Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012

Η PSA Peugeot Citroën, Ευρωπαϊκός Ηγέτης στην Αγορά Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων το 2011

Έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία των τελευταίας γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης,
η PSA Peugeot Citroën είναι ο Ευρωπαϊκός ηγέτης στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων,
με μερίδιο σχεδόν 30%.
Η PSA Peugeot Citroën ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που παρουσίασε ηλεκτρικά
αυτοκίνητα στην Ευρώπη στα τέλη του 2010, με το Peugeot iOn και το Citroën C-ZERO. Η
γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Ομίλου περιλαμβάνει και δύο επαγγελματικά ηλεκτρικά
αυτοκίνητα, το Peugeot Partner Origin και το Citroën Berlingo First, που επίσης
κυκλοφόρησαν στην αγορά το 2010. Από το λανσάρισμα της σειράς των ηλεκτρικών
αυτοκινήτων, η PSA Peugeot Citroën έχει παραδώσει σχεδόν 4.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα
και πραγματοποιήσει περισσότερες από 6.000 παραγγελίες.
Οι περισσότερες αρχικές πωλήσεις έγιναν σε πελάτες B2B, με μεγάλους λογαριασμούς,
πολυεθνικές εταιρίες, εθνικές και τοπικές δημόσιες αρχές που αναλογούν σε 90% των
πωλήσεων. Ο Όμιλος έχει συνεργαστεί σε διάφορα προγράμματα μετακίνησης με εταιρίες
που περιλαμβάνουν την General Electric, Deutsche Bahn, SNCF, Kone, Airbus, EDF, GDF
Suez, Allianz, Europcar και ChoosEV.
Με ισχυρή πίστη στο δυναμικό της ηλεκτρικής μετακίνησης, η PSA Peugeot Citroën
σκοπεύει να επεκτείνει την πελατειακή της βάση σε μικρές και μεσαίες εταιρίες, καθώς και
σε πελάτες που έλκονται από τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη λύσεων όπως το
πρόγραμμα προσωποποιημένης προσφοράς μετακίνησης «Mu by Peugeot» και την
υπηρεσία ενοικίασης της Citroën «Call Car», που βασίζονται σε ένα νέο όραμα για τη
μετακίνηση. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ένας βασικός πυλώνας της στρατηγικής δέσμευσης του Ομίλου για την διαχείριση των περιβαλλοντικών θεμάτων που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι κοινωνίες, οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες κάτοχοι αυτοκινήτων. Ο Όμιλος έχει παρουσιάσει πολλές τεχνολογικές λύσεις που προσαρμόζονται στις καταναλωτικές ανάγκες και έχουν σχεδιαστεί για να παράγουν καινοτομίες στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2.
“Η εξέλιξη των τεχνολογιών Stop & Start, υβριδικών diesel και οχημάτων μηδενικών ρύπων,
πρέπει να βοηθήσει την PSA Peugeot Citroën να αυξήσει την ηγετική της θέση στην
ευρωπαϊκή κατηγορία των αυτοκινήτων χαμηλών ρύπων και να επεκτείνει την τεχνογνωσία
της σε άλλες αγορές,” είπε ο Frédéric Saint-Geours, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Μαρκών
και μέλος του ^ιοικητικού Συμβουλίου της PSA Peugeot Citroën.

To Ampera σε διαγωνισμό σχεδίασης μέσω social media


Το 'Design the 2020 Ampera' είναι μία πρόκληση που απευθύνεται σε σπουδαστές από όλη την Ευρώπη με τη μορφή ενός νέου, διαδραστικού διαγωνισμού που οργάνωσαν το Car Design News και η Opel/Vauxhall. Οι συμμετέχοντες θα  χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σαν εργαλεία για να λαμβάνουν σχόλια από συνυποψήφιους και να δέχονται υποδείξεις/οδηγίες από ειδικούς σχεδίασης της Opel/ Vauxhall.



