Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

Επίσχεση Εργασίας στα περιοδικά "CAR" και "EVO"

Δελτίο τύπου από την ένωση συντακτών περιοδικού και ηλεκτρονικού τύπου

Δελτίο τύπου από την ένωση συντακτών περιοδικού και ηλεκτρονικού τύπου

Η νέα εποχή Lancia αρχίζει

Η Lancia στο 81o Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης - Η νέα εποχή Lancia αρχίζει



Ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση της μεταξύ τους συμμαχίας, Lancia και Chrysler ενώνονται πλήρως για τη δημιουργία μιας νέας αυτοκινητοβιομηχανίας που θα πρεσβεύει τα καλύτερα στοιχεία από δύο διαφορετικές κουλτούρες: το ενθουσιώδες ύφος, την τάση για χαλαρωτική οδηγική εμπειρία και τη λειτουργικότητα που χαρακτηρίζουν την Chrysler, συνδυασμένα με το καινοτόμο πνεύμα, το γούστο και το πάθος της δημιουργίας αυτοκινήτων που ανέκαθεν χαρακτήριζαν τη Lancia.

Οι καρποί αυτής της συνένωσης είναι τα νέα μοντέλα της Lancia που σε παγκόσμια πρεμιέρα θα παρουσιαστούν στο φετινό 81ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης: νέο (5θυρο) Ypsilon, νέα Thema, νέο πρωτότυπα Flavia Concept και Flavia Cabrio Concept, νέο Grand Voyager και νέα Delta. Είναι όλα τους χωρίς καμία εξαίρεση μοναδικά προϊόντα που εκφράζουν απόλυτα τις αξίες που πρεσβεύουν οι δύο κατασκευαστές -από το στυλ και την τεχνολογική καινοτομία μέχρι την εκατονταετή ιστορία και τη θέληση για υπεροχή στο μέλλον- και αποτελούν το φυσικό επακόλουθο μιας συμμαχίας που ξεκίνησε πριν από μόλις 12 μήνες, αλλά έχει ήδη γίνει σε χρόνο ρεκόρ μια πετυχημένη συνεργασία με τεράστιες δυνατότητες.

Η Lancia αναγεννιέται και γίνεται πλέον μία από τις λίγες φίρμες που προσφέρουν μια γκάμα μοντέλων που αρχίζει από τη μικρή κατηγορία και φτάνει μέχρι τα μεγάλα πολυχρηστικά (MPV). Παράλληλα είναι ο μόνος κατασκευαστής στον κόσμο που εμφανίζει την πιο ρεαλιστική προσέγγιση στο θέμα «premium» αυτοκίνητο, καταργώντας τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στη θέληση και την ιδιοκτησία και οριοθετώντας την «προσιτή πολυτέλεια». Η πολυτέλεια δεν είναι πλέον προνόμιο, αλλά δικαίωμα! Η Lancia έχει μια νέα «αποστολή»: να προσφέρει «ζεστή», κομψή πολυτέλεια με μοναδικό ιταλικό design σε όλες τις κατηγορίες, ανεξαρτήτως όγκου πωλήσεων.

Όλες οι νέες Lancia -μαζί με το υπάρχον 3θυρο Ypsilon και τη Musa που παραμένουν στην γκάμα- καλύπτουν απόλυτα τις επιθυμίες ενός κατασταλαγμένου πελάτη που αναζητά την απόλαυση της κατοχής, χωρίς όμως χρηματοοικονομικά εμπόδια. Ενός πελάτη ικανού να εκτιμήσει φαινομενικά αντίθετες ιδέες, όπως η παράδοση με την καινοτομία, η λογική με το συναίσθημα, η αυτονομία με την κοινωνική ευαισθησία. Με άλλα λόγια ενός πελάτη που αναζητεί το καλύτερο χωρίς να επηρεάζεται από τις κρίσεις άλλων ή από τις εφήμερες «μόδες» της κάθε εποχής. Γι΄ αυτόν τον πελάτη, η νέα Lancia κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά προσφέροντας μια πραγματική αυτοκινητιστική εμπειρία για όλες τις αισθήσεις χάρη στη χρήση κορυφαίων σε ποιότητα υλικών, στην προσοχή στη λεπτομέρεια ολόκληρης της κατασκευής και στην τεχνολογική καινοτομία, που είναι πάντα στην υπηρεσία του οδηγού και των επιβατών.

Για να φιλοξενήσει όλες αυτές τις παγκόσμιες πρεμιέρες, η Lancia δημιούργησε έναν ξεχωριστό εκθεσιακό χώρο στη Γενεύη με γραφικά που σχηματίζουν ένα παζλ, τα κομμάτια του οποίου ταιριάζουν απόλυτα μεταξύ τους, σηματοδοτώντας την επιτυχή προϊοντική ένωση με την Chrysler και θέτοντας το τέλειο εικαστικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο ντεμπουτάρουν τα ολοκαίνουρια αυτοκίνητα της νέας γκάμας Lancia, αρχής γενομένης από το πανέμορφο, νέο, 5θυρο Ypsilon

Το νέο Peugeot 308...




Το
νέο Peugeot 308
Τεχνολογικά αποτελεσματικό και κομψό

Το νέο 308 διαθέτει νέα εμφάνιση, καινοτομική μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi και βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, που ξεκινούν από 98 g/km.

Με τις νέες γραμμές του, το Peugeot 308 ενσωματώνει κομψά τους νέους σχεδιαστικούς κώδικες της εταιρίας. Η εμφάνιση των τριών διαφορετικών αμαξωμάτων (μπερλίνα, CC και SW) εξελίσσεται σε μία μεγαλύτερη τεχνολογική κομψότητα, που τονίζεται από την παρουσία των εμπρός φώτων LED. Ο δυναμισμός και το συναίσθημα κάνουν αισθητή την παρουσία τους λόγω των γονιδίων του 308, ιδιαίτερα χάρη στο πιο επιθετικό του ύφος χάρη στα νέα φώτα Xenon με μάσκα στο χρώμα του τιτάνιου στην ειδική έκδοση GTi.

