Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

Πολωνή Καλλονή

Πριν από περίπου ένα χρόνο η είδηση από την Πολωνία ήρθε να προκαλέσει έκπληξη και  ανησυχία στους κύκλους των κατασκευαστών supercars. Αφενός έκπληξη διότι η Πολωνία δεν είχε συνηθίσει κανέναν σε τέτοιου είδους κινήσεις και αφετέρου ανησυχία μιας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πολωνικού αυτοκινήτου δεν άφησαν κανένα αδιάφορο. Old school επιλογές όσον αφορά τον κινητήρα - υπερτροφοδοτούμενος V8 6,2 λίτρων της GM με κωδικό LS9, παραλλαγές του οποίου έχουν φορεθεί σε διάφορες εκδόσεις των Chevrolet Camaro και Corvette -, μέρος του αμαξώματος από ανθρακόνημα,  ατσάλινο πλαίσιο και κεραμικά φρένα.



Το όνομα αυτής Arrinera και το μόνο συνοδευτικό ήταν αυτό το βίντεο:



Ναι ναι ξέρουμε, μοιάζει τρομερά με Lamborghini. Δεν έχετε καθόλου άδικο μιας και πολλά σημεία της (Πολωνή καλλονή γαρ) Arrinera δείχνουν έντονη την επιρροή της Sant' Agata. Αυτό που προκάλεσε την μεγαλύτερη εντύπωση σε ολόκληρο τον αυτοκινητιστικό τύπο, τον Αύγουστο του 2011, ήταν το γεγονός πως η συζήτηση δεν περιστρεφόταν γύρω από μελλοντικά σχέδια και σκίτσα, ούτε καν γύρω από ένα πρωτότυπο. Η Arrinera ήταν πραγματική και κυκλοφορούσε ήδη. Λίγους μήνες μετά εμφανίστηκε και το πρώτο επίσημο βίντεο:



Ο Πολωνός κατασκευαστής δεν αστειευόταν. Τα τελικά τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ανακοινώθηκαν και η Arrinera πήρε το δρόμο της παραγωγής. Τα 3,2 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για την διαδικασία του 0-100χλμ/ώρα και η τελική ταχύτητα των 340χλμ/ώρα, οι 650 ίπποι και τα 83(!) κιλά ροπής ήρθαν να συμπληρώσουν τα εντυπωσιακά νούμερα που είχαν νωρίτερα ανακοινωθεί. Κερασάκι στην τούρτα αποτέλεσε ο σχεδιασμός της ανεξάρτητης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων από τον Lee Noble (είμαστε σίγουροι πως κάτι σας λέει το παραπάνω όνομα).



Εκεί όμως που η Arrinera κλέβει την παράσταση, είναι ο τομέας της τιμής μιας και κοστολογήθηκε στις 123.000€ - τιμή απόλυτα λογική για αυτά που προσφέρει.




Πηγή: Arrinera, PH



Περιοδικό Autokinisimag

Slow Motion all the way

Ενώ οι υπολογιστές μας έχουν κυριολεκτικά πάρει φωτιά προσπαθώντας να διαχειριστούν, να επεξεργαστούν και να ετοιμάσουν το οπτικοακουστικό υλικό που καταγράφηκε το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Μαρτίου στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών, εμείς - μέχρι να ολοκληρωθεί το render - τσεκάρουμε εξίσου καλογυρισμένα βίντεο που μας έρχονται από όλο τον κόσμο. Κάνοντας παράλληλα και ένα διάλειμμα από τους λατρεμένους τέσσερις τροχούς, θα δείτε παρακάτω ένα εντυπωσιακό βίντεο με δίτροχους πρωταγωνιστές. Δηλώνουμε θαυμαστές των supermoto μιας και από στάση μπορεί να μην τα καταφέρουν το ίδιο καλά με μοτοσικλέτες όπως αυτές, όμως μπορούν και ντριφτάρουν - κάτι που είναι άξιο εκτίμησης. Ένα άλλο χαρακτηριστικό του βίντεο που το κάνει επίσης διασκεδαστικό είναι το γεγονός πως όλα τα πλάνα έχουν γυριστεί με ταχύτητες της τάξεως των 120 και 300 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, μιας και με αυτό τον τρόπο μπορεί εύκολα κάποιος να παρατηρήσει με την ησυχία του, εκτός των άλλων, το πως συμπεριφέρονται οι αναρτήσεις ενός supermoto αλλά και το πόσο σημαντική είναι η στάση του αναβάτη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τις στροφές και τα άλματα.





Πηγή: Autoblog



Περιοδικό Autokinisimag