Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Μινιατούρες από κουτάκια αναψυκτικών

Ο Sandy Sanderson, καλλιτέχνης από τη Νέα Ζηλανδία, δημιουργεί με αλουμινένια κουτιά από μπύρες και αναψυκτικά αντίγραφα κλασικών αυτοκινήτων. Για την κάθε μινιατούρα χρησιμοποιεί από 8 έως 30 κουτάκια και για την κατασκευή της μπορεί να χρειαστεί έως και ένα μήνα. Οι λεπτομέρειες της κάθε μινιατούρας πολλές όπως κινητήρας, τροχοί, χειρόφρενο, πίνακας οργάνων, λεβιέ ταχυτήτων κ.α. Οι τιμές της κάθε μινιατούρας κυμαίνονται από 225€ έως 1.100€.





Χόντα Χαη-μπριντ!

Το Honda EV Concept και μία Plug-in Υβριδική Πλατφόρμα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011




Το νέο ηλεκτρικό όχημα Honda EV Concept θα εκτίθεται στη Γενεύη δίπλα σε μία πλατφόρμα για μεσαία plug-in υβριδικά οχήματα.
Τα πρωτότυπα θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο της φιλοσοφίας“Road to Zero Emissions” της Honda, απεικονίζοντας την τρέχουσα τεχνολογία των υβριδικών, τη τεχνολογία του άμεσου μέλλοντος για τα plug-in μοντέλα και τον απόλυτο εκπρόσωπο των Ηλεκτρικών Οχημάτων Κυψελών Καυσίμου (Fuel Cell Electric Vehicles), το FCX Clarity.
Και τα δύο οχήματα εντάσσονται στη στρατηγική Honda Electric Mobility Network, η οποία συνίσταται τη μείωση των εκπομπών CO2 μέσω καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών διαχείρισης & παραγωγής ενέργειας.
Το Honda EV Concept αποκαλύπτει πολλά στοιχεία από το στυλ και τη φιλοσοφία του προσεχούς ηλεκτρικού οχήματος παραγωγής με μπαταρίες της Honda, Fit EV, το οποίο θα λανσαριστεί στην Αμερική και την Ιαπωνία το 2012. Η νέα plug-in υβριδική πλατφόρμα εκθέτει την υβριδική τεχνολογία δύο ηλεκτροκινητήρων Honda επόμενης γενιάς που θα κάνει το ντεμπούτο της το 2012.
Honda EV Concept
Το EV Concept είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης του μέσου κατοίκου μητροπολιτικής περιοχής και χρησιμοποιεί την πενταθέσια έκδοση του δημοφιλούς Jazz.
Η αυτονομία του Honda EV Concept υπολογίζεται στα 160 km ανά φόρτιση, σύμφωνα με τον αστικό κύκλο US EPA LA4*. Η αυτονομία μεγιστοποιείται με τη χρήση ενός καινοτόμου συστήματος ηλεκτροκίνησης 3 προγραμμάτων αναπροσαρμοσμένου από το σπορ υβριδικό 2011 Honda CR-Z. Επιπλέον αυτού, το Honda EV Concept θα περιλαμβάνει αρκετά διαδραστικά συστήματα που βοηθούν τον οδηγό να μεγιστοποιεί την αυτονομία της μπαταρίας.
Δίπλα στο Honda EV Concept θα υπάρχει μία πρωτότυπη βάση φόρτισης της Honda, η οποία παραπέμπει σε μία μελλοντική υποδομή ηλεκτρικής φόρτισης που είναι εύχρηστη και βολική για τους καταναλωτές.

Honda Plug-in Hybrid
Η Honda θα παρουσιάσει επίσης μία plug-in υβριδική πλατφόρμα, η οποία εκθέτει το υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων επόμενης γενιάς της Honda. Ενσωματωμένο στην πλατφόρμα ενός μεσαίου sedan, το plug-in υβριδικό είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις καθημερινές απαιτήσεις οδήγησης, προσφέροντας σύντομες, συχνές διαδρομές με ηλεκτροκίνηση, αλλά και δυνατότητες για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων όταν χρειάζεται.
Το σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων της Honda χρησιμοποιεί εναλλάξ τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας για μεγιστοποίηση της λειτουργικής απόδοσης: αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο, βενζινο/ηλεκτροκίνητο, αποκλειστικά βενζινοκίνητο. Το plug-in υβριδικό χρησιμοποιεί επίσης ένα σύστημα αναγέννησης της δύνακης πέδησης για τη φόρτιση της μπαταρίας.
FCX Clarity
Δίπλα στα δύο πρωτότυπα οχήματα, το FCX Clarity εκτίθεται ως η απόλυτη λύση για μετακινήσεις μηδενικών ρύπων. Το παγκοσμίως πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα παραγωγής με κυψέλες καυσίμου διατίθεται με μίσθωση στην Αμερική και την Ιαπωνία από το 2008.
Η Προϊοντική Γκάμα Honda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011
Jazz
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σηματοδοτεί αφενός το ντεμπούτο του ανανεωμένου Honda Jazz σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι, αφετέρου την επιστροφή ενός αυτόματου κιβωτίου CVT στο απόλυτο πολυμορφικό μοντέλο της κατηγορίας B.

