Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

Παγκόσμια πρωτιά για την VOLVO: Αερόσακος πεζού στο V40

Μετά το σύστημα ανίχνευσης πεζών (Pedestrian Detection)που ενημερώνει τον οδηγό για το ενδεχόμενο σύγκρουσης με πεζό και επιβραδύνει αυτόματα, η Volvo παρουσίασε και ένα νέο σύστημα που προστατεύει τους πεζούς από ατυχήματα: τον αερόσακο πεζού. Και μάλιστα σε παγκόσμια πρωτιά το ενσωματώνει στα χαρακτηριστικά του νέου Volvo V40. Ο αερόσακος βρίσκεται στην βάση του καπό και απελευθερώνεται μόλις οι ανιχνευτήρες στον μπροστινό προφυλακτήρα εντοπίσουν σύγκρουση. κατά την διάρκεια της σύγκρουσης, υψώνοντας ταυτόχρονα και το καπό, ώστε ο πεζός να μην χτυπήσει με το κεφάλι στο τζάμι.





Πηγή: dailymail.co.uk

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πόσα παίρνει ο επικεφαλής της VW;Καθίστε.

O CEO της VW, Martin Winterkorn, πληρώνεται κάθε χρόνο με ένα ποσό που εμείς,οι 9.200 φίλοι αυτής της σελίδας όοοολοι μαζί δεν πρόκειται να μαζέψουμε σε όλη την υπόλοιπη ζωή μας. Ο μισθός του για το 2011 έσπασε το ρεκόρ που κατείχε ο επικεφαλής της Deutche Bank από το 2007!


Το ποσό “είναι το υψηλότερο που έλαβε ποτέ πρόεδρος διοικητικού συμβουλίου εταιρείας του Dax”, του δείκτη των τριάντα μεγαλύτερων επιχειρήσεων του γερμανικού χρηματιστηρίου, σχολίασε ο Μίχαελ Κράμαρς, μέλος της εταιρείας έρευνας και επενδύσεων Hostettler, Kramarsch & Partner. Γιατί νούμερα μιλάμε; Βαθιές ανάσες, κάθισμα...για 17.456.206 ευρώ, σχεδόν διπλάσια από τα 17.456.206 ευρώ, που είχε λάβει το 2010.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ένα Meriva, το 11.000.000ό Opel που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Ισπανίας

Η Opel γιόρτασε την παραγωγή έντεκα εκατομμυρίων οχημάτων στο εργοστάσιο της Figueruelas στην περιοχή της Αραγονίας (Ισπανία). Το αυτοκίνητο ορόσημο, είναι ένα Meriva Cosmo 1.7 CDTI με 88 kW/110 hp και 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η αυτόματη έκδοση 110 hp πρόσφατα έκανε ντεμπούτο για τους αγοραστές πετρελαιοκίνητων Meriva. Το επετειακό μοντέλο είναι βαμμένο σε Casablanca White και προορίζεται για την Ιταλία, μία από τις μεγαλύτερες αγορές της Opel για τον επιτυχημένο πρωταθλητή ευελιξίας.

Ηγέτης στην Ευρωπαϊκή κατηγορία το Meriva, προσφέρει απαράμιλλα επίπεδα άνεσης και ευκολία πρόσβασης χάρη στο σύστημα πίσω θυρών FlexDoors. Επίσης είναι το πρώτο και μοναδικό μοντέλο που έχει πιστοποιηθεί με σφραγίδα AGR για τη συνολική εργονομική φιλοσοφία του (AGR = Aktion Gesunder Rücken – Action for Healthy Back) η οποία περιλαμβάνει FlexDoors, σύστημα καθισμάτων FlexSpace, προαιρετικά εργονομικά εμπρός σπορ καθίσματα και πλήρως ενσωματωμένο σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix (προαιρετικό) – όλα αποκλειστικότητες της Opel.

Η είδηση για το 11.000.000ό αυτοκίνητο του Ισπανικού εργοστασίου συμπίπτει με την αναβάθμιση της γκάμας του Meriva, η οποία πρόσφατα εφοδιάστηκε με βελτιστοποιημένους κινητήρες που αποδίδουν περισσότερη ισχύ με λιγότερη κατανάλωση. Η αποδοτική τεχνολογία Start/Stop θα διατίθεται τώρα σε όλες τις εκδόσεις ισχύος του βενζινοκινητήρα 1.4 L. Στην έκδοση 88 kW/120 hp η κατανάλωση μειώθηκε από 5,9 σε 5,7 lit. / 100 km. Οι μηχανικοί δημιούργησαν επίσης μία 6-τάχυτη έκδοση με ροπή 200 Nm, 14 % (25 Nm) περισσότερη από την 5-τάχυτη. Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένα επίπεδα άνεσης με λιγότερες αλλαγές σχέσεων.

Η κινητήρια μονάδα που διατίθεται τώρα με το Meriva είναι κατά δέκα ίππους ισχυρότερη από την προηγούμενη αυτόματη έκδοση 1.7 CDTI, εν τούτοις εκπέμπει μόνο 160g/km CO2 – οκτώ γραμμάρια λιγότερο ανά χιλιόμετρο σε σχέση με την προηγούμενη.

Για όσους ενδιαφέρονται για το κόστος αλλά και το περιβάλλον, προσφέρεται ο 1.4 L LPG Turbo ecoFLEX με 88 kW/120 hp που αλλάζει πρόγραμμα λειτουργίας μεταξύ βενζίνης & LPG με το πάτημα ενός μπουτόν. Έχει χαμηλότερο κόστος καυσίμου και εκπομπές C02 μόλις 124 g/km.