Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Δεν ξεχνούν τον Μάρκο Σιμοντσέλι

Έχουν περάσει περίπου τρεις μήνες από το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή του 24χρονου αναβάτη της Honda Μάρκο Σιμοντσέλι. Μέλη της ομάδας της Honda βρέθηκαν στο σιρκουί της Σεπάνγκ στη Μαλαισία, όπου είχε αφήσει την τελευταία του πνοή ο άτυχος Ιταλός.



Με λίγα λουλούδια και λίγα λεπτά σιωπής προσευχήθηκαν για τον πρόωρα χαμένο συνεργάτη τους.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το Fiat Punto 2012

Ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία της Fiat οι τιμές πώλησης του ανανεωμένου Punto, που ξεκινάνε από 11.500 ευρώ. Το ιταλικό supermini μοντέλο θα διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Pop, Easy, Lounge) κατά τα πρότυπα του «500», σε τρίθυρες και σε πεντάθυρες εκδόσεις.



Όσον αφορά τους κινητήρες, το Fiat Punto του 2012 εφοδιάζεται με τον 1.2 λίτρων βενζίνης με τους 69 ίππους και τον 1.4 MultiAir σε δύο εκδόσεις ισχύος, των 105 και των 135 ίππων. Στους diesel, υπάρχει o κινητήρας 1.3 MJT με τρεις εκδόσεις ισχύος (75, 85 και 95 ίππων). Προσφέρονται επίσης και δύο εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.



Πιο αναλυτικά, οι τιμές πώλησης του ανανεωμένου Fiat Punto είναι οι εξής:

Τρίθυρες εκδόσεις
1.2 69 hp: 11.500 ευρώ
1.4 Α/Τ 77 hp: 13.400 ευρώ
1.4 Multiair 105hp: 13.900 ευρώ
1.4 LPG 77 hp: 14.900 ευρώ
1.4T Multiair 135 hp: 16.300 ευρώ
1.3 MJT 75 hp: 13.700 ευρώ
1.3 MJT 85 hp: 14.900 ευρώ
1.3 MJT Α/Τ 95hp: 16.300 ευρώ

Πεντάθυρες εκδόσεις
1.2 69 hp: 11.900 ευρώ
1.4 MTA 77 hp: 13.800 ευρώ
1.4 Mutiair 105 hp: 14.300 ευρώ
1.4 LPG 77 hp: 15.300 ευρώ
1.4T Multiair 135 hp: 16.700 ευρώ
1.3 MJT 75 hp: 14.100 ευρώ
1.3 MJT 85 hp: 15.300 ευρώ
1.3 MJT MTA 95h: 16.700 ευρώ

Χρηματοδοτικά προγράμματα για το FiatPunto
0% προκαταβολή, 72 δόσεις με επιτόκιο 3,9%, έκπτωση 1.000 ευρώ.
0% προκαταβολή, 72 δόσεις με επιτόκιο 7,65%, έκπτωση 2.000 ευρώ.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Porsche 918 Spyder : η αντίπαλος του Honda ΝSX.Aνυπομονούμε!

Όλο Porsche 918 Spyder ακούμε και τίποτα δεν βλέπουμε... Η είδηση είναι ότι σύμφωνα με πρόσφατη δημοσίευση της γερμανικής εταιρίας, η νέα 918 Spyder θα παρουσιαστεί επίσημα στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης του 2013. Το πολυαναμενόμενο όχημα αναμένεται να ανοίξει νέους δρομους στην κατηγορία του, μαζί με το Honda ΝSX.



Θα διαθέτει τροποποιημένο 8κύλινδρου κινητήρα των 4,6 λίτρων, τον οποίο ήδη χρησιμοποιεί το αγωνιστικό RS Spyder LMP2. Η ισχύς θα είναι 550 άλογα, όμως χάρη στους 3 ηλεκτροκινητήρες θα φτάνει τα 750 άλογα! Οι δύο θα μεταφέρουν την κίνηση στους εμπρός τροχούς της 918 Spyder, ενώ ο τρίτος θα συνεπικουρεί τον V8.Δεν ξέρουμε περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά. Προς το παρόν περιμένουμε την Φρανκούρτη, απολαμβάνοντας τις φωτογραφίες.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πιο "τετράγωνα" και πιο "ανταγωνιστικά" ελαστικά για τη σεζόν 2012 της FORMULA 1

