Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011

Aναστέλλεται το πλαφόν στην τιμή των καυσίμων

Φταίνε οι πρατηριούχοι που έτριξαν τα δόντια στο υπουργείο; Φταίει η αναστολή της απεργίας των τελωνειακών; Δεν είμαστε σίγουροι ποιά είναι η αιτία, πάντως το Υπουργείο ανακοίνωσε την άρση του πλαφόν στην τιμή των καυσίμων. Το μέτρο που είχε τεθεί σε ισχύ από τις 15 Οκτωβρίου έπαψε να ισχύει χτες, 17 Oκτωβρίου.



Οι τελωνειακοί είχαν προκηρύξει δεκαήμερη απεργία, αρχής γενομένης από την περασμένη Παρασκευή 14/10/2011, διαμαρτυρόμενοι για το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών και για τις αλλαγές στα εργασιακά.Το Πρωτοδικείο την κύρηξε παράνομη και καταχρηστική. Χωρίς να υπάρχει πλέον κίνδυνος για κρούσματα κερδοσκοπίας απενεργοποιήθηκε και το μέτρο του πλαφόν.

Όλα είναι "under control" στην αγορά των καυσίμων... Φουλάρετε χωρίς άγχος!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιά αυτοκίνητα προτιμούν οι άνδρες και ποιά οι γυναίκες

Φαίνεται ότι η αγορά αυτοκινήτου έχει σχέση καμμιά φορά και με το φύλο του αγοραστή! Σύμφωνα με μία έρευνα που διεξήχθη στην Αμερική,το ασθενές φύλο προτιμάει... Mini, με ποσοστό ιδιοκτησίας 47.9%, ενώ ακολουθούν η KΙΑ και η Honda με 46.8% και 46% αντίστοιχα.


Από την άλλη, η Ferrari είναι η μάρκα που καίει περισσότερο τις ανδρικές καρδιές αφού το 93.6% των ιδιοκτήτων της είναι άνδρες και μόλις το υπόλοιπο 6.4% είναι γυναίκες.Επίσης, η Lotus και η Lamborghini, είναι δύο ακόμα πανάκριβα brand τα οποία δεν προτιμούν οι γυναίκες, αφού κατέχουν μόνο το 7.2% και το 7.4% αντίστοιχα.


Βέβαια τα αγαπημένα μοντέλα των γυναικών δεν έχουν να κάνουν με τις προαναφερθείσες μάρκες προτίμησης τους, αυτά είναι τα VW Beetle, Nissan Roque και VW EOS, με ποσοστά ιδιοκτησίας 60.6%, 56.3% και 55.3% αντίστοιχα. Τα αρσενικά προτιμούν με διαφορά την Porsche 911, ενώ ακολουθούν τα GMC Sierra και Chevrolet Corvette με ποσοστά, 87.9%, 87.4% και 86.7% αντίστοιχα.

Eσείς ποιά μάρκα αυτοκινήτου προτιμάτε; Αφήστε μας σχόλιο!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Νέα απόσυρση 2011: Όλες οι λεπτομέρειες της διαδικασίας

Η πολυσυζητημένη απόσυρση της φετινής χρονιάς έχει ήδη δρομολογηθεί αφού υπεγράφη η Κοινή Υπουργική Απόφαση από τα συναρμόδια υπουργεία. Μπορεί να καθυστέρησε 2 μήνες, αλλά φαίνεται ότι το μέτρο που θα δώσει την τονωτική ένεση στην αγορά αυτοκινήτου θα προλάβει να ισχύσει για το 2011.