Αποφασισμένο να ισχυροποιήσει την κυριαρχία του αναφορικά με την οδική συμπεριφορά και την απολαυστική οδήγηση, το Peugeot 308 επιθυμεί να γίνει σημείο αναφοράς σε σχέση με την περιβαλλοντική αποτελεσματικότητα. Πραγματικά, ακολουθώντας τα βήματα του 508, το νέο Peugeot 308 διαθέτει καινοτομική μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi, τελευταίας γενιάς σύστημα STOP & START, στον κινητήρα 1.6 lt HDi FAP (112hp) Euro 5. Αυτή η έκδοση, είναι διαθέσιμη ή με μηχανικό ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ή για πρώτη φορά, με πλήρως μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, για βέλτιστη οδηγισιμότητα.

Πρόσθετα στην μικρο-υβριδική τεχνολογία, όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν τα επίπεδα των εκπομπών CO2 έχουν βελτιστοποιηθεί :

  • Βάρος μειωμένο κατά 25 kg κατά μέσο όρο ανά αυτοκίνητο
  • Λανσάρισμα ελαστικών 16” με Πολύ Χαμηλή Αντίσταση Κύλισης
  • Βελτιστοποίηση των κινητήρων τελευταίας γενιάς (VTi, THP, HDi Euro 5)
  • Συντελεστή Cx 0.28 για τις εκδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου – Ρεκόρ στην κατηγορία του


Η κατανάλωση καυσίμου αποτελεί σημείο αναφοράς :
  • 98 g/km CO2* για την μπερλίνα 308 1.6 lt e-HDi FAP (112hp) BMP6 – Ρεκόρ στην κατηγορία (εν αναμονή έγκρισης, διαθέσιμο το καλοκαίρι 2011 – 104 g/km CO2 κατά το λανσάρισμα)

  • Οι διαθέσιμοι κινητήρες : 4 κινητήρες βενζίνης, που κυμαίνονται από 98 έως 200hp για την αποκλειστική έκδοση GTi, και 4 κινητήρες diesel από 92 έως 163hp, έχουν επίσης βελτιστοποιηθεί για να αποτελούν μία πλήρη γκάμα διασφαλίζοντας την περιβαλλοντική αποτελεσματικότητα. Ως αποτέλεσμα, η βασική έκδοση –308 1.6 lt HDi FAP 92 hp με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων – έχει εκπομπές CO2 μειωμένες σε μόλις 110 g/km.

Οι διαστάσεις και η ποιότητα του εξοπλισμού του νέου 308 παραμένουν ίδια, ανεξάρτητα από το είδος αμαξώματος, και εξασφαλίζουν έναν ευρύχωρο και άνετο χώρο επιβατών. Το ίδιο ισχύει και για την ενεργητική, παθητική και τριτογενή ασφάλεια, που παραμένουν υψηλού επιπέδου.

Το νέο 308 θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011, και θα ξεκινήσει την εμπορική του κυκλοφορία από τον Απρίλιο 2011. Σκοπός είναι η συνέχιση της επιτυχημένης ιστορίας της οικογένειας 308, με πωλήσεις σχεδόν 900.000 αυτοκινήτων από την κυκλοφορία του τον Σεπτέμβριο 2007.






ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Οι κομψές γραμμές ενισχύονται από την προηγμένη τεχνολογία

Ο σχεδιασμός του νέου 308 ενσωματώνει όλους τους στιλιστικούς κώδικες της Μάρκας. Ενώ οι διαστάσεις δεν αλλάζουν, οι νέες γραμμές παντρεύουν με τον καλύτερο τρόπο το μηχανικό σύνολο του αυτοκινήτου για να τονίσουν την αθλητική του υπόσταση, ενώ η εμπρός όψη δίνει μία φρέσκια εικόνα με την ‘μεγάλη’ εμπρός επιφάνεια. Έχει δοθεί μεγάλη σημασία για να μην υπάρχουν διακοπτόμενες επιφάνειες, γεγονός που σηματοδοτεί την απόφαση να παρουσιαστεί ένα κομψό και πολυτελές ύφος. Αυτό ισχύει επίσης και για τη μοναδική εισαγωγή αέρα, που είναι τώρα μικρότερη σε μέγεθος.

Τα σχεδιαστικά στοιχεία ενισχύουν την φυσική κομψότητα που εκπέμπει το νέο 308. Το περίγραμμα της νέας εμπρός μετώπης από μαύρο σατινέ χρώμιο, όπως και οι οριζόντιες μπάρες, διατίθεται σε γυαλιστερό μαύρο ή χρώμιο ανάλογα με το είδος του αμαξώματος (μπερλίνα, CC ή SW).

Το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, που δίνει μία αίσθηση πλάτους στο αυτοκίνητο, ενσωματώνει νέα φώτα διπλής λειτουργίας (φώτα ημέρας και φλας) σε σχήμα boomerang, που είναι διαθέσιμα ανάλογα με τις εκδόσεις. Με το επιμελημένο τους φινίρισμα, δένουν τέλεια και είναι αρμονικά τοποθετημένα στο πάνω περίγραμμα του τμήματος των προβολέων ομίχλης. Αποτελούμενα από φώτα LED μεταβλητής έντασης, εξασφαλίζουν μία μοναδική οπτική υπογραφή την ημέρα και την νύχτα, ενώ αποδεικνύουν το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας που διαθέτει το νέο 308.

Στο πάνω μέρος, η «μύτη» του καπώ έχει σχήμα V και είναι ένα από τα πιο εκφραστικά χαρακτηριστικά του 308. Έχει επανασχεδιαστεί σύμφωνα με τους νέους υφολογικούς κώδικες της Peugeot. Το λογότυπο της εταιρίας, με τη νέα του μορφή, είναι περήφανα τοποθετημένο στο πάνω μέρος του καπώ και σε μία νέα βάση από γυαλιστερό μαύρο χρώμα με περίγραμμα χρωμίου, επίσης σε σχήμα V.

