Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Τιτανομαχιών συνέχεια

Πού αλλού; Στην ευθεία του Dragtimes.info (μην ανησυχείτε, το TETRAKOSARI© V πλησιάζει - έρχεται και ο καιρός για τις δικές σας τιτανομαχίες)! Σήμερα έχουμε άλλα δύο βίντεο για να μοιραστούμε μαζί σας. Στο πρώτο οι πρωταγωνιστές έχουν σχιστά μάτια ενώ στο δεύτερο η ατμόσφαιρα είναι απολύτως γερμανοκρατούμενη! Μπορείτε να δείτε ολόκληρα τα βίντεο παρακάτω.









Πηγή: Dragtimes.info

Περιοδικό AutokinisiMag

Το TETRAKOSARI© V εγκαινιάζει τη νέα αγωνιστική χρονιά στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών

Η ευθεία και ολόκληρη η πίστα των Σερρών είναι έτοιμη! Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης, με τα βασικά στρώματα του ασφαλτοτάπητα και την αντιολισθητική επίστρωση, έχουν πια ολοκληρωθεί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που λάβαμε σήμερα το πρωί από τη διεύθυνση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, η πίστα αυτή την εβδομάδα εισέρχεται σε καθεστώς Parc Fermé και περιμένει υπομονετικά μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου για το TETRAKOSARI© V, οπότε και θα ανοίξει για πρώτη φορά φέτος τις πύλες της σε αγωνιζόμενους και θεατές. 

Σειρά έχουν οι εργασίες προετοιμασίας του περιβάλλοντος χώρου και των λοιπών εγκαταστάσεων έτσι ώστε ολόκληρο το Αυτοκινητοδρόμιο να είναι έτοιμο για τη μεγαλύτερη γιορτή της επιτάχυνσης στην Ελλάδα - γεγονός που θα σηματοδοτήσει την έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν και τα εγκαίνια του νέου ασφαλτοτάπητα.


Ladies and gentlemen, you can now start your engines!

Περιοδικό AutokinisiMag


Ημερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 12η

TNT: Trinitrotoluene, or more specifically 2,4,6-trinitrotoluene, is a chemical compound with the formula... μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα...

ΤΝΤ σημαίνει μόνο ένα πράγμα! Βαγγέλης Σαγιρίδης ή αλλιώς το καταλληλότερο κλείσιμο των PreStage συνεντεύξεων για το TETRAKOSARI© V στην πόλη των Σερρών. Συναντήσαμε το Βαγγέλη στο συνεργείο του (TNT Tuning) και μείναμε άφωνοι από την υποδοχή και τη φιλοξενία του. Ο Βαγγέλης είναι παλιός γνώριμος και ένθερμος υποστηρικτής του περιοδικού AutokinisiMag και οι υποψίες μας για μια εξαιρετική κουβέντα, άρχισαν να επαληθεύονται από το πρώτο κιόλας λεπτό.



Αφού πήραμε τις θέσεις μας πάνω στο «πούπουλο» Peugeot 106 Rallye του Βαγγέλη ξεκινήσαμε με τα τυπικά. Ο Βαγγέλης και η ομάδα του προετοιμάζονται για τη «δροσιά μέσα στο καλοκαίρι» όπως ο ίδιος αποκάλεσε το TETRAKOSARI© και αποσκοπούν φυσικά στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν παραλείπει να θυμηθεί τις στιγμές του πρώτου του αγώνα (TETRAKOSARI© II), ενώ μόνο καλά λόγια έχει να πει για τη διοργάνωση και την ετοιμότητα της ομάδας του περιοδικού στην αντιμετώπιση των εκάστοτε προβλημάτων. Για τον αγώνα του Σεπτεμβρίου, ο Βαγγέλης δηλώνει πιο ανυπόμονος από ποτέ μιας και στον προηγούμενο αγώνα μια ατυχία με το λεβιέ των ταχυτήτων δεν του επέτρεψε να πετύχει όσα θα ήθελε. 




Του Βαγγέλη του αρέσει να κάνει τη διαφορά και η παρουσία του στην πίστα των Σερρών σε 17 ημέρες αναμένεται επίσης εντυπωσιακή. Γρήγορα η συζήτηση έρχεται στον αγώνα, καθώς και στην επίδραση που είχε και εξακολουθεί να έχει στον κόσμο της επιτάχυνσης και ο Βαγγέλης είναι κατηγορηματικός: «Το TETRAKOSARI© είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα» συμπληρώνοντας πως αποτελεί πια θεσμό και λογίζεται από τον ίδιο ως άθλημα στο οποίο οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν ενεργά. Ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα του TETRAKOSARI©, δηλώνει ο Βαγγέλης, είναι πως «έκανε τις κόντρες να φύγουν από το δρόμο», κάτι που όπως μας είπε στη συνέχεια θεωρεί πολύ δύσκολο - αυτό το γεγονός και μόνο αποδεικνύει την προσπάθεια της ομάδας του AutokinisiMag και προσδίδει ιδιαίτερη αξία σε ολόκληρο το εγχείρημα. Με το TETRAKOSARI©, ο Βαγγέλης θεωρεί πως η επιτάχυνση πήρε άλλη υπόσταση και τόσο οι αγωνιζόμενοι όσο και οι θεατές συνάντησαν πράγματα πρωτόγνωρα για τα ελληνικά δεδομένα. Επιθυμία του Βαγγέλη (καθώς και των περισσότερων αγωνιζόμενων) είναι το TETRAKOSARI© να γίνει - στο βαθμό που είναι εφικτό - πρωτάθλημα, ενώ θεωρεί πως η αγάπη και το ενδιαφέρον αποτελούν εκείνα τα συστατικά στοιχεία που το κατέστησαν τόσο επιτυχημένο καταφέρνοντας να το εδραιώσουν στη συνείδηση αγωνιζόμενων, μηχανικών και θεατών.


Στη συνέχεια, η συζήτηση έρχεται στον τομέα της εξέλιξης και ο Βαγγέλης μας δηλώνει πως το TETRAKOSARI© συνέβαλλε τα μέγιστα στην εξέλιξη τη δική του και του αυτοκινήτου του. Το Peugeot του έκανε την πρώτη του εμφάνιση στον αγώνα όντας σε setup βόλτας και με την πάροδο του χρόνου και των αγώνων έφθασε στη μορφή που μπορείτε να δείτε στο βίντεο («γυμνό», νίτρο, Hoosier ελαστικά, κτλ.). Παρόλα αυτά, ο ίδιος δεν αρνείται πως κάνει κόντρες και στο δρόμο - «όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο, λέει ψέματα» - κάτι που όμως έχει ελαττωθεί έπειτα από την πρώτη του συμμετοχή στο TETRAKOSARI©. Ο Βαγγέλης μάς προλαβαίνει και αναφέρεται πρώτος στη γνωστή ιαπωνογαλλική διαμάχη, τονίζοντας πως αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του υγιούς ανταγωνισμού, αρκεί πάντοτε να διατηρείται το ανάλογο επίπεδο σεβασμού και ευγενούς άμιλλας. Προτιμά να μην χωρίζει τους αγωνιζόμενους σε στρατόπεδα και εύχεται καλή επιτυχία σε όλους - ο ίδιος μάλιστα υπήρξε «Ιάπωνας» και τώρα είναι «Γάλλος».


Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη του Βαγγέλη Σαγιρίδη στο βίντεο που ακολουθεί.


Με το Βαγγέλη έκλεισε ο κύκλος των συνεντεύξεων με τους Σερραίους αγωνιζόμενους και ενώ αναχωρήσαμε για τα κεντρικά μας γραφεία στη Δράμα αργά το βράδυ, μας διακατείχε ένα έντονο συναίσθημα χαράς και ικανοποίησης. Μπορεί να κουραστήκαμε αρκετά, μιας και ο καιρός δεν ήταν σύμμαχός μας, αλλά οι συζητήσεις με τις ομάδες των Σερρών μας έκαναν κάθε φορά να ξεχνούμε τα πάντα. Αυτό είναι το TETRAKOSARI© και αυτοί είναι οι αγωνιζόμενοί του.

Περιοδικό AutokinisiMag

Motorsport Can Be Dangerous

Δεν αναφερόμαστε σε συμβάντα που ενδέχεται να συναντήσει κανείς μέσα σε μια πίστα, αλλά σε εκείνα που αρκετά συχνά συμβαίνουν λίγο παραπέρα, μερικά μέτρα μακριά από την εντός πίστας δράση και μπορούν να αποδειχθούν εξίσου σοβαρά και επικίνδυνα με τα πρώτα. Κάτι τέτοιο συνέβη το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε στην πίστα του Zandvoort στην Ολλανδία, κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών του αγώνα για το πρωτάθλημα DTM. Ο Ralf Schumacher, αφού ολοκλήρωσε το pit stop του στο box της Mercedes ξεκίνησε με σκοπό να επιστρέψει στην πίστα. Δεν υπολόγισε όμως το μέγεθος της πίσω πτέρυγας του οχήματός του με αποτέλεσμα να παρασύρει το λάστιχο του αέρα που βρισκόταν να αιωρείται στο επόμενο ακριβώς box του pit lane. Μέχρι εδώ όλα καλά. Τα πράγματα άρχισαν να περιπλέκονται όταν στο ατύχημα αναπόφευκτα συμπεριλήφθηκαν τόσο ο μηχανικός που κρατούσε το λάστιχο, όσο και τρεις ακόμη μηχανικοί που βρέθηκαν στο διάβα του.



Η συνέχει στο βίντεο που ακολουθεί.


Περιοδικό AutokinisiMag