Jazz Hybrid
Το Jazz Hybrid θα αρχίσει να πωλείται το Μάρτιο του 2011 σε πολλές αγορές και στο Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζεται σε έκδοση παραγωγής, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά τη συνεχή δέσμευση της Honda στην τεχνολογία βενζινο/ηλεκτροκίνητων υβριδικών οχημάτων.
Accord
Ανανεωμένα τα Honda Accord sedan και Tourer θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο. Και τα δύο μοντέλα, με εμφανείς αλλαγές, έχουν αναβαθμιστεί στυλιστικά, ενώ παράγουν μειωμένους ρύπους και υπόσχονται βελτιωμένη οδηγική άνεση & συμπεριφορά.

Insight
Το 2011 Honda Insight έχει ανανεωμένο εσωτερικό και νέα εξαρτήματα και ρυθμίσεις ανάρτησης, τροποποιημένες προδιαγραφές και δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις.

CR-Z
Το Honda CR-Z, το παγκοσμίως πρώτο 6-εξατάχυτο μηχανικό υβριδικό coupe, κοσμεί το περίπτερο της εταιρίας στο Σαλόνι της Γενεύης.

CR-V
Δίπλα στο Accord στη ζώνη ασφαλείας του περιπτέρου της Γενεύης βρίσκεται το CR-V εφοδιασμένο με το βραβευμένο από τον Euro NCAP, Collision Mitigation Brake System, το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης της Honda.

Τα νέα μοντέλα California & Scrambler


Μία νέα Moto Guzzi California σε λευκό χρώμα και η έκδοση Scrambler της V7 ήταν η διπλή μεγάλη έκπληξη που επεφύλασσε η Moto Guzzi σε όσους παρακολούθησαν το Διεθνές Συνέδριο Αντιπροσώπων του Ομίλου Piaggio, που έλαβε χώρα στο Μόντε Κάρλο στις 27 και 28 Ιανουαρίου.
Η καθιερωμένη πλέον ετήσια διοργάνωση, στα πλαίσια της οποίας συγκεντρώθηκαν στο Grimaldi Forum του Μόντε Κάρλο σχεδόν δύο χιλιάδες αντιπρόσωποι του Ομίλου Piaggio, έκλεισε με την αναπάντεχη αποκάλυψη από τον πρόεδρο του Ομίλου, Roberto Colaninno – δύο πρωτότυπων που προϊδεάζουν για τη μελλοντική στρατηγική προϊόντων της Moto Guzzi.
Το πρωτότυπο της νέας California, φέρει ένα νέο εγκάρσιο δικύλινδρο κινητήρα V 90 μοιρών, χωρητικότητας 1400 κ. εκ, συνεχίζοντας την παράδοση ενός μοντέλου με λαμπρή πορεία στην αγορά πέντε ηπείρων που εκτιμήθηκε για τις αρετές της άνεσης, της αξιοπιστίας και των επιδόσεων. Το νέο στυλ τονίζει την αρχιτεκτονική του κινητήρα, τη μεγάλη σέλα και το ρεζερβουάρ. Το τελευταίο αγκαλιάζει τους κυλίνδρους, δίνοντας έμφαση στην παρουσία των νέων καπακιών στις βαλβίδες και συνεισφέροντας στη δημιουργία ενός νέου σχεδιαστικού μοτίβου σε αυτή την ακαταμάχητη California. Ανανεωμένα και τα περιφερειακά, όπως οι τροχοί, τα φρένα και οι αναρτήσεις, που καθιστούν την California μέλος της πολυαναμενόμενης νέας γενιάς μοτοσυκλετών Moto Guzzi.

Οπωσδήποτε πιο κλασική αλλά εξίσου γοητευτική, η Moto Guzzi V7 Scrambler έχει αναπτυχθεί με βάση το διάσημο πλαίσιο της V7 Classic, εξοπλισμένο με κινητήρα της σειράς «small block» 750 κ.εκ. Χρωμιωμένες ακτινωτές ζάντες και σπορ ελαστικά δημιουργούν μία μοτοσυκλέτα που στην δεκαετία ’60 θα αποκαλούσαν «Regolarità», όπως τη διάσημη 175 Lodola τη θύμηση της οποίας ανακαλεί αυτή η Scrambler, με το χαμηλό προβολέα και το ενσωματωμένο ταμπλό. Ιδιαίτερης αξίας είναι το σύστημα εξάτμισης με δύο ανυψωμένα τελικά που σφραγίζουν το στιλ αυτής της πρωτότυπης Moto Guzzi Scrambler.
Piaggio