Το περίγραμμα της «μύτης» του καπώ είναι χαρακτηριστικά πιο καμπυλώδες, ιδιαίτερα στη σύνδεση με τα φώτα Τα νέα εμπρός φώτα με λεία κρύσταλλα, υποδεικνύουν μια εμφάνιση που είναι κομψή και υποβλητική. Και όταν το 308 διαθέτει τους κατευθυντικούς προβολείς Xenon μαζί με τη βάση στο χρώμα του τιτανίου, αυτή η εμφάνιση γίνεται ακόμη πιο έντονη, επιδεικνύοντας τη δύναμη του νέου 308.
O δυναμισμός της εμπρός όψης αντηχεί και στο πλάι του αυτοκινήτου. Μια στιλιστική γραμμή, που ξεκινά από τους θόλους των εμπρός τροχών, διασχίζει πλευρικά το αμάξωμα και τα πίσω φώτα πριν κατέβει προς τον πίσω προφυλακτήρα.

Η ρευστότητα του σχεδιασμού ενισχύεται από τις πλευρικές κρυστάλλινες επιφάνειες που ακολουθούν τη γραμμή του αμαξώματος, και επίσης από το πανοραμικό πίσω παράθυρο, που έρχεται να «σβήσει» πάνω από τα πίσω φώτα.

Τέλος, για να επιβεβαιώσει τη γενική εμφάνιση του 308, μια χαμηλότερη οπτική γραμμή στη μέση, ξεκινά από τον εμπρός προφυλακτήρα και εκτείνεται έως τον πίσω. Το αυτοκίνητο φαίνεται καλά τοποθετημένο στο δρόμο, έτοιμο να εκμεταλλευτεί τις δυναμικές του αξίες στο έπακρο. Νέες ζάντες 16” ή 17” ή 18” Storm Grey για την έκδοση GTi δίνουν μια πιο δυναμική εμφάνιση.

Η αίσθηση του δυναμισμού ενισχύεται περαιτέρω από το νέο σχεδιασμό του αυτοκινήτου. Στη μπερλίνα, ο μεγάλος πίσω προφυλακτήρας δίνει μία νότα ρωμαλεότητας και ποιότητας όπως επίσης και μία σπορ αίσθηση χάρη στην παρουσία μιας αεροτομής και δύο διακοσμητικών, με φινίρισμα χρωμίου, που υποδηλώνουν τα στόμια της εξάτμισης.
Το νέο λιοντάρι παίρνει τη θέση του στο κέντρο της πίσω πόρτας, σε σατινέ χρώμιο που τονίζει την οριζόντια γραμμή, δίνοντας μια νέα ισορροπία στο πίσω μέρος του 308.

Στο SW, οι γραμμές του στιβαρού κάτω μέρους και τα πίσω φώτα έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν ένα μεγάλο άνοιγμα του καπώ. Το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης που προκύπτει από αυτόν τον σχεδιασμό, υπόσχεται εύκολη φόρτωση και μεγάλη χωρητικότητα. Αυτή η αίσθηση ενισχύεται από την πινακίδα για τον αριθμό κυκλοφορίας που είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, στο πάνω μέρος της οποίας βρίσκεται το νέο σήμα με το λιοντάρι.

Στο CC η ισχύς του σχεδιασμού του πίσω μέρους επαναλαμβάνεται. Πολλές λεπτομέρειες συμβάλλουν σε αυτό το αποτέλεσμα : η κάθετη κίνηση της πίσω πόρτας κάτω από την αεροτομή, το περιθώριο χρωμίου που περιβάλλει την πινακίδα αριθμού κυκλοφορίας και η ύπαρξη διαχύτη στο κάτω μέρος. Σε κάθε πλευρά και επεκτεινόμενα πάνω από τα φτερά, τα ρουμπινένια πίσω φώτα LED πλαταίνουν τη σιλουέτα και δίνουν στο 308 CC μια μοναδική υπογραφή.




Ρευστό και πολυτελές εσωτερικό

Οι σχεδιαστές εργάστηκαν σκληρά για να εκμεταλλευτούν πλήρως τους εσωτερικούς όγκους που απελευθερώθηκαν από την υψηλή αρχιτεκτονική του 308. Σχεδίασαν επομένως ένα ιδιαίτερα κεκλιμένο ταμπλώ, σχεδόν συμμετρικό με τις κολώνες του εμπρός παρμπρίζ, για να προσφέρουν ανεμπόδιστη εξωτερική ορατότητα.
Επιπλέον, υπήρχε η θέληση να δοθεί στο εσωτερικό μία αίσθηση κομψότητας μεγαλύτερης κατηγορίας και εξαιρετικής ποιότητας. Το αποτέλεσμα είναι ένα ρευστό, απλό και κομψό ταμπλώ όπου κυριαρχούν τα καλύτερα υλικά, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού : απαλό ύφασμα, δερμάτινη ταπετσαρία, χρώμιο, υλικά από μαύρη λάκα ... Η προσοχή που δώθηκε στο φινίρισμα καθώς και η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι προφανείς σε κάθε σημείο. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, υπάρχουν νέα σχέδια που διακοσμούν τις εσωτερικές διακοσμήσεις στις πόρτες, στο ταμπλώ, στο τιμόνι. Παρομοίως, τα ειδικά καθίσματα στην έκδοση GTi έχουν κόκκινες ραφές και ειδική σήμανση στο πάνω μέρος της ράχης του καθίσματος και στο αλουμινένιο δαχτυλίδι του τιμονιού αναγράφεται ‘GTi’. Τα σκούρα πίσω παράθυρα σε συνδυασμό με τις σκούρες ζάντες (Storm Grey) και την μάσκα τιτανίου με τα φώτα Xenon, δίνουν σε αυτήν την έκδοση μία σπορ ταυτότητα, που αρμόζει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του κινητήρα 1.6 lt THP 200 hp.