Όπως διαβάσαμε στην υπουργική απόφαση, η απόσυρση θα διαρκέσει έως τις 20 Δεκεμβρίου 2011 και μπορούν να συμμετάσχουν οχήματα με άδεια κυκλοφορίας πριν την 31η Δεκεμβρίου 1998. Από τη διαδικασία εξαιρούνται τα αυτοκίνητα που έχουν καταστραφεί από ατύχημα, πυρκαγιά, εμπρησμό ή κακόβουλες πράξεις. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχουν εξοφληθεί τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 καθώς και ενδεχόμενες οφειλές προηγούμενων ετών. Αρμόδιος για τη βεβαίωση και την είσπραξη των οφειλόμενων τελών κυκλοφορίας είναι ο προϊστάμενος της ΔΟΥ φορολογίας εισοδήματος του ιδιοκτήτη του οχήματος. Αυτός χορηγεί βεβαίωση, στην οποία αναφέρεται ότι «για το αποσυρόμενο επιβατικό αυτοκίνητο με αριθμό κυκλοφορίας... έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 και των προηγούμενων ετών». Η όλη διαδικασία πραγματοποιείται μέσω εγκεκριμένου συστήματος εναλλακτικής διαχείρισης Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ), το οποίο εποπτεύει η ΕΔΟΕ.


1. Ο ιδιοκτήτης παραδίδει το αποσυρόμενο αυτοκίνητο σε εγκατάσταση επεξεργασίας ή σε σημείο συλλογής οχημάτων τέλους ζωής και παίρνει τη σχετική βεβαίωση παραλαβής.

2. Το προς καταστροφή όχημα θα πρέπει να διαθέτει όλα τα μηχανικά του μέρη και τα στοιχεία του αμαξώματος.

3. Κατόπιν, εκδίδεται πιστοποιητικό καταστροφής, το οποίο και χορηγείται στον ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη μέσα σε οκτώ ημέρες.

4. Αντίγραφο του πιστοποιητικού διαβιβάζεται μαζί με τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος από το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης σε οποιαδήποτε Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της περιφέρειας, προκειμένου να προχωρήσει η οριστική διαγραφή.

5. Η παραπάνω υπηρεσία παραδίδει στον ιδιοκτήτη τη μηχανογραφημένη πράξη οριστικής διαγραφής, αφού με υπεύθυνη δήλωση διευκρινιστεί ότι η συγκεκριμένη διαγραφή πραγματοποιείται προκειμένου να χρησιμοποιηθούν τα κίνητρα για την απόσυρση.

6. Το πιστοποιητικό καταστροφής συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση της εγκατάστασης επεξεργασίας, σχετικά με τη μηχανική κατάσταση του αυτοκινήτου.

7. Σε περίπτωση απώλειας άδειας κυκλοφορίας ή πινακίδων, πριν ξεκινήσει η διαδικασία της απόσυρσης θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να υποβάλει στην Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών όλα τα δικαιολογητικά που προβλέπονται και απαιτούνται.

8. Προκειμένου για αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν υποβάλει δήλωση ακινησίας για το αποσυρόμενο όχημα, δίδονται αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος και προσωρινή άδεια με την υποσημείωση «για την παράδοση του οχήματος σε σημείο συλλογής Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής, χωρίς την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή».


Για την παραλαβή νέου επιβατικού αυτοκινήτου έως 2.000 κ.εκ. ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου επιβατικού οχήματος ή το πρόσωπο προς το οποίο έχει γίνει σχετική εκχώρηση δικαιώματος απόσυρσης υποβάλλει στην αρμόδια τελωνειακή αρχή το παραστατικό, στο οποίο επισυνάπτονται η πράξη οριστικής διαγραφής καθώς και η βεβαίωση εξόφλησης των τελών κυκλοφορίας.

Σε περίπτωση που η όλη διαδικασία δρομολογείται από τις εμπορικές επιχειρήσεις, εκτός των παραπάνω δικαιολογητικών, πρέπει να κατατεθούν και τα εξής:

1. Αίτηση με την οποία ζητούν την παραλαβή του καινούργιου αυτοκινήτου, προκειμένου να το διαθέσουν στο δικαιούχο.

2. Υπεύθυνη δήλωση του Νόμου 1599/86 του ιδιοκτήτη του αποσυρόμενου οχήματος, για τη συμφωνία με την εμπορική επιχείρηση ως προς τη διαδικασία της απόσυρσης ή και του προσώπου προς το οποίο έχει γίνει εκχώρηση του δικαιώματος προς απόσυρση, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από δημόσια αρχή. _Χ.Α.

Διευκρινίσεις σχετικά με την διαδικασία της απόσυρσης παρέχει με εγκύκλιο του το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να απλοποιήσει ακόμη περισσότερο τη διαδικασία.

Σε αυτές, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα ακόλουθα:

Η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας, ως προϋπόθεση για την απόσυρση ενός οχήματος, αφορά μόνο τον τελευταίο ιδιοκτήτη του οχήματος. Ενδεχόμενες οφειλές από άλλους προηγούμενους κατόχους του σε παλαιότερα έτη δεν επηρεάζουν τη διαδικασία.

Τα αυτοκίνητα που τίθενται σε εκούσια ακινησία (κατάθεση των στοιχείων κυκλοφορίας στην αρμόδια ΔΟΥ), απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Όταν οι ιδιοκτήτες τους έχουν υποβάλλει δήλωση ακινησίας, δίδεται από την εφορία βεβαίωση με την ένδειξη «για παράδοση οχήματος σε εγκαταστάσεις της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος (ΕΔΟΕ) ή σε σημείο συλλογής οχημάτων τέλους κύκλου ζωής.

Πηγή: Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ρεκόρ πωλήσεων σημείωσαν τον Σεπτέμβρη οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Ακόμα μία αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε σημαντική αύξηση των πωλήσεων για τον μήνα Σεπτέμβριο. Η Porsche ανακοίνωσε ότι τον περασμένο μήνα πούλησε 10.560 νέα αυτοκίνητα (+37.5%) ενώ από την αρχή του έτους έχει πουλήσει συνολικά 90.972 αυτοκίνητα (+30.9%).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις της έκανε στην Κίνα αφού πούλησε 2.146 αυτοκίνητα, με τα 1.062 από αυτά να είναι Cayenne. Στην Ευρώπη πούλησε 4.133 αυτοκίνητα (+39.5%) με τα 488 από αυτά να είναι Panamera. Στην αγορά της Γερμανίας πούλησε 1.342 αυτοκίνητα (+32.9%) ενώ στην Αμερική πούλησε 2.337 αυτοκίνητα (+9.4%).



Να σημειωθεί ότι οι Kia και Hyundai ανακοίνωσαν πως τον Σεπτέμβρη είδαν αύξηση στις πωλήσεις τους κατά 16.3% για την Kia και 14.1% για την Hyundai, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2010.Η Kia Motors πούλησε 217.736 αυτοκίνητα ενώ η Hyundai 359.600 μονάδες
Στο μεταξύ η τελευταία αναμένει να πουλήσει 405.000 μονάδες μέσα στο 2011, 5.000 παραπάνω από τον αρχικό στόχο, ενώ η Kia από την μεριά της ανακοίνωσε ότι αναμένει να πουλήσει 293.000 μονάδες, 8.000 περισσότερα από το αρχικό στόχο.

Επίσης, το BMW Group σημείωσε ρεκόρ για τον μήνα Σεπτέμβριο, μιας και οι τρεις εταιρίες που βρίσκονται στον όμιλο (BMW, MINI και Rolls-Royce) πούλησαν συνολικά 159.214 αυτοκίνητα, +11.4% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2010 (142.953 αυτοκίνητα).


www.mediasoup.gr


Πηγή: Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Η Opel δοκιμάζει την επικοινωνία των οχημάτων σε πραγματικά κυκλοφοριακά ‘σενάρια’


Στη μεγαλύτερη παγκόσμια δοκιμή μέχρι σήμερα της ‘car-to-x’ επικοινωνίας σε πραγματικές συνθήκες, η Opel ένωσε τις δυνάμεις της με 17 εταίρους από τη βιομηχανία, αυτοκινητιστικούς συνδέσμους, το χώρο της επιστήμης και της έρευνας, το ομοσπονδιακό κρατίδιο της Έσσης και τη Φρανκφούρτη. Η ‘car-to-x’ επικοινωνία συνδέει ηλεκτρονικά τα οχήματα με τις υποδομές. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει δυνατότητα ανταλλαγής δεδομένων όχι μόνο μεταξύ των οχημάτων, αλλά και μεταξύ οχήματος και κυκλοφοριακών υποδομών. Η ανάπτυξη της ‘car-to-x’ επικοινωνίας θέτει τις βάσεις για μία βιώσιμη αύξηση της οδικής απόδοσης και ασφάλειας. Η ονομασία του project είναι: ‘simTD: Safe & intelligent mobility – Test Field Germany’.

Η φάση δοκιμών ξεκίνησε τώρα στο Friedberg με τη μορφή μιας ενδιάμεσης αναφοράς από τρία Γερμανικά υπουργεία που σπονσοράρουν στο πρόγραμμα: πρόκειται για τα υπουργεία οικονομίας και τεχνολογίας (BMWi), παιδείας & έρευνας (BMBF) και κυκλοφοριακών δομών & αστικής ανάπτυξης (BMVBS). Το ερευνητικό κονσόρτσιουμ υποστηρίζεται επίσης από το κρατίδιο της Έσσης, το Γερμανικό σύνδεσμο αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA) και το Car 2 Car Communication Consortium. Η ενδιάμεση αναφορά σηματοδοτεί το τέλος της φάσης σχεδιασμού και προετοιμασίας. Ακολουθούν οι βελτιώσεις πριν από τις δοκιμές.

Η Opel αναλαμβάνει τώρα τον έλεγχο και συντονισμό της φάσης δοκιμών για λογαριασμό όλων των εμπλεκόμενων εταίρων. Οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες θα ξεκινήσουν περίπου στα μέσα του 2012. Μία προσπάθεια τέτοιας κλίμακας – με συνολική συμμετοχή 120 οχημάτων από όλους τους εταίρους – είναι παγκόσμια πρωτιά. Ο συντονισμός, παρακολούθηση και ανάλυση των πειραματικών δεδομένων πραγματοποιούνται υπό την καθοδήγηση του Wuerzburg και του Τεχνικού Πανεπιστημίου του Μονάχου. Τα πανεπιστήμια διασφαλίζουν ένα καλό στατιστικό δείγμα οδηγών και καθημερινών διαδρομών. Η διάρκεια των δοκιμών υπολογίζεται γύρω στους επτά μήνες. Όλα τα οχήματα δοκιμών θα έχουν ως κεντρική βάση τους το συγκρότημα του Infraserv κοντά στη Φρανκφούρτη- Hoechst.

Λειτουργία προειδοποίησης οδικών / καιρικών συνθηκών

Παράλληλα με πολλές ακόμα λειτουργίες, η Opel θα δοκιμάσει την ‘Προειδοποίηση Οδικών / Καιρικών συνθηκών’ κατά τη διάρκεια του simTD project. Ο διευθυντής Ανάπτυξης Ηλεκτροκίνησης της Opel, Dr Burkhard Milke, δήλωσε: «Οι οδηγοί κατέταξαν τις προειδοποιήσεις καιρικών / οδικών συνθηκών στην κορυφή της λίστας επιθυμιών τους για μελλοντικά συστήματα επικοινωνίας των οχημάτων. Τέτοια συστήματα παρέχουν σημαντική προστιθέμενη αξία για τον οδηγό και αυξάνουν την οδική ασφάλεια».

Τέσσερις οδικοί μετεωρολογικοί σταθμοί που ήδη προσφέρουν λεπτομερείς πληροφορίες, π.χ. για οχήματα επεξεργασίας ασφαλτοτάπητα, είναι η βάση της δοκιμής. Οι κρίσιμοι παράγοντες που παρακολουθούνται είναι το σημείο δρόσου και η θερμοκρασία στην επιφάνεια του δρόμου. Η Διεπαφή Ανθρώπου-Μηχανής που χρησιμοποιείται από όλους τους εταίρους για τη δοκιμή είναι προϊόν του DFKI – του Γερμανικού κέντρου έρευνας για την τεχνητή νοημοσύνη.

ΛΑΑΜΘ Φωτογραφίες


Φωτογραφίες από την πρώτη συνάντηση της ΛΑΑΜΘ


Αλμπουμ φωτογραφιών