Οι σπουδαστές καλούνται να οραματιστούν το εξωτερικό και το εσωτερικό του ηλεκτροκίνητου Ampera για το 2020. Πέρα από το αισθητικό κομμάτι της σχεδίασης το οποίο στοχεύει στη μετεξέλιξη της φιλοσοφίας ‘Η Γλυπτική Τέχνη συναντά τη Γερμανική Ακρίβεια’, οι δημιουργοί θα πρέπει να λάβουν υπόψη τεχνολογίες, υλικά και επικοινωνίες που θα βελτιώσουν την απόδοση, τη στιβαρότητα και τον τεχνολογικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.


«Πραγματικά ανυπομονούμε να δούμε τα σχέδια και να εκφράσουμε άποψη για τις ιδέες των διαγωνιζομένων» σχολίασε ο Mark Adams, Αντιπρόεδρος Σχεδίασης, υπεύθυνος για όλα τα μοντέλα Opel/Vauxhall. «Είναι συναρπαστικό να βλέπουμε τον τρόπο σκέψης των αυριανών σχεδιαστών».


Ο διαγωνισμός ξεκίνησε πρόσφατα και είναι ανοιχτός σε σπουδαστές που φοιτούν σε οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή Σχολής Σχεδίασης, ανεξαρτήτως ειδικότητας. Αυτοί έχουν ένα επιπλέον κίνητρο γνωρίζοντας ότι οι νικητές θα κερδίσουν υποτροφίες έμμισθης πρακτικής άσκησης σε στούντιο της Opel/Vauxhall, που θεωρείται τεράστιο πρώτο βήμα για την καριέρα ενός επαγγελματία σχεδιαστή αυτοκινήτου.


Η χρήση μεθόδων των social media χαρίζει μία μοναδικότητα στο όλο εγχείρημα. Αντίθετα με ένα συμβατικό διαγωνισμό όπου υποβάλλονται και αξιολογούνται μόνο τα τελικά σχέδια, οι σπουδαστές θα μπορούν να ανεβάζουν πίνακες διάθεσης (mood boards), αρχικές ιδέες και εξελιγμένα πρόχειρα σχέδια στο σχετικό διαδικτυακό τόπο. Το υλικό αυτό θα είναι ορατό στους άλλους συμμετέχοντας, τους μέντορες και την ευρύτερη σχεδιαστική κοινότητα, ενώ όλοι θα ενθαρρύνονται να σχολιάσουν – και να προτείνουν ποια σχέδια μπορούν όντως να προχωρήσουν. Οι σπουδαστές θα έχουν τη δυνατότητα να εξελίσσουν περαιτέρω τα σχέδιά τους με μία διαδραστική διαδικασία μέχρι το κλείσιμο του διαγωνισμού.


«Ο βαθμός συμβολής των σπουδαστών στα έργα των άλλων συμμετεχόντων και η αντιμετώπιση των σχολίων θα αποτελέσουν κριτήρια αξιολόγησής τους» είπε σχετικά ο Joe Simpson, Συνεργαζόμενος Συντάκτης στο Car Design News.


«Η όλη διαδραστική διαδικασία κάνει το διαγωνισμό άκρως συναρπαστικό» πρόσθεσε η Liz Wetzel, Υπεύθυνη Εσωτερικής Σχεδίασης της Opel/Vauxhall στο Rüsselsheim. «Σαν σχεδιαστής μπορείς να βοηθηθείς σημαντικά χάρη στις φρέσκιες ιδέες που σου δίνουν τη δυνατότητα να δεις τις δημιουργίες σου υπό νέο πρίσμα».


Ο διαγωνισμός των Car Design News - Opel/Vauxhall αποτελείται από δύο φάσεις. Στην πρώτη, όλοι οι υποψήφιοι παραδίδουν την πρότασή τους για το εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Η αξιολόγηση των προτάσεων θα γίνει το Μάιο του 2012 με την επιλογή των φιναλίστ.


Η ομάδα των φιναλίστ θα εξελίξει περαιτέρω τα σχέδιά της μέχρι τον Αύγουστο, όταν κλείσει ο διαγωνισμός και κριθούν οι νικητές. Όλοι οι φιναλίστ θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το Σεπτέμβριο του 2012, όπου θα έχουν προσκληθεί για την ανακοίνωση των ονομάτων των νικητών.