Μέσα στο 308 CC, εντυπωσιάζει η κομψότητα των 4 καθισμάτων με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα και τη δυνατότητα πλήρους δερμάτινης επένδυσης στο ταμπλώ, σε διαφορετικές αποχρώσεις, που δίνουν μια εικόνα αυτοκινήτου μεγάλου τουρισμού. Αυτός ο ξεχωριστός σχεδιασμός κάνει τα καθίσματα ακόμη πιο άνετα σε συνδυασμό με τον διαχύτη θερμού αέρα Airwave στον αυχένα των εμπρός επιβατών. Έτσι ενισχύεται η απόλαυση της cabrio οδήγησης.


ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΕΣΗ

Ένας ευρύχωρος και φωτεινός χώρος επιβατών

Ο χώρος επιβατών έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει την επικράτηση της αίσθηση του χώρου και της φωτεινότητας, κάνοντας τους επιβάτες να αισθάνονται ότι δεν θέλουν να τελειώσει το ταξίδι τους.
Οι εσωτερικές διαστάσεις και οι προσπάθειες των σχεδιαστών να απελευθερώσουν όσο τον δυνατόν περισσότερο χώρο για την άνεση των επιβατών, κάνουν το 308 ένα από τα πιο ευρύχωρα στην κατηγορία του.
Εμπρός, το πλάτος στους αγκώνες είναι 1464 mm για την μπερλίνα και το SW, και ανεβαίνει σε 1492 mm για το Coupé Cabriolet. Πίσω, αυτές οι διαστάσεις είναι αντίστοιχα 1471 mm και 1321 mm για το CC.

Η αίσθηση του χώρου είναι ακόμη πιο αισθητή λόγω των πολλών έξυπνων αποθηκευτικών χώρων που είναι διαθέσιμοι μέσα στο 308. Η συνολική αποθηκευτική ικανότητα είναι 42 lt, κάνοντας τη ζωή μέσα στο αυτοκίνητο ευκολότερη και διατηρώντας χώρο για τους επιβάτες.

Μπορούν να φιλοξενηθούν έως 7 επιβάτες μέσα στο 308 SW χάρη στα 2 προαιρετικά πρόσθετα καθίσματα. Οι επιβάτες μπορούν επίσης να διαμορφώνουν και να προσαρμόζουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου όπως επιθυμούν, καθώς υπάρχουν ανεξάρτητα καθίσματα στη δεύτερη σειρά. Δεν έχει αγνοηθεί και ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα κάτω από την εταζέρα 674 lt για το SW και 430 lt για την μπερλίνα. Με την πλήρη εκμετάλλευση του χώρου, η χωρητικότητα είναι 2.149 και 1.398 lt αντίστοιχα.

Στο CC, και οι τέσσερις επιβάτες μπορούν να ωφεληθούν από τη διαθεσιμότητα της μεγάλης χωρητικότητας του χώρου αποσκευών (465 lt) στη διαμόρφωση coupé. Στη διαμόρφωση cabriolet, με την αναδιπλούμενη οροφή αποθηκευμένη στο καπώ, ο χώρος αποσκευών προσφέρει χωρητικότητα 266 lt. Επιπλέον, χρειάζονται μόνο 20 δευτερόλεπτα για τη μετατροπή του 308 CC σε ένα δυναμικό coupé ή ένα κομψό cabriolet.

Οι επιβάτες στη μπερλίνα 308 και στο SW έχουν επίσης τη δυνατότητα να επωφεληθούν από έναν ‘ηλιόλουστο’ χώρο επιβατών χάρη στις πανοραμικές οροφές που είναι διαθέσιμες σε αυτά τα αμαξώματα. Αυξάνουν την συνολική κρυστάλλινη επιφάνεια σε 4,86 m² στη μπερλίνα και 5,58 m² στο SW. Το επίπεδο του φωτός μέσα στο αυτοκίνητο μπορεί να ρυθμιστεί μέσω ενός ηλεκτρικού σκιάδιου που συνδυάζεται με αυτόν τον εξοπλισμό.

Για να γίνεται το ταξίδι ακόμη πιο ευχάριστο, υπάρχει αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, με φίλτρο ενεργού άνθρακα, που μειώνει τις δυσάρεστες οσμές μέσα στο χώρο επιβατών.

Τέλος, οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα υψηλής ποιότητας σύστημα ήχου και τηλεματικής : ηχοσύστημα WIP, κιτ ανοικτής συνομιλίας Bluetooth, δορυφορική πλοήγηση WIP Nav και WIP Com 3D με αναδιπλούμενη έγχρωμη οθόνη 7’’. Ένα ηχοσύστημα JBL hi-fi είναι επίσης διαθέσιμο και μπορεί να συνδυαστεί με πολυστρωματικά πλευρικά παράθυρα για βέλτιστη ηχητική απόδοση.

Ανεξάρτητα από το είδος του αμαξώματος, το νέο 308 προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μείωση των εκπομπών CO2  

Η μείωση των εκπομπών CO2 ήταν ένας από τους κύριους στόχους κατά τη δημιουργία του 308. Αυτό οδήγησε στην αναζήτηση της περιβαλλοντικής αποτελεσματικότητας σε όλα τα επίπεδα. Όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου βελτιστοποιήθηκαν :
  • Το βάρος μειώθηκε κατά 25 kg κατά μέσο όρο ανά αυτοκίνητο
  • Ύπαρξη ελαστικών 16” με Πολύ Χαμηλή Αντίσταση Κύλισης
  • Χρήση ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αντλίας λαδιού στους κινητήρες 1.6 lt HDi
  • Βελτιστοποίηση λειτουργίας του εναλλάκτη σε μερικούς κινητήρες
  • Βελτίωση του συστήματος διεύθυνσης (μονάδα ηλεκτροντλίας)
  • Cx 0.28 για τις εκδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου – Ρεκόρ στην κατηγορία
  • Μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi
  • 98 g/km CO2* για τον κινητήρα 1.6 lt e-HDi FAP (112 hp) BMP6 – Ρεκόρ στην κατηγορία (εν αναμονή έγκρισης, διαθέσιμο το καλοκαίρι 2011 – 104 g/km CO2 στο λανσάρισμα)

Μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi

Μετά το 508, το νέο Peugeot 308 είναι το δεύτερο από τα αυτοκίνητα της εταιρίας που διαθέτει την καινοτομική μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi, ένα νέας γενιάς σύστημα STOP & START. Αυτή η καινοτομία βασίζεται στον συνδυασμό ενός κινητήρα diesel 1.6 lt HDi Euro 5, και ενός αντιστρεπτού εναλλάκτη που εξασφαλίζει τη λειτουργία ‘Stop and Start’. Βασισμένη σε ένα σύστημα ελέγχου του εναλλάκτη (Volt Control) για να ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση και μία υβριδική μπαταρία για να αποθηκεύει και να αποδίδει επιπλέον ενέργεια κατά την εκκίνηση (e-booster), η μονάδα HDi επιτρέπει :
  • Μείωση 15% στην κατανάλωση καυσίμου σε αστική κυκλοφορία,
  • Μείωση κατά 5 g/km στις εκπομπές CO2 στον τυποποιημένο κύκλο κατανάλωσης καυσίμου,
  • Επανεκκίνηση γρηγορότερη κατά 40% (400 ms) σε σχέση με ένα σύστημα STOP & START με ενισχυμένη μίζα,
  • Ενεργοποίηση της διακοπής λειτουργίας του κινητήρας από τα 20 km/h με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (8km/h με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων),
  • Αυξημένη άνεση στην οδήγηση του συστήματος STOP & START (αθόρυβη λειτουργία, χωρίς ταλαντώσεις).
Ο δεύτερης γενιάς αντιστρεπτός εναλλάκτης που χρησιμοποιείται εδώ, έχει ισχύ 2.2 kW και επιτρέπει έως 600.000 επανεκκινήσεις. Παρόλα αυτά η λειτουργία ‘STOP & START’ μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό εάν αυτός το επιθυμεί, μέσω ενός πλήκτρου στο ταμπλώ.

1.6 lt e-HDi FAP (112 hp)
Για να αναπτυχθεί αυτή η τεχνολογία σε μεγάλη κλίμακα, το νέο 308 προτείνει τεχνολογία e-HDi με τον κινητήρα 1.6 lt HDi (112 hp) FAP, που μπορεί να συνδυαστεί με δύο κιβώτια ταχυτήτων (μηχανικό ή ηλεκτρονικά ελεγχόμενο). Αυτό γίνεται για πρώτη φορά, καθώς έως τώρα η τεχνολογία e-HDi ήταν διαθέσιμη μόνο με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων BVMP6. Αυτή η καινοτομία μεγιστοποιεί την οδηγική απόλαυση με την αύξηση των φάσεων οδήγησης ‘με ηρεμία’. Όταν συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, η διακοπή του κινητήρα είναι δυνατή από την ταχύτητα των 20 km/h.

Μία πλήρης γκάμα κινητήρων τελευταίας τεχνολογίας
Για να μειώσει τις εκπομπές CO2 όσο το δυνατόν περισσότερο, το νέο 308 είναι εξοπλισμένο με τους τελευταίας γενιάς κινητήρες τόσο για τις εκδόσεις βενζίνης (κινητήρες VTi ή THP) όσο και diesel (νέοι κινητήρες HDi euro 5). Στη μπερλίνα, και οι 8 διαθέσιμοι κινητήρες, όπως και όλοι οι πιθανοί διαφορετικοί συνδυασμοί κιβωτίου ταχυτήτων (μηχανικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ή αυτόματο), επιτρέπουν σε όλους να βρουν την έκδοση που τους ταιριάζει καλύτερα.

Κινητήρες βενζίνης Euro 5:
  • 1.4 lt VTi (98hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5-σχέσεων
  • 1.6 lt VTi (120hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5-σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
  • 1.6 lt THP (156hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
  • 1.6 lt THP (200hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων (αποκλειστικά για την έκδοση GTi)

Κινητήρες diesel Euro 5:
  • 1.6 lt HDi FAP (92hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5-σχέσεων
  • 1.6 lt e-HDi FAP (112hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων ή ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
  • 2.0 lt HDi FAP (150hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων
  • 2.0 lt HDi FAP (163hp) με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων (μόνο στο 308 CC)


ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τεχνογνωσία Peugeot

Πιστό στις αξίες της εταιρίας αναφορικά με την απόλαυση στην οδήγηση, το νέο 308 θέλει να διατηρήσει την ηγετική του θέση αναφορικά με την οδική συμπεριφορά. Τα χαρακτηριστικά που κάνουν το 308 σημείο αναφοράς, έχουν διατηρηθεί :
  • Άκαμπτη δομή αμαξώματος
  • Εμπρός ανάρτηση τύπου McPherson
  • Πίσω ανάρτηση με αντιστρεπτική δοκό
  • Υδραυλικά αμορτισέρ με βαλβίδες
  • Σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητή υποβοήθηση, οδηγούμενο από μονάδα ηλεκτρο-αντλίας
  • Μεγάλα δισκόφρενα (αεριζόμενα εμπρός) – έως 302 x 26 mm
  • ABS, ηλεκτρονική κατανομή πέδησης, φρενάρισμα πανικού και αυτόματο άναμμα προειδοποιητικών φώτων στο βασικό εξοπλισμό
  • Bosch 8.1 ESP ανάλογα με την έκδοση


ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Υψηλό επίπεδο ασφαλείας σε όλες τις συνθήκες

Είτε αναφορικά με την ενεργητική, την παθητική ή την τριτογενή ασφάλεια, το νέο 308 τοποθετείται στο υψηλότερο επίπεδο.

Αρχικά, η εξαιρετική ακαμψία της δομής διασφαλίζει τη βέλτιστη λειτουργία των αναρτήσεων, εξασφαλίζοντας υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Αναφορικά με την παθητική ασφάλεια, η δομή έχει επανασχεδιαστεί ώστε να αντέχει ακόμη και τις ισχυρότερες συγκρούσεις, ιδιαίτερα χάρη σε ένα τριπλό δίαυλο κατανομής ενέργειας εμπρός. Η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής και ‘πολυστρωματικών’ ενισχύσεων σε ειδικές περιοχές, έχει κάνει δυνατή την αύξηση του επιπέδου ασφαλείας των επιβατών ενώ παράλληλα μειώνεται το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.



