Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Buggati 16C Galibier

 Αν νομίζατε πως η Veyron ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να κάνει η Buggati, τότε ρίξτε μια ματιά παρακάτω. Το όνομα αυτής Galibier. Κινητήρας όμοιος με αυτόν της αδερφής Veyron - W16 8.0 λίτρων και 1001 ίππων - με τα δύο ζεύγη στροβιλοσυμπιεστών καυσαερίων (turbochargers) να αντικαθίστανται από ένα μόνο ζεύγος μηχανικών συμπιεστών (superchargers) για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές (πολυτελής λιμουζίνα γαρ), τετρακίνηση και πιθανότατα το ίδιο κιβώτιο 8 σχέσεων που χρησιμοποιείται και στην Veyron, αμάξωμα στο μεγαλύτερο μέρος του κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και τελική ταχύτητα που θα φλερτάρει με τιμές άνω των 300χλμ/ώρα.



























Η αβεβαιότητα όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Galibier οφείλεται στο γεγονός πως προς στιγμή είναι ένα concept που ενώ η φίρμα σχεδίαζε να βγάλει στην παραγωγή μέσα στο 2013 , φήμες θέλουν να προστίθεται στην γκάμα της όχι νωρίτερα από το 2015.



Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες που η Buggati έχει δώσει στη δημοσιότητα, το δυνατό σημείο της Galibier δεν είναι άλλο από το εσωτερικό της - λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Λιτός και κομψός σχεδιασμός με το δέρμα και το ξύλο να κυριαρχούν, χαρακτηριστική απουσία λεβιέ ταχυτήτων, κεντρικά τοποθετημένος πίνακας οργάνων - κομιστής κακών μαντάτων στους επιβαίνοντες - είναι κάποια από τα κύρια χαρακτηριστικά του. 





























Τεχνολογικό θαύμα, εργαλείο εκπλήρωσης ματαιοδοξίας ή επίδειξη δύναμης από την μαμά VW; Σε κάθε περίπτωση η Galibier όπως και η Veyron έρχεται για να αλλάξει και πάλι τα δεδομένα. Σίγουρα απευθύνεται σε ένα ειδικό και περιορισμένο κοινό και σίγουρα πολλοί από εμάς δεν θα έχουμε τη δυνατότητα να την δούμε ούτε καν σταματημένη. Τι θα γίνει όμως άραγε όταν στηθεί δίπλα σε "γαργαλημένες" Panamera στη ρώσικη ευθεία του dragtimes.info; 



Περιοδικό Autokinisimag

Η Lizzy και η κάμερα

Τα νέα μας έρχονται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα από το Kentucky των Ηνωμένων Πολιτειών και την ευθεία του Bristol Dragway. Η Lizzy Musi (είμαι σίγουρος πως το όνομα δεν σας λέει κάτι, αν όμως δείτε την φωτογραφία της παρακάτω θα νιώσετε μια ιδιαίτερη "οικειότητα"), πρωτοεμφανιζόμενη στο American Drag Racing League, είχε ένα τρομακτικό ατύχημα κατά τη διάρκεια των προκριματικών αφού έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου της, απογειώθηκε και κατέληξε στην κάμερα - ευτυχώς όχι στον καμεραμάν - που  βρισκόταν ακριβώς πίσω από τον αριστερό προστατευτικό τοίχο και κάλυπτε τον αγώνα. Οδηγός και καμεραμάν χαίρουν άκρας υγείας, κάτι που δυστυχώς δεν ισχύει για την κάμερα η οποία υπέφερε από ορισμένους σοβαρούς τραυματισμούς.

Η Lizzy (21 ετών), αν και στην πρώτη της χρονιά στους αγώνες drag, έχει ήδη πραγματοποιήσει εντυπωσιακές εμφανίσεις ακολουθώντας τα βήματα του πατέρα της Pat Musi, βετεράνου οδηγού τόσο σε αγώνες του IHRA (International Hot Rod Association) όσο και του NHRA (National Hot Rod Association). Η ανακούφιση λοιπόν οδηγών, θεατών και δημοσιογράφων (φυσικά και η δική μας) όταν η Lizzy βγήκε μόνη της από το αναποδογυρισμένο της αυτοκίνητο ήταν μεγάλη. Το γεγονός αναδεικνύει για ακόμη μια φορά την σημασία των μέτρων ασφαλείας κατά τη διάρκεια όχι μόνο drag, αλλά κάθε είδους αγώνων. Μην μας κρατάτε λοιπόν κακία όταν στο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ είμαστε αυστηροί μαζί σας. Σκεφτείτε την κάμερά σας...