Η Opel/Vauxhall αλλά και η ομάδα του Car Design News πιστεύουν ότι τα ψηφιακά εργαλεία και η online κοινότητα θα συντελέσουν ουσιαστικά στο μέλλον της αυτοκινητιστικής σχεδίασης. Γι αυτό, όλοι όσοι σπουδάζουν σε κάποια σχολή σχεδίασης στην Ευρώπη – ανεξαρτήτως ειδικότητας – έχουν δικαίωμα συμμετοχής, ενώ σχόλια θα μπορούν να γίνονται από οποιονδήποτε στην Ευρώπη.


Το 2012 είναι η δεύτερη χρονιά διεξαγωγής του διαγωνισμού. Ο εναρκτήριος διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με την απονομή βραβείων στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011. Σπουδαστές από το Istituto Europeo di Design (IED) στο Τορίνο της Ιταλίας και το Πανεπιστήμιο του Coventry (Βρετανία) αναδείχτηκαν νικητές κερδίζοντας υποτροφίες έμμισθης πρακτικής άσκησης στην Opel/Vauxhall.


«Η επαφή που έχουμε σε όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού με τους σπουδαστές είναι πραγματικά ωφέλιμη» καταλήγει ο Friedhelm Engler, Διευθυντής Προηγμένης Σχεδίασης της Opel/Vauxhall. «Είναι πάντα συναρπαστικό να βλέπεις την ενεργητικότητα και το πάθος που τους διακρίνει για τις ιδέες τους».


Επισκεφθείτε το www.cardesigncontest.com/ov για λεπτομέρειες του διαγωνισμού και εγγραφή για συμμετοχή. Διαβάστε την ιστορία των νικητών του 2011 στο Car Design News στο link: http://www.cardesignnews.com/site/home/new_cars/display/store4/item219010/.


Το Car Design News είναι μία κορυφαία διαδικτυακή πηγή για επαγγελματίες σχεδιαστές αυτοκινήτου, με ενημέρωση για νέα πρωτότυπα και μοντέλα παραγωγής, σχεδιαστικές τάσεις, συνεντεύξεις με τους κορυφαίους της σχεδίασης και ειδήσεις από την παγκόσμια σχεδιαστική κοινότητα, όλα με την υποστήριξη μιας πλούσιας βιβλιοθήκης 50.000 φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης. 

Οι τρεις πιο εντυπωσιακές γέφυρες στον κόσμο!

The Millau Viaduct-φημισμένη γέφυρα στην Νότια Γαλλία. Οι πυλώνες της υψώνονται σε 343 μ. και η γέφυρα κυριολεκτικά υψώνεται πάνω απο τα σύννεφα!





H γέφυρα Storseisundbrua, στον αυτοκινητόδρομο Atlantic Highway της Νορβηγίας. Είναι μια από τις 11 γέφυρες του αυτοκινητοδρόμου, που πηδάει από νησάκι σε νησάκι και διασχίζει δυο άκρες της Νορβηγίας




Γέφυρα Royal Gorge Bridge and Park, Cañon City, Colorado. Βρίσκεται στα απόκρημνα βουνά που έζησαν και ζουν ακόμα οι Ινδιάνοι και "αιωρείται" πάνω από τον ποταμό Αρκάνσας




Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιά αμάξια διεκδικούν τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012"



Ανακοινώθηκαν από την Επιτροπή Car Of The Year, τα 7 υποψήφια μοντέλα, που θα διεκδικήσουν τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012». Αυτά είναι, κατά αλφαβητική σειρά, τα εξής:

Citroen DS 5
Fiat Panda
Ford Focus
Opel (Vauxhall) Ampera/Chevrolet Volt
Range Rover Evoque
Toyota Yaris
Volkswagen Up!


