Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Αλλαγή διάστασης ελαστικών: δείτε ποιές θα είναι οι επιπτώσεις


Θέλετε να αλλάξατε την διάσταση των ελαστικών σας; Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά εργαλεία που σας δείχνουν αυτόματα ποιές θα είναι οι επιπτώσεις. Ένα από αυτά βρήκαμε εδώ



Εάν τοποθετήσετε στο αυτοκίνητό σας ελαστικά με μεγαλύτερη συνολική διάμετρο και πέλμα, θεωρητικά, θα εξασφαλίσετε μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο. Αυτό συνεπάγεται ελαφρά υψηλότερη τελική ταχύτητα και καλύτερη πρόσφυση, ταυτόχρονα όμως επιβαρύνει τις επιταχύνσεις, την κατανάλωση και, πιθανότατα, τα όρια υδρολίσθησης σε περίπτωση βροχής.
Εάν, αντίθετα, περιορίσετε τη διάμετρο των τροχών σας και το πλάτος του πέλματος, βελτιώνετε τις επιταχύνσεις και την κατανάλωση, σε βάρος όμως της τελικής ταχύτητας και των ορίων πρόσφυσης (ουσιαστικά της οδικής συμπεριφοράς).


Προσοχή: Καλό θα είναι να ακολουθείτε πάντα τις συμβουλές του κατασκευαστή, καθώς και τις εναλλακτικές διαστάσεις που αυτός προτείνει για τον κάθε τύπο αυτοκινήτου. Έχετε υπόψη σας ότι, ακόμα και τηρώντας τα παραπάνω, πολλές φορές μπορεί να αντιμετωπίσετε προβλήματα σε διάφορες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα στην τοποθέτηση αντιολισθητικών αλυσίδων. Να θυμόσαστε ότι ένα φαρδύτερο ελαστικό δεν είναι πάντα καλύτερο, ούτε και συμπεριφέρεται απαραίτητα όπως θα περίμενε κανείς. Οι αναρτήσεις των σύγχρονων αυτοκινήτων σχεδιάζονται με βάση συγκεκριμένα δεδομένα των τροχών (όπως οι διαστάσεις και το βάρος) οπότε στον τελικό υπολογισμό υπεισέρχονται δεκάδες παραμέτρων, που δεν μπορεί κανείς να υπολογίσει. Εάν, παρόλα αυτά, το έχετε αποφασίσει, ένας άγραφος κανόνας που θα πρέπει να ακολουθήσετε είναι να διατηρήσετε τη διάμετρο των τροχών όσο το δυνατόν αναλλοίωτη, με μία απόκλιση που δεν θα ξεπερνάει το 3-4% της διαμέτρου των ελαστικών που ήδη χρησιμοποιείτε.

Δείκτες ταχύτητας ελαστικών:

Q 160 χλμ./ώρα
R 170 χλμ./ώρα
S 180 χλμ./ώρα
T 190 χλμ./ώρα
H 210 χλμ./ώρα
V 240 χλμ./ώρα
W 270 χλμ./ώρα
Y 300 χλμ./ώρα

Πηγή: www.autobild.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Η SEAT ανανεώνει την υποστήριξη της στον διαγωνισμό “Formula Student”

Μέχρι την Κυριακή 2 Οκτωβρίου η πίστα της Catalunya στο Montmeló θα είναι ο χώρος αναμέτρησης για τους συμμετέχοντες σε έναν ακόμη διαγωνισμό του θεσμού “Formula Student”. Αυτός ο πανεπιστημιακός διαγωνισμός επιστρέφει στην Ισπανία για δεύτερη φορά, με την SEAT πάλι σαν επίσημο χορηγό του. Για τον σκοπό αυτό η SEAT προσφέρει 20 κριτές στον διαγωνισμό (που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος STA, Sociedad de Técnicos de Automoción / Automotive Technicians’ Association) καθώς και ένα φορτηγό υποστήριξης με εξειδικευμένο προσωπικό, εκθεσιακά αυτοκίνητα και διάφορες άλλες δραστηριότητες.

Η SEAT έχεις επίσης συνεργαστεί με το Ανώτερο Τεχνικό Κολέγιο Βιομηχανικής και Αεροναυπηγικής Μηχανικής της Terrassa (ΕΤSEIAT) στην κατασκευή ενός οχήματος που συμμετέχει στον διαγωνισμό καθώς και στην χορηγία ενός ακόμη που έχει κατασκευαστεί από το Ανώτερο Τεχνικό Κολέγιο Μηχανικών Βιομηχανικής της Βαρκελώνης (ETSEIB).

Ο διαγωνισμός “Formula Student” είναι ένας διαγωνισμός μηχανικής που συγκεντρώνει φοιτητές προκειμένου να ανταγωνιστούν στο σχεδιασμό, στην ανάπτυξη, στην κατασκευή και την οδήγηση ενός μονοθέσιου αγωνιστικού αυτοκινήτου. Φέτος η πίστα στο Montmelóó θα υποδεχτεί 450 φοιτητές οργανωμένους σε 22 ομάδες προερχόμενους από 7 χώρες – Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία, Ρουμανία, Πορτογαλία, Ελβετία και Τσεχία.

Ο διαγωνισμός “Formula Student” δημιουργήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1981 και φέτος γιορτάζει την 30η του επέτειο, ενώ παρέχει το τέλειο σκηνικό για τους νέους μηχανικούς ώστε να επιδείξουν τη δημιουργικότητα τους και τις δεξιότητες μηχανικής που εκτείνονται σε όλο το φάσμα της δημιουργίας οχημάτων, από την κατασκευή της καμπίνας μέχρι το κάθισμα του οδηγού. Επίσης παρέχει στους φοιτητές μια μοναδική ευκαιρία να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους με πρακτική εμπειρία, βάζοντας την καινοτομία και τις δεξιότητες τους σε δοκιμή.