Πρόσθετα της ακαμψίας του αμαξώματος, προτείνονται και αποτελεσματικά μέσα συγκράτησης:
  • Έως 8 αερόσακους στη μπερλίνα και στο SW,
  • Έως 6 αερόσακους στο CC, που περιλαμβάνουν 2 αερόσακους κεφαλής εμπρός.
  • Πυροτεχνικά roll-bar ασφαλείας στο CC σε περίπτωση ανατροπής
  • Ζώνες ασφαλείας 3-σημείων με ηχητική προειδοποίηση χρήσης ζώνης ασφαλείας
  • Στερεώσεις Isofix

Τέλος, αναφορικά με την τριτογενή ασφάλεια, το νέο 308 διαθέτει τις υπηρεσίες Peugeot Connect. Οι επιβάτες συνδέονται με μία τηλεφωνική γραμμή παροχής βοήθειας όταν γίνεται μία επείγουσα κλήση (Peugeot Connect SOS) ή ακόμη και υπηρεσία παροχής βοήθειας σε περίπτωση βλάβης ή μηχανικού συμβάντος (Peugeot Connect Assistance). Αυτές οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες μέσω της μονάδας Peugeot Connect που συνοδεύει την προσφορά τηλεματικής WIP COM 3D.


ΧΡΩΜΑΤΑ

Νέα διαθέσιμα χρώματα

Η γκάμα του νέου 308 προσφέρει 11 συνολικά χρώματα, τρία από τα οποία είναι καινούρια:
  • Μπλε Bourrasque,
  • Μπλε Philaea,
  • Καφέ Terre dombre (ήδη διαθέσιμο στο 308 CC),
  • Λευκό Banquise,
  • Γκρι Hurricane,
  • Γκρι Vapor,
  • Γκρι Aluminium,
  • Γκρι Shark,
  • Μαύρο Perla Nera,
  • Κόκκινο Babylone,
  • Λευκό Nacre (μόνο στο 308 CC)



Η Citroen στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης


 ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ:                                    HALL No 6  


ΗΜΕΡΕΣ ΤΥΠΟΥ:                            1η και 2η Μαρτίου 


Την Τρίτη 1η Μαρτίου και ώρα 12.15 θα δοθεί συνέντευξη


τύπου από τον κύριο Frederic Banzet, Πρόεδρο της Citroën Automobiles ο οποίος εκτός των άλλων, θα παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο που κάνει την πρεμιέρα του στην Ευρώπη.  


Την ίδια ημέρα (1/3/2011) θα υπάρχει δυνατότητα συνεντεύξεων με τα ακόλουθα στελέχη της Citroën Automobiles:  


- Frédéric BANZET, Γενικός Διευθυντής CITROËN


- Xavier DUCHEMIN, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας CITROËN


- Xavier CHARDON, Εμπορικός Διευθυντής CITROËN  Γαλλίας


- Christophe MUSY, Εμπορικός Διευθυντής Βόρειας Ευρώπης 


- Alfredo VILA BLANCO, Εμπορικός Διευθυντής Νότιας Ευρώπης 


- Yves MOULIN, Επικεφαλής Διεθνών Προγραμμάτων CITROËN 


- Thierry METROZ, Διευθυντής Κέντρου Σχεδιασμού CITROËN


- Olivier DAILLANCE, Υπεύθυνος Επιλογής Χρωμάτων και Υλικών CITROËN


- Marc PINSON et Olivier VINCENT, Σχεδιασμός νέου CITROËN DS4


- Thomas d’HAUSSY, Υπεύθυνος γκάμας CITROËN


- François DABADIE, Υπεύθυνος μοντέλου CITROËN C-ZERO


- Jean-Michel MARMIESSE, Υπεύθυνος μοντέλου CITROËN DS4



Παράλληλα, η Citroen θα παρουσιάσει τα εξής μοντέλα στο περίπτερο της. 

DS4


DS4 Purple – πρωτότυπο


C – Zero & Berlingo First Electric 


DS3 WRC


C3 Red Block – πρωτότυπο 


C6 – πρωτότυπο


Τεχνολογία e-HDi σε διάφορα μοντέλα της γκάμας 

Τυχεροί όσοι έχετε Bentley στην Ελλάδα!


Η Bentley Athens για τρίτη χρονιά στο Elite Club της Bentley Motors!


Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το Service της Bentley Athens ανταποκρίθηκε στις αυστηρές προδιαγραφές της Bentley Motors, απηχώντας με τον καλύτερο τρόπο τα υψηλά στάνταρ τεχνογνωσίας, επαγγελματισμού και εξυπηρέτησης που έχει θεσπίσει η Bentley και εδραιώσει η Kosmocar. Ήταν συνεπώς αναμενόμενη η βράβευση από το εργοστάσιο για μια ακόμη χρονιά του Service της Bentley Athens που πλέον καθιερώνεται στο ολιγομελές Elite Club της Bentley Motors για το επίπεδο των υπηρεσιών και την συνέπειά του στις σχέσεις με τους πελάτες.

Ο κ. Περικλής Μπιλάλης, After Sales Manager της Bentley Athens, δήλωσε ότι «η διάκριση αυτή, πέρα από την ηθική ικανοποίηση των τεχνικών και των συμβούλων της Bentley Athens, αποτελεί επιβεβαίωση για τους ιδιοκτήτες Bentley και Lamborghini ότι το αυτοκίνητό τους λαμβάνει την καλύτερη δυνατή φροντίδα και συντήρηση».

Είναι αξιοσημείωτο ότι στο Elite Club της Bentley για το 2010 συμπεριλήφθηκαν μόλις 11 εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές της Bentley σε όλη την Ευρώπη. 

Για το 2010 συμπεριλήφθηκαν μόλις 11 εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές της Bentley σε όλη την Ευρώπη, μαζί με αυτούς η Bentley Athens..

Ampera!


