Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

Ανεστάλη η απεργία των εργαζομένων στα Ελληνικά Πετρέλαια. Λήξη συναγερμού!

Aνεστάλη η απεργία των εργαζομένων στα ΕΛΠΕ, σύμφωνα με απόφαση του Σωματείου των εργαζομένων, καθώς η ρύθμιση για το ενιαίο μισθολόγιο εξαιρεί τις εισηγμένες ΔΕΚΟ, θέτοντας μόνο τον κανόνα ότι οι αποδοχές των εργαζομένων δεν πρέπει να ξεπερνούν το 65% εκείνων που λάμβαναν το 2009, ενώ εξαιρούνται από την πρόβλεψη της επιβολής πλαφόν ύψους 1.900 ευρώ στις μεικτές μηνιαίες αποδοχές του προσωπικού.



«H Σύμβαση Εργασίας που καθορίζει τους όρους αμοιβών και εργασίας συνεχίζει να ισχύει έτσι όπως έχει συμφωνηθεί. Το πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης εξαιρεί τα ΕΛΠΕ», αναφέρει το Σωματείο.

«Μπροστά στην εξέλιξη της αλλαγής του νομοσχεδίου, το Σωματείο σε έκτακτη συνεδρίασή του αποφάσισε ομόφωνα σήμερα το απόγευμα 11/10/11 την αναστολή της απεργίας» καταλήγει η ανακοίνωση.
http://www.blogger.com/img/blank.gif
Μετά την εξέλιξη αυτή αναμένεται να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στα πρατήρια βενζίνης. Το Σωματείο των εργαζομένων στα ΕΛΠΕ δεν είναι το μόνο στον κλάδο, έχει όμως ιδιαίτερο βάρος στην αγορά.

Από το πρωί ουρές δεκάδων αυτοκινήτων σχηματίζονται στα πρατήρια, καθώς οι οδηγοί φοβούνται ελλείψεις λόγω της απεργίας. Ήδη πολλά πρατήρια έχουν ξεμείνει από βενζίνη, ενώ σε άλλα έχει απομείνει μόνο ο ακριβότερος τύπος των 100 οκτανίων


Πηγή: www.tanea.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Σε δημοπρασία το υπερ-λεωφορείο της Ferrari

Συνήθως όταν γίνεται μια δημοπρασία οχημάτων, αφορά σπάνια μοντέλα ή οχήματα κάποιων διασήμων. Αυτή τη φορά όμως, η RM Auctions θα δημοπρατήσει το λεωφορείο με το οποίο μετακινούνταν οι Michael Schumacher και Rubens Barrichelo όταν ήταν στην Ferrari, κατά τη διάρκεια της περιόδου 2001-2005. Πρόκειται για το αυθεντικό Iveco Domino Ferrari, ένα υψηλών προδιαγραφών λεωφορείο, ειδικά διαμορφωμένο για τους πιλότους.



Το Iveco έχει οκτατάχυτο κιβώτιο ZF, αερανάρτηση, υδραυλικά αμορτισέρ και το κοντέρ γράφει λιγότερα από 85.000 χιλιόμετρα. Φυσικά όλα είναι σε τέλεια κατάστασηhttp://www.blogger.com/img/blank.gif, με το εσωτερικό του όμως να είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Χωρίζεται σε δύο τμήματα, με σαλόνι, mini bar, δορυφορικό τηλέφωνο, τηλεοράσεις LCD και internet. Κάθε τμήμα έχει κρεβάτι, καναπέ και τραπέζι, ακόμα και αίθουσα φυσικοθεραπείας.


Αν λοιπόν επιθυμεί οποιοσδήποτε να νιώσει όπως ο παγκόσμιος πρωταθλητής Michael Schumacher, δεν έχει παρά να λάβει μέρος στη δημοπρασία τις 26ης Οκτωβρίου, με την τιμή να υπολογίζεται μεταξύ 200.000 και 300.000 λιρών.

Πηγή: www.zoogla.gr

Περιοδικό: Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Κυκλοφόρησε στην Ισπανία το πρώτο ηλεκτρικό ταξί

Το Nissan Leaf επέλεξε ένας ιδιοκτήτης ταξί στην Ισπανία για το καθημερινό του μεροκάματο. Το συγκεκριμένο, για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της Nissan και έχει ξεκινήσει να διατίθεται σε αρκετές χώρες του κόσμου.


Ο επαγγελματίας οδηγός επέλεξε το ιαπωνικό μοντέλο καταβάλλοντας το ποσό των 30.600 ευρώ αντικαθιστώντας το VW Passat diesel. Σκοπός του να μειώσει σημαντικά τα έξοδα στις μετακινήσεις αλλά και χρήματα από το κόστος συντήρησης. Το ταξί Nissan Leaf με αυτονομία περίπου τα 175 χιλιόμετρα θα κυκλοφορεί στην πόλη Βιγιαδολίδ η οποία διαθέτει συνολικά 34 σημεία ανεφοδιασμού. Λέτε να δούμε ανάλογη κίνηση και στην Ελλάδα;

Πηγή: www.zoogla.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Mazda CX-5: το πρώτο αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί χάλυβα υψηλής αντοχής 1.800 MPa


Η Mazda Motor Corporation, σε συνεργασία με τις Sumitomo Metal Industries, Ltd. και Aisin Takaoka Co., Ltd., έγινε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που κατάφερε επιτυχώς να κατασκευάσει εξαρτήματα αυτοκινήτων από χάλυβα υψηλής αντοχής 1,800 MPa. Αυτός ο ιδιαίτερα ανθεκτικός χάλυβας θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο ολοκαίνουργιο Mazda CX-5 SUV που θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στις αρχές του 2012.
Η νέα τεχνολογία της Mazda χρησιμοποιεί χάλυβα υψηλής αντοχής 1.800 MPa για την παραγωγή των εσωτερικών ενισχύσεων των προφυλακτήρων, οι οποίες τοποθετούνται στο εσωτερικό του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα και παραμορφώνονται σε περίπτωση σύγκρουσης. Οι εσωτερικές ενισχύσεις του προφυλακτήρα θα είναι κατά 20% πιο ανθεκτικές και κατά 4,8Kg ελαφρύτερες σε σύγκριση με προηγούμενες εκδόσεις και αποτελούν στοιχείο κλειδί για τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Mazda που επιτάσσει ελαφριά και στιβαρά αμαξώματα. Αυτή η φιλοσοφία εξελίχτηκε ως μέρος της επαναστατικής SKYACTIV τεχνολογίας και ενσωματώνει μία νέα μέθοδο απορρόφησης ενέργειας σύγκρουσης καθώς και την εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής με σκοπό την μείωση του βάρους.
Η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής επιτρέπει την κατασκευή πιο λεπτών εξαρτημάτων χωρίς να επηρεάζει την ανθεκτικότητα τους. Αυτό οδηγεί σε σημαντική μείωση βάρους. Η μείωση του βάρους των εσωτερικών ενισχύσεων του προφυλακτήρα είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς βρίσκονται σε κομβικό σημείο του κέντρου βάρους του οχήματος, επηρεάζοντας άμεσα την δυναμική απόδοση και ανταπόκριση του αυτοκινήτου. Οι εσωτερικές ενισχύσεις του προφυλακτήρα πρέπει επίσης να είναι ανθεκτικές ώστε να παρέχουν ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Γι’ αυτούς τους λόγους, είχαν επικεντρωθεί έντονα οι προσπάθειες στη μαζική παραγωγή εξαρτημάτων με χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής.
Αντιθέτως, τα σκληρά υλικά είναι λιγότερο εύκαμπτα και γι’ αυτό τον λόγο απορροφούν λιγότερη ενέργεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Για να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο, η Mazda διεξήγαγε εκτενή έρευνα σχετικά με το πώς οι εσωτερικές ενισχύσεις των προφυλακτήρων παραμορφώνονται σε περίπτωση ατυχήματος και δημιούργησε μια νέα σχεδίαση που απορροφά την ενέργεια πιο αποτελεσματικά. Επιπρόσθετα, για να βεβαιωθεί ότι οι εσωτερικές ενισχύσεις των προφυλακτήρων δίνουν μέγιστη ακαμψία στο CX-5 , η Mazda συνεργάστηκε με την Futaba Kogyo Co., Ltd. για να βελτιστοποιήσουν τις τεχνικές συγκόλλησης και να μπορέσουν να καθιερώσουν μία αξιόπιστη διαδικασία παραγωγής.
Η Mazda παραμένει προσηλωμένη στην μείωση του βάρους και στην βελτίωση της δυναμικής απόδοσης διατηρώντας την ακαμψία του αμαξώματος σε συνδυασμό με υψηλά επίπεδα ασφάλειας σε περίπτωση ατυχήματος. Έτσι, μπορεί να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της οδηγική απόλαυση και εξαιρετική απόδοση στον τομέα της ασφάλειας και της προστασίας του περιβάλλοντος.