Για τις δύο πρώτες ημέρες οι ανταγωνιζόμενες ομάδες θα είναι σε θέση να τελειοποιήσουν τα οχήματα τους μέσω θεωρητικής δοκιμής και τεχνικού ελέγχου. Το Σάββατο θα είναι αφιερωμένο σε δυναμικές δοκιμές, όπως η επιτάχυνση, τα σλάλομ και το autocross. Την Κυριακή, τελευταία μέρα του διαγωνισμού, θα πραγματοποιηθεί η τελική δοκιμή αντοχής στην πίστα στο Montmeló.

Η ομάδα που θα παρέχει το πιο ουσιαστικό έργο από τεχνική, σχεδιαστική και εμπορική άποψη θα ανακηρύσσεται νικητής. Στα καλύτερα έργα θα απονεμηθεί τρόπαιο και χρηματικό έπαθλο από την SEAT. Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία θα προσφέρει επίσης βραβείο για την καλύτερη «ομαδική προσπάθεια».

Κοινές αξίες
Η SEAT είναι χορηγός του διαγωνισμού “Formula Student” αφού οι αξίες της μάρκας ασπάζονται το πνεύμα του ανταγωνισμού. Αυτή η χορηγία αποτελεί μέρος της δέσμευσης της μάρκας για την ενίσχυση των δεσμών μεταξύ επιχειρήσεων και πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και ταυτόχρονα την ενθάρρυνση της καινοτομίας σε φοιτητές και μελλοντικούς επαγγελματίες του κλάδου.

Το Opel Ampera κερδίζει κορυφαία διεθνή διάκριση ECOBEST

Ένα ακόμα βραβείο προστέθηκε στις επιτυχίες του Opel Ampera. Αυτή τη φορά, το πρώτο Ευρωπαϊκό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ‘πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε’ κατέκτησε το “ECOBEST 2011”. Η κριτική επιτροπή του AUTOBEST, μία ομάδα έμπειρων δημοσιογράφων από την κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συσκέφθηκε και απένειμε το διεθνώς αναγνωρισμένο βραβείο. Τα 15 μέλη της επιτροπής, που εκπροσωπούν μία αγορά περίπου 300 εκατομμυρίων ατόμων, εκθείασαν το επαναστατικό σύστημα κίνησης το οποίο και περιέγραψαν σαν κορυφαία οικολογική τεχνολογία στο χώρο του αυτοκινήτου. Ο Πρόεδρος του AUTOBEST, Ilja Seliktar, δήλωσε με σιγουριά ότι θα ακολουθήσουν ‘πολλά ακόμα βραβεία για το Ampera’.
Το βραβείο ECOBEST αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της θετικής αποδοχής της φιλοσοφίας E-Mobility για καθημερινή χρήση. Η νέα επιτυχία έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά διακρίσεων που έχει ήδη κατακτήσει το Ampera. Πριν καν αρχίσουν οι πωλήσεις του στο τέλος της χρονιάς, το Ampera έχει τιμηθεί με τίτλους όπως ‘Innovation Trophy’ του Γαλλικού περιοδικού “L’Automobile” και ‘Green Technology Award’ της Βρετανικής έκδοσης ‘What Car’. Μεταξύ των διακρίσεων που ακολούθησαν ήταν το ‘Grüne Lenkrad’ και το οικολογικό βραβείο ‘Verkehrsklub Österreich’ της Αυστριακής λέσχης αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα, το Ampera έχει συγκεντρώσει πάνω από δώδεκα βραβεία, όπως το πρόσφατο ‘ÖkoGlobe 2011’ στη Γερμανία και το ‘E-Award 2011’ σύμφωνα με την άποψη των αναγνωστών του περιοδικού AUTOTEST για το αγαπημένο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Το Ampera έχει εξελιχθεί σε πραγματικό πόλο έλξης για το ευρύ κοινό. Ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή εκθέματα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και έχουν ήδη γίνει πάνω από 6.000 προ-παραγγελίες.

Άριστες ισορροπημένες επιδόσεις: μόλις 27g/km στο μικτό κύκλο λειτουργίας
Το Ampera που πρόσφατα βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια στα θεσμό Euro-NCAP εγκαινιάζει νέα πρότυπα από κάθε άποψη, είτε με την ασφάλεια, είτε με την καθημερινή πρακτικότητα ή με την περιβαλλοντική του συμβατότητα. Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το όχημα μπορεί να διανύσει από 40 μέχρι 80 χιλιόμετρα χωρίς ρύπους, με τη χρήση της μπαταρίας. Οι επιδόσεις επηρεάζονται από ορισμένες συνθήκες όπως το οδηγικό στυλ, το οδόστρωμα και η εξωτερική θερμοκρασία. Η ηλεκτρική αυτονομία των 40 - 80 km είναι αρκετή για τη συνηθισμένη καθημερινή διαδρομή ενός μέσου Ευρωπαίου. Κάθε φορά που η μπαταρία φτάνει στα ελάχιστα επίπεδα φόρτισης, ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιείται αυτόματα για τη λειτουργία της ηλεκτρικής γεννήτριας η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί με ενέργεια τη μπαταρία. Κατά συνέπεια, η αυτονομία του πεντάθυρου τετραθέσιου υπερβαίνει τα 500 km χωρίς στάση για ανεφοδιασμό. Η σταθμισμένη στο μικτό κύκλο λειτουργίας κατανάλωση του Ampera σύμφωνα με τον Κανονισμό (EC) 715/2007 είναι 1,2 lit. / 100 km και οι εκπομπές CO2 27g/km .