  • Τα Media και το κοινό εκθειάζουν την επαναστατική τεχνολογία 
  • 1.000 προ-παραγγελίες ήδη σε όλη την Ευρώπη
  • Η Opel παραθέτει το συνολικό κόστος για τον ιδιοκτήτη
  • Οι πελάτες και η πρέσβειρα της μάρκας Katie Melua ανυπομονούν για την έναρξη των πωλήσεων
  • Επιλογή προγραμμάτων οδήγησης για βέλτιστη διαχείριση ενέργειας
Rüsselsheim.  Το Opel Ampera προτίθεται να δημιουργήσει μία εντελώς νέα κατηγορία στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου. Το πεντάθυρο, τετραθέσιο Ampera που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο χρονιά προσφέρει όλα τα οφέλη ενός ηλεκτρικού οχήματος, καταργώντας το άγχος της αυτονομίας. Η έκδοση παραγωγής του Ampera θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (3 – 13 Μαρτίου). Μέχρι σήμερα οι προ-παραγγελίες για το Ampera έχουν φτάσει περίπου τις 1.000 σε όλη την Ευρώπη, ενώ οι μισοί από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές είναι εταιρικοί πελάτες.



Τόσο ο ειδικός Τύπος όσο και το κοινό έχουν ήδη αναγνωρίσει τις αρετές του Ampera με πολυάριθμα βραβεία. Η επαναστατική τεχνολογία του έπεισε τους αναγνώστες του Auto Zeitung, οι οποίοι του απένειμαν το “Auto Trophy 2010” στην κατηγορία ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το Ampera ήρθε δεύτερο στη μάχη για τον τίτλο “Green Steering Wheel 2010”, μία ειδική κατηγορία του “Golden Steering Wheel”, από αναγνώστες και την επιτροπή του Bild and Bild am Sonntag. Και η αξιοσέβαστη επιτροπή του περιοδικού Auto Test του απένειμε το “e-car award 2010” στην κατηγορία “Innovation/Technical Concept of the Year”. Η πρακτικότητα του Ampera του χάρισε ήδη το “Green Technology Award” από το Βρετανικό περιοδικό What Car? και το “Innovation Trophy” από το Γαλλικό L’Automobile Magazine το 2009.


«Αντίθετα με οποιοδήποτε συμβατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Opel Ampera μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες μετακινήσεων» δήλωσε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales στην Opel. «Το Ampera τα προσφέρει όλα: επαναστατικό σύστημα κίνησης, προηγμένο στυλ, υποδειγματική ασφάλεια, υψηλή ποιότητα και λειτουργίες φιλικές προς το χρήστη, όλα σε συνδυασμό με μία εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά».

Καινοτόμος τεχνολογία με συνολικό κόστος από 42.900 ευρώ(*)



Αντίθετα με άλλους κατασκευαστές, η Opel προσφέρει το Ampera στην ίδια τιμή σε όλη την Ευρώπη και συγκεκριμένα στα 42.900 ευρώ (λιανική τιμή πώλησης με ΦΠΑ). Επειδή τα επίπεδα εξοπλισμού θα ποικίλουν ανάλογα με την αγορά, οι τιμές σε κάθε χώρα μπορεί να διαφέρουν. Η πολιτική τιμολόγησης της Opel είναι σαφής καθώς παρατίθεται το συνολικό κόστος του αυτοκινήτου και της μπαταρίας.


Η έκδοση παραγωγής του Opel Ampera δεν αποκλίνει από τους στόχους που τέθηκαν στη φάση εξέλιξης. Με ένα μοναδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που προσφέρει ζωηρή επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία και όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το πεντάθυρο Ampera φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες και διαθέτει πλούσιο χώρο αποσκευών.


Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο βρίσκεται πολύ κοντά στα αρχικά πρωτότυπα. Το Ampera έχει το DNA της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Opel – προεξέχουσα μάσκα, τολμηρό έμβλημα Opel και προκλητικούς προβολείς που θυμίζουν μπούμερανγκ. Κάθε στοιχείο του Ampera σχεδιάστηκε και μελετήθηκε για την απόδοσή του, ώστε το Ampera να γίνει ένα από τα πιο αεροδυναμικά και ενεργειακά αποδοτικά οχήματα της αγοράς. Στο εσωτερικό, το Ampera διαθέτει τον εξοπλισμό που αρμόζει σε ένα επαναστατικό όχημα, από ηχεία Bose μέχρι οθόνες αφής.


Οι ePioneers και η Katie Melua ανυπομονούν για την έναρξη πωλήσεων


Το Ampera έχει ήδη κατακτήσει μία ομάδα ePioneers σε όλη την Ευρώπη. Περίπου 400 από αυτούς έχουν προσχωρήσει στην κοινότητα του www.opel-ampera.com ως υποψήφιοι πελάτες. Αυτοί λαμβάνουν αποκλειστικές πληροφορίες και υπηρεσίες, θα οδηγήσουν πρώτοι το Ampera και απολαμβάνουν πολλά ακόμα πλεονεκτήματα.


Και καθώς οι ePioneers ανυπομονούν να ξεκινήσουν οι πωλήσεις του Ampera, ανταλλάσσουν τις απόψεις τους για το μέλλον του αυτοκινήτου. Όλο και περισσότεροι οδηγοί πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον. Ο Thomas A. από το Ebersbach (Γερμανία) είναι σίγουρος ότι έρχεται η εποχή e-mobility. Λόγω της φιλοσοφίας του, το Ampera είναι βιώσιμο επειδή δίνει απάντηση στο πρόβλημα της αυτονομίας». Ο μηχανικός Hans-Ulrich H. από το Lindau (Γερμανία) είναι πεπεισμένος ότι «ο ηλεκτρισμός από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα προσδιορίσει τον κόσμο του αύριο». Ένας υποστηρικτής της Greenpeace πιστεύει ότι το Ampera είναι χαρακτηριστικός εκπρόσωπος της ‘πράσινης’ ηλεκτροκίνησης και ο τελευταίος σύνδεσμος για να κλείσει το «οικολογικό κύκλωμα». Τέλος, ο Ralph G. από το Matlock (Βρετανία) θεωρεί ότι, «παρόλο που η εξέλιξη εναλλακτικών καυσίμων έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά της, φαίνεται ότι το Ampera είναι το πρώτο ρεαλιστικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».


Πολύς κόσμος και οι ePioneers συμφωνούν με την πρέσβειρα της μάρκας Opel Katie Melua, η οποία ταξιδεύει με ένα Ampera στην Ευρωπαϊκή τουρνέ της που ξεκινά το Μάρτιο: «Μου αρέσει το Ampera επειδή αφενός επιτυγχάνει περιβαλλοντική προστασία και βιωσιμότητα, αφετέρου εκφράζει συναίσθημα και ένα πάθος για ζωή» δήλωσε η Βρετανίδα τραγουδίστρια στο Λονδίνο.


Κατάλληλο για όλα τα είδη ταξιδιών


Το επαναστατικό Opel Ampera θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων στην Ευρώπη, κατάλληλο για καθημερινή οδήγηση. Αντίθετα με ένα συμβατικό ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας, το Ampera καταργεί το άγχος της αυτονομίας. Προσφέρει στους οδηγούς την αυτοπεποίθηση και την ξεγνοιασιά ότι μία άδεια μπαταρία δεν θα αποτελέσει εμπόδιο για το ταξίδι τους.


Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε περίπου τέσσερις ώρες μέσω τάσης 230 Volt  συνδέοντας το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου σε μία στάνταρ οικιακή ηλεκτρική πρίζα. Επειδή η μπαταρία φορτίζεται γρήγορα και εύκολα χωρίς χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός φόρτισης, εκτιμάται ότι τα περισσότερα Ampera θα κινούνται αποκλειστικά μέσω της μπαταρίας. Ανεξάρτητες έρευνες έχουν δείξει ότι περίπου το 80% των Ευρωπαίων οδηγών διανύουν λιγότερο από 60 χλμ. την ημέρα, έτσι το Ampera εύκολα ικανοποιεί τις απαιτήσεις τους. Για τα πρώτα 40 - 80 χιλιόμετρα (ανάλογα με το έδαφος, το οδηγικό στυλ και τη θερμοκρασία), χρησιμοποιείται η ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 16-kWh. Όσο κινείται με ηλεκτρισμό από τη μπαταρία, το Ampera δεν καταναλώνει καύσιμο ούτε εκπέμπει ρύπους. Στις περιπτώσεις που το ταξίδι είναι μεγαλύτερο, ο βενζινοκινητήρας/ γεννήτρια μπορεί να επεκτείνει τη συνολική αυτονομία πάνω από 500 χλμ. με γεμάτο ρεζερβουάρ. Με αυτή την πολύ αποδοτική τεχνολογία επέκτασης της αυτονομίας, το Ampera γίνεται το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά σαν ένα συμβατικό αυτοκίνητο.


Τέσσερα Προγράμματα Οδήγησης από το City μέχρι το Sports για απόδοση και οδηγική απόλαυση 
Ο εξαιρετικά αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας 111 kW/150 hp παράγει ροπή 370 Nm από στάση. Επιταχύνει το Ampera από 0 στα 100 km/h σε περίπου εννέα δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 161 km/h.


Μέσω ενός μπουτόν “Drive Mode” στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει Normal, Sport, Mountain ή City mode. Αυτά τα προγράμματα βελτιστοποιούν τη διαχείριση ενέργειας σύμφωνα με τις επικρατούσες οδηγικές και οδικές συνθήκες.


Το Normal mode είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση για το Ampera και εκτιμάται ότι θα χρησιμοποιείται τις περισσότερες φορές για μέγιστη απόδοση. Όταν το επίπεδο ενέργειας της μπαταρίας πέσει κάτω από το λειτουργικά προκαθορισμένο όριο, το Ampera αρχίζει να λειτουργεί στο πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας με την αυτόματη ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα για τη διατήρηση της φόρτισης και τη δυνατότητα συνέχισης του ταξιδιού. Η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται μέσω της αναγεννητικής πέδησης, έτσι ώστε ο κινητήρας-γεννήτρια να μη λειτουργεί σε μεγάλες κατηφόρες.


Το Sport mode προσφέρει νέα χαρτογράφηση πεντάλ του γκαζιού για ταχύτερη απόκριση. Αν και το Sport mode δεν παράγει υψηλότερη ισχύ, εν τούτοις προσφέρει ταχύτερη αντίδραση στις εντολές του οδηγού.


Το Mountain mode ρυθμίζει αυτόματα το σύστημα για να παράγει την απαραίτητη ισχύ σε ορεινές περιοχές, όπου συνήθως επηρεάζονται οι επιδόσεις των συμβατικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το Mountain mode επιτρέπει την ενεργοποίηση της επέκτασης της αυτονομίας πριν η μπαταρία φτάσει στο ελάχιστο όριο φόρτισης. Οι οδηγοί πρέπει να επιλέγουν αυτό το πρόγραμμα μετά από μία πλήρη φόρτιση ή 10 – 15 λεπτά πριν μπουν σε ορεινή περιοχή για να μπορεί το αυτοκίνητο να ανταποκριθεί πλήρως στις απαιτήσεις των παρατεταμένων ανωφερειών.


Το City mode προσαρμόζει τη διαχείριση της μπαταρίας στις απαιτήσεις των καθημερινών μετακινήσεων των σύγχρονων οδηγών. Η επιλογή του City mode ενεργοποιεί άμεσα τη γεννήτρια, εξοικονομώντας την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία. Όταν απενεργοποιείται το City mode, η γεννήτρια σβήνει και το Ampera μπορεί να χρησιμοποιεί την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία για αμιγή ηλεκτροκίνηση, για παράδειγμα σε αστικές περιοχές ή ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας.


(*) Η παραπάνω τιμή είναι υπολογισμένη στη βασική τιμή 36.050 + ΦΠΑ 19%