Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Η Nissan ανοίγει μια νέα σελίδα για τη Nismo

Με τα εγκαίνια στη Yokohama της Ιαπωνίας, των νέων κεντρικών εγκαταστάσεων, καθώς και του ερευνητικού κέντρου της Nismo, η Nissan αποδεικνύει το πάθος και το όραμά της για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα. Η Nismo είναι ήδη γνωστή όχι μόνο στους απανταχού φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, αλλά και στα εκατομμύρια των video gamers. Τώρα, η Nismo είναι έτοιμη να επιταχύνει στο παγκόσμιο στερέωμα της σπορ αυτοκίνησης, ενισχύοντας τη φήμη της Nissan στις καινοτόμες τεχνολογίες και στις συναρπαστικές επιδόσεις, με μια νέα σειρά σπορ μοντέλων. Το πρώτο αυτοκίνητο της Nissan που έχει δεχθεί τις επεμβάσεις του θρυλικού οίκου είναι το Juke Nismo. Το συγκεκριμένο μοντέλο διατίθεται ήδη προς πώληση τόσο στην Ευρώπη, όσο και την Ιαπωνία, ενώ πρόκειται να πωληθεί και στις ΗΠΑ, κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Στη συνέχεια, μια νέα έκδοση του 370Z για τις ευρωπαϊκές αγορές, θα είναι το επόμενο αυτοκίνητο που θα διαμορφώσει η Nismo. Το 370Ζ Nismo, έκανε ήδη το παγκόσμιο ντεμπούτο του πρόσφατα και βασίζεται στην πλατφόρμα ενός από τα πιο δημοφιλή και προσιτά σπορ αυτοκίνητα της Nissan. Εκτός των JUKE & 370Z Nismo, η Nissan δεσμεύεται να λανσάρει και άλλα μοντέλα με το ομώνυμο σήμα. Σε μια τέτοια περίπτωση θεωρείται δεδομένο πως θα συμπεριληφθεί και το supercar της μάρκας, το GT-R. Όπως άλλωστε δήλωσε και ο κος Ghosn “ Θα ήταν αδιανόητο για εμάς στη Nissan, να λανσάρουμε αυτοκίνητα με το σήμα της Nismo, χωρίς να έχουμε συμπεριλάβει μέσα σε αυτά και το GT-R. Το “συμβατικό” GT-R είναι ήδη ένα παγκοσμίου φήμης supercar που με τις επιδόσεις του, αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο το πάθος και το ταλέντο της Nismo. To GT-R Nismo, θα είναι σίγουρα κάτι ξεχωριστό και ανυπομονώ να το οδηγήσω.” Για τον σκοπό αυτό, η Nissan έχει επενδύσει εξ’ ολοκλήρου σε νέες εγκαταστάσεις που θα φιλοξενούν τις δραστηριότητες της Nismo, ενώ παράλληλα την έχει εξοπλίσει με ότι απαιτείται, προκειμένου να επεκταθεί στον παγκόσμιο χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, μαζί με τη Nissan. H νέα εποχή που έρχεται για τη Nismo, αφενός θα επηρεάσει καταλυτικά τις μελλοντικές δραστηριότητες της Nissan στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αφετέρου θα ενισχύσει σημαντικά την φήμη της στους τομείς της τεχνολογίας και των επιδόσεων. Για τον λόγο αυτό, η Nismo αναλαμβάνει σε παγκόσμιο επίπεδο το αγωνιστικό πρόγραμμα της Nissan, όπου σε αυτό περιλαμβάνονται κορυφαίες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ανά την Υφήλιο.

