Watch Videos
Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!
TETRAKOSARI.GR
Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!
Η βελτίωση είναι στο DNA μας!
Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.
Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.
Dragtimes
Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.
Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011
Wrooom (?) 2011!
i-MiEV Crash... test.
Πρωτότυπο Kia KV7
Άκρως ενδιαφέρον είναι το πρωτότυπο της Kia ονόματι KV7, καθώς συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία που δύσκολα συναντούμε σε μοντέλα της κατηγορίας. Κυριότερο όλων είναι οι κατακόρυφα ανοιγόμενες θηριώδεις πόρτες, οι οποίες συνδράμουν στην απουσία κεντρικής κολόνας, διευκολύνοντας έτσι την είσοδο/έξοδο από το αυτοκίνητο.
Στο εσωτερικό συναντούμε ακόμη πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις. Η πίσω σειρά καθισμάτων αποτελείται από τριθέσιο καναπέ, η μεσαία σειρά από δύο περιστρεφόμενες πολυθρόνες, ενώ περιστρεφόμενα είναι και τα εμπρός καθίσματα. Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται από άκρη σε άκρη φωτισμός LED.
Το συνολικό μήκος του είναι στα 4,873 χιλιοστά, σε συνδυασμό με το πλάτος των 2,033 χιλιοστών για άνετη φιλοξενία επτά επιβατών.
Ο κινητήρας που επέλεξε η Kia για το πρωτότυπο KV7 είναι 2λιτρος GDI (άμεσου ψεκασμού), υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 285 ίππους, οι οποίοι κινούν τους εμπρός τροχούς.
KIA
tromaktiko: Στο τεύχος της Αυτοκίνησης που κυκλοφορεί...
Ferrari Enzo?
Βασίζεται στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη της Ferrari Enzo. Η εμφάνισή του όμως έχει υποστεί τροποποιήσεις έτσι ώστε να δείχνει ακόμη πιο δυναμικό και επιθετικό.
Πρόκειται για το δημιούργημα του Ούγγρου ντιζάινερ Peter Simon
Ο σχεδιασμός του είναι εμπνευσμένος από τις φόρμες που ακολούθησε ο Peter Simon σε ένα προηγούμενο δημιούργημά του, που ήταν ένα αστικό λεωφορείο. Ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι άκρως επιθετικός, αλλά ταυτόχρονα και πολύ όμορφο. Το σχήμα παραπέμπει στα οστά των ζώων και των ανθρώπων. Που φαίνεται πως αποτελούν την έμπνευση για τον Simon και δίνουν ένα οργανικό σχήμα που είναι πολύ κοντά στην φύση. Παράλληλα όμως χρησιμοποιεί την ιταλική φινέτσα, η οποία βρίσκεται επίσης πολύ κοντά στην φύση.
Δίνοντας αυτό το εξωτερικό σχήμα στο αυτοκίνητο, του προσδίδει μια εξαιρετικά επιθετική εικόνα, η οποία συνδυάζεται με τον καλύτερο τρόπο με τον κινητήρα που έχει εξαιρετική απόδοση και απίθανες επιδόσεις. Μέσα και έξω, αυτό το όχημα προορίζεται να εκπέμπει ενέργεια και δύναμη.
Auto Union Type C e-tron study από την Audi
Στην 62η διεθνής έκθεση παιχνιδιού της Νυρεμβέργης που θα διεξαχθεί στις 3-6 Φεβρουαρίου η Audi θα παρουσιάσει το Auto Union Type C e-tron study. Πρόκειται για ένα παιδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε κλίμακα 1:2 για “παιδιά”, τρόπος του λέγειν παιδιά, αφού μπορεί να μεταφέρει άνθρωπο έως 1.80μ. Το μήκος του ανέρχεται στα 2.32 μέτρα και το πλάτος του στα 97 εκατοστά.
Το Auto Union Type C e-tron study διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 1.1 kW (1.5 ίππου) ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου που είναι τοποθετημένες στον πίσω άξονα. Ο κινητήρας παράγει συνεχόμενα 40 Nm ροπής ενώ μπορεί να φτάσει έως και τα 60 Nm. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 30 χλμ/ώρα και έχει αυτονομία 25 χιλιόμετρα. Φυσικά διαθέτει και όπισθεν ενώ η φόρτιση των μπαταριών του γίνεται μέσα σε 2 ώρες μέσω απλής παροχής ρεύματος 220V.
Πηγή: Audi
NEO CITROËN C4
Στιβαρή εμφάνιση, αδρές αεροδυναμικές γραμμές, υψηλής ποιότητας υλικά και φινίρισμα, φέρνουν το νέο C4 στην υψηλότερη βαθμίδα της κατηγορίας του. Η Automobiles Citroën με απαράβατη συνέπεια στην δημιουργική τεχνολογική εξέλιξη, στοχεύει τους απαιτητικούς Ευρωπαίους καταναλωτές και προσθέτει ένα ακόμα προϊόν στη γρήγορα εξελισόμενη και αναβαθμισμένη προϊοντική γκάμα της.
“Παρουσιάζουμε το ολοκαίνουργιο CITROËN C4. Το αυτοκίνητο αυτό είναι αποτέλεσμα της ανανέωσης που ξεκίνησε από την κορυφή της γκάμας, και συνεχίζει προς τα κάτω, όπου τοποθετήσαμε τον πήχη πολύ ψηλότερα από ποτέ, ακριβώς όπως έγινε και με τα CITROËN C3 και C5. Και οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ.” Thomas d’Haussy, επικεφαλής προϊοντικής ανάπτυξης της CITROËN.