Όσοι έχετε συνηθίσει τον όρο Hot Rod, ο τίτλος ίσως σας φανεί παράξενος. Δεν πρέπει όμως μιας και ο όρος Rat Rod χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα Hot Rods που προσομοιάζουν εκείνα του παρελθόντος και κυρίως των δεκαετιών του 1940, 1950 και των αρχών του 1960. Ξέρετε, τότε που τα μετατρόχια έκαναν τη διαφορά και τα αμαξώματα "έγλυφαν" την άσφαλτο. Συνήθως ένα Rat Rod δεν είναι ποτέ ολοκληρωμένο. Μιας και η λειτουργία υπερτερεί της μορφής, ένα Rat Rod δεν χρησιμοποιείται ποτέ για επίδειξη και ο αισθητικός τομέας λίγη σημασία έχει (δεν είναι λίγα τα Rat Rods που θυμίζουν Φρανκενστάιν, εξαιτίας των πολλών και διαφορετικών μερών τους - δανεισμένων από πολλά αυτοκίνητα δωρητές).
Η BMW 2002 που θα αντικρίσετε παρακάτω υπέστη μια τέτοια διαδικασία, την οποία πολλοί από εσάς θα θεωρήσετε βλασφημία. Ξεκινώντας τη ζωή του σαν μια συμβατική 2002, κατέληξε μετά από αρκετές ώρες κοψίματος και ραψίματος να διαθέτει coilover από Chevrolet Corvette C5, σύστημα διεύθυνσης από Chevrolet Cobalt SS και εμπρός ανάρτηση από Panoz. Η μεταμόσχευση περιελάμβανε και αλλαγή της πλευράς στην οποία βρίσκεται το τιμόνι (από αριστεροτίμονο σε δεξιοτίμονο) ενώ στο μηχανοστάσιο φιλοξενείται πια ένας LS1 V8, με ένα αυτόματο κιβώτιο TH350 κουμπωμένο πάνω του.
Τα Rat Rods είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα στο εξωτερικό μιας και πολλά είναι αυτά που λαμβάνουν μέρος σε αγώνες drag. Όσον αφορά τα ελληνικά δεδομένα, οι συμμετέχοντες και οι θεατές του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ© IV σίγουρα θα θυμούνται το Beetle του "Γερμανού" που έγραφε τα πρώτα μέτρα στις δύο ρόδες.
Πηγή: Autoblog, StayClassyAtlanta
Περιοδικό Autokinisimag
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου