Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Την άκουσες!

Nissan Sunny Autoradio Drama - Παρουσιάστηκε στο τεύχος 5!
Ένα καταπληκτικό ηχοσύστημα αυτοκινήτου, προσεγμένο μέχρι τελευταίας... νότας. Εντυπωσιάζει ιδιαίτερα η ποιότητα, η ποσότητα και η δύναμη των εξαρτημάτων και βελτιώσεων που απαρτίζουν το εν λόγω σύστημα. Εντυπωσιάζει, επίσης, η σωστή εκμετάλλευση όλων των ελεύθερων χώρων στο δίπορτο NISSAN, που "δένει" συνολικά ως κατασκευή, και η απροβλημάτιστη, καθαρή μετατροπή. Για να παίξουμε και λίγο με τους αριθμούς το σύστημα αυτό βγάζει 150,4DB.
Ξεκινώντας την παρουσίαση από το εσωτερικό, διακρίνουμε στο ταμπλό τον μαέστρο του συστήματος που είναι το *JVC KDR 901 (τύπου MOS-FET), και το οποίο αναπαράγει τα πάντα. Από CD/ DVD (τύπου slot), MP3, WMA έως AAC, υποστηρίζει USB, Bluetooth και όλα τα ψηφιακά καλούδια, όπως η αλλαγή φωτισμού της οθόνης LCD, εντολές από το τιμόνι, κλπ. Στα δεξιότερα της πηγής και ακριβώς μπροστά στο συνοδηγό βρίσκεται ένα όμορφο εφέ με λαμπάκια που κάνει το όλο σύστημα πιο... μοδάτο. Ακριβώς από επάνω στον κενό χώρο βλέπουμε τα 3 από τα 12 midrange μεγάφωνα 8" Beuma 8M100 100Wrms των 8ohm με απόκριση συχνοτήτων από 150Hz έως 7KHz. Αξίζει να αναφέρουμε ότι αντέχουν μέχρι και 200Watt.
Περνώντας προς τα έξω, στις πόρτες,  βλέπουμε τα άλλα 8 μεγάφωνα της BEYMA. Ακριβώς από πάνω έχουν τοποθετηθεί οι 2 κόρνες (ή Slot Tweeters) BEYMA CP21 35Wrms που βγάζουν πολύ απαλό, υψηλό ήχο και με απόκριση ως στα 20KHz.
Πριν βγούμε από την καμπίνα, και ακριβώς στις πλάτες των επιβαινόντων βλέπουμε τα 4 Subwoofer SPL Dynamics Pro 380D των 15 ιντσών τα οποία αντέχουν μέχρι τα 750 RMS και τα 1500Watt.
Βγαίνουμε από το αυτοκίνητο ώστε να δούμε και το πίσω μέρος, όπου έχουν τοποθετηθεί τα υπόλοιπα στοιχεία του συστήματος. ;Όλα αυτά φυσικά, χρειάζονται την απαιτούμενη ενίσχυση. Εδώ, βλέπουμε τους 3 ενισχυτές φωνών, SPL Dynamics S4002 2x250Wrms τοποθετημένους κάθετα και προσφέρουν άπλετη δύναμη σε αυτό το ηχοσύστημα.
Ακόμα, διακρίνονται και τα επίχρυσα βύσματα RCA για την μέγιστη αγωγιμότητα. Η "χοντρή", καλωδίωση προσφέρει στην μηδενική απώλεια του σήματος και την υψηλότερη δυνατή απόδοση που μπορούμε να έχουμε. Ακριβώς από κάτω θα δούμε τον μονομπλόκ ενισχυτή μπάσων Formula-X FX 4000D (1ohm x 3000 RMS), ενώ οι μπαταρίες που τροφοδοτούν όλο αυτό το σύστημα είναι 4 Caliber (75ah).

 Τεχνικά χαρακτηριστικά:
ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΦΩΝΩΝ: 3x SPL DYNAMICS S4002 2x250Wrms
ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΜΠΑΣΩΝ: FORMULA-X FX4000D 1x3000Wrms
ΜΕΓΑΦΩΝΑ: 12x BEYMA 8M100 100Wrms
ΚΟΡΝΕΣ:         2x BEYMA CP21 35Wrms
SUBWOOFER: 4x SPL DYNAMICS PRO380D 750Wrms
ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ: 4 CALIBER
RADIOCD: PIONEER 
Διάθεση demo car:
Auto Radio Δράμας, τηλ., 25210-34470
http://www.autoradiodrama.gr/ 
*κατά την φωτογράφηση χρησιμοποιήθηκε διαφορετικό μοντέλο πηγής (Pioneer).
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Ή ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ

Mine is better than yours!

...και η διαμάχη συνεχίζεται! Τι γράφεται στο ανάλογο section του forum του TETRAKOSARI.GR για την τεχνολογία κινητήρων; Αν δεν είστε ήδη εγγεγραμένοι τότε χάνετε! Πάρτε τώρα μέρος στην αέναη μάχη για την υπεροχή κινητήρα κάθε εταιρείας.