Εν όψει της δεύτερης σεζόν της σαν μοναδικός προμηθευτής ελαστικών στη Formula 1, η Pirelli παρουσίασε τη νέα γκάμα για το 63ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA στην πίστα Yas Marina στο Abu Dhabi. Η Pirelli έχει εξελίξει τα νέα ελαστικά σε συνεργασία με τις ομάδες σύμφωνα με τους τελευταίους τεχνικούς κανονισμούς που αφορούν στην επίδραση της εξαγωγής των καυσαερίων στην αεροδυναμική του μονοθεσίου. Κύρια χαρακτηριστικά είναι: πιο τετράγωνα προφίλ, αυξημένη πρόσφυση, και πιο μαλακές, πιο ανταγωνιστικές γόμες με σταθερή φθορά.

Στόχος για τα ελαστικά του 2012 είναι να προσφέρουν πιο συναρπαστικό θέαμα σε αγώνες που θα παραμένουν απρόβλεπτοι μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, με δύο έως τρία pit stop ανά αγώνα και ιδιαίτερη έμφαση στις στρατηγικές των ομάδων. Τα έγχρωμα διακριτικά στο πλάι των ελαστικών γίνονται μεγαλύτερα για να αναγνωρίζονται ευκολότερα, ενώ το Cinturato – ένα εμβληματικό όνομα στην ιστορία της F1 επιστρέφει: Το ελαστικό με το οποίο η Pirelli αγωνίστηκε και κέρδισε στη δεκαετία του 1950. Από το 2012, το Cinturato θα προσδιορίζει τα βρόχινα και ενδιάμεσα ελαστικά. Επίσης, επιστρέφει το Racing Tyre System της Pirelli, με κάποιες νέες λειτουργίες. Πρόκειται για μία πλατφόρμα που δημιούργησαν οι μηχανικοί της Pirelli για να καταγράψουν τη συμπεριφορά και τις επιδόσεις κάθε ελαστικού: πληροφορίες που μοιράζονται με τις ομάδας και το Formula One Management (FOM).

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σε διεθνή συνέντευξη τύπου παρουσία του Marco Tronchetti Provera, Πρόεδρο & CEO της Pirelli, του Αγωνιστικού Διευθυντή Paul Hembery, και του Διευθυντή R&D, Maurizio Boiocchi.

Νέα για το 2012: πιο ανταγωνιστικά και πιο τετράγωνα ελαστικά
Όπως πέρσι, η Pirelli θα προσφέρει στις ομάδες τέσσερις γόμες ελαστικών slick –πολύ μαλακές (supersoft), μαλακές (soft), μεσαίες (medium) και σκληρές (hard) – μαζί με δύο τύπους βρόχινων ελαστικών όπως υπαγορεύουν οι κανονισμοί της. Όλα τα ελαστικά P Zero slick θα έχουν νέο προφίλ συγκριτικά με το 2011 ενώ τρεις τύποι (soft, medium και hard) θα φέρουν νέες γόμες. Οι νέες γόμες είναι πιο μαλακές, με αυξημένη πρόσφυση, καλύτερη απόδοση, μεγαλύτερης διάρκειας μέγιστες επιδόσεις, αλλά ίδια συνολική διάρκεια ζωής. Από τα βρόχινα ελαστικά, μόνο τα full wet – Cinturato Blue – έχουν αλλάξει, ενώ τα ενδιάμεσα, Cinturato Green, παραμένουν ίδια.
Επίσης ίδια παραμένουν από πέρσι και κάποια βασικά χαρακτηριστικά, κοινά και για τα έξι είδη ελαστικών Pirelli: ασφάλεια, αξιοπιστία, δομική ακεραιότητα, οδηγική ακρίβεια και γρήγορες αλλά διαφορετικές καμπύλες φθοράς για κάθε γόμα. Η μεθοδολογία της Pirelli στον τομέα R&D παραμένει ίδια. Η σχεδίαση και οι δοκιμές των ελαστικών του 2012 επηρεάστηκαν θετικά από το συνεχή διάλογο με τις ομάδες και τους οδηγούς, που συνετέλεσαν στην εξέλιξη των νέων ελαστικών P Zero και Cinturato από πέρσι. Τα αποτελέσματα των δοκιμών στην πίστα συνδυάστηκαν με τα δεδομένα της προσομοίωσης, που μπορεί να αναπαράγει και να προβλέπει τη συμπεριφορά και τις επιδόσεις ενός ελαστικού σε όλες τις συνθήκες σιρκουί και καιρού από τις 20 πίστες που περιλαμβάνονται στο καλεντάρι της Formula 1.

Οι υπεύθυνοι εξέλιξης των ελαστικών Pirelli για το 2012 έλαβαν υπόψη και τις αλλαγές που υπήρξαν στους κανονισμούς της FIA σε ό,τι αφορά την εξαγωγή των καυσαερίων. Το νέο μέτρο, που αποσκοπεί στη μείωση της αεροδυναμικής πίεσης (άντωσης) σε κάθε ελαστικό, απαιτεί φαρδύτερη και πιο ομοιόμορφη επιφάνεια επαφής. Και ο στόχος επιτεύχθηκε με ένα λιγότερο στρογγυλό ώμο ελαστικού και με τη χρήση πιο μαλακών γομών, που επιτυγχάνουν καλύτερη πρόσφυση και επιδόσεις. Η διαφορά επιδόσεων έχει αλλάξει μεταξύ των διαφορετικών τύπων γομών, που σε κάθε περίπτωση έχουν βελτιωθεί. Στη σεζόν του 2011, υπήρχε μία διαφορά 1,2 – 1,8 δευτερολέπτων ανά γύρο ανάμεσα στις γόμες. Φέτος. Στόχος για φέτος είναι διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου: μεταξύ έξι και οκτώ δέκατων. Οι γόμες της νέας σεζόν συνδυάζονται και βασίζονται στην εξέλιξη των ελαστικών του 2011 από τους μηχανικούς της Pirelli. Τα τελικά προϊόντα οριστικοποιήθηκαν στο R&D κέντρο της Pirelli στο Μιλάνο, με τη βοήθεια των αποτελεσμάτων των πειραματικών ελαστικών στις ελεύθερες δοκιμές των περσινών grand prix στο Sepang, Montreal, Silverstone, Nurburgring, Abu Dhabi και Interlagos καθώς και τη δοκιμή νεαρών οδηγών στο Abu Dhabi το Νοέμβριο. Στις δοκιμές χρησιμοποιήθηκαν συνολικά 6.000 ελαστικά, που κάλυψαν περίπου 11.000 χιλιόμετρα. Επιπλέον, η Pirelli πραγματοποίησε πέντε ιδιωτικές δοκιμές σε Κωνσταντινούπολη, Βαρκελώνη (δύο φορές), Χερέζ και Μόντζα διανύοντας 9.000 χιλιόμετρα.
Τα νέα ελαστικά Formula 1 της Pirelli θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη Χερέζ, στις 7 Φεβρουαρίου, στην πρώτη επίσημη δοκιμή της σεζόν του 2012.

Racing Tyre System: Ένα διαβατήριο για κάθε ελαστικό από την Pirelli.

Για την εξέλιξη των ελαστικών του 2012, οι μηχανικοί της Pirelli βασίστηκαν κυρίως στο Racing Tyre System (RTS): μία υπολογιστική πλατφόρμα που συγκεντρώνει και επεξεργάζεται δεδομένα επιδόσεων όλων των ελαστικών κατά τη διάρκεια των δοκιμών και των αγώνων. Το Racing Tyre System, προϊόν του τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής (Information Technology) της Pirelli, επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν τις επιδόσεις, τη φθορά, και τη συμπεριφορά των ελαστικών σε όλες τις φάσεις χρήσης τους. Πέραν αυτών, το RTS παρακολουθεί τη ζωή κάθε ελαστικού από την παραγωγή του μέχρι την πίστα, ενημερώνοντας σε πραγματικό χρόνο τις πληροφορίες χρήσης, επιδόσεων και φθοράς του. Μετά την παραγωγή κάθε ελαστικού, το RTS καταγράφει τα δεδομένα παραγωγής του φτιάχνοντας ένα είδος ατομικού διαβατηρίου. Η συλλογή πληροφοριών συνεχίζεται όταν το ελαστικό φτάσει στην πίστα και τοποθετηθεί στο μονοθέσιο. Από το σημείο αυτό, τα δεδομένα θερμοκρασίας, πίεσης και φθοράς του ελαστικού καταγράφονται και προωθούνται άμεσα στους μηχανικούς της Pirelli στην πίστα, μέσω ειδικών υπολογιστών τύπου tablet, στο κέντρο έρευνας της Pirelli και σε όλες τις ομάδες. Έτσι δημιουργείται μία εικονική βάση δεδομένων που ενημερώνεται συνεχώς και αποτελεί σημείο εκκίνησης για την ανάλυση των μελλοντικών επιδόσεων κάθε μονοθεσίου και περαιτέρω εξέλιξη.