Πηγή: Jalopnik








Το 500.000ό Opel Insignia Περνά από τη Γραμμή Παραγωγής του Rüsselsheim

Το 500.000ό Opel Insignia πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Rüsselsheim της Γερμανίας, κατά τη διάρκεια τελετής που παρακολούθησε ο Διευθυντής του Εργοστασίου, Axel Scheiben. Πρόκειται για ένα λευκό Insignia Sports Tourer station wagon εφοδιασμένο με τον προηγμένο κινητήρα 2.0 BiTurboCDTI (ισχύς 143 kW/195 hp, ροπή 400 Nm) που έκανε ντεμπούτο το Φεβρουάριο. «Εγώ και όλοι οι εργαζόμενοι του εργοστασίου είμαστε πολύ περήφανοι με το σημερινό επίτευγμα. Από τον Οκτώβριο του 2008 που λανσαρίστηκε το Insignia, το προσωπικό μας ξεπέρασε τον εαυτό του» δήλωσε ο Scheiben. «Από την πρώτη στιγμή ξέραμε ότι το Insignia ήταν αληθινός νικητής. Χαίρομαι που το 500,000ό Insignia εφοδιάζεται με τον τελευταίο δίλιτρο BiTurbodiesel. Ο νέος κινητήρας λανσαρίστηκε πρόσφατα και απολαμβάνει θετική αποδοχή από τα μέσα ενημέρωσης και τους πελάτες». Insignia 2.0 BiTurbo CDTI: σειριακό διπλό τούρμπο και σύστημα διπλού εναλλάκτη Εκτός από το σειριακό σύστημα turbo με δύο υπερσυμπιεστές διαφορικού μεγέθους, το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI είναι το πρώτο επιβατικό όχημα που εφοδιάζεται με σύστημα διπλού εναλλάκτη με δύο τελείως ανεξάρτητα κυκλώματα ψύξης. Χάρη στο σειριακό διπλό τούρμπο με δύο στάδια υπερπλήρωσης, το Insignia προσφέρει άμεση και προοδευτική επιτάχυνση. Άριστο παράδειγμα το Insignia Sports Tourer, το οποίο σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, Start/Stop και μετάδοση στους εμπρός τροχούς μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα και να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 228 km/h. Αν και οι επιδόσεις είναι υψηλές, η κατανάλωση παραμένει χαμηλή, 5,4 l/100 km και οι εκπομπές CO2 μόλις g/km. Εκτός από τη μονάδα 2.0 BiTurbo CDTI, η γκάμα του Insignia περιλαμβάνει τρεις ακόμα diesel κινητήρες, αλλά και τέσσερις συνδυασμούς πετρελαιοκινητήρων με συστήματα μετάδοσης. Από πλευράς βενζινοκινητήρων, ο νέος 1.4 Turbo ecoFLEX(103 kW/140hp) είναι από τις αποδοτικότερες μονάδες της μεσαίας κατηγορίας με χαμηλή κατανάλωση 5,7 lit. / 100 km και εκπομπές 134 g/km CO2. Η Ιστορία Επιτυχίας του Insignia Από το 2008 που έκανε το ντεμπούτο του, το Insignia έχει κερδίσει περισσότερα από 50 εθνικά και διεθνή βραβεία, ανάμεσα στα οποία και ο κορυφαίος τίτλος “Car of The Year Award 2009”. Αναφορικά με την αξιοπιστία του, το Insignia αναδείχτηκε το καλύτερο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας (Σεπτέμβριος 2011) από το Γερμανικό οργανισμό τεχνικού ελέγχου μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, “GTÜ”. Επιπλέον, το Insignia σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην αναφορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 2012 DEKRA, για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Το όχημα ήταν πρώτο στην κατηγορία λόγω του μικρότερου αριθμού βλαβών. Η θετική εικόνα που έχει ο ειδικός Τύπος για το αυτοκίνητο φαίνεται και στη ζήτηση μεταξύ των πελατών με τη Ρωσία αυτή τη στιγμή να πρωτοστατεί στην αύξηση πωλήσεων. Το 2011, περίπου 150.000 Insignia πουλήθηκαν στην Ευρώπη με τη Βρετανία και τη Γερμανία να παραμένουν οι μεγαλύτερες αγορές με 46.000 και 26.000 μονάδες αντίστοιχα. Από όλα τα Insignia που κατασκευάζονται στο Rüsselsheim περίπου το 40% είναι Sports Tourer, το 40% hatchback και το υπόλοιπο 20% μοντέλα notchback. Το Υπερσύγχρονο Εργοστάσιο του Rüsselsheim Το προηγμένο εργοστάσιο του Rüsselsheim ξεκίνησε να λειτουργεί τον Ιανουάριο του 2002 και φιλοξενεί τη μοναδική παραγωγική μονάδα της General Motors στην Ευρώπη που μπορεί να συναρμολογεί οχήματα δύο διαφορετικών κατηγοριών σε μία γραμμή παραγωγής: στη συγκεκριμένη περίπτωση συμπαγή και μεσαία μοντέλα. Στο Rüsselsheim κατασκευάζονται 60 οχήματα την ώρα ή 860 την ημέρα, ανάμεσα στα οποία μοντέλα hatchback, notchback και Sports Tourer του Insignia και του 5θ Astra. Αυτό σημαίνει ότι η γραμμή συναρμολόγησης απαιτεί υψηλό επίπεδο ευελιξίας. Τα 770 πλήρως αυτοματοποιημένα ρομπότ έχουν προγραμματιστεί για να αναγνωρίζουν τις διαφορές μεταξύ των μοντέλων και να μπορούν να διαχειρίζονται περίπου 9.000 διαφορετικά εξαρτήματα για την παραγωγή του Insignia. Σχεδόν 3.000 άτομα εργάζονται σε δύο βάρδιες σε ένα εργοστάσιο που θεωρείται από τις πιο σύγχρονες μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων παγκοσμίως.