Οδηγώντας την αυτοκίνηση στο μέλλον: Η Continental παρουσίασε κρίσιμες μελλοντικές τεχνολογίες στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) 2011


Με το σύνθημα “Driving Future Mobility” («Οδηγώντας την αυτοκίνηση στο μέλλον»), η Continental, προμηθεύτρια εξοπλισμού αυτοκίνησης, παρουσίασε τα προϊόντα της στην 64η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) από τις 15 ως τις 25 Σεπτεμβρίου του 2011. Παρατηρώντας τις μεγατάσεις της αυτοκίνησης σε σχέση με την ασφάλεια, το περιβάλλον, τις πληροφορίες και τα οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα, αλλά και την ηλεκτροκίνηση, η Continental παρουσίασε στο περίπτερό της, σε περισσότερα από 900 m2, μια προοπτική επικεντρωμένη στο τεχνολογικό μέλλον της ατομικής αυτοκίνησης. Καινοτόμα συστήματα για την υποβοήθηση του οδηγού και το φρενάρισμα, για την πρόσβαση στο όχημα, ιδέες δικτύωσης και λειτουργίας, τεχνολογίες κατεύθυνσης, αισθητήρες, υλικά εσωτερικών χώρων και ελαστικά είναι μόνο μερικές από τις καινοτομίες που εκτέθηκαν. Παρουσιάσεις από ειδικούς μαζί με δραστηριότητες και εκδηλώσεις για τους επισκέπτες ολοκλήρωσαν με στοιχεία εμβάθυνσης και αλληλεπίδρασης την παρουσία της εταιρείας στην έκθεση.
Όταν άνοιξε η έκθεση για το κοινό, η Continental αυτοπαρουσιάστηκε και ως δυνητικός εργοδότης μηχανικών, επιστημόνων και επιχειρηματιών που θέλουν να διαδραματίσουν ρόλο στη διαμόρφωση της ατομικής, διατηρήσιμης αυτοκίνησης του μέλλοντος. Κάθε χρόνο, η εταιρεία προσλαμβάνει περισσότερους από 1.500 απόφοιτους πανεπιστημίων και νέους επαγγελματίες και προσφέρει μεγάλη ποικιλία από ευκαιρίες για σταδιοδρομία στον κόσμο των διεθνών επιχειρήσεων.
«Μεγαλύτερη ασφάλεια και αποδοτικότητα, υψηλός βαθμός δικτύωσης και περισσότερων ανέσεων είναι η συμβολή μας στο μέλλον της ατομικής αυτοκίνησης, που θα χαρακτηρίζεται έντονα από τεχνολογική ποικιλία και πολυπλοκότητα», εξήγησε ο δρ. Elmar Degenhart, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Continental, και πρόσθεσε: «Με την παρουσία μας στη φετινή IAA, όπου εστιάσαμε στις μεγατάσεις της αυτοκίνησης, θελήσαμε να αποδείξουμε ότι είμαστε πολύ καλά εξοπλισμένοι για την πρόκληση αυτή χάρη στην ευρεία γκάμα των προϊόντων μας, την εξέχουσα πείρα μας στα συστήματα και την εξαίρετη ποιοτική διαχείριση.
Αδιάφορο αν πρόκειται για κινητήρα καύσης, υβριδικό, ηλεκτρικό ή με κυψέλες υδρογόνου – εμείς μπορούμε να προσφέρουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας και λύσεις συστημάτων για όλες τις σημερινές και τις μελλοντικές μορφές ατομικής αυτοκίνησης.»
Στην περιοχή του εκθεσιακού περίπτερου όπου παρουσιάστηκε η μεγατάση «Ασφάλεια», το κέντρο βάρους βρισκόταν στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και φρεναρίσματος. Χρησιμοποιώντας την στερεοσκοπική κάμερα, η Continental ακολουθεί μια νέα προσέγγιση στην ανίχνευση του περιβάλλοντος των οχημάτων. Καθώς η στερεοσκοπική κάμερα διαθέτει δύο «μάτια», μπορεί να υπολογίζει την απόσταση και το μέγεθος ενδεχόμενων εμποδίων – κάτι αδύνατο για μονή κάμερα. Έτσι μπορεί να αναπτυχθεί μια νέα γενιά συστημάτων πέδησης που – κυριολεκτικά – κοιτάζουν μπροστά και δεν θα προειδοποιούν μόνο για να εμποδίζουν τα ατυχήματα, αλλά θα μειώνουν και τη σοβαρότητά τους. Πρόκειται για ένα κρίσιμο ορόσημο στο πρόγραμμα “Vision Zero” («Ορατότητα μηδέν») της Continental.
Το νέο ηλεκτροϋδραυλικό φρένο της Continental ενσωματώνει την ενεργοποίηση των φρένων, τον ενισχυτή φρένων και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ABS, ESC) σε μία συμπαγή μονάδα φρένων, εξοικονομώντας βάρος. Η πίεση πέδησης επιτυγχάνεται πολύ πιο γρήγορα από ό,τι σε ένα συμβατικό υδραυλικό σύστημα. Έτσι ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των νέων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού στα θέματα πρόληψης ατυχημάτων και προστασίας των πεζών, και μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα επαναφορτιζόμενο σύστημα πέδησης χωρίς περαιτέρω προσαρμογές. Και τα δύο συστήματα παρουσιάστηκαν στο περίπτερο στο πλαίσιο της πρότασης ασφαλείας ContiGuard®, η οποία ενσωματώνει εκτενή στοιχεία συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Τα προϊόντα και οι λύσεις με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 παρουσιάστηκαν στο χώρο της μεγατάσης «Περιβάλλον». Για παράδειγμα, ο αισθητήρας ποιότητας καυσίμου που αναπτύξαμε πρόσφατα βοηθάει ταυτόχρονα στην προστασία του κινητήρα και του περιβάλλοντος. Ένας από τους τρόπους να βελτιστοποιηθεί το σύστημα ψεκασμού καυσίμου είναι με τον προσδιορισμό της ποιότητας του καυσίμου. Το καθοριστικό χαρακτηριστικό του νέου υπερσυμπιεστή, τον οποίο προμηθεύει η Continental σε μία από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες των ΗΠΑ από τον Σεπτέμβριο, είναι η βελτιστοποιημένη αντίδρασή του. Μελετημένος για τους σύγχρονους μικρότερους βενζινοκινητήρες, ο υπερσυμπιεστής δεν διασφαλίζει μόνο υψηλή ποιότητα και μικρό ποσοστό αστοχιών, αλλά προσφέρει και οικονομικά οφέλη χάρη στην εντελώς αυτόματη συναρμολόγησή του.
