνεχή εξέλιξη των νέων P Zero.
Δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli Paul Hembery: «Η Μαλαισία αντιπροσωπεύει μία από τις μεγαλύτερες φετινές προκλήσεις και αυτό πολύ απλά οφείλεται στη φύση της πίστας και τον καιρό. Οι θερμοκρασίες στην πίστα ενδέχεται να αγγίξουν τους 50 βαθμούς Κελσίου και να υπάρξει διαφορά επιδόσεων μεταξύ των δύο γομών παρόμοια με της Αυστραλίας. Στόχος μας παραμένει να πετύχουμε διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου – αν και ουσιαστικά 'λείπει' μία διαβάθμιση μεταξύ μαλακής και σκληρής γόμας. Η πίστα της Μαλαισίας είναι καλή για προσπεράσεις, κάτι που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά των P Zero ελαστικών μας τα οποία σχεδιάστηκαν ειδικά για να διευκολύνουν τις προσπεράσεις μέσω του προδιαγεγραμμένου ‘degradation’. Η στρατηγική ελαστικών θα είναι πολύ σημαντική, κυρίως σε ό,τι αφορά την 'προστασία' τους στην αρχή ενός stint. Πέρσι, η μάχη για τις θέσεις του βάθρου κρίθηκε στον τελευταίο γύρο και στόχος για τα φετινά ελαστικά είναι να πετύχουμε ακόμα μικρότερες διαφορές μεταξύ των οδηγών, μετά την αγωνιώδη εκκίνηση που είδαμε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Αυστραλία».

Από τη θέση του οδηγού Romain Grosjean, Lotus F1 Team: «Το Sepang είναι μεγάλη πρόκληση και μάλλον η αγαπημένη μου πίστα. Έτρεξα εκεί το 2008 στο Ασιατικό Πρωτάθλημα GP2 και πραγματικά τη λάτρεψα. Έίναι απολαυστική και φαρδιά, με γρήγορες στροφές και πολλές εναλλαγές κάτι που αυξάνει την οδηγική απόλαυση . Η τελευταία στροφή κρύβει παγίδες, αλλά απολαμβάνω ό,τι έχει σχέση με την αγωνιστική δράση στη συγκεκριμένη πίστα. Ίσως όχι τη ζέστη ή την υγρασία, αλλά είναι κι αυτή μία ακόμα πρόκληση. Η αλήθεια είναι ότι ανυπομονώ να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες που αναδείξαμε στην Αυστραλία. Έχω καλές αναμνήσεις από τη συνεργασία μου με την Pirelli στον παρελθόν, όταν ήμουν οδηγός δοκιμών το 2010 την εποχή που ετοιμαζόταν να επιστρέψει στη Formula 1. Για μένα, τότε, ήταν μία εκπληκτική ευκαιρία να οδηγήσω πάλι μονοθέσιο F1 και να μάθω τα ελαστικά, πρωτόγνωρη εμπειρία. Στόχος μου ήταν να επιστρέψω στους αγώνες, που το πέτυχα και είμαι σίγουρος ότι η εμπειρία μου με την Pirelli βοήθησε. Από τότε πολλά συνέβησαν: Είμαι της άποψης ότι δεν πρέπει να εγκαταλείπουμε ποτέ το όνειρό μας».
Τεχνικές πληροφορίες:
Αν και η άσφαλτος της Μαλαισίας προσφέρει άφθονη πρόσφυση, η όποια γόμα στρώνεται στην πίστα παρασύρεται από την σχεδόν καθημερινή δυνατή βροχή, η οποία την επαναφέρει στην αρχική της κατάσταση σε κάθε εκκίνηση.
Τα ελαστικά στην αριστερή πλευρά του μονοθεσίου κάνουν την περισσότερη δουλειά στη Μαλαισία. Το πίσω αριστερό καταπονείται ιδιαίτερα καθώς διασφαλίζει την ελκτική πρόσφυση, με τη θερμοκρασία του να φτάνει τους 130 βαθμούς Κελσίου λόγω πλευρικής επιτάχυνσης έως και 3 G.
Το σιρκουί του Sepang έχει μήκος 5,543 χλμ., με 56 γύρους που μεταφράζονται σε συνολική απόσταση 310.408 χλμ. Η πίστα εγκαινιάστηκε το 1999 και αξίζει να σημειωθεί ότι η περιοχή παλιότερα ήταν ζούγκλα.
Η πίστα δεν έχει πολλές ανωμαλίες, καθώς στρώθηκε νέος ασφαλτοτάπητας το 2007, ενώ η μεγάλη ποικιλία στροφών απαιτεί σετάρισμα μέτριας αεροδυναμικής πίεσης. Η διάταξη της πίστας δε διαφέρει πολύ από της Βαρκελώνης: ένα από τα σιρκουί όπου η Pirelli έχει κάνει τις περισσότερες δοκιμές.
Πέρσι, η Pirelli επέλεξε σκληρή γόμα προδιαγραφών 2011 και μαλακή γόμα, με αποτέλεσμα μία διαφορά περίπου 1,2 δευτερολέπτων μεταξύ των δύο ελαστικών. Φέτος, η διαφορά υπολογίζεται πολύ μικρότερη.

Το Opel Ampera για Πρώτη Φορά στο Ράλι Μόντε Κάρλο


Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Opel φέρνει τα βραβευμένα ηλεκτρικά οχήματά της στο διεθνούς φήμης Ράλι Μόντε Κάρλο. Έξι ηλεκτρικά Opel Ampera θα κάνουν ντεμπούτο στην έκδοση ‘Εναλλακτικής Ενέργειας’ του ράλι που ξεκινά στις πόλεις Annecy-le-Vieux, Clermont-Ferrand και Lugano στις 22 Μαρτίου και ολοκληρώνεται μετά από τρεις ημέρες στο Μονακό (Μόντε Κάρλο). Απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή στον αγώνα είναι τα αυτοκίνητα να μην υπερβαίνουν τα 115g CO2/km. Κύριος στόχος του ράλι είναι η κάλυψη μιας συγκεκριμένης απόστασης, η διατήρηση σταθερής ταχύτητας και η ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. Για φέτος, υπολογίζεται ότι η συμμετοχή θα φτάσει τα 150 οχήματα περίπου.
Συμμετέχοντας στο διεθνές ράλι με ηλεκτρικά οχήματα εκτεταμένης αυτονομίας, η Opel αποδεικνύει και πάλι τον ηγετικό ρόλο της στο χώρο του e-mobility. «Οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να δουν τα ηλεκτρικά μας αυτοκίνητα σε δράση, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του ράλι» σχολίασε ο Enno Fuchs, Διευθυντής E-Mobility της Opel.

Το Opel Ampera είναι τo πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα των 111 kW/150 hp. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ και τις οδικές συνθήκες, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 χλμ. αποκλειστικά στο πρόγραμμα μπαταρίας, με μηδενικούς ρύπους. Οι τροχοί του Ampera κινούνται πάντα ηλεκτρικά. Στο πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας που ενεργοποιείται όταν η μπαταρία φτάσει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης, ο βενζινοκινητήρας κινεί μία γεννήτρια που τροφοδοτεί την ηλεκτρική μονάδα κίνησης. Έτσι επιτυγχάνεται επέκταση της αυτονομίας η οποία φτάνει τα 500 χλμ. Στο δρόμο, το σύστημα ηλεκτροκίνησης Voltec του Ampera προσφέρει άμεση ροπή 370 Nm για επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε εννέα δευτερόλεπτα περίπου και τελική ταχύτητα 161 km/h.

Το μικρότερο αυτοκίνητο στον κόσμο δεν είναι το Smart

Όσοι πιστεύουν πως το μικρότερο αυτοκίνητο πόλης είναι το Smart κάνουν λάθος. Από το 1962 η βρετανική εταιρία Peel κατασκευάζει το τρίτροχο μοντέλο P50, για τις αστικές μετακινήσεις. Από εφέτος στην γκάμα προστέθηκε το Trident (Τρίαινα) ενώ εκτός από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις , είναι πλέον διαθέσιμες και ηλεκτροκίνητες.



Το Peel Trident , είναι διθέσιο, ηλεκτροκίνητο με μήκος 1,829 χιλιοστά, πλάτος 1,067 χιλιοστά και βάρος μόλις 90 κιλά. Το όχημα, είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από φάιμπεργκλας.



Όπως θα διαπιστώσετε και από τις φωτογραφίες –το Trident είναι το κόκκινο όχημα στις φωτογραφίες- το αυτοκίνητο δεν διαθέτει πόρτες και η είσοδος των επιβατών γίνεται αφού ανασηκωθεί η οροφή.


την βενζινοκίνητη έκδοση, το Trident έχει κινητήρα 49 κ.ε., αναπτύσσει ταχύτηταhttp://www.blogger.com/img/blank.gif 65 χλμ./ώρα και το ντεπόζιτο καυσίμου προσφέρει αυτονομία 50 χιλιομέτρων. Το ηλεκτρικό έχει περίπου την ίδια μέγιστη ταχύτητα και αυτονομία 30 χιλιομέτρων.

Το ηλεκτρικό Peel 50 έχει μια θέση για τον οδηγό και έναν μικρό χώρο για ψώνια. Είναι μικρότερο σε σχέση με το Trident με το μήκος του να φθάνει μόλις τα 1,372 χιλιοστά και ζυγίζει μόλις 60 κιλά.

Όπως και το Trident, το Peel 50 εξοπλίζεται και με βενζινοκινητήρα 49 κ.ε. έχοντας τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: news247.gr