Το όνομα του τελικού νικητή θα ανακοινωθεί στις 5 Μαρτίου, ταυτόχρονα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Δύο..καυτά λεπτά με την Ferrari F4O

Η Ferrari F40 LM είναι ένα αμάξι 25 χρόνων...Ναι,καλά διαβάσατε. Υπάρχει άλλο όχημα που να έχει γεράσει πιο όμορφα από αυτό; Δείτε το βίντεο με τα ηχεία σε όλη την ένταση. Το super car κάνει τον γύρο της πίστας Lime Rock Park στην Αμερική. Tελειώνοντας, η εξάτμιση εκπρυσοκροτεί και βγάζει φλόγες...



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πληρώσατε την ασφάλεια αυτοκινήτου; Μάθετε τι προβλέπει ο νόμος

Περίπου 1,5 εκατομύριο οχήματα κυκλοφορούν ανασφάλιστα στους δρόμους της Ελλάδας, δηλαδή το 16% του στόλου των αυτοκινήτων. Μπορεί από πολλούς η ασφάλεια να θεωρείται ακόμα ένα χαράτσι, ελάχιστοι όμως ξέρουν ότι ο νόμος δεν τους υποχρεώνει να ασφαλίσουν το αυτοκίνητο τους,για κάτι παραπάνω, πέρα από την Αστική Ευθύνη. Η Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας δίνει απαντήσεις για όλα όσα θέλουμε να ξέρουμε...



  • Έχω υποχρέωση από το Νόμο να συνάψω ασφάλιση για το αυτοκίνητό μου; Σε ποια νομοθεσία βασίζεται η ασφάλιση αυτοκινήτου;

Σύμφωνα με το Νόμο έχετε, πράγματι, υποχρέωση να συνάψετε ασφάλιση για την κάλυψη της “αστικής ευθύνης” σας έναντι τρίτων από ατύχημα που μπορεί να προκαλέσει το αυτοκίνητό σας.
Θα πρέπει, όμως, να γνωρίζετε ότι υπάρχουν και άλλες ασφαλίσεις (προαιρετικές ασφαλίσεις), πλην της υποχρεωτικής από το νόμο ασφάλισης αστικής ευθύνης από ατύχημα αυτοκινήτου, που στοχεύουν στην κατά το δυνατόν πληρέστερη δική σας κάλυψη και του αυτοκινήτου σας.
Οι βασικοί νόμοι που διέπουν την ασφαλιστική σύμβαση του Κλάδου Αυτοκινήτου είναι ο Ν.489/76, όπως κωδικοποιήθηκε με το Π.Δ. 237/86 και ισχύει μέχρι σήμερα, όπου προβλέπονται οι βασικές διατάξεις «περί υποχρεωτικής ασφάλισης των εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης» και ο Ν.2496/1997 που ρυθμίζει γενικά την ασφαλιστική σύμβαση.

  • Τι εννοούμε με τον όρο ¨ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ¨;

Αστική Ευθύνη είναι η υποχρέωση που έχει κάθε άτομο να αποκαταστήσει τη ζημιά που προκάλεσε σε τρίτους, παράνομα και υπαίτια.


Το ασφαλιστήριο που έχω συνάψει για την Αστική Ευθύνη από ατύχημα του αυτοκινήτου μου καλύπτει την ευθύνη οποιουδήποτε οδηγεί το αυτοκίνητό μου;

Σύμφωνα με το Νόμο η ασφάλιση αστικής ευθύνης από ατύχημα αυτοκινήτου καλύπτει την έναντι τρίτων αστική ευθύνη του κυρίου, του κατόχου και κάθε οδηγού ή προστηθέντος στην οδήγηση ή υπευθύνου του ασφαλισμένου αυτοκινήτου, σε περίπτωση πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος με υπαιτιότητά τους.
Η ασφάλιση δεν καλύπτει την αστική ευθύνη προσώπων που κατέλαβαν το αυτοκίνητο με κλοπή ή βία (δηλαδή του κλέπτη) και εν συνεχεία προκάλεσαν ατύχημα, καθώς επίσης και αυτών που προκάλεσαν το ατύχημα με πρόθεση.
ΟΜΩΣ, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι με την ασφάλιση αυτή καλύπτεται η έναντι τρίτων αστική ευθύνη σας, ως κυρίου ή κατόχου του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που το αυτοκίνητό σας έχει είτε κλαπεί, είτε αποκτηθεί με χρήση βίας.


