Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

370z όπως το θέλει ο λαός


Crowdsourcing= η πράξη της εξωτερικής ανάθεσης καθηκόντων, που παραδοσιακά εκτελούνταν από υπάλληλο ή εργολάβο, σε μια μεγάλη ομάδα εθελοντών ή μία κοινότητα, μέσω ανοικτής πρόσκλησης.

Φανταστείτε να ζητούσατε από μια αυτοκινητοβιομηχανία να δημιουργήσει μια βελτιωμένη εκδοχή του αγαπημένου σας μοντέλου. Φανταστείτε αυτή η αυτοκινητοβιομηχανία να απαντούσε θετικά και φανταστείτε επίσης να ζητούσε από εσάς να αποφασίσετε ποια  θα είναι τα προϊόντα της βελτίωσης που θα χρησιμοποιήσει, καθώς και το setup. Αυτό ακριβώς έκανε η Nissan με το 370z. Μέσω της σελίδας της στο Facebook Nissan Performance ζήτησε από το κοινό να αποφασίσει για τις βελτιώσεις σε κινητήρα, μετάδοση, τούρμπο, εξάτμιση, αναρτήσεις και φρένα. Η ανταπόκριση ήταν φυσικά πρωτοφανής και τα πρώτα αποτελέσματα συνοψίζονται στο παρακάτω βίντεο. Αναμφισβήτητα πρόκειται για μια εξαιρετική ιδέα από την Nissan, μια προσπάθεια "συμμετοχικής" βελτίωσης καθώς και υποδειγματική χρήση των social media.




Μείνετε μαζί μας για να παρακολουθήσετε και τα υπόλοιπα στάδια της βελτίωσης του 370z.



Πηγή: Nissan Performance



Περιοδικό Autokinisimag

Audi A3: (R)evolution

Το παρακάτω βίντεο έφτασε στο inbox μας πριν από δύο μέρες και ενώ αρχικά δεν του δώσαμε πολύ σημασία, μια προσεκτικότερη ματιά μας έκανε να σπεύσουμε και να το μοιραστούμε μαζί σας. Με πρωταγωνιστές τα τρία πρόσωπα του A3 της Audi, μπορείτε να παρακολουθήσετε τις αλλαγές που σημειώθηκαν στο μοντέλο από το 1996 μέχρι σήμερα. Εξαιρετικά ενδιαφέρον για κάποιον που προσέχει τις σχεδιαστικές γραμμές ενός αυτοκινήτου και την σχεδιαστική ταυτότητα μιας φίρμας, το βίντεο μας εισάγει στον τρόπο με τον οποίο το σχεδιαστικό τμήμα της Audi πραγματοποιεί κάθε φορά τις αλλαγές τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.






Πηγή: Audi, Carscoop




Περιοδικό Autokinisimag

AMG Driving Academy

Σε προηγούμενό μας ποστ, σας παρουσιάσαμε το Porsche Experience Centre και μερικές από τις ασκήσεις που περιλαμβάνει το πρόγραμμα της εταιρίας από το Zuffenhausen. Αυτή τη φορά, θα μείνουμε και πάλι σε Γερμανό κατασκευαστή αλλά όπως και στην περίπτωση της Porsche, έτσι και εδώ θα ταξιδέψουμε εκτός Γερμανίας για να ρίξουμε μια ματιά σε ακόμη ένα κέντρο εκπαίδευσης. Από το Silverstone λοιπόν όπου Carrera, Cayenne και Cayman έδιναν μάχη με την πρόσφυση, στη βόρεια Σουηδία όπου διάφορα μοντέλα της AMG δίνουν μάχη με το χιόνι και τον πάγο.




