Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

Καρδιά racing, ταμπεραμέντο naked.

Μετά τη δημιουργία της καλύτερης superbike της νέας χιλιετίας, η Aprilia φέρνει την επανάσταση στην κατηγορία των supersport naked μοτοσυκλετών με το εκπληκτικό νέο Tuono V4R.

Ένα μοντέλο πέρα και από τα πιο τρελά όνειρα του πιο ενθουσιώδη hardcore αναβάτη, εκείνου που αν ήταν δυνατό θα ήθελε να οδηγεί μια racing μοτοσυκλέτα ακόμα και για την καθημερινή του μετακίνηση.

Γι 'αυτούς τους αναβάτες, αλλά και για όλους εκείνους που έχουν τη δύναμη στο αίμα τους, η Aprilia έχει δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα με το αδάμαστο πνεύμα του RSV4 και σώμα αιλουροειδούς, σχεδιασμένη για έντονες επιταχύνσεις και βίαια φρεναρίσματα, όπως και επίσης για να στρίβει με ευκολία σε κάθε στροφή και να καταπίνει κάθε ευθεία.

Ως αυθεντική naked μοτοσυκλέτα, το Tuono V4 φοράει μόνο τα απολύτως απαραίτητα και έχει σε κοινή θέα το V4 65° κινητήρα, όπως και το πλαίσιο διπλής δοκού με τμήματα χυτά και πρεσσαριστά, τονίζοντας έτσι όχι μόνο τις μηχανικές του αρετές αλλά και το εκπληκτικό φινίρισμα.

Η επιθετικότητα του νέου naked ενισχύεται και από το νέο ρύγχος του φέρινγκ με τους δύο κατοπτρικούς προβολείς, που ταιριάζει απόλυτα στο στυλ κα το χαρακτήρα μιας μοτοσυκλέτας 165 ίππων.

Χάρη στον αναδιαμορφωμένο τετρακύλινδρο κινητήρα του RSV4 Factory APRC SE, το Tuono V4R διαθέτει μια εκπληκτική ιπποδύναμη, ένας αριθμός ρεκόρ για naked μοτοσυκλέτα.

Το Tuono V4R έχει κληρονομήσει χαρακτηριστικά από το Special Edition, όπως η νέα εξάτμιση με διάφραγμα, η οποία είναι δύο κιλά ελαφρύτερη από την αντίστοιχη που χρησιμοποιείται στο RSV4 R, και το τελευταίας γενιάς Ride by Wire για τον έλεγχο του γκαζιού.

Η σχέση μετάδοσης των τριών πρώτων ταχυτήτων έχει αλλάξει, τώρα είναι πιο κοντές, όπως επίσης έχει αλλάξει και η τιμή της μέγιστης ροπής – που τώρα είναι 110Nm, και επιτυγχάνεται 1000 σ.α.λ. χαμηλότερα σε σχέση με τo racing αδελφό του.

Το Tuono V4R μοιράζεται την ίδια ουρά, σέλα, ρεζερβουάρ και πλαϊνά με τη μοτοσυκλέτα που κέρδισε δύο παγκόσμιους τίτλους στο WSBK, ακολουθώντας την ίδια σχεδιαστική φόρμα, ένα από τα καλύτερα δείγματα της βενετσιάνικης φίρμας, που καταφέρνει να συνδέσει απόλυτα την απαράμιλλη ομορφιά με την λειτουργικότητα. Την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Aprilia φανερώνει και η άριστη πληροφόρηση κατά την οδήγηση που προσφέρει η μοτοσυκλέτα στον αναβάτη, μέσω των τριών σημείων επαφής - σέλας, μαρσπιέ και τιμόνι.

Ο αναβάτης, καθισμένος στη σέλα και κρατώντας το oversize τιμόνι, έρχεται σε επαφή, μέσω ενός joystick, με το APRC (Aprilia Performance Ride Control), το δεύτερης γενιάς ηλεκτρονικό πακέτο δυναμικού ελέγχου, που αναπτύχθηκε από την Aprilia για να βοηθήσει τους οδηγούς να φτάσουν τα όρια τους κατά την οδήγησή: η πιο προηγμένη τεχνολογία όσο αφορά το δυναμικό έλεγχο μιας μοτοσυκλέτας, ένα πατενταρισμένο σύστημα καθιστά διαθέσιμη σε κάθε οδηγό την κορυφαία τεχνολογία από τα Superbike. Και όλα αυτά με πολύ απλό χειρισμό, επιτρέποντας την προσαρμογή του Tuono V4R σε κάθε απαίτηση του αναβάτη, σε κάθε οδηγικό στυλ ή συνθήκες.

