Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

Τι σχέση έχει η ROVER με ένα ποδήλατο και η μακαρίτισσα SAAB με ένα αεροπλάνο;

Η Rover πήρε το όνομα της από το ποδήλατο δρόμου(!), Rover Safety Cycle που εφυήραν οι Starley και Sutton. Το ποδήλατο που είχε παρόμοια μορφή με την σημερινή, έγινε διάσημο γιατί ήταν πολύ πιο ασφαλές σε σχέση με τα πρώτα ποδήλατα με τις άνισες ρόδες. Η εμπορική επιτυχία του έκανε τους κατασκευαστές πλούσιους και τους έδωσε την ώθηση να ανοίξουν οι δουλειές και να περάσουν στην κατασκευή πρώτα μοτοποδηλάτων και στην συνέχεια αυτοκινήτων!


SAAB
Ποιος από μας υποψιάζεται πως SAAB σημαίνει Σουηδικά Αεροπλάνα ΕΠΕ; Η Svenska Aeroplane A.B. ξεκίνησε ως κατασκευάστρια κινητήρων για αεροπλάνα πριν επικεντρωθεί στα μοντέλα εδάφους-εδάφους!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Δείτε το: Η "καυτή" σύγκρουση του Μοντόγια σε χθεσινό αγώνα

'Ανω κάτω έκανε χτες, την διοργάνωση του αγώνα Daytona 500, o πρώην οδηγός της F1, Xoυάν Μοντόγια. Συγκρούστηκε με ένα ειδικό φορτηγάκι ασφαλείας, το οποίο στέγνωνε την πίστα λόγω βροχής. Ο ίδιος δεν έπαθε τίποτα αλλά το αυτοκίνητο του έγινε μια φλεγόμενη μπάλα που έκανε ζημιά στην πίστα!!



Ο αγώνας που είχε ήδη αναβληθεί μια φορά λόγω βροχής, αναβλήθηκε και πάλι. Από τη σύγκρουση προκλήθηκε έκρηξη και πυρκαγιά, καθώς τα 200 γαλόνια κηροζίνης, από το φορτηγό χύθηκαν στην πίστα. Φαίνεται ότι ο Μοντόγια, ο οποίος ήταν αρκετά πιο πίσω από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, καθώς κάτι έσπασε και καρφώθηκε στο φορτηγό.

Δείτε το σχετικό βίντεο:




Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Autokinisi Dragster: Renault 5 vs Audi A4 (Papadopoulos)

Καθως το 4ο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού πλησιάζει, ας κάνουμε προθέρμανση και ας ξαναθυμηθούμε τι έγινε την δεύτερη μέρα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙΙ, πέρσι στην Ξάνθη. Honda Civic εναντίον Peugeot 106. Μπείτε στο κανάλι μας στο youtube και αφήστε τα σχόλια σας..



INFO:

Το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης (Autokinisimag) και το νεοσύστατο αθλητικό σωματείο ΛΑΑΜΘ ανακοινώνει το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙV το Σαββατοκύριακο στις 31 Μαρτίου και 1 Απριλίου 2012 που θα πραγματοποιηθεί στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών!

Ετοιμαστείτε για ένα ξέφρενο διήμερο 1500+ περασμάτων με οχήματα από ΟΛΗ την Ελλάδα, και από ιδιαίτερα δυνατά αυτοκίνητα ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΑΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΑ ΕΞΩΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΑΣ! Ζήστε και γιορτάστε μαζί με χιλιάδες θεατές την επίσημη γιορτή της κόντρας όπως επίσημα αναγνωρίστηκε το 2009 και πρόσφατα πήρε και την σφραγίδα του κράτους!

Το εισιτήριο για τους θεατές είναι ΜΟΝΟ 5 ευρώ την ημέρα, ενώ παιδιά έως 12 ετών ΔΕΝ πληρώνουν είσοδο! Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα ανέρχεται στα 100 ευρώ και καλύπτει την ημερήσια αγωνιστική άδεια και την ασφάλιση προς τρίτους για τον οδηγό καθώς και την ελεύθερη είσοδο για τον ίδιο μαζί με ΕΝΑΝ ακόμα συνοδό του. Οι οδηγοί που πρόκειται να συμμετέχουν πρέπει να δηλώσουν από πριν το όνομα του συνοδού τους, για τους οποίους θα δωθεί ξεχωριστή καρτέλα. Σας περιμένουμε!


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Παραδίδουν τα κλειδιά των supercars οι βουλευτές

Οι βουλευτές άρχισαν να παραλαμβάνουν τα νέα ολοκαίνουργια οχήματά τους για φέτος,τα οποία είναι υποχρεωτικά αισθητά μικρότερου κυβισμού.Η Τρίτη είναι η τελευταία ημέρα για να παραδώσουν τις Lexus, τις Mercedes, τα BMW, τα SAAB και τα Αudi 2000 cc που είχαν επιλέξει για το 2011. Εμείς, βρήκαμε αντίστοιχο άρθρο του 2008 και σας το παρουσιάζουμε για να εντοπίσετε ομοιότητες και διαφορές! Τα συμπεράσματα δικά σας...



Άρθρο του news247 -2012

Σύμφωνα με τα νέα μέτρα περικοπών, οι δαπάνες του κράτους για τα αυτοκίνητα των βουλευτών περιορίσθηκαν κατά 35% και πλέον οι φορολογούμενοι θα επιβαρυνθούν με 3,5 εκατομμύρια ευρώ από 5 εκατομμύρια που πλήρωναν στο παρελθόν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί πάγιο αίτημα της κοινωνίας η κατάργηση του συγκεκριμένου προνομίου, βουλευτών και υπουργών.

Οι βουλευτές που εκλέγονται στις εκλογικές περιφέρειες της Αττικής δικαιούνται αυτοκίνητο (με σύστημα leasing) έως 1.400 cc, με μηνιαίο μίσθωμα 750 ευρώ ενώ όλοι άλλοι (της περιφέρειας) έως και 1.800 cc., με μηνιαίο μίσθωμα έως και 1.200 ευρώ.

Μέχρι στιγμής, έχουν αποποιηθεί του δικαιώματος να διαθέτουν βουλευτικό όχημα οι: Χαρά Κεφαλίδου, Αννα Νταλάρα, Κυρ. Μητσοτάκης, αλλά καιο ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης.

Άρθρο της Espresso- 2008


Ο «ιός της χλιδής» χτύπησε τους τριακόσιους, καθώς διαπιστώθηκε ότι περισσότεροι από τους μισούς, δηλαδή περίπου 160 βουλευτές επέλεξαν τη λιμουζίνα της Lexus, 135 βουλευτές επέλεξαν τις λιμουζίνες συμβατικού τύπου και μόλις πέντε βουλευτές επέλεξαν τα «φθηνά» υβριδικά!

Να σημειωθεί ότι υπάρχουν περισσότεροι από εβδομήντα βουλευτές που πριν εκλεγούν διέθεταν αυτοκίνητα των οποίων η αξία δεν ξεπερνούσε τα 10.000-15.000 ευρώ.

Γιατί, λοιπόν, αίφνης οι 295 από τους 300 επέλεξαν λιμουζίνα; O λόγος γίνεται αμέσως κατανοητός αν γίνει φωτογραφική και μηχανική σύγκριση μεταξύ των υβριδικών αυτοκινήτων, καθώς και των πολυτελών συμβατικών λιμουζινών με τα «φθηνά» υβριδικά της Honda και της Toyota. «Εχει άλλη όψη η Lexus, είναι πιο μουράτη από τα άλλα υβριδικά» μας λέει βουλευτίνα, ενώ βουλευτής επαρχίας δηλώνει χαμογελώντας: «Ποιος θα μας δώσει σημασία με τα άλλα αυτοκίνητα στα χωριά; Το Lexus σού γεμίζει το μάτι για βουλευτικό, μη σου πω και για υπουργικό». Βουλευτής επαρχίας που επέλεξε Mercedes μάς λέει: «Mercedes είχα ως βουλευτής αυτά τα χρόνια, το ίδιο αμάξι επέλεξα και τώρα».


Τρέχουν να αλλάξουν τις Lexus λόγω... μικρού πόρτμπαγκάζ

Τα «φθηνά» υβριδικά της Honda και της Toyota δεν ξεπερνούν σε κόστος τα 25.000 ευρώ, ενώ το υβριδικό της Lexus ξεπερνά τα 60.000 ευρώ, αλλά για εμπορικούς λόγους η εταιρεία έκανε καλύτερη προσφορά κατεβάζοντας την τιμή στα 52.000 ευρώ, τιμή που παραμένει διπλάσια όμως από των άλλων υβριδικών. «Το Lexus GS 450h είναι ένα μοντέλο εκλεπτυσμένης, υψηλής ισχύος, που συνδυάζει την εξαιρετική οδηγική απόδοση με την πολυτέλεια και την άνεση της προηγμένης τεχνολογίας» γράφει ο κατασκευαστής και υπόσχεται με τον κινητήρα των 3.500 κυβικών υψηλές ταχύτητες των 250 km/h (ραλίστες θα γίνουν οι βουλευτές), ενώ η επιτάχυνση 0-100 km/h επιτυγχάνεται σε λιγότε [Το συμβαιτκό Audi A6.] ρο από έξι δευτερόλεπτα (για βουλευτές που αρέσκονται σε πολλά G). Τα υβριδικά της Honda και της Toyota ούτε στα όνειρά τους δεν έχουν τέτοιες επιδόσεις.

Και ενώ όλοι οι βουλευτές είχαν ετοιμαστεί ψυχολογικά να οδηγήσουν περίπου τον Οκτώβριο (όσοι έχουν δίπλωμα) τη νέα τους βουλευτική κατάμαυρη υβριδική λιμουζίνα, έγινε γνωστή μια τεχνική λεπτομέρεια που τους έκανε να χάσουν τον ύπνο τους. Σαν να επρόκειτο για τροπολογία που κατατέθηκε ξαφνικά και ψηφίστηκε τα μεσάνυχτα. Η λιμουζίνα της Lexus δεν έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Το πορτμπαγκάζ της είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με των αντίστοιχων βενζινοκίνητων λιμουζινών, καθώς κάτω από το χώρο των αποσκευών φιλοξενούνται οι μπαταρίες του κινητήρα που τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια το όχημα στις χαμηλές ταχύτητες. Ειδικότερα, ο αποθηκευτικός χώρος είναι γύρω στα 250 λίτρα, όταν τα άλλα οχήματα έχουν χωρητικότητα τουλάχιστον 450 λίτρα. Αυτό δεν άρεσε καθόλου στους βουλευτές, που φαίνεται ότι το ξανασκέφτονται. Μάλιστα, το «μειονέκτημα» κυκλοφόρησε από στόμα σε στόμα και τώρα ζητούν από την αρμόδια διεύθυνση της Βουλής να μάθουν αν μπορούν να αλλάξουν την επιλογή τους.

«Απορώ γιατί κολλάνε σε αυτή τη λεπτομέρεια. Οταν μου λένε για το μικρό πορτμπαγκάζ, τους λέω: “Δηλαδή, θα κουβαλάτε τενεκέδες με λάδι και δεν θα έχετε πού να το βάλετε;”. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καλά-καλά τι είναι υβριδικό αυτοκίνητο. Λένε απλώς ότι είναι ένα αυτοκίνητο που κάνει οικονομία στα καύσιμα» μας λέει με νόημα ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και βαθύς γνώστης του αυτοκινήτου Αρης Σταθάκης."


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Οικολογικό βραβείο για το επαναστατικό Opel Ampera

Στο καινοτόμο, ηλεκτροκίνητο Νέο Opel Ampera απενεμήθη το ειδικό βραβείο ‘Eco-Friendliness’ - Περιβαλλοντικής Συμβατότητας. Σε μία ξεχωριστή ατμόσφαιρα, στο γνωστό πλέον χώρο, του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε φέτος η 6η κατά σειρά διοργάνωση και ψηφοφορία για το ‘Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012’. Η οργανωτική επιτροπή του θεσμού, αποτελείται από περιοδικά-ιδρυτικά μέλη CAR AND DRIVER, 4ΤΡΟΧΟΙ, DRIVE, AUTOCAR, και AUTOBILD, ενώ στην ψηφοφορία συμμετέχουν επίσης εκλέκτορες από τις εφημερίδες Έθνος και Πρώτο Θέμα, το Ράδιο 9, τον ΑΝΤ1 Β. Ελλάδας και Σπορ του Βορρά.

Ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής, η Opel δημιούργησε ένα μοντέλο που εγκαινιάζει νέους κανόνες στην αυτοκίνηση, σαν μία βιώσιμη λύση που σέβεται το περιβάλλον και τον καταναλωτή.

Ο κ. Λεωνίδας Μισσαλάκης, Marketing Manager της GM Hellas παρέλαβε το βραβείο κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής δηλώνοντας: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για τη νέα διάκριση του Ampera, με το οποίο η Opel αποκτά ηγετικό ρόλο στον τομέα E-Mobility. Η ηλεκτροκίνηση σε συνδυασμό με την επέκταση της αυτονομίας σε 500+ χιλιόμετρα είναι το μεγάλο ατού του Ampera. Στόχος είναι η σταδιακή ανεξαρτητοποίηση από μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας χωρίς να επηρεάζονται τα επίπεδα άνεσης και καθημερινής χρηστικότητας. Ανυπομονούμε για την άφιξη του αυτοκινήτου στη χώρα μας και προσδοκούμε σε νέες διακρίσεις του».

Τώρα το NAVARA με νέους εξελιγμένους κινητήρες EURO V


Η Nissan, διαθέτει πλέον στην Ελληνική αγορά το κορυφαίο ΝΑVARA σε εκδόσεις που πληρούν τη νεώτερη οδηγία εκπομπών καυσαερίων EURO V.
Το Nissan ΝAVARA EURO V εφοδιάζεται με κινητήρες ακόμα πιο σύγχρονους, λιγότερο ρυπογόνους και με μεγαλύτερη απόδοση. Συγκεκριμένα, οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στο μοντέλο, έχουν σαν αποτέλεσμα το Nissan NAVARA EURO V να έχει χαμηλότερη κατανάλωση, ενώ χαρακτηριστικό του πλεονέκτημα αποτελεί η ελεύθερη κυκλοφορία του στις πόλεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.


Αξίζει να σημειωθεί, ότι η έκπτωση και για το Nissan NAVARA ΕURO V φθάνει έως και τις 2.700 €, ενώ η τελική του τιμή, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ξεκινά από τις 24.140 €.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για το μοντέλο NAVARA της Nissan, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.