Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Wrooom (?) 2011!


H Fiat Group Automobiles συμμετέχει στο «Wrooom 2011» στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο

Από τις 10 έως τις 15 Ιανουαρίου διεξάγεται το «Wrooom 2011 - F1 & MotoGP Press Ski Meeting» στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο (Τρέντο) της Ιταλίας, όπου η Fiat Group Automobiles συμμετέχει ως Χορηγός και Επίσημο Αυτοκίνητο της εκδήλωσης. Το «Wrooom» απευθύνεται στους εκπροσώπους τύπου και είναι διεθνώς αναγνωρισμένο ως το πρώτο «επίσημο» ραντεβού της αθλητικής σεζόν. Περιλαμβάνει συναντήσεις με τους σταρ της Formula 1 και του MotoGP, μεταξύ των οποίων θα βρίσκονται οι κορυφαίοι αναβάτες της Ferrari Marlboro Team, Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα, καθώς και οι αναβάτες από την ομάδα της Ducati Marlboro, Βαλεντίνο Ρόσι και Νίκι Χέιντεν. 



Σε ένα από τα ομορφότερα και πιο αριστοκρατικά αλπικά τοπία, οι κορυφαίοι πιλότοι της Formula 1 και του MotoGP θα έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο κατά τη διάρκεια επτά μοναδικών ημερών: αγώνες σκι, λαμπαδηδρομίες, συνεντεύξεις τύπου, ολονύχτια πάρτι, έκθεση μονοθέσιων και μηχανών, καθώς επίσης και ο παραδοσιακός αγώνας γύρω από τη λίμνη, που σηματοδοτεί τη λήξη των εκδηλώσεων, με τους σταρ της Formula 1 και του MotoGP να οδηγούν το νέο Fiat 500, για τον εορτασμό της 21ης διοργάνωσης του Wrooom



Η Fiat Group Automobiles δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό το σημαντικό γεγονός του αθλητικού κόσμου και συμμετέχει στην οργάνωση με ένα στόλο αυτοκινήτων Fiat 4x4 (μοντέλα Panda και Sedici), τα οποία θα μεταφέρουν τους επισκέπτες στην περιοχή, για εντυπωσιακές φωτογραφίσεις με φόντο το αλπικό τοπίο. 


i-MiEV Crash... test.

Tokyo, 21 Ιανουαρίου, 2011 – Το Mitsubishi i-MiEV απέδειξε ότι διαθέτει υψηλά χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας σε δοκιμές που πραγματοποίησε η Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου ADAC1. 

Κατά τη διάρκεια του crash test, το Mitsubishi i-MiEV αναγνώρισε άμεσα τη σύγκρουση και έκλεισε αυτόματα τα συστήματα υψηλής τάσης του ηλεκτρικού του αυτοκινήτου, διατηρώντας ανέπαφο το χώρο επιβατών, ενώ καμία ζημιά δεν αναφέρθηκε στις 88 κυψέλες της μπαταρίας ιόντων λιθίου.

«Σ’ αυτό το συμπέρασμα καταλήξαμε μετά από μία εξονυχιστική και πολύ αυστηρή δοκιμή του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής που κυκλοφορεί στη Γερμανία. Η δοκιμή που περιλάμβανε δύο συγκρούσεις, μία πλαγιομετωπική (με ταχύτητα 64 km/h, έκκεντρη κατά 40%) και μία οπίσθια (σε κινούμενη μπαριέρα 1.400kg με ταχύτητα 80km/h και έκκεντρη κατά 70%), απέδειξε ότι το i-MiEV, αν και ελαφρύ, συμπαγές και με σύστημα EV υψηλής τάσης, είναι το ίδιο ασφαλές με οποιοδήποτε άλλο βενζινοκίνητο όχημα» σχολίασε εκπρόσωπος του ADAC για τα αποτελέσματα της δοκιμής.

Πρωτότυπο Kia KV7


Άκρως ενδιαφέρον είναι το πρωτότυπο της Kia ονόματι KV7, καθώς συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία που δύσκολα συναντούμε σε μοντέλα της κατηγορίας. Κυριότερο όλων είναι οι κατακόρυφα ανοιγόμενες θηριώδεις πόρτες, οι οποίες συνδράμουν στην απουσία κεντρικής κολόνας, διευκολύνοντας έτσι την είσοδο/έξοδο από το αυτοκίνητο.


Στο εσωτερικό συναντούμε ακόμη πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις. Η πίσω σειρά καθισμάτων αποτελείται από τριθέσιο καναπέ, η μεσαία σειρά από δύο περιστρεφόμενες πολυθρόνες, ενώ περιστρεφόμενα είναι και τα εμπρός καθίσματα. Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται από άκρη σε άκρη φωτισμός LED.