Το APRC χρησιμοποιεί μια αυτόματη αδρανειακή πλατφόρμα με δύο γυροσκοπικούς αισθητήρες και δύο μετρητές επιτάχυνσης, που επιτρέπουν στην ECU να παρακολουθεί τη δυναμική κατάσταση της μοτοσυκλέτας και να προσαρμόζει διαρκώς την απόδοση του κινητήρα ώστε να βοηθά τον οδηγό να εκμεταλλευτεί πλήρως όλη τη δύναμη του, σε όλες τις συνθήκες.

Το πακέτο APRC περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ATC (Aprilia Traction Control), που ρυθμίζεται σε οκτώ επίπεδα, για έλεγχο της ολίσθησης κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, σε σχέση με τη γωνία κλίσης και το άνοιγμα του γκαζιού, το AWC (Aprilia Wheelie Control) που βοηθά στον έλεγχο ακόμα και στις πιο ακραίες σούζες επαναφέροντας ομαλά και σταδιακά τον μπροστινό τροχό πίσω στο έδαφος, το AQS (Aprilia Quick Shift) το οποίο επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή ταχύτητας χωρίς το κλείσιμο του γκαζιού ή τη χρήση του συμπλέκτη, και τέλος το ALC (Aprilia Launch Control), την πιο συναρπαστική ανάμεσα στις τέσσερις λειτουργίες. Με το ταυτόχρονο πάτημα των δύο κουμπιών στο joystick, στα αριστερά του τιμονιού, το σύστημα «οπλίζεται», όπως αναφέρει και η αντίστοιχη ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Από εκείνη τη στιγμή, και τα 162 άλογα του κτήνους από το Noale είναι έτοιμα να εκσφενδονίσουν το Tuono V4R σαν βλήμα, μόλις ο αναβάτης απελευθερώσει το συμπλέκτη, αφήνοντας την εκπληκτική δύναμη να περάσει στην άσφαλτο μέσα από κάθε διαθέσιμο τετραγωνικό χιλιοστό του 190/50 πίσω ελαστικού.

Για καθημερινή χρήση στο δρόμο και για εκείνους που δεν είναι ακόμη εξοικειωμένοι με το εξαίρετο δυναμικό software της μοτοσυκλέτας, το Tuono V4R διαθέτει κορυφαίο εξοπλισμό.

Η νέα συναρπαστική naked Aprilia στην πραγματικότητα είναι εξοπλισμένη με τα καλύτερα περιφερειακά που διατίθενται στην αγορά: φρένα Brembo με ακτινικές δαγκάνες και πλευστούς δίσκους 320 χιλιοστών (220 χιλ. πίσω), ζάντες αλουμινίου νέας σχεδίασης, ελαφρύτερες κατά 2 κιλά σε σχέση με αυτές που φορά το RSV4R, ανάποδο πιρούνι Sachs 43 χιλιοστών, με επικάλυψη νιτριδίων τιτανίου για μειωμένες τριβές, αμορτισέρ Sachs με δοχείο αζώτου "Piggy Back" με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ενώ επίσης ρυθμιζόμενο είναι και το μήκος του, που επιτρέπει να ταιριάζει το στήσιμο της μοτοσυκλέτας σε διαφορετικά στυλ οδήγησης ή για χρήση με συνεπιβάτη.

Πρόσω Ολοταχώς

Η Opel προγραμματίζει πρόσθετες βάρδιες στα εργοστάσια των Gliwice (Πολωνία) και Ellesmere Port (Βρετανία) προκειμένου να ικανοποιήσει την υψηλή ζήτηση για το Astra Sports Tourer και το πεντάθυρο Astra. Συνολικά οκτώ πρόσθετες βάρδιες προγραμματίζονται ανά εργοστάσιο τους μήνες Μάιο, Ιούνιο και Ιούλιο.