  • Ποιες ζημιές καλύπτει το ασφαλιστήριο μου Αστικής Ευθύνης από ατύχημα του αυτοκινήτου μου; Τι είδους αποζημίωση καταβάλλεται από την ασφαλιστική μου εταιρία και σε ποιους;

Με την ασφάλιση αστικής ευθύνης από ατύχημα αυτοκινήτου, η ασφαλιστική σας εταιρία αναλαμβάνει να αποκαταστήσει τη ζημία που μπορεί να προκαλέσουν σε “τρίτους” τα πρόσωπα των οποίων η ευθύνη τους καλύπτεται από το ασφαλιστήριο σας (όπως είναι ο κύριος, ο οδηγός αυτοκινήτου κ.λ.π.), σε περίπτωση πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος με υπαιτιότητά τους.
Συγκεκριμένα, η ασφάλιση αυτή καλύπτει την αστική ευθύνη λόγω θανάτωσης ή σωματικής βλάβης ή ζημιών σε πράγματα “τρίτων”, στην οποία περιλαμβάνεται και η χρηματική ικανοποίηση για ψυχική οδύνη ή ηθική βλάβη.
Η ασφάλιση περιλαμβάνει, επίσης, την κάλυψη της αστικής ευθύνης λόγω θανάτωσης ή σωματικής βλάβης των μελών της οικογένειας του ασφαλισμένου κύριου ή οδηγού του αυτοκινήτου ή κάθε άλλου προσώπου του οποίου η αστική ευθύνη καλύπτεται με την παρούσα ασφάλιση, και τούτο ανεξάρτητα από δεσμό συγγενείας.
Αξίζει να διευκρινίσουμε ότι “τρίτα” πρόσωπα θεωρούνται και οι επιβαίνοντες στο όχημα που προκάλεσε το ατύχημα, οι οποίοι αποζημιώνονται κανονικά σύμφωνα με τα παραπάνω, αλλά όχι ο ίδιος ο ασφαλισμένος σαν συνεπιβάτης του οχήματός του, ούτε φυσικά ο οδηγός αυτού.
Εξαιρούνται από την κάλυψη αυτή και δεν αποζημιώνονται οι ζημίες στα πράγματα που μεταφέρονται με το ίδιο το ασφαλισμένο αυτοκίνητο.
Επίσης εξαιρούνται από την κάλυψη οι υλικές ζημίες που μπορεί να προξενήσει το ένα όχημα του ασφαλισμένου στο άλλο, ιδιοκτησίας του, ή σε όχημα μέλους της οικογενείας του.

Eάν εμπλακώ σε τροχαίο ατύχημα, η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης μου από ατύχημα αυτοκινήτου με καλύπτει για τις σωματικές βλάβες που μπορεί να υποστώ ως οδηγός;

Όχι. Για να έχετε κάποια προστασία σε τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να έχετε επιλέξει, επιπλέον της υποχρεωτικής ασφάλισης αστικής ευθύνης, και τη συμπληρωματική κάλυψη “προσωπικού ατυχήματος οδηγού”, την οποία προσφέρει η ασφαλιστική σας εταιρία.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πλαίσιο προστασίας που σας παρέχει η συγκεκριμένη κάλυψη, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ασφαλιστική σας εταιρία ή στο ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή.


Ποια είναι τα ελάχιστα ποσά κάλυψης, για τα οποία θα πρέπει να έχω ασφαλίσει την αστική μου ευθύνη για ζημιές σε τρίτους από ατύχημα που μπορεί να προκαλέσει το αυτοκίνητό μου;

Τα ελάχιστα ποσά κάλυψης για την ασφάλιση αστικής ευθύνης από ατύχημα αυτοκινήτου ρυθμίζονται με Νόμο. Ο Ν. 3746/2009, με τον οποίο ενσωματώθηκε η 5η Κοινοτική Οδηγία στην Ελληνική Νομοθεσία, προβλέπει τη σταδιακή αύξηση των ελάχιστων ποσών ασφαλιστικής κάλυψης για Σωματικές Βλάβες και Υλικές Ζημιές τρίτων, μέχρι την 01.06.2012.
Συγκεκριμένα, τα ελάχιστα ποσά κάλυψης σήμερα είναι για Σωματικές Βλάβες 500.000 € ανά θύμα και για Υλικές Ζημίες 500.000 € ανά ατύχημα.
Προβλέπεται δε ότι θα διαμορφωθούν περαιτέρω ως εξής :

■Από 01.01.2011, για Σωματικές Βλάβες σε 750.000 € ανά θύμα και για Υλικές Ζημίες σε 750.000 € ανά ατύχημα.
■Από 01.06.2012, για Σωματικές Βλάβες σε 1.000.000 € ανά θύμα και για Υλικές Ζημίες σε 1.000.000 € ανά ατύχημα.


  • Μπορεί η ασφαλιστική μου εταιρία να μου ζητήσει τo ποσό που κατέβαλε ως αποζημίωση σε “τρίτο” ζημιωθέντα από ατύχημα που προκάλεσα;

Είναι δυνατόν να συμβεί αυτό, γιατί ο Νόμος προβλέπει τρεις (3) εξαιρέσεις από την ασφάλιση αυτή. Συγκεκριμένα, εξαιρούνται από την ασφάλιση :

■Ζημιές που προκαλούνται από οδηγό ο οποίος δεν έχει την προβλεπόμενη από το νόμο άδεια οδήγησης για την κατηγορία του οχήματος που οδηγεί.
■Ζημιές που προκαλούνται από οδηγό ο οποίος κατά το χρόνο του ατυχήματος τελούσε υπό την επίδραση οινοπνεύματος ή τοξικών ουσιών, εφόσον η εν λόγω παράβαση τελεί σε αιτιώδη συνάφεια με την πρόκληση του ατυχήματος.
■Ζημιές που προκαλούνται από οδηγό ο οποίος χρησιμοποιεί το όχημά του για διαφορετική χρήση από αυτή που προβλέπεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και στην άδεια κυκλοφορίας του, εφόσον η χρήση αυτή τελεί σε αιτιώδη συνάφεια με την πρόκληση του ατυχήματος.
Στις περιπτώσεις αυτές, η Ασφαλιστική Εταιρία δεν απαλλάσσεται από την ευθύνη της να καταβάλει αποζημίωση στον τρίτο ζημιωθέντα. ΟΜΩΣ, δικαιούται να στραφεί κατά του ασφαλισμένου της αναγωγικά και να αναζητήσει ό,τι κατέβαλε στον τρίτο ζημιωθέντα.

  • Εάν ο υπεύθυνος του ατυχήματος εξαφανιστεί αμέσως μετά το ατύχημα χωρίς να μου δώσει ή να καταγράψω τα στοιχεία του, θα αποζημιωθώ ως τρίτος ζημιωθείς και πώς;

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι σε περίπτωση που υπεύθυνος του τροχαίου ατυχήματος παραμένει άγνωστο όχημα, τον τρίτο ζημιωθέντα αποζημιώνει το Επικουρικό Κεφάλαιο καταβάλλοντάς του, οπωσδήποτε, αποζημίωση για τις σωματικές βλάβες που υπέστη από το ατύχημα αυτό. Αποζημίωση για υλικές ζημίες καταβάλλεται από το Επικουρικό Κεφάλαιο μόνο στην περίπτωση που οι σωματικές βλάβες που υπέστη ο ζημιωθείς απαιτούν νοσοκομειακή περίθαλψη, η οποία διήρκησε τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες σε δημόσιο ή ιδιωτικό νοσοκομείο. Απαραίτητη, επίσης, προϋπόθεση είναι να έχει επιληφθεί του ατυχήματος αστυνομική αρχή.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τη νομολογία μας, ο υπεύθυνος του ατυχήματος θεωρείται άγνωστο πρόσωπο όταν είναι αντικειμενικά αδύνατη η εξακρίβωση των στοιχείων του με την καταβολή της συνηθισμένης στις συναλλαγές επιμέλειας.

Πηγή: www.eaee.gr

Περιοδικο Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης