Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Επένδυση 20 εκ. € στο Μηχανολογικό Κέντρο της GM Powertrain στο Τορίνο

Η General Motors θα επενδύσει 20 εκ. € στο Μηχανολογικό Κέντρο της στο Τορίνο την επόμενη τετραετία. Αυτό το ποσό έρχεται να προστεθεί στην αρχική επένδυση των 30 εκατομμυρίων € που χρηματοδότησε την ίδρυση του κέντρου το 2005. Το Κέντρο είναι υπεύθυνο για την εξέλιξη όλων των πετρελαιοκινητήρων επιβατικών αυτοκινήτων της GM ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Opel στην Ευρώπη και των συστημάτων ελέγχου των πετρελαιοκινητήρων, ενώ παράλληλα ασχολείται με προηγμένες τεχνολογίες για υβριδικές και συμβατικές εκδόσεις κινητήρων.

Με τη νέα επένδυση, θα δημιουργηθούν τρεις νέοι σταθμοί δοκιμών απόδοσης κινητήρων, ένας για κλιματικές δοκιμές, ένας για δοκιμές NVH και ένα Δυναμόμετρο (Dyno). Οι πέντε νέοι σταθμοί θα προστεθούν στους 15 που ήδη υπάρχουν. Οι σταθμοί προσφέρουν τη δυνατότητα μιας εικονικής προσομοίωσης ολόκληρου του οχήματος μειώνοντας σημαντικά το χρόνο εξέλιξης, αλλά και ρύθμισης των κινητήρων στα πλαίσια μελλοντικών προγραμμάτων. Ειδικότερα, ο σταθμός κλιματικών δοκιμών επιτρέπει μία προσομοίωση θερμοκρασιών από -40 C° μέχρι 70 C° και μεταβολής υψομέτρου μέχρι 3000 m. Ο σταθμός δοκιμών NVH θα χρησιμοποιείται στη φάση σχεδίασης και εξέλιξης νέων κινητήρων με στόχο την ελαχιστοποίηση των θορύβων και κραδασμών. Το δυναμόμετρο τύπου πλαισίου θα λειτουργήσει το δεύτερο μισό του 2011 και εκεί θα γίνεται μέτρηση των εκπομπών ρύπων.

Λόγω του μεγάλου αριθμού κινητήρων που προορίζονται για τη GM και την Opel, το κέντρο λειτουργεί αυτή τη στιγμή σε πλήρη δυναμικότητα. Μέχρι το τέλος του 2011, οι 15 σταθμοί δοκιμών θα χρησιμοποιούνται πλήρως σε δύο βάρδιες, με προαιρετική τη λειτουργία μιας αυτοματοποιημένης βάρδιας.

Με την ολοκλήρωσή του, το κέντρο θα περιλαμβάνει 20 σταθμούς, ένα δυναμόμετρο τύπου πλαισίου και αρκετά εργαστήρια για την εξέλιξη και βελτιστοποίηση των εξαρτημάτων των κινητήρων.

Η ανακοίνωση της επένδυσης έγινε κατά τη διάρκεια των επίσημων εγκαινίων των εξωτερικών εγκαταστάσεων του κέντρου. «Η νέα επένδυση υπογραμμίζει την πρότυπη λειτουργία και τεχνογνωσία του κέντρου μας. Οι πετρελαιοκινητήρες θα εξακολουθήσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο στη βιομηχανία και η επένδυση εκφράζει τη δέσμευση της GM και της Opel για περαιτέρω ανάπτυξη και βελτιστοποίηση αυτής της τεχνολογίας» δήλωσε ο Pierpaolo Antonioli, διευθύνων σύμβουλος του κέντρου. «Η στενή σχέση μας τόσο με τους προμηθευτές όσο και με τα τοπικά ιδρύματα όπως το Politecnico University, αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο και αναγνωρίζεται από τη GM».

«Σήμερα, είμαστε επίσης πολύ ικανοποιημένοι που βλέπουμε τις ολοκληρωμένες εγκαταστάσεις μας όπως διαμορφώθηκαν σε συνεργασία με το Politecnico» πρόσθεσε ο Antonioli. «Αυτό θα κάνει το κέντρο μας ακόμα πιο ελκυστικό χώρο εργασίας για τους μηχανικούς οι οποίοι ασχολούνται με τεχνολογίες αιχμής του παρόντος και του μέλλοντος».