Watch Videos
Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!
TETRAKOSARI.GR
Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!
Η βελτίωση είναι στο DNA μας!
Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.
Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.
Dragtimes
Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.
Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011
Η νέα εποχή Lancia αρχίζει
Το νέο Peugeot 308...
Το νέο Peugeot 308
- Βάρος μειωμένο κατά 25 kg κατά μέσο όρο ανά αυτοκίνητο
- Λανσάρισμα ελαστικών 16” με Πολύ Χαμηλή Αντίσταση Κύλισης
- Βελτιστοποίηση των κινητήρων τελευταίας γενιάς (VTi, THP, HDi Euro 5)
- Συντελεστή Cx 0.28 για τις εκδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου – Ρεκόρ στην κατηγορία του
- 98 g/km CO2* για την μπερλίνα 308 1.6 lt e-HDi FAP (112hp) BMP6 – Ρεκόρ στην κατηγορία (εν αναμονή έγκρισης, διαθέσιμο το καλοκαίρι 2011 – 104 g/km CO2 κατά το λανσάρισμα)
- Οι διαθέσιμοι κινητήρες : 4 κινητήρες βενζίνης, που κυμαίνονται από 98 έως 200hp για την αποκλειστική έκδοση GTi, και 4 κινητήρες diesel από 92 έως 163hp, έχουν επίσης βελτιστοποιηθεί για να αποτελούν μία πλήρη γκάμα διασφαλίζοντας την περιβαλλοντική αποτελεσματικότητα. Ως αποτέλεσμα, η βασική έκδοση –308 1.6 lt HDi FAP 92 hp με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων – έχει εκπομπές CO2 μειωμένες σε μόλις 110 g/km.
- Το βάρος μειώθηκε κατά 25 kg κατά μέσο όρο ανά αυτοκίνητο
- Ύπαρξη ελαστικών 16” με Πολύ Χαμηλή Αντίσταση Κύλισης
- Χρήση ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αντλίας λαδιού στους κινητήρες 1.6 lt HDi
- Βελτιστοποίηση λειτουργίας του εναλλάκτη σε μερικούς κινητήρες
- Βελτίωση του συστήματος διεύθυνσης (μονάδα ηλεκτροντλίας)
- Cx 0.28 για τις εκδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου – Ρεκόρ στην κατηγορία
- Μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi
- Μείωση 15% στην κατανάλωση καυσίμου σε αστική κυκλοφορία,
- Μείωση κατά 5 g/km στις εκπομπές CO2 στον τυποποιημένο κύκλο κατανάλωσης καυσίμου,
- Επανεκκίνηση γρηγορότερη κατά 40% (400 ms) σε σχέση με ένα σύστημα STOP & START με ενισχυμένη μίζα,
- Ενεργοποίηση της διακοπής λειτουργίας του κινητήρας από τα 20 km/h με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (8km/h με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων),
- Αυξημένη άνεση στην οδήγηση του συστήματος STOP & START (αθόρυβη λειτουργία, χωρίς ταλαντώσεις).
- 1.4 lt VTi (98hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5-σχέσεων
- 1.6 lt VTi (120hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5-σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
- 1.6 lt THP (156hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
- 1.6 lt THP (200hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων (αποκλειστικά για την έκδοση GTi)
- 1.6 lt HDi FAP (92hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5-σχέσεων
- 1.6 lt e-HDi FAP (112hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων ή ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
- 2.0 lt HDi FAP (150hp) με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων
- 2.0 lt HDi FAP (163hp) με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων (μόνο στο 308 CC)
- Άκαμπτη δομή αμαξώματος
- Εμπρός ανάρτηση τύπου McPherson
- Πίσω ανάρτηση με αντιστρεπτική δοκό
- Υδραυλικά αμορτισέρ με βαλβίδες
- Σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητή υποβοήθηση, οδηγούμενο από μονάδα ηλεκτρο-αντλίας
- Μεγάλα δισκόφρενα (αεριζόμενα εμπρός) – έως 302 x 26 mm
- ABS, ηλεκτρονική κατανομή πέδησης, φρενάρισμα πανικού και αυτόματο άναμμα προειδοποιητικών φώτων στο βασικό εξοπλισμό
- Bosch 8.1 ESP ανάλογα με την έκδοση
- Έως 8 αερόσακους στη μπερλίνα και στο SW,
- Έως 6 αερόσακους στο CC, που περιλαμβάνουν 2 αερόσακους κεφαλής εμπρός.
- Πυροτεχνικά roll-bar ασφαλείας στο CC σε περίπτωση ανατροπής
- Ζώνες ασφαλείας 3-σημείων με ηχητική προειδοποίηση χρήσης ζώνης ασφαλείας
- Στερεώσεις Isofix
- Μπλε Bourrasque,
- Μπλε Philaea,
- Καφέ Terre d’ombre (ήδη διαθέσιμο στο 308 CC),
- Λευκό Banquise,
- Γκρι Hurricane,
- Γκρι Vapor,
- Γκρι Aluminium,
- Γκρι Shark,
- Μαύρο Perla Nera,
- Κόκκινο Babylone,
- Λευκό Nacre (μόνο στο 308 CC)
Η Citroen στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ: HALL No 6
ΗΜΕΡΕΣ ΤΥΠΟΥ: 1η και 2η Μαρτίου
Την Τρίτη 1η Μαρτίου και ώρα 12.15 θα δοθεί συνέντευξη
τύπου από τον κύριο Frederic Banzet, Πρόεδρο της Citroën Automobiles ο οποίος εκτός των άλλων, θα παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο που κάνει την πρεμιέρα του στην Ευρώπη.
Την ίδια ημέρα (1/3/2011) θα υπάρχει δυνατότητα συνεντεύξεων με τα ακόλουθα στελέχη της Citroën Automobiles:
- Frédéric BANZET, Γενικός Διευθυντής CITROËN
- Xavier DUCHEMIN, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας CITROËN
- Xavier CHARDON, Εμπορικός Διευθυντής CITROËN Γαλλίας
- Christophe MUSY, Εμπορικός Διευθυντής Βόρειας Ευρώπης
- Alfredo VILA BLANCO, Εμπορικός Διευθυντής Νότιας Ευρώπης
- Yves MOULIN, Επικεφαλής Διεθνών Προγραμμάτων CITROËN
- Thierry METROZ, Διευθυντής Κέντρου Σχεδιασμού CITROËN
- Olivier DAILLANCE, Υπεύθυνος Επιλογής Χρωμάτων και Υλικών CITROËN
- Marc PINSON et Olivier VINCENT, Σχεδιασμός νέου CITROËN DS4
- Thomas d’HAUSSY, Υπεύθυνος γκάμας CITROËN
- François DABADIE, Υπεύθυνος μοντέλου CITROËN C-ZERO
- Jean-Michel MARMIESSE, Υπεύθυνος μοντέλου CITROËN DS4
Παράλληλα, η Citroen θα παρουσιάσει τα εξής μοντέλα στο περίπτερο της.
DS4
DS4 Purple – πρωτότυπο
C – Zero & Berlingo First Electric
DS3 WRC
C3 Red Block – πρωτότυπο
C6 – πρωτότυπο
Τεχνολογία e-HDi σε διάφορα μοντέλα της γκάμας
Τυχεροί όσοι έχετε Bentley στην Ελλάδα!
Για το 2010 συμπεριλήφθηκαν μόλις 11 εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές της Bentley σε όλη την Ευρώπη, μαζί με αυτούς η Bentley Athens.. |
Ampera!
- Τα Media και το κοινό εκθειάζουν την επαναστατική τεχνολογία
- 1.000 προ-παραγγελίες ήδη σε όλη την Ευρώπη
- Η Opel παραθέτει το συνολικό κόστος για τον ιδιοκτήτη
- Οι πελάτες και η πρέσβειρα της μάρκας Katie Melua ανυπομονούν για την έναρξη των πωλήσεων
- Επιλογή προγραμμάτων οδήγησης για βέλτιστη διαχείριση ενέργειας
Τόσο ο ειδικός Τύπος όσο και το κοινό έχουν ήδη αναγνωρίσει τις αρετές του Ampera με πολυάριθμα βραβεία. Η επαναστατική τεχνολογία του έπεισε τους αναγνώστες του Auto Zeitung, οι οποίοι του απένειμαν το “Auto Trophy 2010” στην κατηγορία ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το Ampera ήρθε δεύτερο στη μάχη για τον τίτλο “Green Steering Wheel 2010”, μία ειδική κατηγορία του “Golden Steering Wheel”, από αναγνώστες και την επιτροπή του Bild and Bild am Sonntag. Και η αξιοσέβαστη επιτροπή του περιοδικού Auto Test του απένειμε το “e-car award 2010” στην κατηγορία “Innovation/Technical Concept of the Year”. Η πρακτικότητα του Ampera του χάρισε ήδη το “Green Technology Award” από το Βρετανικό περιοδικό What Car? και το “Innovation Trophy” από το Γαλλικό L’Automobile Magazine το 2009.
«Αντίθετα με οποιοδήποτε συμβατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Opel Ampera μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες μετακινήσεων» δήλωσε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales στην Opel. «Το Ampera τα προσφέρει όλα: επαναστατικό σύστημα κίνησης, προηγμένο στυλ, υποδειγματική ασφάλεια, υψηλή ποιότητα και λειτουργίες φιλικές προς το χρήστη, όλα σε συνδυασμό με μία εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά».
Καινοτόμος τεχνολογία με συνολικό κόστος από 42.900 ευρώ(*)
Αντίθετα με άλλους κατασκευαστές, η Opel προσφέρει το Ampera στην ίδια τιμή σε όλη την Ευρώπη και συγκεκριμένα στα 42.900 ευρώ (λιανική τιμή πώλησης με ΦΠΑ). Επειδή τα επίπεδα εξοπλισμού θα ποικίλουν ανάλογα με την αγορά, οι τιμές σε κάθε χώρα μπορεί να διαφέρουν. Η πολιτική τιμολόγησης της Opel είναι σαφής καθώς παρατίθεται το συνολικό κόστος του αυτοκινήτου και της μπαταρίας.
Η έκδοση παραγωγής του Opel Ampera δεν αποκλίνει από τους στόχους που τέθηκαν στη φάση εξέλιξης. Με ένα μοναδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που προσφέρει ζωηρή επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία και όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το πεντάθυρο Ampera φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες και διαθέτει πλούσιο χώρο αποσκευών.
Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο βρίσκεται πολύ κοντά στα αρχικά πρωτότυπα. Το Ampera έχει το DNA της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Opel – προεξέχουσα μάσκα, τολμηρό έμβλημα Opel και προκλητικούς προβολείς που θυμίζουν μπούμερανγκ. Κάθε στοιχείο του Ampera σχεδιάστηκε και μελετήθηκε για την απόδοσή του, ώστε το Ampera να γίνει ένα από τα πιο αεροδυναμικά και ενεργειακά αποδοτικά οχήματα της αγοράς. Στο εσωτερικό, το Ampera διαθέτει τον εξοπλισμό που αρμόζει σε ένα επαναστατικό όχημα, από ηχεία Bose μέχρι οθόνες αφής.
Οι ePioneers και η Katie Melua ανυπομονούν για την έναρξη πωλήσεων
Το Ampera έχει ήδη κατακτήσει μία ομάδα ePioneers σε όλη την Ευρώπη. Περίπου 400 από αυτούς έχουν προσχωρήσει στην κοινότητα του www.opel-ampera.com ως υποψήφιοι πελάτες. Αυτοί λαμβάνουν αποκλειστικές πληροφορίες και υπηρεσίες, θα οδηγήσουν πρώτοι το Ampera και απολαμβάνουν πολλά ακόμα πλεονεκτήματα.
Και καθώς οι ePioneers ανυπομονούν να ξεκινήσουν οι πωλήσεις του Ampera, ανταλλάσσουν τις απόψεις τους για το μέλλον του αυτοκινήτου. Όλο και περισσότεροι οδηγοί πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον. Ο Thomas A. από το Ebersbach (Γερμανία) είναι σίγουρος ότι έρχεται η εποχή e-mobility. Λόγω της φιλοσοφίας του, το Ampera είναι βιώσιμο επειδή δίνει απάντηση στο πρόβλημα της αυτονομίας». Ο μηχανικός Hans-Ulrich H. από το Lindau (Γερμανία) είναι πεπεισμένος ότι «ο ηλεκτρισμός από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα προσδιορίσει τον κόσμο του αύριο». Ένας υποστηρικτής της Greenpeace πιστεύει ότι το Ampera είναι χαρακτηριστικός εκπρόσωπος της ‘πράσινης’ ηλεκτροκίνησης και ο τελευταίος σύνδεσμος για να κλείσει το «οικολογικό κύκλωμα». Τέλος, ο Ralph G. από το Matlock (Βρετανία) θεωρεί ότι, «παρόλο που η εξέλιξη εναλλακτικών καυσίμων έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά της, φαίνεται ότι το Ampera είναι το πρώτο ρεαλιστικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».
Πολύς κόσμος και οι ePioneers συμφωνούν με την πρέσβειρα της μάρκας Opel Katie Melua, η οποία ταξιδεύει με ένα Ampera στην Ευρωπαϊκή τουρνέ της που ξεκινά το Μάρτιο: «Μου αρέσει το Ampera επειδή αφενός επιτυγχάνει περιβαλλοντική προστασία και βιωσιμότητα, αφετέρου εκφράζει συναίσθημα και ένα πάθος για ζωή» δήλωσε η Βρετανίδα τραγουδίστρια στο Λονδίνο.
Κατάλληλο για όλα τα είδη ταξιδιών
Το επαναστατικό Opel Ampera θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων στην Ευρώπη, κατάλληλο για καθημερινή οδήγηση. Αντίθετα με ένα συμβατικό ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας, το Ampera καταργεί το άγχος της αυτονομίας. Προσφέρει στους οδηγούς την αυτοπεποίθηση και την ξεγνοιασιά ότι μία άδεια μπαταρία δεν θα αποτελέσει εμπόδιο για το ταξίδι τους.
Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε περίπου τέσσερις ώρες μέσω τάσης 230 Volt συνδέοντας το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου σε μία στάνταρ οικιακή ηλεκτρική πρίζα. Επειδή η μπαταρία φορτίζεται γρήγορα και εύκολα χωρίς χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός φόρτισης, εκτιμάται ότι τα περισσότερα Ampera θα κινούνται αποκλειστικά μέσω της μπαταρίας. Ανεξάρτητες έρευνες έχουν δείξει ότι περίπου το 80% των Ευρωπαίων οδηγών διανύουν λιγότερο από 60 χλμ. την ημέρα, έτσι το Ampera εύκολα ικανοποιεί τις απαιτήσεις τους. Για τα πρώτα 40 - 80 χιλιόμετρα (ανάλογα με το έδαφος, το οδηγικό στυλ και τη θερμοκρασία), χρησιμοποιείται η ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 16-kWh. Όσο κινείται με ηλεκτρισμό από τη μπαταρία, το Ampera δεν καταναλώνει καύσιμο ούτε εκπέμπει ρύπους. Στις περιπτώσεις που το ταξίδι είναι μεγαλύτερο, ο βενζινοκινητήρας/ γεννήτρια μπορεί να επεκτείνει τη συνολική αυτονομία πάνω από 500 χλμ. με γεμάτο ρεζερβουάρ. Με αυτή την πολύ αποδοτική τεχνολογία επέκτασης της αυτονομίας, το Ampera γίνεται το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά σαν ένα συμβατικό αυτοκίνητο.
Τέσσερα Προγράμματα Οδήγησης από το City μέχρι το Sports για απόδοση και οδηγική απόλαυση
Ο εξαιρετικά αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας 111 kW/150 hp παράγει ροπή 370 Nm από στάση. Επιταχύνει το Ampera από 0 στα 100 km/h σε περίπου εννέα δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 161 km/h.
Μέσω ενός μπουτόν “Drive Mode” στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει Normal, Sport, Mountain ή City mode. Αυτά τα προγράμματα βελτιστοποιούν τη διαχείριση ενέργειας σύμφωνα με τις επικρατούσες οδηγικές και οδικές συνθήκες.
Το Normal mode είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση για το Ampera και εκτιμάται ότι θα χρησιμοποιείται τις περισσότερες φορές για μέγιστη απόδοση. Όταν το επίπεδο ενέργειας της μπαταρίας πέσει κάτω από το λειτουργικά προκαθορισμένο όριο, το Ampera αρχίζει να λειτουργεί στο πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας με την αυτόματη ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα για τη διατήρηση της φόρτισης και τη δυνατότητα συνέχισης του ταξιδιού. Η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται μέσω της αναγεννητικής πέδησης, έτσι ώστε ο κινητήρας-γεννήτρια να μη λειτουργεί σε μεγάλες κατηφόρες.
Το Sport mode προσφέρει νέα χαρτογράφηση πεντάλ του γκαζιού για ταχύτερη απόκριση. Αν και το Sport mode δεν παράγει υψηλότερη ισχύ, εν τούτοις προσφέρει ταχύτερη αντίδραση στις εντολές του οδηγού.
Το Mountain mode ρυθμίζει αυτόματα το σύστημα για να παράγει την απαραίτητη ισχύ σε ορεινές περιοχές, όπου συνήθως επηρεάζονται οι επιδόσεις των συμβατικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το Mountain mode επιτρέπει την ενεργοποίηση της επέκτασης της αυτονομίας πριν η μπαταρία φτάσει στο ελάχιστο όριο φόρτισης. Οι οδηγοί πρέπει να επιλέγουν αυτό το πρόγραμμα μετά από μία πλήρη φόρτιση ή 10 – 15 λεπτά πριν μπουν σε ορεινή περιοχή για να μπορεί το αυτοκίνητο να ανταποκριθεί πλήρως στις απαιτήσεις των παρατεταμένων ανωφερειών.
Το City mode προσαρμόζει τη διαχείριση της μπαταρίας στις απαιτήσεις των καθημερινών μετακινήσεων των σύγχρονων οδηγών. Η επιλογή του City mode ενεργοποιεί άμεσα τη γεννήτρια, εξοικονομώντας την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία. Όταν απενεργοποιείται το City mode, η γεννήτρια σβήνει και το Ampera μπορεί να χρησιμοποιεί την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία για αμιγή ηλεκτροκίνηση, για παράδειγμα σε αστικές περιοχές ή ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας.
(*) Η παραπάνω τιμή είναι υπολογισμένη στη βασική τιμή 36.050 + ΦΠΑ 19%