Το συνολικό μήκος του είναι στα 4,873 χιλιοστά, σε συνδυασμό με το πλάτος των 2,033 χιλιοστών για άνετη φιλοξενία επτά επιβατών.

Ο κινητήρας που επέλεξε η Kia για το πρωτότυπο KV7 είναι 2λιτρος GDI (άμεσου ψεκασμού), υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 285 ίππους, οι οποίοι κινούν τους εμπρός τροχούς.
KIA

tromaktiko: Στο τεύχος της Αυτοκίνησης που κυκλοφορεί...

tromaktiko: Στο τεύχος της Αυτοκίνησης που κυκλοφορεί...: "Απίστευτη κόντρα ανάμεσα σε Honda Civic EG Turbo με Porsche Carrera 4S...Ποιός θα κερδίσει την μάχη;;; Δείτε το βίντεο πιο κάτω..."

Ferrari Enzo?


Βασίζεται στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη της Ferrari Enzo. Η εμφάνισή του όμως έχει υποστεί τροποποιήσεις έτσι ώστε να δείχνει ακόμη πιο δυναμικό και επιθετικό.
Πρόκειται για το δημιούργημα του Ούγγρου ντιζάινερ Peter Simon

Ο σχεδιασμός του είναι εμπνευσμένος από τις φόρμες που ακολούθησε ο Peter Simon σε ένα προηγούμενο δημιούργημά του, που ήταν ένα αστικό λεωφορείο. Ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι άκρως επιθετικός, αλλά ταυτόχρονα και πολύ όμορφο. Το σχήμα παραπέμπει στα οστά των ζώων και των ανθρώπων. Που φαίνεται πως αποτελούν την έμπνευση για τον Simon και δίνουν ένα οργανικό σχήμα που είναι πολύ κοντά στην φύση. Παράλληλα όμως χρησιμοποιεί την ιταλική φινέτσα, η οποία βρίσκεται επίσης πολύ κοντά στην φύση.


Δίνοντας αυτό το εξωτερικό σχήμα στο αυτοκίνητο, του προσδίδει μια εξαιρετικά επιθετική εικόνα, η οποία συνδυάζεται με τον καλύτερο τρόπο με τον κινητήρα που έχει εξαιρετική απόδοση και απίθανες επιδόσεις. Μέσα και έξω, αυτό το όχημα προορίζεται να εκπέμπει ενέργεια και δύναμη.

Auto Union Type C e-tron study από την Audi


Στην 62η διεθνής έκθεση παιχνιδιού της Νυρεμβέργης που θα διεξαχθεί στις 3-6 Φεβρουαρίου η Audi θα παρουσιάσει το Auto Union Type C e-tron study. Πρόκειται για ένα παιδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε κλίμακα 1:2 για “παιδιά”, τρόπος του λέγειν παιδιά, αφού μπορεί να μεταφέρει άνθρωπο έως 1.80μ. Το μήκος του ανέρχεται στα 2.32 μέτρα και το πλάτος του στα 97 εκατοστά.

Το Auto Union Type C e-tron study διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 1.1 kW (1.5 ίππου) ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου που είναι τοποθετημένες στον πίσω άξονα. Ο κινητήρας παράγει συνεχόμενα 40 Nm ροπής ενώ μπορεί να φτάσει έως και τα 60 Nm. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 30 χλμ/ώρα και έχει αυτονομία 25 χιλιόμετρα. Φυσικά διαθέτει και όπισθεν ενώ η φόρτιση των μπαταριών του γίνεται μέσα σε 2 ώρες μέσω απλής παροχής ρεύματος 220V.



Πηγή: Audi

NEO CITROËN C4




Στιβαρή εμφάνιση, αδρές αεροδυναμικές γραμμές, υψηλής ποιότητας υλικά και φινίρισμα, φέρνουν το νέο C4 στην υψηλότερη βαθμίδα της κατηγορίας του. Η Automobiles Citroën με απαράβατη συνέπεια στην δημιουργική τεχνολογική εξέλιξη, στοχεύει τους απαιτητικούς Ευρωπαίους καταναλωτές και προσθέτει ένα ακόμα προϊόν στη γρήγορα εξελισόμενη και αναβαθμισμένη προϊοντική γκάμα της.

“Παρουσιάζουμε το ολοκαίνουργιο CITROËN C4. Το αυτοκίνητο αυτό είναι αποτέλεσμα της ανανέωσης που ξεκίνησε από την κορυφή της γκάμας, και συνεχίζει προς τα κάτω, όπου τοποθετήσαμε τον πήχη πολύ ψηλότερα από ποτέ, ακριβώς όπως έγινε και με τα CITROËN C3 και C5. Και οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ.” Thomas d’Haussy, επικεφαλής προϊοντικής ανάπτυξης της CITROËN.