Με το νέο ContiEcoContactΤΜ 5, η Continental παρουσίασε στην έκθεση ΙΑΑ ένα ελαστικό που συνδυάζει τις μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο και σε στεγνό οδόστρωμα με τη χαμηλή αντίσταση κύλισης. Χάρη στη βελτίωση κατά 20% στην αντίσταση κύλισης, ένα αυτοκίνητο που έχει τοποθετημένα τα νέα ContiEcoContactΤΜ 5 μπορεί να πετύχει λειτουργική οικονομία καυσίμου κατά περίπου 3% σε σχέση με το ίδιο αυτοκίνητο με συνηθισμένα ελαστικά.
Μια άλλη καινοτομία είναι το φύλλο TEPEO® για το εσωτερικό των οχημάτων, το οποίο είναι πολύ πιο ελαφρύ σε σύγκριση με τα τυπικά φύλλα PVC, με αποτέλεσμα να εξοικονομούνται μέχρι και δύο κιλά από το βάρος του οχήματος. Επιπλέον, η απουσία πλαστικοποιητών διασφαλίζει ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές και συμβάλλει στο υγιεινό κλίμα μέσα στο όχημα.
Ο χώρος της μεγατάσης «Πληροφορία» είναι αφιερωμένος κυρίως σε θέματα σχετικά με την πρόσβαση στο όχημα, τη δικτύωση και τη λειτουργία του. Για παράδειγμα, ένα κινητό τηλέφωνο εξοπλισμένο με τεχνολογία επικοινωνίας κοντινού πεδίου (Near Field Communication, NFC) μετατρέπεται σε «εικονικό κλειδί» που μπορεί και να ανοίξει την πόρτα του οχήματος και να ξεκινήσει τον κινητήρα μόλις μπει ο οδηγός στο αυτοκίνητο. Η Continental προγραμματίζει επίσης διαδικτυακές υπηρεσίες που θα επιτρέπουν στους πελάτες να εξατομικεύουν και να διευθετούν το όχημά τους χρησιμοποιώντας ένα κινητό τηλέφωνο – από τον αγαπημένο ραδιοσταθμό και την προτιμώμενη ρύθμιση του καθίσματος μέχρι τον επιθυμητό εσωτερικό φωτισμό. Είναι μια δυνατότητα ιδιαίτερα χρήσιμη για οδηγούς που μοιράζονται το όχημά τους με άλλους οδηγούς. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα θα φανεί αυτή η λειτουργία σε καινοτόμες χρήσεις της αυτοκίνησης όπως η κοινή χρήση αυτοκινήτων επειδή οι περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης κάνουν πιο ελκυστική για τους χρήστες όλη αυτή την ιδέα.
Στον τομέα της λειτουργίας των οχημάτων, η Continental μας προσφέρει άλλη μια κρυφή ματιά στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Η έννοια της «Μαγικής διασύνδεσης με τον χρήστη» (magic user interface, Magic UI) συνδυάζει τους κόσμους των πληροφοριών και της ψυχαγωγίας του σπιτιού και του γραφείου, των φορητών συσκευών και του αυτοκινήτου με τόσο έξυπνο τρόπο ώστε ο οδηγός να μπορεί να τις χρησιμοποιεί εύκολα, πρακτικά και με ασφάλεια ανά πάσα στιγμή.
Τα προϊόντα και οι λύσεις για τη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά των οικονομικά προσιτών αυτοκινήτων εκτέθηκαν στο χώρο «Προσιτά αυτοκίνητα». Προϊόντα όπως η μονάδα ελέγχου κλιμακωτών αερόσακων SPEED, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα EASY-U και ο βασικός ελεγκτής για διάφορες λειτουργίες άνεσης σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν τοπικά, σε αναδυόμενες αγορές, και εδώ βγαίνουν τώρα στο προσκήνιο. Τα προϊόντα αυτά παρουσιάζουν μινιμαλιστικές λειτουργίες, για συγκεκριμένες αγορές, και βασίζονται στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Σχεδιάστηκαν με προδιαγραφή «όχι συμβιβασμοί σε θέματα ποιότητας, ασφάλειας, ανθεκτικότητας και λειτουργικής ευχρηστίας» και είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών και των περιοχών τους.
Στον θεματικό χώρο της «Ηλεκτροκίνησης» υπάρχει ο πρώτος ηλεκτρικός κινητήρας ανεξάρτητης διέγερσης. Προλαβαίνοντας έγκαιρα την IAA, η Continental έχει ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή για τον εξοπλισμό του στόλου ηλεκτροκίνητων οχημάτων μιας ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η παραγωγή του ηλεκτρικού κινητήρα δεν απαιτεί σπάνιες γαίες, που είναι σχετικά ακριβές και των οποίων η μακροχρόνια διαθεσιμότητα θεωρείται κρίσιμη από τους ειδικούς. Επιπρόσθετα, ο ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί σε υψηλό βαθμό απόδοσης.
Με άλλες καινοτομίες όπως το ελαστικό eCar (ένα ελαστικό που κατασκευάστηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βελτιστοποιημένο ως προς την αντίσταση κύλισης) η Continental αποδεικνύει την εξειδίκευσή της στην ανάπτυξη προϊόντων και συστημάτων για ηλεκτρικά οχήματα.