Νέα έκδοση Alfa MiTo SBK

Μία νέα έκδοση που τονίζει το σπορ χαρακτήρα της Alfa Romeo MiTo προστίθεται στην γκάμα του μικρότερου σπορ αυτοκινήτου της αγοράς. Με το όνομα SBK, που προέρχεται από τους αγώνες του παγκόσμιου πρωταθλήματος μοτοσικλετών Superbike, του οποίου η Alfa Romeo είναι χορηγός, η νέα έκδοση της MiTo είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για το ντιζάιν και τα σπορ χαρακτηριστικά, χωρίς να αγνοούν την ανάγκη για οικονομία στην κατανάλωση. Είναι διαθέσιμη με τους κινητήρες 1.4 Multiair 105 hp βενζίνης και 1.3 JTDM-2 95 hp ντίζελ και χαρακτηρίζεται εξωτερικά από: Προβολείς ομίχλης σε μαύρο πλαίσιο Πλαίσια φώτων σε χρώμα γκρι titanium Πίσω αυτοκόλλητο SBK σε χρώμα γκρι titanium Ζάντες αλουμινίου 16’’ Sport σε χρώμα γκρι titanium Κόκκινες δαγκάνες φρένων Πίσω sport προφυλακτήρα Εξωτερική διχρωμία στην οροφή και στα καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών Εσωτερικά διακρίνεται από το ταμπλό Competizione σε μαύρο χρώμα, ύφασμα Sport σε μαύρο χρώμα και γκρι titanium ραφές, καθώς και εμπρός προσκέφαλα με ραμμένο λογότυπο SBK. Χαρακτηριστικό της MiTo SBK είναι το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, που διαθέτει σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC με Hill Holder και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (e-Q2), 7 αερόσακους, σύστημα ρύθμισης λειτουργίας DNA, σύστημα Start&Stop με GSI, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, RadioCD/MP3 Player με χειριστήρια στο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα, δερμάτινο τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και χειρόφρενο, ζάντες αλουμινίου Sport 16’’, προβολείς ομίχλης κλπ. Η τιμή της Alfa Romeo MiTo SBK ξεκινάει από €16.200 με προωθητική ενέργεια και απόσυρση. Επιπλέον, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα χρηματοδότησης μέσω FGA Bank με επιτόκιο 5,25%, 0% προκαταβολή και 72 δόσεις.

H APRILIA κυριαρχεί στο παγκόσμιο SBK

Μία πορεία γεμάτη επιτυχίες: 51 τίτλους παγκοσμίων πρωταθλημάτων μετράει η Aprilia τα τελευταία είκοσι χρόνια. Συνολικά, οι επιτυχίες του Ομίλου είναι ακόμη πιο εντυπωσιακές: τα εμπορικά σήματα του Ομίλου Piaggio έχουν κατακτήσει 101 παγκόσμιους τίτλους, καθιστώντας τον, τον πιο καταξιωμένο κατασκευαστή δικύκλων παγκοσμίως. Η αγωνιστική ομάδα της Aprilia, για τη σεζόν 2013, αποτελείται από το νεοφερμένο Sylvain Guintoli και το δοκιμασμένο πλέον Eugene Laverty κάτω από τις τεχνικές οδηγίες του Gigi Dall'Igna, Τεχνικού Διευθυντή και υπεύθυνου της αγωνιστικής ομάδας Aprilia. Με την πορεία τους οι δύο αναβάτες, καταδεικνύουν με τον πιο περίτρανο τρόπο ότι είναι άξιοι να σταθούν τόσο στο ύψος των επιτυχιών του Max Biaggi, όσο και της ίδιας της μοτοσικλέτας, RSV4, η οποία δε σταμάτησε να εντυπωσιάζει από τη στιγμή που ξεκίνησε να αγωνίζεται. Η ιστορία της ομάδας αλλά και οι πρόσφατες διπλές νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τις τελευταίες τρεις σεζόν, καταδεικνύουν τη δέσμευση της ομάδας στον θεσμό του πρωταθλήματος των Superbike. Η Aprilia έχει ως αποστολή την διασφάλιση του υψηλού επιπέδου του πρωταθλήματος με στόχο ακόμη περισσότερες επιτυχίες για την αγωνιστική ομάδα. Επιτυχίες που κατακτώνται με πολύ δουλειά αλλά και υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση του Ομίλου Piaggio για ανάπτυξη μοτοσυκλετών υψηλού επιπέδου και τεχνολογικής αρτιότητας, που ενσωματώνουν όλη την αγωνιστική τεχνολογία του σήμερα. Ο πρώτος και πολυαναμενόμενος πρώτος γύρος της σεζόν 2013 στο World SBK κυριαρχείται από την Aprilia, η οποία κερδίζοντας και τους δύο αγώνες θέτει γερές βάσεις για την κατάκτηση ενός ακόμη πρωταθλήματος. Στη βαθμολογία οι Guintoli και Laverty ισοβαθμούν με 45 βαθμούς ο καθένας, με την Aprilia να προηγείται στους κατασκευαστές με 50 βαθμούς. Οι 4-κύλινδρες μοτοσυκλέτες από το Noale έκαναν μια αληθινή επίδειξη ανωτερότητας στο Phillip Island: 1-2-3 για την Aprilia στον πρώτο γύρο του αγώνα και 1-2 για τους επίσημους αναβάτες της Aprilia, στον δεύτερο γύρο, με τέσσερις μοτοσυκλέτες RSV4 να τερματίζουν στην πρώτη εξάδα του βαθμολογικού πίνακα. Η νίκη του πρώτου γύρου του αγώνα, ήρθε όπως πάντα, μετά από σκληρές μάχες μεταξύ των αναβατών και με τον Sylvain Guintoli να παίρνει άξια την 4η νίκη του στο πρωτάθλημα. Τόσο ο έμπειρος Guintoli όσο και ο αρκετά νεότερός του Laverty απέδειξαν ότι διαθέτουν όλα όσα χρειάζεται για να διεκδικήσουν με αξιώσεις τον τίτλο Στην τρίτη θέση ακολουθούσε ένας εκπληκτικός Fabrizio (Red Devils Roma), ο οποίος έφτασε μάλιστα να απειλεί τον Laverty για το δεύτερο σκαλί του βάθρου. Στο τέλος του δεύτερου σκέλους του αγώνα, οι ρόλοι αντιστράφηκαν, με τον Laverty να είναι εκείνος που πέρασε τελικά μπροστά από τον Guintoli. Στη τρίτη θέση ακολούθησε ο Melandri, ενώ στη τέταρτη θέση βρέθηκε ο Fabrizio (Red Devils Roma). Τέλος στην έκτη θέση βρέθηκε ο Davide Giugliano (Althea Racing), επιβεβαιώνοντας την υπεροχή της Aprilia RSV4.

H Νissan στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, με νέα μοντέλα, καινοτόμες τεχνολογίες και εκπληκτικές επιδόσεις.

ΝΟΤΕ : Mε την αποκάλυψη του νέου NOTE στη Γενεύη, η Nissan λανσάρει ένα άκρως δυναμικό και πολλά υποσχόμενο αυτοκίνητο, στην κατηγορία Β. Με ξεχωριστό επιθετικό σχεδιασμό και με τεχνολογία αιχμής, το νέο NOTE κάνει το ντεμπούτο του με έξυπνες πρωτοτυπίες για την κατηγορία του, όπως το σύστημα Around View Monitor αλλά και το Nissan Safety Shield που αποτελεί τον "άγρυπνο" φρουρό του οδηγού στις διαδρομές του, προκειμένου να αποτρέψει ενδεχόμενα λάθη τόσο του ιδίου όσο και των διερχόμενων οδηγών και πεζών. Με εκπομπές ρύπων από 95g/km και με στάνταρ το stop-start σε όλες του τις εκδόσεις, το νέο NOTE, θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η έκδοση με τον πρωτοποριακό 3κύλινδρο κινητήρα των 1.2 λίτρων DIG-S, που αποδίδει 98 PS και έχει ροπή 142 Νm. Nismo: Ο θρυλικός βελτιωτικός οίκος της Nissan με τις πάμπολλες αγωνιστικές περγαμηνές, έρχεται τώρα στην Ευρώπη με το JUKE Nismo και το προσφάτως αποκαλυφθέν 370Ζ Nismo. Με την παρουσίαση των παραπάνω μοντέλων στην Γενεύη, η Nissan ενσωματώνει την μεγαλειώδη εμπειρία της Nismo από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε δύο άκρως συναρπαστικά σπορ μοντέλα. LEAF: To ανανεωμένο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της Νissan, θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη για την Ευρώπη. Με αρκετές σημαντικές επεμβάσεις, το πρώτο παγκοσμίως σε πωλήσεις – για την κατηγορία του- ηλεκτροκίνητο LEAF, θα δώσει και αυτό το παρόν στην έκθεση της Γενεύης. JUKE N-TEC: H γκάμα του πρώτου compact crossover στον κόσμο εμπλουτίζεται, με μια έκδοση που περιλαμβάνει τεχνολογικές καινοτομίες και ξεχωριστό στυλ. Με ανανεωμένο και άκρως λειτουργικό σύστημα πλοήγησης, καθώς και με ζάντες αλουμινίου με ιδιαίτερο design, είναι σίγουρο πως θα μαγνητίζει τα βλέμματα στο πέρασμά του. GT-R: H τελευταία έκδοσή του, είναι και η ταχύτερη! Mε απόδοση 550PS και με τα 0-100 km/h να έρχονται σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, το GT-R επιβεβαιώνει τη φήμη του, ως ενός από τα πιο προηγμένα – από τεχνολογικής άποψης - supercars της Υφηλίου, σε τιμές τόσο ανταγωνιστικές που μάλλον ποτέ δεν θα κατακτήσουν οι ανταγωνιστές του. Resonance Concept: ένα νέο πρωτότυπο που κατατάσσεται στην κατηγορία των Crossovers. To υβριδικό concept που βραβεύτηκε πρόσφατα στην έκθεση αυτοκινήτου του Detroit με το EyesOnDesign για τον πρωτότυπο σχεδιασμό του, φορά ζάντες αλουμινίου 22″ και διαθέτει λεπτά LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο φουτουριστικό εσωτερικό του διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια μεγάλη οθόνη αφής στη κεντρική κονσόλα, ξύλινα διακοσμητικά με δερμάτινες επενδύσεις, κρυφό φωτισμό καθώς και μια μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή.