Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Η Jennifer Lopez στο ολοκαίνουργιο διαφημιστικό του Fiat 500

Το νέο διαφημιστικό σποτ της FIAT ξεκίνησε να προβάλλεται πριν 2 μέρες στις ΗΠΑ και ήδη όλοι μιλάνε γι΄αυτό!O λόγος; Η πρωταγωνίστρια του...




H Jennifer Lopez οδηγεί ένα FIAT Cambrio 500 στους δρόμους του Μπρόνξ της Ν.Υόρκης, όπου μεγάλωσε. "Μπορεί να φαίνονται απλοί δρόμοι σε εσάς αλλά αυτή θα είναι πάντα η δικιά μου παιδική χαρά." μας λέει η Jenny στο διαφημιστικό που έχει τίτλο My World (ο κόσμος μου)

Για να δείτε την διαφήμιση της Jennifer Lopez πατήστε εδώ


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πόσα βγάζουν οι γενικοί διευθυντές των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Ποιοί είναι οι τρείς πιο καλοπληρωμένοι πρόεδροι των αυτοκινητοβιομηχανιών; Διαβάσαμε στο yupi.gr και αναμεταδίδουμε!

Στην πρώτη θέση ο Allan Mullaly της Ford με κάτι ψιλά περισσότερα από 26 εκατομμύρια δολάρια (δηλαδή γύρω στα 19 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο). Στη δεύτερη θέση ο Sergio Marchionne της Fiat Auto – που πλέον ελέγχει και την Chrysler Αμερικής με 17 εκ. $ (αντίστοιχα 11.900.000€). Και τρίτος καταϊδρωμένος – λέμε τώρα…- ο Carlos Ghosn με 13 εκ. $ (περίπου 9 εκ €) που κάνει τα μαγικά του για να κάνει ακόμα πιο premium την εικόνα της Nissan/Renault.

Πηγή: yupi.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως θα κερδίσεις λιπαντικά 3 χρόνων μέσω Facebook !

Η Total Hellas, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιπαντικών ειδών παγκοσμίως, τώρα και στο facebook, με ένα πρωτότυπο διαγωνισμό.



Η διαδικασία για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι η εξής:

«Μπες στο facebook.com/totalhellas, πάρε μέρος στον μεγάλο διαγωνισμό της Total και κέρδισε μοναδικά δώρα!
Βρες την πιο cool φωτογραφία σου από το προφίλ ή το pc σου. Δεν βρίσκεις; Mην ανησυχείς. Πάρε ύφος και πόζαρε μπροστά στην οθόνη σου.
Ανέβασε την φωτογραφία σου και δες τον εαυτό σου από...άλλη οπτική γωνία, ως αναπόσπαστο κομμάτι του μοναδικού κολάζ Total!
Αν είσαι φανατικός του δυναμισμού και της κίνησης, σε συγκινούν οι εκπλήξεις και οι καινοτομίες, ο σούπερ ήρωας της Τotal σε περιμένει να τον δημιουργήσεις!»

Οι τυχεροί νικητές θα κερδίσουν 1 προσωποποιημένο i-pad, 1 GPS και τα λιπαντικά του αυτοκινήτου τους για 3 ολόκληρα χρόνια.

Πηγή: www.4troxoi.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

HONDA : Σταθμός ανεφοδιασμού υδρογονοκίνητων οχημάτων

Εγκαινιάστηκε ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού υδρογονοκίνητων οχημάτων στο εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων της Honda - HMUK στο Swindon της Μ.Βρετανίας. 

Στο νέο σταθμό έχουν ελεύθερη πρόσβαση όλοι οι ερευνητές ή χρήστες υδρογονοκίνητων οχημάτων. Ο ανεφοδιασμός οχημάτων γίνεται στα 350 bar και 700 bar: πρόκειται για τις δύο στάνταρ πιέσεις που υιοθετεί η βιομηχανία αυτοκινήτου. 

Ο σταθμός που φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις της UK Manufacturing της Honda στο Swindon, στοχεύει να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη υδρογονοκίνητων οχημάτων και θεωρείται ένας πλήρως λειτουργικός σταθμός εμπορικής κλίμακας που χρησιμοποιεί δοκιμασμένη τεχνολογία και μπορεί να  εξαπλωθεί σε όλη τη χώρα, προκειμένου να δημιουργηθεί το απαραίτητο δίκτυο για ευρεία χρήση υδρογονοκίνητων μέσων μεταφοράς. 

Μεταξύ των πολλών καινοτομιών του νέου σταθμού είναι η δυνατότητα συνεχούς ανεφοδιασμού από μία συστοιχία κυλίνδρων υδρογόνου. Αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα θα μπορούν να ανεφοδιάζονται το ένα μετά το άλλο, χωρίς να απαιτείται αναμονή για την παραγωγή υδρογόνου. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό είναι η σχεδίαση: μοιάζει με συμβατικό σταθμό ανεφοδιασμού και ο χρόνος ανεφοδιασμού δεν διαφέρει σημαντικά από τον αντίστοιχο των συμβατικών καυσίμων. Το Honda FCX Clarity, για παράδειγμα, χρειάζεται λιγότερο από πέντε λεπτά. Ο καταναλωτής θα νομίζει ότι βρίσκεται σε ένα συνηθισμένο πρατήριο καυσίμων.

Η NISSAN επιτυγχάνει ιστορικό ρεκόρ μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη

H Nissan ανακοίνωσε το υψηλότερο μερίδιο στην ιστορία της στην αγορά της Ευρώπης, καταρρίπτοντας ρεκόρ 16 ετών.

Μετά από υψηλές επιδόσεις σε όλες τις μεγάλες αγορές, η Nissan πέτυχε συνολικό μερίδιο αγοράς 4,2% για τον Σεπτέμβριο - μέγεθος ρεκόρ στην Ευρώπη και σχεδόν μία ολόκληρη ποσοστιαία μονάδα πάνω από το αντίστοιχο του 2010 -. Το προηγούμενο υψηλότερο μερίδιο της Nissan στην συγκεκριμένη αγορά (που επιτεύχθηκε τον Αύγουστο του 1995), ήταν 4,1%.

Τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις ανήλθαν σε 73.713 μονάδες (σχεδόν 17.500 μονάδες πάνω σε 12μήνη βάση) χάρη στις πωλήσεις των οχημάτων crossover της Nissan, δηλαδή του QASHQAI με 23.000 πωλήσεις και του JUKE με περισσότερες από 14.000 πωλήσεις.

Από την αρχή του ημερολογιακού έτους μέχρι και σήμερα, η Nissan έχει σπάσει το «φράγμα» του μισού εκατομμύριου πωληθέντων οχημάτων, έχοντας πουλήσει περίπου 521.000 μονάδες, γεγονός που μεταφράζεται σε πάνω από 117.000 μονάδες, σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2010.

Οι μεγαλύτερες αγορές της Nissan για τον Σεπτέμβριο, ήταν το Ηνωμένο Βασίλειο με πάνω από 19.000 πωλήσεις, καθώς και η Ρωσία με πάνω από 13.000 πωλήσεις και 5,5% μερίδιο αγοράς. Η Nissan παραμένει η μεγαλύτερη Ιαπωνική εταιρεία κατασκευής οχημάτων, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Ρωσία, όσο και στην Ισπανία.

Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της Nissan για το 2011 (συμπεριλαμβανομένου του Σεπτεμβρίου) έφθασαν τις 5.122 μονάδες, οι οποίες την κατατάσσουν στην 5η θέση στις ταξινομήσεις του έτους και με μερίδιο αγοράς 6,5%. Παράλληλα στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών, οι πωλήσεις της Nissan στην Ελλάδα για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα έφθασαν τις 771 μονάδες, οι οποίες την κατατάσσουν στην 2η θέση και με μερίδιο αγοράς 15%.