Ένα TEST DRIVE μπορεί να σε οδηγήσει στον μεγάλο τελικό της UEFA Europa League!

Η SEAT για τρίτη συνεχόμενη χρονιά είναι ο αποκλειστικός χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης UEFA Europa League. Με την παραπάνω αφορμή, κάνοντας σήμερα ένα TEST DRIVE στους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της SEAT και συμπληρώνοντας απλά μια φόρμα με τα στοιχεία σας, παίρνετε μέρος στο μεγάλο διαγωνισμό που προσφέρει στο νικητή ένα διπλό VIP πακέτο για το μεγάλο τελικό στο Βουκουρέστι στις 9 Μαΐου 2012. Κάντε σήμερα ένα συναρπαστικό SEAT TEST DRIVE και ζήστε από κοντά τις έντονες στιγμές του τελικού της UEFA Europa League!
Διάρκεια διαγωνισμού: 28/09/2011 – 16/03/2012
Παράλληλα συνεχίζει να τρέχει στο www.clubseat.com.gr ο διαγωνισμός για διπλά VIP εισιτήρια για τους εντός έδρας αγώνες της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ, που μας εκπροσωπούν στη φετινή διοργάνωση της UEFA Europa League.

Ευφυής, Ευαίσθητη και Εντυπωσιακή

Εικονικά πλήκτρα, διαδραστικές οθόνες, μαγικά κουμπιά σε γυαλί ή μέταλλο – η Continental παρουσιάζει νέες λειτουργίες για οχήματα βασισμένες στην οικονομικά αποδοτική ως προς το κόστος ολοκλήρωση συστημάτων.Η εταιρεία Continental, διεθνής κατασκευάστρια εξοπλισμού για την αυτοκινητοβιομηχανία, μελετά συνεχώς νέες ιδέες πάνω στις δυνατότητες ελέγχου και παρουσίασης για τη Διασύνδεση Ανθρώπου Μηχανής (Human Machine Interface, HMI) και είναι στη θέση να ενσωματώνει διαρκώς ολοένα και περισσότερες δυνατότητες στις μονάδες ελέγχου της. Ενώ στο παρελθόν όλες οι νέες λειτουργίες είχαν ως πελατειακό στόχο τα κορυφαία αυτοκίνητα πολυτελείας, οι αναδυόμενες αγορές με τις πολύ εξειδικευμένες απαιτήσεις τους σε οχήματα και το παραδοσιακό προσιτό αυτοκίνητο αναδεικνύονται ολοένα και περισσότερο σε στόχους για νέες εξελίξεις. Το όχημα επίδειξης “Simplify your Drive – High Tech Low Cost” («Απλούστερη οδήγηση – Υψηλή τεχνολογία, χαμηλό κόστος») της Continental παρουσιάζει πολυάριθμες καινοτόμες εξελίξεις που προσφέρουν σε αυτοκίνητα μέσου κόστους και μαζικής κατασκευής λειτουργίες γνωστές από τα αυτοκίνητα πολυτελείας. Έτσι, το ερευνητικό όχημα είναι το πρώτο αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού το οποίο μπορεί ο οδηγός να εξατομικεύσει, να το ανοίγει και να το κλείνει με κλειδί ενσωματωμένο στο κινητό του τηλέφωνο. Επίσης, είναι το πρώτο αυτοκίνητο που παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία της νέας ιδέας της Continental για την καινούργια Μαγική Διασύνδεση με τον Χρήστη (Magic User Interface) – με ενεργή επιφάνεια ταμπλό. Μια ανεξάρτητη οθόνη στην κεντρική κονσόλα, η οποία είναι τόσο φωτεινή και φιλική προς τον χρήστη όσο ένας σύγχρονος υπολογιστής ταμπλέτα. Επιπλέον, το ταμπλό είναι εξοπλισμένο με εξ ολοκλήρου εικονικούς και επομένως λεπτούς διακόπτες που ελέγχονται με τεχνολογία υπέρυθρων αισθητήρων.