Η επιστροφή του Cinturato: παγκόσμιος πρωταθλητής τη δεκαετία του 1950
Η σεζόν του 2012 σηματοδοτεί την επιστροφή του Cinturato στην υψηλότερη κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού: ένα όνομα που συνδέεται όχι μόνο με τη Formula 1 αλλά και με ολόκληρη την ιστορία του κατασκευαστή στη βιομηχανία ελαστικών. Το Cinturato έκανε ντεμπούτο το 1951 στην Alfa 159 του Juan Manuel Fangio, βοηθώντας τον να κατακτήσει το πρωτάθλημα – ο Fangio ανέβηκε στο βάθρο πολλές φορές με ένα ακόμα προϊόν της Pirelli: το Stella Bianca, ελαστικό των Maserati και Ferrari 375. Το Cinturato αγωνίστηκε στη Formula 1 μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1950, και στη συνέχεια έγινε ελαστικό αυτοκινήτου δρόμου για τα πιο σπορ και τεχνικά προηγμένα μοντέλα της εποχής του.
Το Cinturato έγινε σημείο αναφοράς στη βιομηχανία αυτοκινήτου στη δεκαετία του 1960, όταν βρέθηκε στο προσκήνιο της μαζικής αυτοκίνησης. Η καινοτόμος τεχνολογία του Cinturato τη δεκαετία του 1950, πήρε το όνομά της από την ακτινική ζώνη (radial, ή ‘cintura’ στα Ιταλικά) που αγκάλιαζε το σκελετό του ελαστικού - αρχικά κατασκευαζόταν από υφασμάτινη ίνα και στη συνέχεια από μεταλλικό σύρμα. Αυτή η καινοτομία προετοίμασε το δρόμο για φαρδύτερα ελαστικά που μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στις υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές που ανέπτυσσαν τα αυτοκίνητα από τη δεκαετία του 1960 και μετά. Σήμερα, πέραν του ότι προσδιορίζει τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli στη Formula 1, το Cinturato δίνει το όνομά του στα πιο επιτυχημένα προϊόντα της παγκόσμιας βιομηχανίας ελαστικών: το Cinturato P7, που προβάλλει άριστα τις αξίες της μάρκας Pirelli -επιδόσεις, ασφάλεια, αντοχή και εξοικονόμηση ενέργειας.

Η F1 ομάδα της Pirelli
Η Pirelli θα προσφέρει συνολικά 45.000 ελαστικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 για το 2012. Οι μηχανικοί της Pirelli χρησιμοποιούν προηγμένα μηχανήματα και καινοτόμες τεχνολογίες για να δημιουργήσουν ελαστικά που πληρούν απόλυτα τις απαιτήσεις των αγώνων grand prix.
Στους αγώνες και στις επίσημες δοκιμές, η ομάδα F1 της Pirelli λειτουργεί με 50 ειδικούς - από τεχνικούς μέχρι μηχανικούς. Κάθε ομάδα F1 υποστηρίζεται από έναν ειδικό μηχανικό της Pirelli, και από ολόκληρη την ομάδα τεχνικών και υπευθύνων τοποθέτησης.
Την ομάδα F1 της Pirelli συνθέτουν επαγγελματίες από τις τέσσερις γωνιές του πλανήτη, ενώ εδρεύει στο Μιλάνο και συγκεκριμένα στο κέντρο R&D της Pirelli. Το τμήμα αυτό ήταν ανέκαθεν ο πυρήνας προηγμένης τεχνολογίας του Pirelli Group και απασχολεί 1.000 ερευνητές εγκατεστημένους σε πέντε κέντρα σε όλο τον κόσμο. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός παραμένει το σημαντικότερο ερευνητικό εργαστήριο της Pirelli όπου γεννήθηκαν κάποιες καινοτομίες-σταθμός στην ιστορία των ελαστικών.
Η συμφωνία παροχής ελαστικών στη Formula 1 σηματοδοτεί το απόγειο της παρουσίας της Pirelli στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, στον οποίο η Ιταλική φίρμα έχει εμπλοκή από το 1907 όταν κέρδισε στον αγώνα δρόμου Πεκίνο - Παρίσι. Η Pirelli είναι επίσης αποκλειστικός προμηθευτής σε μερικά από τα σημαντικότερα παγκόσμια αγωνιστικά πρωταθλήματα, για δύο και τέσσερις τροχούς – όπως τα GP2 και GP3, αλλά και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Επιπλέον, η Ιταλική εταιρία είναι προμηθευτής σε 70 και πλέον εθνικές και διεθνείς αγωνιστικές κατηγορίες και αγώνες ράλι, ενώ υπήρξε αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μεταξύ 2008 και 2010.

Formula 1 και αειφόρος ανάπτυξη
Στο πλαίσιο της στρατηγικής Pirelli Premium, η οποία συνίσταται στη σχεδίαση προϊόντων και λύσεων που συνδυάζουν τα υψηλότερα πρότυπα επιδόσεων και ασφάλειας με σεβασμό στο περιβάλλον, η συμφωνία παροχής ελαστικών στη F1 διέπεται επίσης από κριτήρια περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Όπως σε όλα τα αγωνιστικά ελαστικά της Pirelli, τα πολύ αρωματικά έλαια έχουν καταργηθεί από τη διαδικασία παραγωγής των P Zero. Οι βιομηχανικές διαδικασίες βασίζονται στην ενεργειακή απόδοση, τη διατήρηση των υδάτινων πόρων και τη μείωση βλαβερών ρύπων όπως το διοξείδιο του άνθρακα. Ιδιαίτερη προσοχή δίδεται στην επαναχρησιμοποίηση των υπολειμμάτων παραγωγής και των μεταχειρισμένων ελαστικών. Το πρωτόκολλο διαχείρισης αποβλήτων περιλαμβάνει την ανακύκλωση μεταχειρισμένων ελαστικών της F1 είτε για τη δημιουργία νέων πρώτων υλών ή για την παραγωγή ενέργειας.
Η συνολική παραγωγή ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν στη σεζόν του 2011 - 28.600 για αγώνες και 6.000 για δοκιμές - ανακυκλώθηκε. Η έμφαση της Pirelli στην αειφόρο ανάπτυξη βιωσιμότητα αποδεικνύεται επίσης από τους πρόσφατους Παγκόσμιους Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones (Dow Jones Sustainability STOXX & Dow Jones Sustainability World Indices), όπου το Group αναδεικνύεται η Νο1 εταιρία στον τομέα ‘Εξαρτήματα Αυτοκινήτων & Ελαστικά’ για έξη συνεχείς χρονιές.

Ιταλική κομψότητα για όλους: αποκτείστε τώρα Carnaby 300 με όφελος 590€


Piaggio Carnaby 300, ένα μοντέλο που εκφράζει απόλυτα τον ιδιαίτερο ιταλικό σχεδιασμό σε συνδυασμό με τα πλεονεκτήματα ασφάλειας και λειτουργικότητας των σκούτερ με μεγάλους τροχούς. Και τώρα, με τη νέα προσφορά της Piaggio Hellas, το Carnaby 300 γίνεται ακόμα πιο προσιτό σε όλους, αφού διατίθεται στη μοναδική τιμή των 3.290€ από 3.880€ !


Το Carnaby 300 είναι ο κυρίαρχος στις καρδιές εκείνων που αναζητούν τον τέλειο συνδυασμό σχεδίασης, άνεσης και επιδόσεων για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης.
Είναι εφοδιασμένο με κινητήρα νέας γενιάς Piaggio QUASAR 300 με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ξεχωρίζει για τη μοναδική και κομψή γραμμή του και είναι κατάλληλο για όλους τους
αναβάτες χάρη στο χαμηλό ύψος και τον εργονομικό σχεδιασμό της σέλας.
Το Carnaby 300 διακρίνεται στην κατηγορία του για τον κορυφαίο εξοπλισμό και τη σημασία που έχει δοθεί στην παραμικρή λεπτομέρεια και διαθέτει επίπεδη ποδιά για μεγαλύτερη λειτουργικότητα στις καθημερινές σας μετακινήσεις. Υπόσχεται δυνατές επιδόσεις αλλά και υψηλά επίπεδα ασφάλειας χάρη στους μεγάλους τροχούς 16 ιντσών με φαρδιά λάστιχα και το δυνατό σύστημα φρένων.