Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Ferrari 458 Spider


Στα τεχνικά χαρακτηριστικά, μεβάρος 1430 kg, η Spider «κρύβει» έναν θηριώδη κινητήρα 4499ccπου αποδίδει 570 ίππους. Ημέγιστη ταχύτητα θα είναι τα 320 χλμ/ώρα και θα πιάνει τα 0-100 σε 3.4΄΄. Στο φως της δημοσιότητας δόθηκαν οι πρώτες εικόνες οι οποίες παρουσιάζουν την Ferrari 458 Spider που αποτελεί την ανοιχτή έκδοση της 458 Italia.
H hard-top οροφή είναι εξολοκλήρου από αλουμίνιο και όχι από ύφασμα. Ζυγίζει 25 κιλά λιγότερα και ανοιγοκλείνει σε 14 δευτερόλεπτα

H F1 τρέχει σε χώμα!


Οι άνθρωποι στην Red Bull έβαλαν τον David Coulthard σε ένα μονοθέσιο της ομάδας ο οποίος το έκανε βόλτα σε ένα χωματόδρομο του Τέξας.
Στο event υπήρχαν μερικές βόλτες στην πόλη αλλά και τα άλογα του μονοθεσίου στο χώμα σε ένα good ol’ Texas ράντζο!

Πέντε Αστέρια Euro NCAP για το Opel Ampera


Το Opel Ampera βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP (European New Car Assessment Programme). Με το αποτέλεσμα αυτό, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα Ευρωπαίου κατασκευαστή που είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση πέτυχε το μέγιστο επίπεδο ασφαλείας, πλαισιώνοντας τα τρέχοντα μοντέλα της Opel με αντίστοιχη αξιολόγηση από το Euro NCAP. Το Opel Ampera ξεπέρασε τις μέγιστες βαθμολογικές απαιτήσεις για την επίτευξη κορυφαίας κατάταξης σε όλες τις κατηγορίες μεταξύ των οποίων: προστασία επιβατών, ασφάλεια παιδιών, προστασία πεζών και υποστήριξη ασφαλείας. Το 5-θυρο μοντέλο έφερε επίσης εξαιρετικά αποτελέσματα στη δοκιμή πλαϊνής σύγκρουσης σε μπαριέρα. Αυτή η επίδοση του Ampera οφείλεται στο συνδυασμό μιας στιβαρής δομής αμαξώματος, ενός άρρηκτου κλωβού επιβατών και των αποτελεσματικών συστημάτων συγκράτησης.

«Αποτελεί παράδοση για την Opel να προσφέρει τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και το Ampera συνεχίζει εντυπωσιακά τον ηγετικό ρόλο μας στις τεχνολογίες ασφαλείας. Το Ampera όχι μόνο πληροί αλλά υπερβαίνει τις υψηλότερες απαιτήσεις για κορυφαία κατάταξη σε όλες τις κατηγορίες δοκιμών του Euro NCAP. Είναι ένα μοναδικό επίτευγμα για το οποίο είμαστε περήφανοι» λέει ο CEO της Opel, Karl-Friedrich Stracke.

Το Ampera είναι το πρώτο αυτοκίνητο που αξιολογήθηκε από το Euro NCAP και κέρδισε μέγιστη βαθμολογία σε πλευρική σύγκρουση με στύλο, η οποία είναι υποχρεωτική από το 2009. Στη δοκιμή αυτή, το αυτοκίνητο ‘προωθείται’ πλαγίως με 29 km/h σε άκαμπτο στύλο που προσομοιώνει ένα δέντρο. Χάρη στην εξαιρετική αξιοπιστία στις συγκρούσεις και την ακαμψία αμαξώματος του Ampera, οι επιβάτες προστατεύονται άριστα. Την προστασία σε μία σύγκρουση εξασφαλίζει ο εξαιρετικά άκαμπτος κλωβός επιβατών, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για να επιτυγχάνει την ελάχιστη δυνατή παραμόρφωση και το μέγιστο δυνατό χώρο επιβίωσης σε τέτοιες καταστάσεις. Για την απόσβεση των υψηλών φορτίων μιας σύγκρουσης, τα εμπρός, πλαϊνά και πίσω τμήματα του κλωβού επιβατών προστατεύονται από ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης.

Αφού ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές σύγκρουσης, εξετάστηκε η ασφάλεια των ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Η μπαταρία του Ampera, που αποτελείται από 288 κυψέλες σε εννέα διαφορετικές μονάδες, βρίσκεται στο κέντρο, σε θέση πλήρως προστατευμένη. Χάρη στην έξυπνη δομική σχεδίαση του αυτοκινήτου, η μπαταρία προστατεύεται στις εμπρόσθιες και πλευρικές συγκρούσεις και παραμένει στη θέση της. Ενώ για την ασφάλεια των ηλεκτρικών συστημάτων μετά τη σύγκρουση στόχος είναι η απουσία υψηλής τάσης, σε μία επείγουσα κατάσταση η μπαταρία υψηλής τάσης αποσυνδέεται εύκολα από τις ομάδες διάσωσης. Μετά από μία σύγκρουση, δεν πρέπει να υπάρχει διαρροή ηλεκτρολυτών στην καμπίνα του Ampera, ενώ εκτός της καμπίνας επιβατών και της μπαταρίας, η ελάχιστη ποσότητα ηλεκτρολυτών που μπορεί να ανιχνευτεί είναι επτά τοις εκατό.

Στα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας του Ampera περιλαμβάνονται:

  • Στάνταρ ABS, Traction Control (Έλεγχος Πρόσφυσης), Electronic Brake-force Distribution (Ηλεκτρονικός Κατανεμητής Πέδησης), Brake Assist (Υποβοήθηση Πέδησης) και Electronic Stability Control (Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας)
  • Οκτώ αερόσακοι: εμπρόσθιοι, πλευρικοί, γονάτων και οροφής που προστατεύουν τους επιβάτες σε πλευρική σύγκρουση ή ανατροπή
  • Προαιρετική κάμερα οπισθοπορείας με οθόνη ενσωματωμένη στο σύστημα πλοήγησης
  • Σύστημα τοποθέτησης παιδικών καθισμάτων ISOFIX στα πίσω καθίσματα
  • Ρυθμιζόμενα προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα που προστατεύουν από τραυματισμούς σε μία οπίσθια σύγκρουση
  • Σύστημα Αποσπώμενων Πεντάλ (Pedal Release System) για προστασία των κάτω άκρων σε μετωπική σύγκρουση.

Το συγκρότημα των πεντάλ είναι αποσπώμενο (Pedal Release System) για προστασία των κάτω άκρων σε μία μετωπική σύγκρουση. Το Ampera βασίζεται στην παγκόσμια αρχιτεκτονική μικρομεσαίου οχήματος της GM, από την οποία προήλθε επίσης το Opel Astra, ένα ακόμα μοντέλο της Opel που έχει λάβει κορυφαίες διακρίσεις στις δοκιμές του Euro NCAP.

Ηλεκτροκίνηση κατάλληλη για καθημερινή χρήση

Το Ampera είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να ‘πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε’. Το πεντάθυρο μοντέλο διαθέτει χώρους για τέσσερις ενήλικες και τις αποσκευές τους και θα κυκλοφορήσει στην αγορά στο τέλος της χρονιάς. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί την ηλεκτρική μονάδα κίνησης 111 kW/150 hp. Ανάλογα με την τεχνική οδήγησης, το είδος του δρόμου και τη θερμοκρασία, προσφέρει αυτονομία από 40 μέχρι 80 km με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενικούς ρύπους. Ανεξάρτητες έρευνες δείχνουν ότι αυτό αρκεί για να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες του 80% των Ευρωπαίων οδηγών, οι οποίοι διανύουν μέχρι 60 km την ημέρα. Όποτε η μπαταρία φτάνει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης, ενεργοποιείται αυτόματα ο βενζινοκινητήρας, ο οποίος κινεί μία γεννήτρια που παρέχει ρεύμα στην ηλεκτρική μονάδα κίνησης. Με τον τρόπο αυτό, η αυτονομία επεκτείνεται πάνω από 500 km χωρίς να απαιτείται στάση για ανεφοδιασμό.