Επικοινωνία κοντινού πεδίου: Το κινητό τηλέφωνο μετατρέπεται σε κλειδί
Εντελώς κυριολεκτικά, το κινητό τηλέφωνο παίζει ρόλο-κλειδί στο ερευνητικό όχημα της Continental. Επειδή και το όχημα, και το κινητό τηλέφωνο, έχουν εξοπλιστεί με τεχνολογία επικοινωνίας κοντινού πεδίου (Near Field Communication, NFC), μπορούν να ανταλλάζουν δεδομένα σε μικρή απόσταση με απολύτως ασφαλή και αξιόπιστο τρόπο. Μόλις αποθηκευτεί το ψηφιακό κλειδί του αυτοκινήτου στην κάρτα SIM, το κινητό τηλέφωνο μετατρέπεται σε έξυπνο ανοιχτήρι της πόρτας. Το κλειδί του αυτοκινήτου στο κινητό τηλέφωνο μπορεί όμως να κάνει περισσότερα από το απλό ξεκλείδωμα της πόρτας ή το ξεκίνημα της μηχανής μόλις μπει ο οδηγός στο αυτοκίνητο. Η Continental σχεδιάζει μια διαδικτυακή υπηρεσία που θα επιτρέπει την εξατομίκευση και τη διευθέτηση ενός μεγάλου φάσματος επιλογών για το όχημα και θα τις συνδέει με το κλειδί στο κινητό τηλέφωνο – από τους αγαπημένους ραδιοσταθμούς και την προτιμώμενη θέση του καθίσματος μέχρι τον προτιμώμενο φωτισμό περιβάλλοντος. Ακόμη περισσότερο, ο οδηγός θα μπορεί να έχει πρόσβαση στις πληροφορίες του υπολογιστή του οχήματος οπουδήποτε και οποτεδήποτε και, μετά από μια λαβυρινθώδη περιπλάνηση στην πόλη, θα μπορεί να ζητάει από το κινητό του να τον οδηγήσει στο σημείο όπου έχει παρκάρει το αυτοκίνητο. Όλα αυτά τα νέα χαρακτηριστικά βασίζονται στις ολοένα και ικανότερες μονάδες ελέγχου του αμαξώματος. Σε πολύ διαφορετικές εκδοχές, ειδικά προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του συγκεκριμένου οχήματος, συντονίζουν όχι μόνο βασικές λειτουργίες όπως ο εσωτερικός και εξωτερικός φωτισμός και οι λειτουργίες του παραθύρου, αλλά και τις εξελιγμένες λειτουργίες των συστημάτων παθητικής εκκίνησης και εισόδου ή τη νέα τεχνολογία κλειδώματος με βάση την επικοινωνία κοντινού πεδίου (NFC). Το σύστημα δεν ενισχύει απλώς τις ανέσεις στο όχημα. Με τη νέα τεχνολογία κλειδώματος, η Continental προετοιμάζει το έδαφος και για καινοτόμες ιδέες στην αυτοκίνηση. Για παράδειγμα, τα κοινόχρηστα αυτοκίνητα και οι στόλοι ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων γίνονται πολύ πιο ελκυστικά αν οι πελάτες δεν παραγγέλνουν απλώς το αυτοκίνητό τους μέσω Διαδικτύου, αλλά μπορούν και να εγκαθιστούν το κλειδί του στο κινητό τους τηλέφωνο με ένα απλό κλικ του ποντικιού. Επιπλέον, η τεχνολογία NFC μπορεί να συνδυαστεί με ασύρματο φορτιστή κινητού τηλεφώνου. Το κινητό τηλέφωνο μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας και να φορτιστεί χωρίς ειδικό σταθμό υποδοχής. Το σύστημα θα παρουσιαστεί από την Continental κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου (ΙΑΑ 2011) στη Φρανκφούρτη.

Συνεχώς διαθέσιμες πληροφορίες για την περιφερειακή όραση
Μόλις ανοίξει η πόρτα, το ερευνητικό όχημα της Continental καλωσορίζει τον οδηγό με το όνομά του. Ένα πολύχρωμο καλωσόρισμα που αναβοσβήνει στην οθόνη πάνω από την κεντρική κονσόλα είναι η πρώτη εντύπωση του οδηγού από ένα νέο στοιχείο των μελλοντικών διασυνδέσεων ανθρώπου και μηχανής (Humane Machine Interfaces, HMI). Για την Continental δεν πρόκειται απλώς για ένα πολύχρωμο παιχνιδάκι. Εγκατεστημένη πάνω στο ταμπλό των οργάνων, ανάμεσα στα όργανα, ή ως οθόνη στην κεντρική κονσόλα, είναι μια νέα κατηγορία οθόνης που αξιοποιεί την περιφερειακή όραση του οδηγού για να ανοίξει ένα νέο κανάλι επικοινωνίας. Χωρίς να αναγκάζει τον οδηγό να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο, αυτή η ευφυής επιφάνεια μπορεί να διεγείρει κρίσιμα ερεθίσματα με την επίδραση των χρωμάτων και μόνο και έτσι να διαβιβάζει κρίσιμες πληροφορίες. Κόκκινα σήματα στην άκρη των ματιών του οδηγού μπορεί να προειδοποιούν για κινδύνους ενώ πράσινα σήματα μπορεί να του προσφέρουν επιβεβαίωση ότι οδηγεί αποτελεσματικά. Ακόμη περισσότερο, με αυτή την οθόνη μπορεί να συνδεθούν σήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, όπως μια ένδειξη εισερχόμενης κλήσης.

