ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΜΠΑΣΩΝ: FORMULA-X FX4000D 1x3000Wrms
ΜΕΓΑΦΩΝΑ: 12x BEYMA 8M100 100Wrms
ΚΟΡΝΕΣ: 2x BEYMA CP21 35Wrms
SUBWOOFER: 4x SPL DYNAMICS PRO380D 750Wrms
ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ: 4 CALIBER
RADIOCD: PIONEER
Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου και του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το περιοδικό Autokinisimag.
Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!
Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!
Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.
Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.
mprizolakis wrote:link: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ...
δεν εχει καμια απολυτως σχεση το VVL με το VTEC.... σαν θεωρια λειτουργιας μπορει...σε οτιδηποτε αλλο απλα καμια σχεση...
Καθε μια εταιρια εχει να δειξει και ενα "αξιολογο" μοτερ...αλλος το κοιταει σαν αξιοπιστια...αλλος σαν αποδοση...αλλος σαν ομορφια κλπ κλπ..
καθαρα για εμενα τεχνολογικο επιτευγμα (με ολη την σημασια της λεξης...) ειναι ο RENESIS κοινως
ο νεος Wankel....και επαναλαμβανω για την τεχνολογια του και μονο...
οι παλινδρομικοι εμβολοφοροι κινητηρες για εμενα ειναι ξεπερασμενοι ουτως η αλλως και απλα τους δινουν παραταση ζωης
με τα διαφορα τερτιπια που σκαρωνουν και με "εφευρεσεις" και καλα που εφαρμοζουν...στην ουσια ομως δεν κανουν κατι παραπανω απο το να αντιγραφουν παλιες πατεντες απλα με νεα μεσα.
το μελλον βρισκεται σε αλλους κινητηρες...
αραζε ποσοι απο εμας εχουν ακουσει για τον κινητηρα mayflower για τον κινητηρα revetec(καμια σχεση με HONDA)...
και ομως υπαρχουν...απλα προς το παρον οι αυτοκινητοβιομηχανιες και οι πετρελαιοβιομηχανιες (κυριως αυτες )παιζοντας τα δικα τους παιχνιδια τους σνομπαρουν...οι κινεζοι παλι οχι...τελικα μηπως η εξελιξη θα ερθει απο τους Κινεζους που τοσο τους πολεμουν και τους σνομπαρουν?