O Vettel κερδίζει τον παγκόσμιο τίτλο της F1 με ελαστικά Pirelli

Ο Sebastian Vettel στο τιμόνι μιας Red Bull Racing, γίνεται μέλος ενός αποκλειστικού club Παγκόσμιων Πρωταθλητών της F1 με ελαστικά Pirelli: Giuseppe Farina (1950), Alberto Ascari (1952, 1953) και Juan Manuel Fangio (1951, 1954,1957). Ο Γερμανός είναι πλέον ο νεαρότερος, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της F1 και ο ένατος οδηγός που κερδίζει δύο τίτλους συνεχόμενα.

Το Ιαπωνικό Grand Prix στη Suzuka, που έχει στέψει 11 παγκόσμιους πρωταθλητές τα τελευταία 24 χρόνια, ανέδειξε νικητή τον πιλότο της McLaren Jenson Button, ο οποίος πήρε την τρίτη νίκη του φέτος με ελαστικά Pirelli και ανέβασε το συνολικό αριθμό νικών της McLaren στη Suzuka σε εννέα. Η Βρετανική ομάδα ενίσχυσε το κύρος της ως η πιο επιτυχημένη κατασκευάστρια στη συγκεκριμένη πίστα, ενώ ο Button κλείδωσε τη 2η θέση στο φετινό πρωτάθλημα οδηγών.

Ο Vettel χρειαζόταν μόνο ένα βαθμό για να πάρει τον τίτλο του πρωταθλητή για δεύτερη φορά. Ξεκινώντας από pole position τερμάτισε τρίτος συνεχίζοντας τη φετινή παράδοση της Red Bull Racing να έχει τουλάχιστον ένα μονοθέσιο στο βάθρο σε κάθε αγώνα. Ο Fernando Alonso με τη Ferrari τερμάτισε δεύτερος.

Με τη φθορά των ελαστικών να αποτελεί κρίσιμο παράγοντα στην Ιαπωνία λόγω του είδους της πίστας και των υψηλών πλευρικών φορτίων, οι τρεις πρώτοι οδηγοί έκαναν τρία pit stop. Τα πρώτα τρία stint έγιναν με μαλακές γόμες P Zero Yellow, και ακολούθησε ένα πολύ μεγαλύτερο stint με τα μεσαία P Zero White, ώστε να αξιοποιηθεί το πλεονέκτημα της έξτρα αντοχής της σκληρότερης γόμας με το ελαφρύτερο φορτίο καυσίμου.

Ο Button χρησιμοποίησε το δεύτερο κύκλο pit stops για να φτάσει στην κορυφή, ακολουθώντας τον Vettel που έκανε στάση στο 19ο γύρο. Ο Vettel ήταν ο πρώτος οδηγός που άλλαξε σε μεσαία ελαστικά κάνοντας τελευταία στάση στον 33ο γύρο και τρέχοντας με τη σκληρότερη γόμα επί 20 γύρους μέχρι τον τερματισμό. Μετά από τέσσερις γύρους, ο Fernando Alonso μπήκε για αλλαγή σε μεσαίες γόμες, και πέρασε μπροστά από τον Vettel για να τερματίσει στη δεύτερη θέση.

Πέντε γύρους από το τέλος, οι τέσσερις πρώτοι πιλότοι είχαν διαφορά μεταξύ τους λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα, προσφέροντας ένα θεαματικό φινάλε καθώς ο Alonso πλησίασε τον Button σε απόσταση αναπνοής. Μόλις 1.1 δεύτερα χώριζαν τους δύο πιλότους στον τερματισμό και οι δύο με μεσαία ελαστικά.