Ένα από τα προγράμματα που παρέχει η φίρμα από την Στουτγκάρδη είναι και αυτό της βελτίωσης των οδηγικών ικανοτήτων σε συνθήκες μειωμένης έως μηδενικής πρόσφυσης. Σε αντίθεση με τις τεχνητές συνθήκες που η Porsche προσφέρει στο Ηνωμένο Βασίλειο (παρόλα αυτά διοργανώνει κατά καιρούς επίσης χειμερινά σχολεία σε σκανδιναβικές τοποθεσίες), η AMG επέλεξε το Arjeplog της Σουηδίας για το πρόγραμμά της, προφέροντας δύο επιλογές: το πακέτο Winter Sporting Pro + και το πακέτο Winter Sporting Advanced +. Όπως υποδηλώνει και η ονομασία, το δεύτερο είναι περισσότερο σκληροπυρηνικό μιας και πραγματοποιείται σε θερμοκρασίες της τάξεως των -30 βαθμών Κελσίου. Ο εκπαιδευόμενος οδηγά ειδικές AMG εκδόσεις μοντέλων της Mercedes όπως η SLK 55 AMG, η SLS AMG, η SLS AMG GT3, η C 63 AMG και η C 63 AMG Coupe Black Series ενώ το πρόγραμμα προσφέρει διαμονή σε σαλέ της AMG, καθώς και προσωποποιημένα προγράμματα κοινωνικών δραστηριοτήτων. Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για τις δραστηριότητες της ακαδημίας στο βίντεο που ακολουθεί παρακάτω ενώ για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εδώ.





Πηγή: Mercedes-AMG



Περιοδικό Autokinisimag

Από την Ρωσία με αγάπη

Κατά καιρούς , τόσο το blog του Autokinisimag όσο και η σελίδα του στο Facebook κατακλύζονται από βίντεο που προέρχονται από την μακρινή Ρωσία. Ο λόγος; 

Εδώ και λίγα χρόνια, μια μικρή ομάδα ανθρώπων αποφάσισε πως ο ορισμός της κόντρας στην ρωσική πρωτεύουσα έπρεπε να ανέβει επίπεδο. Μια ευθεία άνω του ενός μιλίου, ένας σκασμός κάμερες, μία κοπέλα να δίνει εκκίνηση και οι πρώτοι νεόπλουτοι Μοσχοβίτες, εραστές της βελτίωσης και της επιτάχυνσης, στήθηκαν στην αμείλικτη ευθεία. Σιγά σιγά τα πράγματα άρχισαν να παίρνουν τον δρόμο τους μιας και όλο περισσότερο και εντυπωσιακότερα οχήματα περίμεναν τη σειρά τους για να αναμετρηθούν μεταξύ τους αλλά και με τα χρονόμετρα. Ferrari, Lamborghini, Porsche, GT-R, Bugatti Veyron, πελώρια SUVs, εφοδιασμένα με πολλά καλούδια ή και στοκ, με ιπποδυνάμεις που συχνά προσεγγίζουν την χιλιάδα, με έμπειρους ή και λιγότερο έμπειρους οδηγούς στο τιμόνι, έδιναν το παρόν σε τακτά χρονικά διαστήματα στο μέρος που εξελίχθηκε στην παιδική χαρά των supercars και όχι μόνο. Μαζί με τις συμμετοχές, εξελίχθηκε και η ίδια η οργάνωση. Οι καλλίγραμμες κοπέλες αντικαταστάθηκαν από εξοπλισμό της Race America (όπως ακριβώς και αυτός που φροντίζει για την χρονομέτρηση των περασμάτων στο TETRAKOSARI©), οι κάμερες έγιναν ακόμη περισσότερες, ενώ παράλληλα προστέθηκε και ένα ελικόπτερο που φροντίζει για την εναέρια κάλυψη των αναμετρήσεων. 

Αυτό βέβαια που δεν φαίνεται να έχει όριο στην εξέλιξη και βελτίωσή του είναι η δύναμη των οχημάτων που συμμετέχουν. Βλέπετε οι προκλήσεις είναι συνεχείς και πολλοί από τους Μοσχοβίτες οδηγούς δεν προτίθενται να τις αφήσουν αναπάντητες.

Τα τελευταία βίντεο έχουν πρωταγωνιστές εκπροσώπους τόσο της old school american muscle σχολής (Chevrolet Corvette ZR1, Ford Mustang, Chrysler 300C - άκρως εντυπωσιακά τα συγκεκριμένα -, Jeep SRT-8 ), όσο και της φινετσάτης ιταλικής (Ferrari 599 GTO), της διακριτικής ιαπωνικής (GT-R - μα τι άλλο; -) και της σοβαροφανούς γερμανικής (Mercedes-Benz CL600 και Audi RS6). Μπορείτε να τα απολαύσετε παρακάτω:








Μείνετε συντονισμένοι στο blog του Autokinisimag για συνεχή ενημέρωση από το ρωσικό πεδίο μάχης.



Περιοδικό Autokinisimag