Παράθεση από το παραπάνω thread:
mprizolakis wrote:
δεν εχει καμια απολυτως σχεση το VVL με το VTEC.... σαν θεωρια λειτουργιας μπορει...σε οτιδηποτε αλλο απλα καμια σχεση...
Καθε μια εταιρια εχει να δειξει και ενα "αξιολογο" μοτερ...αλλος το κοιταει σαν αξιοπιστια...αλλος σαν αποδοση...αλλος σαν ομορφια κλπ κλπ..
καθαρα για εμενα τεχνολογικο επιτευγμα (με ολη την σημασια της λεξης...) ειναι ο RENESIS κοινως
ο νεος Wankel....και επαναλαμβανω για την τεχνολογια του και μονο...
οι παλινδρομικοι εμβολοφοροι κινητηρες για εμενα ειναι ξεπερασμενοι ουτως η αλλως και απλα τους δινουν παραταση ζωης
με τα διαφορα τερτιπια που σκαρωνουν και με "εφευρεσεις" και καλα που εφαρμοζουν...στην ουσια ομως δεν κανουν κατι παραπανω απο το να αντιγραφουν παλιες πατεντες απλα με νεα μεσα.
το μελλον βρισκεται σε αλλους κινητηρες...
αραζε ποσοι απο εμας εχουν ακουσει για τον κινητηρα mayflower για τον κινητηρα revetec(καμια σχεση με HONDA)...
και ομως υπαρχουν...απλα προς το παρον οι αυτοκινητοβιομηχανιες και οι πετρελαιοβιομηχανιες (κυριως αυτες )παιζοντας τα δικα τους παιχνιδια τους σνομπαρουν...οι κινεζοι παλι οχι...
τελικα μηπως η εξελιξη θα ερθει απο τους Κινεζους που τοσο τους πολεμουν και τους σνομπαρουν?
 link: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ...

Οι Loeb - Elena συμβάλλουν ώστε η C4 WRC να συμπεριληφθεί στο πάνθεον των αγωνιστικών αυτοκινήτων!

Τρεις εβδομάδες μετά την εξασφάλιση και των δύο τίτλων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι*,
οι Sébastien Loeb, Daniel Elena και η αγωνιστική ομάδα της Citroën Total World Rally, απέδειξαν για ακόμα μία φορά την ανωτερότητά τους κερδίζοντας το Ράλι της Ισπανίας. Ο Seb και ο Daniel τέθηκαν επικεφαλής από την εκκίνηση μέχρι και τον τερματισμό σημειώνοντας την 61η τους νίκη σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, τοποθετώντας ταυτόχρονα και την C4 WRC ανάμεσα στους θρύλους των Ράλι. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει ποτέ νικηθεί σε ασφάλτινο αγώνα, από το 2007 που έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Στο συγκεκριμένο αγώνα, η Citroën κατάκτησε για 5η φορά μέσα στη χρονιά και τις 3 πρώτες θέσεις του βάθρου, χάρη και στις επιδόσεις των Petter Solberg / Chris Patterson και Dani Sordo / Diego Vallejo.

Έχοντας εξασφαλίσει μια διαφορά ασφαλείας της τάξης των 40δλ., ο Loeb ξεκίνησε γεμάτος αυτοπεποίθηση για το 3ο σκέλος του Ράλι της Ισπανίας. Αντίθετα μεγάλη ήταν η μάχη για την κατάκτηση της 2ης θέσης, γεγονός που αποδείκνυε και η διαφορά μεταξύ Petter Solberg και Dani Sordo, που ήταν μόλις 16,9δλ. Ο Sordo έδειχνε ιδιαίτερα αποφασισμένος για την κατάκτηση της 2ης θέσης και ξεκίνησε κερδίζοντας τον Νορβηγό οδηγό πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική El Priorat (42,04 χλμ), αλλά και στην επόμενη ‘κοντή’ ειδική της Serra dAlmos (4,11 km). Οι δύο αυτοί πρώτοι χρόνοι έδωσαν στον Ισπανό τη δυνατότητα να ψαλιδίσει τη διαφορά στα 10.8δλ. “Με δεδομένη την εξασφάλιση της πρώτης θέσης από τον Seb, ο Petter και εγώ δίνουμε έναν ιδιαίτερα συναρπαστικό χαρακτήρα στον αγώνα,” δήλωσε κατά τη διάρκεια του service park γελώντας ο Sordo. “Ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολο να μαζέψουμε τη διαφορά από εκείνον (Petter) στη μεγάλη ειδική, και δεν μπορούμε να τα δώσουμε όλα γιατί πρέπει να προστατέψουμε τα ελαστικά μας. Την επόμενη κοντή ειδική, την έβγαλα ολόκληρη με το γκάζι στο πάτωμα. Κερδίσαμε 6δλ. σε δύο ειδικές πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι πολύ δύσκολο να κατακτήσουμε τη 2η θέση εκτός και αν μεσολαβήσουν εξωγενείς παράγοντες.
Θα συνεχίσουμε πάντως να πιέζουμε.”

Χάρη στην άνετη επικράτησή του, ο Loeb είχε τη δυνατότητα να χάσει και κάποια δευτερόλεπτα: “Οδηγώ για να τερματίσω και προσαρμόζω το ρυθμό μου ανάλογα με τους ενδιάμεσους χρόνους αυτών που βρίσκονται πίσω μου. Και εγώ όπως και οι υπόλοιποι οδηγοί, πρέπει να φυλάξω τα λάστιχά μου, που έδειξαν κάποια σημάδια υπερθέρμανσης στην ειδική El Priorat.”

Μετά από την 30λεπτη διακοπή οι οδηγοί ξεκίνησαν πάλι για το 2ο πέρασμα στις ίδιες ειδικές. Ο Sordo έκανε πάλι τον ταχύτερο χρόνο στην El Priorat. Παρά το γεγονός ότι η διαφορά του με τον Petter Solberg έπεσε στα 5.1δλ, ο Ισπανός δεν κατάφερε να βρεθεί μπροστά από το Νορβηγό στην τελευταία ειδική: “Μεγάλη ατυχία. Αισθάνομαι λίγο απογοητευμένος που δεν μπόρεσα να βοηθήσω την ομάδα της Citroën Total World Rally να σημειώσει ένα ακόμα 1-2, αλλά και πάλι το 1-2-3 είναι γεγονός για τη μάρκα. Αυτό που θα θυμάμαι από το συγκεκριμένο αγώνα, είναι δύο πολύ ωραίες μέρες στην άσφαλτο, και θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα το ενθουσιώδες κοινό για την συνεχή υποστήριξή του.”

Εξαιρετικά επαινετικός για την C4 WRC ήταν ο Loeb που έχει να χάσει στην άσφαλτο με αυτό το αυτοκίνητο από το 2007: “Αυτό το αυτοκίνητο βρίσκεται στην καρδιά μας καθώς μας έχει χαρίσει άπειρες στιγμές ευτυχίας σε κάθε οδόστρωμα.
Μαζί με το Monte Carlo, έχουμε κερδίσει και τους 15 ασφάλτινους αγώνες που έχουμε λάβει μέρος τα 4 τελευταία χρόνια. Αυτό το Σαββατοκύριακο δεν χρειάστηκε να κάνουμε κανένα υπολογισμό και έτσι εξελίχθηκε πολύ πιο εύκολα από τους προηγούμενους αγώνες.”

Ο Sébastien και ο Daniel έκαναν κάτι πραγματικά απίστευτο,” δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Citroën Frédéric Banzet. “3 εβδομάδες μετά τη τρέλα του Ράλι Γαλλίας, μπόρεσαν να διατηρήσουν το κίνητρό τους και το επίπεδο των επιδόσεών τους, κερδίζοντας μια νίκη που μας έδωσε τεράστια αυτοπεποίθηση. Η νίκη μας αυτή στην Ισπανία, μία από τις σημαντικότερες αγορές για τη Citroën, αποδεικνύεται πολύ σημαντική για τη μάρκα. Θα ήθελα να συγχαρώ όλη την ομάδα, και να δηλώσω το θαυμασμό μου για τον επαγγελματισμό και την ευσυνειδησία που έδειξαν όλοι, παρά την χαλαρότητα που επικράτησε μετά την εξασφάλιση και των δύο τίτλων στην Γαλλία.”

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ

Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλοςSS1: Sébastien Loeb (Citroën C4) – SS2: Petter Solberg (Citroën C4) – SS3: Loeb,
SS4: Sébastien Ogier (Citroën C4) – SS5: SolbergSS6: Loeb.
2ο σκέλοςSS7 to SS9: LoebSS10: Dani Sordo (Citroën C4) – SS11: LoebSS12: Solberg.
3ο σκέλος: - SS13 to SS15: Sordo – SS16: Solberg.

Καλύτερες επιδόσεις : Loeb, 7 ταχύτεροι χρόνοι – Solberg και Sordo, 4 ο καθένας – Ogier,1.

Τελική κατάταξη του Ράλι Ισπανίας*
1. Loeb / Elena Citroën C4 3h32’59’’7
2. P. Solberg / Patterson Citroën C4 +35’’3
3. Sordo / Vallejo Citroën C4 +41’’1
4. Latvala / Anttila Ford Focus +1’19’’5
5. Hirvonen / Lehtinen Ford Focus +6’32’’9
6. Wilson / Martin Ford Focus +8’17’’6
7. Al Qassimi / Orr Ford Focus +13’05’’7
8. H. Solberg / Prevot Ford Fiesta +13’11’’2
9. Block / Gelsomino Ford Focus +16’01’’2
10. Ogier / Ingrassia Citroën C4 +17’24’’1

Δ/Τ  Citroën Hellas A.E. προς το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης