Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011

Κατά της ηλεκτροκίνησης η Ferrari

Αν περιμένετε να δείτε κάποτε μία ηλεκτροκίνητη Ferrari, μάλλον θα περιμένετε πολύ. Ο πρόεδρος της διάσημης αυτοκινητοβιομηχανίας ξεκαθάρισε ότι από το εργοστάσιό του δεν θα βγει ποτέ αυτοκίνητο που θα χρειάζεται… φορτιστή. Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα φαίνεται να είναι η νέα μόδα στον κόσμο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Όλες οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες είτε έχουν ήδη, είτε σκοπεύουν μελλοντικά να αποκτήσουν από ένα ή ακόμα και περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να προωθήσουν την περιβαλλοντολογική τους εικόνα, την ίδια στιγμή που καταφέρνουν παράλληλα να ρίξουν σε χαμηλά επίπεδα και την μέση κατανάλωση καυσίμου, ικανοποιόντας παράλληλα και τις αυστηρές περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές που έρχονται μελλοντικά.

Ωστόσο, ο πρόεδρος της FerrariLuca di Montezemolo
, διαφωνεί κάθετα με αυτή την στρατηγική, ενώ δήλωσε πως δεν πρόκειται να δούμε ηλεκτροκίνητη Ferrari στο μέλλον καθώς δεν πιστεύει ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπορούν να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της μόλυνσης και στην προστασία του περιβάλλοντος. Ωστόσο, αποκάλυψε ότι η εταιρία του μελετά ένα άλλο, εναλλακτικό σχέδιο: την υβριδική Ferrari. «Αυτό θα είναι το μέλλον της Ferrari. Πιστεύουμε ότι σε δύο χρόνια θα είμαστε έτοιμοι να σας την παρουσιάσουμε», είπε σχετικά.

Gilera Nexus 300! Ο ορισμός του σπορ GT σε ασυναγώνιστη τιμή...


Η Gilera έφερε επανάσταση στον κόσμο των σκούτερ με το Nexus. Ένα maxi σκούτερ που συνδυάζει τη δύναμη του μονοκύλινδρου κινητήρα τελευταίας γενιάς, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κορυφαία οδική συμπεριφορά. Το Nexus 300 φέρνει στην κατηγορία το σπορ χαρακτήρα της οικογένειας Gilera. Σε μετακινήσεις μέσα και έξω από την πόλη το Nexus 300 αποτελεί την καλύτερη πρόταση της κατηγορίας, συνδυάζοντας μοναδικά τη λειτουργικότητα του σκούτερ με τη σπορ οδήγηση.
Ο γνωστός πλέον τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας Quasar, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, φθάνει τη μέγιστη ροπή (23 Nm) σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής (6.000 στροφές). Το αποτέλεσμα είναι η ιδανική κατανομή ροπής, η αποφασιστική επιτάχυνση και η άμεση απόκριση με κάθε άνοιγμα του γκαζιού.
Το Gilera Nexus 300 αντιπροσωπεύει την κατ' εξοχήν ιταλική σπορ κομψότητα. Οι μοντέρνες γραμμές του τονίζονται στο μπροστινό μέρος δημιουργώντας μια ατίθαση σπορ μάσκα, ενώ η ευέλικτη λεπτή ουρά παραπέμπει στο ζωηρό ταπεραμέντο του Nexus. Τα φώτα, αντιπροσωπευτικά της γκάμας Gilera, συμβάλουν στο επιθετικό προφίλ του. Ο πίνακας οργάνων συμπεριλαμβάνει αναλογικά και ψηφιακά όργανα που φωτίζονται σε κόκκινο χρώμα. Ο ανεμοθώρακας, ρυθμιζόμενου ύψους, μαζί με τη φαρδιά μπροστινή μάσκα, εξασφαλίζει άνεση και προστασία σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Διαθέτει αναπαυτική σέλα και άριστη εργονομία. Ο χώρος για τα πόδια επιτρέπει στον οδηγό τρεις διαφορετικές θέσεις για ξεκούραστη οδήγηση σε όλες τις συνθήκες κίνησης. Για το συνεπιβάτη υπάρχουν αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Στον χώρο 34 λίτρων κάτω από τη σέλα, μπορούν να φιλοξενηθούν δύο κράνη (ένα full και ένα demi-jet), γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η σχεδίαση του Nexus δεν έχει σαν στόχο να προσφέρει μόνο μέγιστη απόλαυση κατά την οδήγηση αλλά και λειτουργικότητα σε κάθε μετακίνηση.

Ανακαλύψτε κι εσείς τη σπορ πλευρά του σκούτερ. Εκμεταλλευτείτε την ασυναγώνιστη προσφορά και αποκτήστε σήμερα και έως 30/9 το Nexus 300: μόνο 4.485 €, με όφελος 500 ευρώ!

Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στα ανασφάλιστα οχήματα...


Πρώτη μεταξύ των χωρών της ΕΕ είναι η Ελλάδα σε ότι αφορά στο ποσοστό των ανασφάλιστων οχημάτων καθώς αυτή η πρακτική αφορά το 15% του κυκλοφορούντα... στόλου όταν η δεύτερη χώρα είναι η Αγγλία με ποσοστό 6% ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν και χώρες με μηδενικό ποσοστό ανασφάλιστων οχημάτων όπως η Αυστρία και η Γερμανία.

Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων σε δηλώσεις του σήμερα στη ΝΕΤ ο πρόεδρος της επιτροπής αυτοκινήτου της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας, Κ. Μπερτσιάς σημειώνοντας ότι οι εκτιμήσεις ανεβάζουν τον αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους περίπου στο 1,5 εκατομμύριο.

Επίσης γνωστοποίησε ότι από το επόμενο έτος θα έχει ετοιμαστεί ολοκληρωμένη ηλεκτρονική βάση δεδομένων για την πάταξη του φαινομένου.

Vespa είναι μόνο μία. Ιταλικός μύθος, αξεπέραστος σχεδιασμός, πάθος και τρόπος ζωής…





Οι δεκαεπτά εκατομμύρια μονάδες της Vespa που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, από το 1946 μέχρι σήμερα, έχουν φέρει πιο κοντά ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς και έχουν πραγματοποιήσει τα όνειρα και την επιθυμία για ελευθερία ολόκληρων γενιών.

Στην LX, οι ξεχωριστά κλασικές γραμμές της Vespa γίνονται άμεσα αισθητές και τονίζουν το διαχρονικά κομψό και απαράμιλλο στυλ της.

Η Vespa πάντα διακρινόταν από τα υπόλοιπα σκούτερ, από το μονομπλόκ σασί της. H LX παραμένει πιστή σε αυτή τη μέθοδο κατασκευής, η οποία της εξασφαλίζει επίσης κορυφαία ακαμψία και ακρίβεια κατά την οδήγηση.

Ο στρογγυλός προβολέας και οι χρωμιομένοι καθρέφτες είναι στοιχεία που παραπέμπουν στην ιστορία της Vespa. Ο μεγάλος πίνακας οργάνων με κλασσικά γραφικά σε αντίθεση με το ανοιχτόχρωμο φόντο, είναι πλήρης και ευανάγνωστος.

Η ποδιά εμπρός έχει μεγάλο πλάτος και προσφέρει άριστη προστασία. Ένα ιδιαίτερο στοιχείο της Vespa LX που θυμίζει παλαιότερα μοντέλα είναι η μπροστινή μάσκα που αγκαλιάζει το τιμόνι και καλύπτει το διακόπτη της κόρνας. Τα φλας με διάφανο πλαστικό κάλυμμα έχουν γωνιακό σχήμα με μεγάλες διαστάσεις για καλύτερη ορατότητα. Το τετραγωνισμένο μπροστινό φτερό ταιριάζει περίφημα με το σχήμα της ποδιάς, καλύπτοντας τον τροχό των 11 ιντσών, ο όποιος έχει κομψό σχέδιο από κράμα αλουμινίου.

Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα, ενώ κάτω από τη σέλα μπορεί να τοποθετηθεί ένα κράνος full-face. Το σχήμα της ουράς είναι αποφασιστικό, δίνοντας έμφαση στη στιβαρότητα του μοναδικού σκούτερ. Η καλά διαμορφωμένη φαρδιά σέλα, σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί άνετα τον αναβάτη και το συνεπιβάτη, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη χρωμιωμένη χειρολαβή που προσδίδει λειτουργικότητα αλλά και στυλ. Το ύψος της σέλας, μόνο 785 χιλ., επιτρέπει στους αναβάτες κάθε αναστήματος τον τέλειο έλεγχο της LX. Η κλειδαριά που ανοίγει τη σέλα, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της για εύκολη πρόσβαση όταν κατεβαίνει ο οδηγός από το σκούτερ. Υπάρχει ακόμα γάντζος στο μπροστινό μέρος της σέλας για να στηριχτεί σακίδιο ή τσάντες από ψώνια.

Ο κινητήρας της Vespa LX, έχει σχεδιαστεί και παραχθεί εξ ολοκλήρου από την Piaggio, και είναι μελετημένος για να ανταποκριθεί στις ποικίλες ανάγκες των αναβατών σε χρήση πόλης. Ο δυνατός 4χρονος 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας 150cc που εξοπλίζεται η Vespa LX σέβεται τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και διαθέτει ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις.

Ανέκδοτο της ημέρας...

-Μια φορά κάποιος οδηγός επέστρεφε στην Αθήνα, οδηγώντας στην Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου.
Ξαφνικά εκεί που οδηγούσε αμέριμνος, βλέπει μια κότα να τον προσπερνά. Κοιτάζει το κοντέρ, 120 χιλιόμετρα. Μπα λέει, οφθαλμαπάτη θα είναι.
-Επιταχύνει λίγο και εκεί κοντά στα 150, νάσου η κότα. Έλα Χριστέ και Παναγιά, τώρα θα σου δείξω, πατάει το γκάζι, 180, η κότα τον ξαναπροσπερνά.
Έλα Χριστέ και Απόστολε, τι πράμα είναι τούτο, 200 το κοντέρ, η κότα συνεχώς πήγαινε μπροστά.
Κοντά στα Μέγαρα, η κότα ελαττώνει ταχύτητα και στρίβει αριστερά.
-Ο οδηγός, όλο περιέργεια την ακολουθεί.
Βλέπει την κότα να μπαίνει σε ένα ορνιθοτροφείο και ενώ είναι έτοιμη να παρκάρει παρατηρεί ότι η κότα έχει τρία πόδια.
Μπαίνει κι αυτός στο ορνιθοτροφείο, γεμάτος περιέργεια.
-Μόλις περνά την πύλη τον σταματά ένας υπάλληλος, που πάτε κύριε του λέει.
Ρε συ φίλε, αυτό κι αυτό, με προσπέρασε με 200, το καταλαβαίνεις;
Aκου να δεις φιλαράκο, είναι ένα νέο είδος κότας αυτό, τα αφεντικά το έφεραν από την Αμερική, τώρα εδώ κάνουν εκτροφή μόνο σ΄αυτό το είδος.
-Είναι τουλάχιστον καλό προϊόν, είναι νόστιμες αυτές η κότες που φτιάχνετε, ρωτά ο οδηγός.
Ξέρω γω ρε φίλε, μήπως μπορέσαμε ποτέ να πιάσουμε καμία να την φάμε;..!