Η Opel προσθέτει τώρα ένα τρίτο εργοστάσιο στο πρόγραμμα παραγωγής του Astra. Αυτή τη στιγμή το Rüsselsheim προετοιμάζεται για τις ανάγκες συναρμολόγησης του μοντέλου. Αν και το Insignia βρίσκεται σε φάση πλήρους παραγωγής, οι υπεύθυνοι μηχανικοί έχουν ετοιμάσει όλα τα συστήματα, μηχανήματα και εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν στην κατασκευή του μικρομεσαίου πεντάθυρου αυτοκινήτου. Από τα τέλη Αυγούστου, το Astra θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με το Opel Insignia.

Τον Απρίλιο, η Opel πέτυχε αύξηση μεριδίου αγοράς σε όλη την Ευρώπη για έκτο συνεχόμενο μήνα συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή εποχή. Το Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς αυξήθηκε από 5,8% τον Απρίλιο του 2010 σε περίπου 6% τον Απρίλιο του 2011. Το πρώτο τετράμηνο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 32.000 οχήματα ή 8,2% συγκριτικά με την ίδια περίοδο το 2010. Η Opel πούλησε συνολικά περίπου 420.000 οχήματα στο διάστημα αυτό.

Τα Meriva και Astra Sports Tourer σημειώνουν μεγάλη επιτυχία – και τα δύο είναι Νο1 στην κατηγορία τους. Στη Γερμανία, οι πωλήσεις του Astra Sports Tourer διπλασιάστηκαν το πρώτο τετράμηνο του 2011 συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ τον Απρίλιο σχεδόν τριπλασιάστηκαν.

Την περασμένη εβδομάδα η GM, μητρική εταιρία της Opel, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο. Στην Ευρώπη, όπου το αποτέλεσμα επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την Opel, επιτεύχθηκε το νεκρό σημείο, για πρώτη φορά από το 2007.

Ο Karl-Friedrich Stracke, CEO της Adam Opel AG, δήλωσε: «Χάρη στην ανανεωμένη γκάμα μοντέλων μας, η Opel γνωρίζει συνεχή επιτυχία. Πιο συγκεκριμένα, η δημοτικότητα του Astra εξακολουθεί να αυξάνεται, και με τις πρόσθετες βάρδιες θα μπορέσουμε να ικανοποιήσουμε καλύτερα τη ζήτηση στην αγορά. Με το λανσάρισμα του Astra GTC του χρόνου, θα προσθέσουμε ένα θαυμάσιο σπορ κεφάλαιο στην ιστορία επιτυχίας της οικογένειας Astra».

Η SEAT αποκαλύπτει τη μελλοντική σχεδιαστική της γραμμή

Η SEAT αποκαλύπτει τη μελλοντική σχεδιαστική της γραμμή, για πρώτη φορά στην Ισπανία. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες, η Ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει το IBE και το IBX, τα δύο τελευταία της πρωτότυπα αυτοκίνητα, προσφέροντας μια πρόγευση για την νέα σχεδιαστική γραμμή, την τεχνολογία καθώς και τις προτάσεις της SEAT για την ηλεκτροκίνηση.

Και τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν στην ίδια οικογένεια μοντέλων και η σύλληψη της ιδέας για την κατασκευή τους έχει γίνει με βάση τις μελλοντικές απαιτήσεις της αστικής κίνησης. Το IBE είναι ένα Sport Coupé, το οποίο ξεχώρισε στο τελευταίο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι ως το καλύτερο ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Το IBX παρουσιάστηκε στη Γενεύη, συνδυάζει τις δυνατότητες ενός SUV και ενός Sport Coupé αυτοκίνητου και είναι εφοδιασμένο με ένα τελευταίας γενιάς υβριδικό σύστημα.

Ο πρόεδρος της SEAT James Muir εξήγησε ότι «αυτά τα δύο πρωτότυπα αυτοκίνητα είναι μια προεπισκόπηση του σχεδιαστικού DNA των νέων μοντέλων μας και επίσης επιδεικνύουν το ενδιαφέρον της SEAT στην ηλεκτροκίνηση. Ακολουθούν διαφορετικά μονοπάτια. Το IBE διαθέτει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της ηλεκτρικής οδήγησης και το ΙΒΧ είναι ένα plug-in υβριδικό αυτοκίνητο. Και τα δύο όμως αποτελούν την απόδειξη για το ενδιαφέρον της SEAT για το περιβάλλον».

Ο Muir περαιτέρω τόνισε ότι «η SEAT πρόσφατα ανακοίνωσε πως θα φέρει το “Enjoyneering” (την νέα αξία της μάρκας που συνδυάζει την οδηγική απόλαυση με την τεχνολογία), στην δυναμική και απαιτητική αγορά της Κίνας. Θα πουλάμε τα μοντέλα που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο μας στο Martorell. Η SEAT έχει ως στόχο της ένα λαμπρό μέλλον».

Η SEAT είναι από τις πιο περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην αγορά. Η γκάμα αυτοκινήτων ECOMOTIVE έχει εξελιχθεί σε μια άκρως επιτυχημένη σειρά με κορυφαίες επιδόσεις στην κατανάλωση καυσίμων. Οι πιο οικολογικές εκδόσεις από όλη την γκάμα των αυτοκινήτων SEAT, θα εκτίθενται στο περίπτερο της μάρκας στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης.

Η SEAT αξιοποιεί στο έπακρο την χωρητικότητα του προνομιακού της περιπτέρου, που διαθέτει στην Έκθεση αυτή προκειμένου να παρουσιάσει 18 οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του νέου Leon FR, του Alhambra 4WD, καθώς και των ειδικών εκδόσεων Copa που έχουν προγραμματιστεί να είναι διαθέσιμες στην αγορά πριν από το καλοκαίρι.


Η αξιοπιστία των αυτοκινήτων Peugeot αναγνωρίζεται στη Γερμανία

Η ADAC, η κορυφαία ευρωπαϊκή λέσχη αυτοκινήτου, ανακοίνωσε τα ετήσια στατιστικά στοιχεία βλαβών αυτοκινήτων. Η έρευνα του 2010, που βασίστηκε στην ανάλυση 4,25 εκατομμυρίων επεμβάσεων που έγιναν την περασμένη χρονιά στα μέλη της γερμανικής λέσχης, επιβεβαιώνει την αξιοπιστία των μοντέλων Peugeot.

Ανάμεσα στα μοντέλα που πρόσφατα κυκλοφόρησαν στη Γερμανία, αυτά που καλύπτονται στην έρευνα από την ADAC λόγω του όγκου πωλήσεων στη Γερμανία το 2010, τα Peugeot κατέλαβαν υψηλές θέσεις.

Τα 107, 207 και 308 έχουν καταλάβει το καθένα ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες θέσεις στην κατηγορία τους.
Το 207 ήρθε 2ο (ανάμεσα σε 23 μοντέλα), και 1ο ανάμεσα στα εισαγόμενα αυτοκίνητα στην μεγάλη κατηγορία των "μικρών αυτοκινήτων". Για 4η συνεχόμενη χρονιά, το 2010 η ADAC του απένειμε τον μέγιστο βαθμό "++".

Στην μεσαία κατηγορία, το 308 ήρθε τρίτο το 2010, ανάμεσα σε 29 μοντέλα που είχε η λίστα της ADAC. Πρώτο ανάμεσα στα «εισαγόμενα» αυτοκίνητα και το μόνο μη-γερμανικό μοντέλο στο top5, το 308 βρίσκεται στη λίστα των στατιστικών της ADAC από το 2008, και πέτυχε βαθμολογία "++" για 2η συνεχόμενη χρονιά.

Το Peugeot 107 δεν έμεινε εκτός, χάρη στην 3η θέση του (ανάμεσα σε 13 μοντέλα) στην κατηγορία των σούπερ-μίνι.

Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι η Peugeot ήταν η μόνη εισαγωγική εταιρία, που κατέκτησε τις τρεις top3 θέσεις στις στατιστικές αξιοπιστίας της ADAC για το 2010.

Ο παράγοντας ζημιών των αναλυτικών στατιστικών στοιχείων της ADAC υπολογίζει όλα τα περιστατικά τεχνικής φύσεως που προκαλούν την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Χάρη στα 17 εκατομμύρια μέλη της λέσχης, αποτελούν μία μοναδική βάση δεδομένων στην Ευρώπη.

Ανακοίνωση για το D40 από τη Nissan

Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επίσημος εισαγωγέας αυτοκινήτων Nissan στην Ελλάδα, ανακοινώνει σήμερα, 16 Μαΐου 2011, την ανάκληση ορισμένων οχημάτων του φορτηγού D40 που παρήχθησαν από 1 Ιούνιου του 2005 έως και 3 Ιουλίου του 2008. Για το θέμα αυτό έχει ήδη ενημερωθεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Για τα παραπάνω οχήματα που αφορά η ανάκληση, σε σπάνιες περιπτώσεις, ενδέχεται κάποια ακτίνα της ζάντας αλουμινίου να εμφανίσει ρωγμή, κάτι που δύναται να προκύψει σε συνθήκες όπου το όχημα οδηγείται σε υψηλές ταχύτητες σε κλειστές στροφές και ταυτόχρονα με βαρύ φορτίο. Σε περίπτωση που η ρωγμή αυτή δεν γίνει αντιληπτή και ο κάτοχος του οχήματος συνεχίζει να το οδηγεί, ενδέχεται να επεκταθεί και σε άλλες ακτίνες της ζάντας και να επηρεάσει την συναρμογή του τροχού. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με τα παραπάνω.

Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα ενημερωθούν με συστημένη επιστολή προκειμένου να επιθεωρηθούν τα οχήματά τους και σε περίπτωση που απαιτείται αντικατάσταση του υλικού, αυτό θα γίνει χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε στο τηλέφωνο 210 3479700.

Το Καλύτερο Μικρό Πολυμορφικό στις Στατιστικές ADAC

Στις στατιστικές βλαβών της Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC για το 2010 και τα τέσσερα μοντέλα Opel της λίστας έλαβαν βαθμολογία άνω του μέσου όρου, με καλύτερο το Opel Meriva. Ο ‘πρωταθλητής ευελιξίας’ από το 2005 μέχρι το 2010 παίρνει άριστα σχεδόν κάθε χρόνο και παρουσιάζει ‘σημαντικά λιγότερες βλάβες από το μέσο όρο’ (2008: Νο2). Έτσι το Meriva, που ο Γερμανικός Οργανισμός Πιστοποίησης TÜV περιέγραψε το 2007 ως ‘μοντέλο ελάχιστων βλαβών’, κατατάσσεται πρώτο μεταξύ των μικρών πολυμορφικών και τέταρτο στη μικρή κατηγορία στις τελευταίες στατιστικές βλαβών του ADAC.

Το Opel Corsa τις χρονιές ταξινομήσεων 2009 και 2010 ήταν καλύτερο από το μέσο όρο, έχοντας λάβει και την υψηλότερη κατάταξη ADAC (2006 - 2008: δεύτερο σε βαθμολογία). Επίσης διακρίθηκε στην Αναφορά Βλαβών DEKRA 2010, όπου αναδείχθηκε γενικός νικητής με το χαμηλότερο ποσοστό βλαβών από όλα τα οχήματα που δοκιμάστηκαν. Την καλύτερη βαθμολογία στις στατιστικές βλαβών πέτυχαν επίσης το Opel Astra και το μικρομεσαίο πολυμορφικό Opel Zafira τις χρονιές ταξινομήσεων 2009 και 2010.

Η λέσχη ADAC δημοσιεύει τις στατιστικές βλαβών της από το 1978. Για την κατάταξη των οχημάτων, αξιολογήθηκαν 500.000 από 4,25 εκατομμύρια και πλέον κλήσεις για βλάβες που έλαβε η ADAC το 2010. Οι στατιστικές αφορούν μοντέλα των έξι τελευταίων ετών με 10.000 νέες ταξινομήσεις σε τουλάχιστον μία χρονιά και τουλάχιστον 5.000 τις υπόλοιπες χρονιές. Μία σειρά μοντέλου πρέπει να πληροί αυτές τις προϋποθέσεις για τρεις συνεχόμενες χρονιές ταξινομήσεων κατ’ ελάχιστον.