Εκτός από τους Button και Vettel, ο άλλος μεγάλος νικητής του Ιαπωνικού Grand Prix ήταν ο Nico Rosberg της Mercedes. Ένα υδραυλικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών ανάγκασε τον οδηγό να ξεκινήσει τελευταίος, αλλά άλλαξε σε μεσαία γόμα μετά από τρία stint με μαλακή και κατάφερε να αναπληρώσει 14 θέσεις και να τερματίσει 10ος κερδίζοντας ένα βαθμό. Οι οδηγοί με την υψηλότερη κατάταξη και στρατηγική 2 pit stop ήταν οι Sergio Perez (Sauber) και Vitaly Petrov (Lotus Renault), στην όγδοη και ένατη θέση αντίστοιχα, έχοντας ξεκινήσει με μεσαία ελαστικά.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Πρωτίστως θα ήθελα να συγχαρώ τον Sebastian Vettel που έγινε ο πρώτος παγκόσμιος πρωταθλητής με ελαστικά Pirelli με την επάνοδό μας στη F1. Είναι άπιαστος από την αρχή της χρονιάς και η κατάκτηση του δεύτερου παγκόσμιου τίτλου ήταν αναμενόμενη. Θα θέλαμε επίσης να συγχαρούμε τον Jenson Button για μία νίκη που πήρε επάξια εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού. Οι οδηγοί παίρνουν όλα τα εύσημα σήμερα για ένα καταπληκτικό αγώνα αλλά κι εμείς από την πλευρά μας είμαστε άκρως ικανοποιημένοι από την αντοχή των ελαστικών σε ένα τόσο απαιτητικό σιρκουί, με δύο έως τρία pit stop όπως είχε προβλεφθεί και φθορά εντός των συνηθισμένων ορίων».


ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PIT STOPS – GRAND PRIX ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2011

Button: SU SU (10) SU (20) MN (36) 3
Alonso: SU SU (10) SU (21) MN (37) 3
Vettel: SU SU (9) SU (19) MN (33) 3
Webber: SU SU (10) SU (19) MN (34) 3
Hamilton: SU SU (8) SU (21) MN (35) 3
Schumacher: SU SU (9) SN (24) MN (41) 3
Massa: SU SU (11) SU (22) MN (36) 3
Perez: MN SN (20) SN (37) 2
Petrov: MN MN (18) SN (39) 2
Rosberg: MN SN (12) SN (24) SU (41) 3
Sutil: SU SN (8) SU (23) MN (37) 3
Di Resta: SU SN (10) SU (24) MN (35) 3
Kobayashi: SU SN (10) MN (24) 2
Maldonado: MN MN (16) SN (25) SU (41) 3
Alguersuari: MN SN (17) SU (36) 2
Senna: MN MN (15) SN (35) 2
Barrichello: SU SU (12) SN (24) MN (37) 3
Kovalainen: SN SU (10) SU (22) MN (37) 3
Trulli: SN SU (11) SU (24) MN (38) 3
Glock: SN SU (12) SU (19) MN (36) 3
D’Ambrosio: SN SU (13) SU (23) MN (37) 3
Ricciardo: SN SU (11) SU (22) MN (38) 3
Liuzzi: SN MN (8) SU (23) SU (35) 3

Buemi: SN SU (11) 1 NC

Η πρώτη στήλη δείχνει τα ελαστικά με τα οποία ξεκίνησε το μονοθέσιο τον αγώνα.

S = Μαλακή γόμα (Soft)
M = Μεσαία γόμα (Medium)
N = Νέα γόμα
U = Χρησιμοποιημένη γόμα (Used)

NC = Δεν τερμάτισε


Η τελευταία στείλει δείχνει το συνολικό αριθμό των pit stops.

Ήταν ένας Γερμανός, ένας Γάλλος, ένας Ιάπωνας και ένας Έλληνας (ο παρουσιαστής)

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ


Ο ΓΑΛΛΟΣ


Ο ΙΑΠΩΝΑΣ




Ο Ελληνάρας παρουσιαστής δίνει τη δική του παράσταση!