Δημιουργικές επιφάνειες: Ευαίσθητα χειριστήρια
Αυτό που τραβάει το μάτι στο ταμπλό του ερευνητικού οχήματος είναι η ανεξάρτητη οθόνη στην κεντρική κονσόλα. Με επιφάνεια αφής πυκνωτή, σηματοδοτεί την επόμενη γενιά στις οθόνες αφής και φέρνει στα αυτοκίνητα την άνεση με την οποία χρησιμοποιούνται οι σύγχρονοι υπολογιστές ταμπλέτες. Αντί να απαιτείται σημαντική πίεση στην επιφάνεια αφής, το προϊόν της Continental είναι τόσο ευαίσθητο ώστε αρκεί ένα απαλό πέρασμα με το δάχτυλο. Τα ιδιαίτερα ευαίσθητα χειριστήρια και η λαμπρή, κρυστάλλινα καθαρή εικόνα στην οθόνη 7 ιντσών ανοίγουν τον δρόμο σε εντελώς νέες δομές μενού, κινούμενες εικόνες και ιδέες ελέγχου των ηλεκτρονικών των οχημάτων. Μέσω της οθόνης, η Continental δεν ελέγχει απλώς τις κλασικές λειτουργίες του οχήματος και τις λειτουργίες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Μαζί με την ενσωμάτωση του κινητού τηλεφώνου μέσω NFC και του ασύρματου φορτιστή κινητού τηλεφώνου, προσφέρει μια σειρά από πολλές καινοτόμες υπηρεσίες όπως περιήγηση Ιστού, υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ειδήσεων, αλλά και προσαρμοσμένα δελτία κυκλοφορίας και διαδικτυακές αναζητήσεις.

Εικονικά πλήκτρα όσο το πάχος της επιδερμίδας
Η Continental ολοκλήρωσε επίσης μια νέα προσέγγιση για την απάλειψη συμβατικών διακοπτών, κουμπιών και συρόμενων χειριστηρίων. Τα αντίστοιχα πεδία ελέγχου απλώς τυπώνονται στις επιφάνειες και ένας αισθητήρας υπερύθρων ανιχνεύει τη θέση των δαχτύλων του οδηγού. Ένα άμεσο πλεονέκτημα είναι ότι δημιουργούνται νέες σχεδιαστικές δυνατότητες. Τα χειριστήρια μπορούν πλέον να τοποθετούνται κατευθείαν στο γυαλί, στις μεταλλικές κονσόλες ή στις ξύλινες επενδύσεις ακόμη και όταν οι επιφάνειες είναι καμπύλες. Με αυτή την καινοτομία η Continental μειώνει τις απαιτήσεις χώρου σε μία από τις πιο πυκνά εξοπλισμένες περιοχές του οχήματος. Μια και τα χειριστήρια έχουν πια, τρόπος του λέγειν, το «πάχος μιας επιδερμίδας», το ερευνητικό όχημα των ειδικών στα ηλεκτρονικά εξακολουθεί να διαθέτει αρκετό χώρο πίσω από τη μονάδα κλιματισμού για να χωρέσει, για παράδειγμα, μια ειδικά κατασκευασμένη υποδοχή για ένα κινητό τηλέφωνο.

Κάτι περισσότερο από ένα οραματικό ερευνητικό πρόγραμμα
Το ερευνητικό όχημα της Continental παραμένει μοναδικό στο είδος του. Και πάλι, όμως, τα καινοτόμα στοιχεία του για το αυτοκίνητο του μέλλοντος είναι κάτι περισσότερο από όραμα. Στον ρόλο της στην ολοκλήρωση συστημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία, η Continental συνεργάζεται ήδη με τους βιομηχανικούς εταίρους της για να υλοποιήσει την απαραίτητη λειτουργική υποδομή για το Εικονικό Κλειδί. «Η Continental προσδοκά ένα μέλλον όπου οι οδηγοί θα μπορούν να διαλέξουν αν θα χρησιμοποιούν το παραδοσιακό κλειδί ή αν νιώθουν την άνεση να χρησιμοποιούν ένα κλειδί οχήματος από το κινητό τηλέφωνό τους με δυνατότητα επικοινωνίας κοντινού πεδίου», εξηγεί ο Andreas Wolf, επικεφαλής της εταιρικής μονάδας Αμαξώματος & Ασφάλειας. Αλλά σε ό,τι αφορά την Continental, ακόμη και το κλασικό κλειδί του αυτοκινήτου είναι κάτι περισσότερο από απλό κλειδί. Η πιο καινούργια γενιά συστημάτων Παθητικής Εκκίνησης και Εισόδου (Passive Start and Entry, PASE) μπορεί να αναγνωρίζει τον οδηγό πολύ πριν φτάσει στην πόρτα του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να επιτρέπει στον εξωτερικό φωτισμό να βοηθάει τον οδηγό να μπει στο αυτοκίνητο, ενώ ταυτόχρονα μετακινεί το κάθισμα στην προτιμώμενη θέση του. Με το σύστημα PASE, το κλειδί που εξουσιοδοτεί το δικαίωμα πρόσβασης του οδηγού «συνομιλεί» με το «δικό του» αυτοκίνητο μέσω ραδιοσυχνότητας. Το ξεκίνημα του κινητήρα είναι εξίσου άνετο με την είσοδο στο όχημα. Δεν χρειάζεται πια κλειδί για τη μίζα –εφόσον το κλειδί-τηλεχειριστήριο βρίσκεται στο ταμπλό, το αυτοκίνητο μπορεί να ξεκινήσει πατώντας ένα κουμπί. Ολοκλήρωση συστημάτων δεν σημαίνει μόνο μείωση κόστους, αλλά και αύξηση των ανέσεων στα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Το PEUGEOT RCZ στο 3ο Διεθνλες Σιρκουί Καρτ Πάτρας (P.I.C.K.)

Το Peugeot RCZ υποστηρίζοντας έμπρακτα τις δραστηριότητες του
μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα, είναι χορηγός του 3ου (ιεθνούς
Σιρκουί Κάρτ Πάτρας (P.I.C.K.), που διεξάγεται στην Πάτρα στις 1-2
Οκτωβρίου 2011.
Το Peugeot RCZ είναι για δεύτερη χρονιά χορηγός σε αυτό το ξεχωριστό γεγονός, που
είναι μία διαδρομή καρτ χαραγμένη μέσα στο ιστορικό κέντρο της πόλης και θα
φιλοξενήσει πέντε διαφορετικές κατηγορίες αγώνων καρτ.
Το 3ο ιεθνές Σιρκουί Καρτ Πάτρας (P.I.C.K.) είναι ένας διεθνής αγώνας που
διοργανώνεται από τον Α.Ο.Π. υπό τη θεσμική επίβλεψη των ΕΛ.ΠΑ. / ΕΘ.ΕΠ.Α.. και
προσελκύει μεγάλο πλήθος θεατών που ενδιαφέρονται για τον μηχανοκίνητο
αθλητισμό.
Το 2010 οι θεατές αυτής της διοργάνωσης είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν το RCZ
των 156hp, ενώ φέτος θα απολαύσουν το μοναδικό Peugeot RCZ των 200hp, που
μπαίνοντας στη διαδρομή θα ανακοινώνει την έναρξη κάθε αγώνα.
Με μέγιστη ταχύτητα 237k/h, επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 7,5sec, το Peugeot RCZ έχει
εξαιρετικές επιδόσεις που συνδυάζονται με εμφάνιση που σαγηνεύει, καθώς ο
δυναμικός, κομψός και αεροδυναμικός σχεδιασμός του προσφέρει μία νέα εμπειρία.
Παράλληλα, στα πιτς, στο περίπτερο της Peugeot, οι επισκέπτες θα μπορούν να
θαυμάσουν από κοντά τόσο το Peugeot RCZ 200hp, το θρυλικό Peugeot 207Rallye
και το νέο Peugeot 508, όσο και το επαγγελματικό Peugeot Expert, ειδικά
διαμορφωμένο για την υποστήριξη του αγώνα.

Η Opel Επεκτείνει την Πύλη Smartphone για τις Ομάδες Διάσωσης

Η Opel ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που ανέβασε στο Internet ψηφιακά δεδομένα διάσωσης, ήδη από το 2010, θέλοντας να προσφέρει στις ομάδες διάσωσης ταχεία πρόσβαση σε πληροφορίες στον τόπο ενός ατυχήματος. Τα πλεονεκτήματα αυτής της υπηρεσίας που συχνά σώζει ζωές είναι ότι τα στοιχεία του αυτοκινήτου είναι προσπελάσιμα από οποιοδήποτε συμβατικό Smartphone απευθείας στο σημείο του ατυχήματος. Αυτό σημαίνει ότι τα πληρώματα διάσωσης μπορούν να λαμβάνουν άμεσα ακριβείς πληροφορίες για τη θέση σημαντικών εξαρτημάτων και για τη δομή του αμαξώματος.

Η Opel επεκτείνει τώρα τη δωρεάν υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας συμπεριλαμβάνοντας περισσότερα νέα μοντέλα όπως το ηλεκτρικό Ampera. Αυτή τη στιγμή, υπάρχει δυνατότητα online πρόσβασης σε 66 μοντέλα από το 1991 μέχρι σήμερα. Επιπλέον, οι γλώσσες στις οποίες προσφέρεται η εν λόγω υπηρεσία έχουν υπερδιπλασιαστεί, από δέκα σε 24.

Το internet site www.opel-rescuecard.com μετρά ήδη πάνω από 150.000 επισκέψεις από τα τέλη Οκτωβρίου του 2010. Αυτό δηλώνει το τεράστιο ενδιαφέρον που υπάρχει και πάνω απ’ όλα τη χρησιμότητα της υπηρεσίας. Η πρόσβαση σε ψηφιακά δεδομένα μέσω κινητού τηλεφώνου μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικής σημασίας όταν οι ομάδες διάσωσης πρέπει να απελευθερώσουν θύματα από τα συντρίμμια ενός αυτοκινήτου. Και μερικά δευτερόλεπτα συχνά κάνουν τη διαφορά.

Η κινητή πύλη δεδομένων διάσωσης χρησιμοποιείται από πυροσβέστες σε όλη την Ευρώπη, ενώ υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης και από τις ΗΠΑ. Χάρη στη βελτιστοποιημένη διάταξη της σελίδας, η πύλη προσαρμόζεται αυτόματα σε κάθε στάνταρ μοντέλο smartphone. Με τη λειτουργία ζουμ, ακόμα και μεμονωμένα εξαρτήματα ή τμήματα του αμαξώματος είναι ευδιάκριτα σε μικρή οθόνη. Πέραν της λύσης Smartphone, μπορεί κάποιος να κατεβάσει τα ψηφιακά δεδομένα διάσωσης σε PDF αρχείο από τον ιστότοπο http://www.vda.de/en/arbeitsgebiete/rettungsleitfaeden_feuerwehr/ και να τα εκτυπώσει. Τα τυποποιημένα αρχεία δεδομένων, που δημιούργησαν από κοινού οι υπηρεσίες διάσωσης και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, διατίθενται online από το 2009.