Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010

Η εμφάνιση των γιάπηδων το 1980 – Όλοι αποκτούν το Roadster τους


Η παιχνιδιάρικη διάθεση του ’60 και του ’70 είχε ήδη καταλαγιάσει όταν ο Bob Hall σχεδίασε ένα μικρό αυτοκίνητο με ανοιχτή οροφή στον πίνακα του γραφείου του Kenichi Yamamoto στη Χιροσίμα. Σύμφωνα με τον Yamamoto-San το αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε, δεν ήταν λειτουργικό για τις καθημερινές ανάγκες και ούτε υπήρχαν ιδιαίτεροι λόγοι για να το αγοράσει κάποιος. Έτσι το αυτοκίνητο καθυστέρησε μια δεκαετία να βγει στη μαζική παραγωγή. Το 1989, με την παρουσίαση του μικρού roadster στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Σικάγο, η Mazda και πάλι κάνει την εμφάνισή της την σωστή στιγμή. Τα στελέχη επιχειρήσεων, οι νέοι και ανερχόμενοι επιχειρηματίες έψαχναν ένα αυτοκίνητο για να κάνουν φιγούρα. Το μικρό roadster ήταν ό,τι έπρεπε για να καλύψει την ανάγκη αυτή και σε τιμή προσιτή με βάση το εισόδημα των γιάπηδων. Με pop-up προβολείς, όπως του RX-7, κρυμμένους σε ένα μικρό και χαριτωμένο εξωτερικό, ελαφρύ και γρήγορο, με αναπαυτικό και κλασσικό εσωτερικό. Το roadster ήταν συναρπαστικό στην οδήγηση και με ανοιχτή την κουκούλα μαγνήτιζε όλα τα βλέμματα. Το Mazda MX-5 ήταν πολύ επιτυχημένο και απέδειξε πως το κλασσικό roadster ήταν κάθε άλλο παρά ξεπερασμένο. Για τα επόμενα 20 χρόνια, κάθε κατασκευαστής θα προσπαθήσει να το μιμηθεί.
Mazda