Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Ημερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 2η

Η πρώτη, παρθενική συνέντευξη του Μίλτου Παπαδόπουλου άνοιξε το χορό των PreStage εκπομπών και μαζί με αυτό και την όρεξή μας. Περισσότερο οργανωμένοι και έχοντας φροντίσει καλύτερα αυτή τη φορά τα της αρχισυνταξίας, σκηνοθεσίας, καθώς και ορισμένα τεχνικά ζητήματα ορμήσαμε για να συναντήσουμε και άλλους αγωνιζόμενους. 

Σειρά είχε ο Γιώργος Καλπίδης, επίσης από τον Άγιο Αθανάσιο Δράμας. Αφού προηγήθηκαν τα απαραίτητα τηλεφωνήματα για να οριστεί ο τόπος και ο χρόνος, οδηγήσαμε για ακόμη μια φορά νοτιοανατολικά των κεντρικών μας γραφείων στη Δράμα και στο κέντρο του Αγίου Αθανασίου βρήκαμε το Γιώργο. Απέναντι ακριβώς βρισκόταν παρκαρισμένο απαστράπτον το Citroën Saxo του - στη γνωστή μπλε VTS απόχρωσή του -, το οποίο δεν έμεινε αρκετή ώρα ακινητοποιημένο μιας και οι λευκοί του τροχοί βρέθηκαν σύντομα να σπινάρουν προς την τοποθεσία στην οποία συμφωνήσαμε να πραγματοποιηθεί το γύρισμα. Στη διαδρομή για τις Πηγές Κεφαλαρίου και εν μέσω εντυπωσιακών «ακροβατικών» και μπασιμάτων στις στροφές με τα οποία η Δραμινή παρέα φρόντισε να μας διασκεδάσει, συνειδητοποιήσαμε πως είχαμε μαζί μας ακόμη έναν αγωνιζόμενο στο TETRAKOSARI©, το Δημήτρη Δάβανο από τους Αντιφίλιππους Καβάλας. Τι καλύτερο λοιπόν από δύο αντί μίας συνέντευξης;




Η τοποθεσία αποδείχθηκε ιδανική, με άπλετο χώρο και ησυχία - στοιχεία που εκτιμήθηκαν ιδιαίτερα από τη Θεανώ Κοτίση, τον άνθρωπο πίσω από τις κάμερες κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. Το μόνο πρόβλημα που μας ανησυχούσε ήταν αυτό του φωτισμού, μιας και η ώρα ήταν περασμένη και ο Γιώργος δεν φάνηκε να βοηθά, αφού αποδείχθηκε ιδιαίτερα λαλίστατος. Στην αρχή της συνέντευξης δήλωσε χαρακτηριστικά πως δεν μπορεί να κοιμηθεί τα βράδια εξαιτίας της αγωνίας του για τον αγώνα του Σεπτεμβρίου και τόνισε πως το TETRAKOSARI© έχει σημειώσει εκπληκτικά βήματα προόδου όσον αφορά την οργάνωσή του - «η τοπ διοργάνωση στην Ελλάδα» όπως χαρακτηριστικά μας είπε. Η συζήτηση δεν άργησε να πάει στο αυτοκίνητό του, στην «αγάπη του» όπως ο ίδιος αποκαλεί το Saxo VTS  του, το οποίο έχει υποστεί ΦΠΕ (Φίλτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση) βελτιώσεις και την ημέρα του αγώνα θα μείνει μόνο με το κάθισμα του οδηγού για εξοικονόμηση βάρους.

Η σημαντική βελτίωση του αυτοκινήτου σχετικά με τους προηγούμενους TETRAKOSARI© αγώνες αφορά ένα νέο σύστημα μετάδοσης το οποίο ταιριάζει ακριβώς στις απαιτήσεις του Γιώργου, κάτι που θα τον βοηθήσει να σημειώσει επίδοση αντίστοιχη και καλύτερη αυτής στο TETRAKOSARI© IV (να σας υπενθυμίσουμε πως ο Γιώργος Καλπίδης κατέλαβε την τρίτη θέση της κατηγορίας 15+ στον αγώνα του Μαρτίου-Απριλίου). Όσο και αν προσπαθήσαμε, on και off camera, δεν καταφέραμε να αποσπάσουμε άλλες τεχνικές πληροφορίες για το αυτοκίνητό του· ο ίδιος όμως φρόντισε να μας ανταμείψει με αρκετή κουβέντα για το συναγωνισμό και τη διαμάχη ανάμεσα σε Citroën και Honda που ο φίλος του Μίλτος Παπαδόπουλος φρόντισε να θέσει στο προσκήνιο μια συνέντευξη πρωτύτερα. Ο Γιώργος θεωρεί πως καλές οι διαμάχες, αρκεί να μην περιβάλλονται από «κομπλεξισμούς» φροντίζοντας παράλληλα να δυναμιτίσει περισσότερο την ατμόσφαιρα, καταλήγοντας τελικά στη διαπίστωση πως η «καψούρα» για τα αυτοκίνητα και τους αγώνες είναι αυτή που στο τέλος μετράει.


Μέσα σε ένα κλίμα ευφορίας και γέλιου (στον τόπο του γυρίσματος βρισκόταν τόσο ο Μίλτος Παπαδόπουλος, όσο και ο Νεόφυτος Δημητριάδης) περάσαμε γρήγορα στη συζήτηση με το Δημήτρη Δάβανο. Ο ήλιος είχε πέσει για τα καλά και αναγκαστήκαμε να επιστρατεύσουμε τον εξοπλισμό τεχνητού φωτισμού μας, κάτι που αποδείχθηκε να βοηθά μόνο εν μέρει. Ο Δημήτρης, περισσότερο συγκρατημένος και ήρεμος, έδειξε να ενδιαφέρεται πρωτίστως για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου του - ενός Volkswagen Scirocco -, το οποίο αναμένεται να συμμετέχει στο TETRAKOSARI© V εντελώς διαφορετικό σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη φορά. Ο Δημήτρης θέλει να ξεχάσει την εμφάνισή του στον προηγούμενο αγώνα, όπου αρκετά πράγματα δεν δούλεψαν όπως ο ίδιος θα ήθελε και ο αγωνιζόμενος στον οποίο στοχεύει αποκλειστικά δεν είναι άλλος από το φίλο του Γιώργο Καλπίδη. Μετά από μερικές πικάντικες δηλώσεις, η συνέντευξη πήρε άλλη, ασυνήθιστη τροπή και οι δυο τους πια, Δημήτρης και Γιώργος, φρόντισαν να κυριεύσουν το πλάνο και να προσφέρουν ευχάριστες στιγμές στους θεατές των PreStage εκπομπών.


Στο κλείσιμο της συνέντευξης, ο Δημήτρης ευχαρίστησε το Γιάννη Βερβέρη και το Σταύρο Σιδέρη τονίζοντας πόσο σημαντικοί είναι όλοι όσοι εργάζονται για το καλύτερο δυνατό τεχνικό αποτέλεσμα.



Με τις συνεντεύξεις του Γιώργου και του Δημήτρη έκλεισε ο κύκλος των επεισοδίων επί Δραμινού εδάφους και αποδείχθηκε περίτρανα πως τόσο οι δύο συμμετέχοντες παραπάνω, όσο και ο Μίλτος Παπαδόπουλος είναι έτοιμοι για όλα· παρουσία κάμερας και μη. Αυτό που μένει είναι να παρακολουθήσουμε τις επιδόσεις τους στην ευθεία της πίστας των Σερρών , όπου και θα έχουν την ευκαιρία να λύσουν τις διαφορές τους με φίλους και «φίλους» έμπρακτα, με εγκυρότητα και ασφάλεια.

Περιοδικό AutokinisiMag