Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Τώρα μόνο 4.485 € με όφελος 500 € !

Η Gilera έφερε επανάσταση στον κόσμο των σκούτερ με το Nexus. Ένα maxi σκούτερ που συνδυάζει τη δύναμη του μονοκύλινδρου κινητήρα τελευταίας γενιάς, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κορυφαία οδική συμπεριφορά. Το Nexus 300 φέρνει στην κατηγορία το σπορ χαρακτήρα της οικογένειας Gilera. Σε μετακινήσεις μέσα και έξω από την πόλη το Nexus 300 αποτελεί την καλύτερη πρόταση της κατηγορίας, συνδυάζοντας μοναδικά τη λειτουργικότητα του σκούτερ με τη σπορ οδήγηση.

Ο γνωστός πλέον τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας Quasar, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, φθάνει τη μέγιστη ροπή (23 Nm) σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής (6.000 στροφές). Το αποτέλεσμα είναι η ιδανική κατανομή ροπής, η αποφασιστική επιτάχυνση και η άμεση απόκριση με κάθε άνοιγμα του γκαζιού.

Το Gilera Nexus 300 αντιπροσωπεύει την κατ' εξοχήν ιταλική σπορ κομψότητα. Οι μοντέρνες γραμμές του τονίζονται στο μπροστινό μέρος δημιουργώντας μια ατίθαση σπορ μάσκα, ενώ η ευέλικτη λεπτή ουρά παραπέμπει στο ζωηρό ταπεραμέντο του Nexus. Τα φώτα, αντιπροσωπευτικά της γκάμας Gilera, συμβάλουν στο επιθετικό προφίλ του. Ο πίνακας οργάνων συμπεριλαμβάνει αναλογικά και ψηφιακά όργανα που φωτίζονται σε κόκκινο χρώμα. Ο ανεμοθώρακας, ρυθμιζόμενου ύψους, μαζί με τη φαρδιά μπροστινή μάσκα, εξασφαλίζει άνεση και προστασία σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Διαθέτει αναπαυτική σέλα και άριστη εργονομία. Ο χώρος για τα πόδια επιτρέπει στον οδηγό τρεις διαφορετικές θέσεις για ξεκούραστη οδήγηση σε όλες τις συνθήκες κίνησης. Για το συνεπιβάτη υπάρχουν αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Στον χώρο 34 λίτρων κάτω από τη σέλα, μπορούν να φιλοξενηθούν δύο κράνη (ένα full και ένα demi-jet), γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η σχεδίαση του Nexus δεν έχει σαν στόχο να προσφέρει μόνο μέγιστη απόλαυση κατά την οδήγηση αλλά και λειτουργικότητα σε κάθε μετακίνηση.

Αποκτήστε σήμερα τη Vespa LX 150 μόνο με 3.030€ και όφελος 400€, μέχρι 30/9/2011!

Οι δεκαεπτά εκατομμύρια μονάδες της Vespa που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, από το 1946 μέχρι σήμερα, έχουν φέρει πιο κοντά ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς και έχουν πραγματοποιήσει τα όνειρα και την επιθυμία για ελευθερία ολόκληρων γενιών.
Στην LX, οι ξεχωριστά κλασικές γραμμές της Vespa γίνονται άμεσα αισθητές και τονίζουν το διαχρονικά κομψό και απαράμιλλο στυλ της.
Η Vespa πάντα διακρινόταν από τα υπόλοιπα σκούτερ, από το μονομπλόκ σασί της. H LX παραμένει πιστή σε αυτή τη μέθοδο κατασκευής, η οποία της εξασφαλίζει επίσης κορυφαία ακαμψία και ακρίβεια κατά την οδήγηση.
Ο στρογγυλός προβολέας και οι χρωμιομένοι καθρέφτες είναι στοιχεία που παραπέμπουν στην ιστορία της Vespa. Ο μεγάλος πίνακας οργάνων με κλασσικά γραφικά σε αντίθεση με το ανοιχτόχρωμο φόντο, είναι πλήρης και ευανάγνωστος.
Η ποδιά εμπρός έχει μεγάλο πλάτος και προσφέρει άριστη προστασία. Ένα ιδιαίτερο στοιχείο της Vespa LX που θυμίζει παλαιότερα μοντέλα είναι η μπροστινή μάσκα που αγκαλιάζει το τιμόνι και καλύπτει το διακόπτη της κόρνας. Τα φλας με διάφανο πλαστικό κάλυμμα έχουν γωνιακό σχήμα με μεγάλες διαστάσεις για καλύτερη ορατότητα. Το τετραγωνισμένο μπροστινό φτερό ταιριάζει περίφημα με το σχήμα της ποδιάς, καλύπτοντας τον τροχό των 11 ιντσών, ο όποιος έχει κομψό σχέδιο από κράμα αλουμινίου.
Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα, ενώ κάτω από τη σέλα μπορεί να τοποθετηθεί ένα κράνος full-face. Το σχήμα της ουράς είναι αποφασιστικό, δίνοντας έμφαση στη στιβαρότητα του μοναδικού σκούτερ. Η καλά διαμορφωμένη φαρδιά σέλα, σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί άνετα τον αναβάτη και το συνεπιβάτη, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη χρωμιωμένη χειρολαβή που προσδίδει λειτουργικότητα αλλά και στυλ. Το ύψος της σέλας, μόνο 785 χιλ., επιτρέπει στους αναβάτες κάθε αναστήματος τον τέλειο έλεγχο της LX. Η κλειδαριά που ανοίγει τη σέλα, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της για εύκολη πρόσβαση όταν κατεβαίνει ο οδηγός από το σκούτερ. Υπάρχει ακόμα γάντζος στο μπροστινό μέρος της σέλας για να στηριχτεί σακίδιο ή τσάντες από ψώνια.
Ο κινητήρας της Vespa LX, έχει σχεδιαστεί και παραχθεί εξ ολοκλήρου από την Piaggio, και είναι μελετημένος για να ανταποκριθεί στις ποικίλες ανάγκες των αναβατών σε χρήση πόλης. Ο δυνατός 4χρονος 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας 150cc που εξοπλίζεται η Vespa LX σέβεται τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και διαθέτει ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις.