Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Η γκάμα του νέου Opel Astra ολοκληρώνεται


Με τη νέα έκδοση sedan, νέους προηγμένους κινητήρες και συστήματα υποστήριξης οδηγού και τη συμβολή μιας φρέσκιας σχεδίασης, η Opel αναβαθμίζει το επιτυχημένο, βραβευμένο, συμπαγές bestseller της χαρίζοντας στη νέα οικογένεια Astra πιο σπορτίφ χαρακτήρα και μεγαλύτερη ποικιλία προτάσεων. Τα ζωηρότερα εξωτερικά και εσωτερικά σχεδιαστικά στοιχεία υπογραμμίζουν το σπορ χαρακτήρα και τις τεχνολογικές αρετές του συμπαγούς μοντέλου. 

Η ολοκληρωμένη πλέον γκάμα του Astra περιλαμβάνει τη νέα έκδοση sedan, το 5θ, το Sports Tourer station wagon, το τρίθυρο GTC coupé και το υψηλών επιδόσεων OPC. Ο CEO της Opel, Karl-Friedrich Stracke είπε χαρακτηριστικά: «Η γκάμα του νέου Opel Astra αναβαθμίζεται πλέον σημαντικά. Επεκτείνουμε το φάσμα μοντέλων μας όπως και την προσφορά πολύ αποδοτικών κινητήρων και καινοτόμων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού. Η σχεδίαση ακολουθεί τις επιταγές της εποχής αποκτώντας πιο ζωηρό χαρακτήρα. Με αυτή την έννοια, προσφέρουμε την πιο συναισθηματική εκδοχή της Γερμανικής μηχανολογίας στην πολύ ανταγωνιστική συμπαγή κατηγορία». 

Το όλο εγχείρημα υποστηρίζεται από νέους, προηγμένους κινητήρες που από τώρα και κατά τη διάρκεια του επόμενου εξαμήνου θα επεκτείνουν την ευρεία κλίμακα επιδόσεων των κινητήρων του Astra. Το νέο Astra OPC που ήδη οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0L υπόσχεται άφθονη οδηγική απόλαυση. Με ισχύ 206 kW/280 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm, το Astra OPC δεν είναι μόνο το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών αλλά και το ταχύτερο: η τελική ταχύτητα του ισχυρού coupé είναι 250 km/h, ενώ επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,0 δεύτερα. Το ταχύτερο Astra diesel όλων των εποχών θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από το φθινόπωρο: Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με ισχύ 143 kW/195 hp και εντυπωσιακή ροπή 400 Nm of είναι ήδη γνωστός από το Insignia, αλλά τώρα για πρώτη φορά λανσάρει την προηγμένη τεχνολογία κινητήρα με σειριακή υπερσυμπίεση BiTurbo στη συμπαγή κατηγορία μαζικής παραγωγής. Χρησιμοποιώντας δύο υπερσυμπιεστές που συνεργάζονται, ο κινητήρας αυτός παρέχει άριστες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση στο 5θ Astra, το Sports Tourer και το GTC. Και οι τρεις διαφορετικοί τύποι αμαξώματος διατίθενται με μία γκάμα μοντέλων diesel υψηλών επιδόσεων, απαράμιλλη στην κατηγορία. Παράλληλα, η Opel βελτιώνει τον ήδη γνωστό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4L 103 kW/140 hp. Ο κινητήρας αυτός φέρει λειτουργία overboost που χαρίζει στιγμιαία στο όχημα 10% περισσότερη ροπή, από 200 στα 220 Nm, πολύ χρήσιμη στις προσπεράσεις, για παράδειγμα. Πλήρης γκάμα – από το ecoFLEX με CO2 99 g/km μέχρι την έκδοση υψηλών επιδόσεων OPC 

Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα του νέου Astra μπορεί να ικανοποιήσει ποικίλες επιθυμίες των πελατών, από το αποδοτικότερο Astra όλων των εποχών με κινητήρα 1.7 CDTI ecoFLEX(81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp) και CO2 99 g/km (3.7 l/100 km) μέχρι το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο Astra με το νέο κινητήρα 195 hpBiTurbo CDTI και το ισχυρότερο Astra στην ιστορία του μοντέλου, το νέο Astra OPC με 280 hp. Εξάλλου, με το πρόσφατο λανσάρισμα των υπερτροφοδοτούμενων LPG εκδόσεων 1.4 (103 kW/140 hp) στις αρχές του 2012, η γκάμα κινητήρων της οικογένειας Astra είναι από τις πιο πολυδιάστατες στη συμπαγή κατηγορία. Στις αρχές της επόμενης χρονιάς η γκάμα θα επωφεληθεί από την είσοδο της νέα γενιάς του ECOTEC βενζινοκινητήρα SIDI (Spark Ignition Direct Injection) με κυβισμό 1.6 L και υπερσυμπίεση, που εκτός από την πολύ οικονομική κατανάλωση προσφέρει και πολύ άνετη οδήγηση σε συνδυασμό με υψηλή ιπποδύναμη της τάξης των 200hp. Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού διευρύνουν την προσφορά καινοτόμων τεχνολογιών. 

Άλλα στοιχεία που αναβαθμίζουν τα τεχνολογικά πρότυπα αφορούν συστήματα υποστήριξης οδηγού. Τώρα πολλές premium τεχνολογίες που έκαναν ντεμπούτο στα Insignia και ZafiraTourer διατίθενται τώρα και με τη νέα οικογένεια Astra αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης. Μεταξύ αυτών είναι η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye με βελτιωμένη λειτουργία traffic sign assistant (TSA II), lane departure warning (LDW), following distance indication (FDI) και forward collision alert (FCA). Τα συστήματα αυτά εκδίδουν προειδοποιήσεις που βοηθούν στην αποφυγή κρίσιμων καταστάσεων, όπως π.χ. στην περίπτωση διάσπασης της προσοχής ή απώλειας συγκέντρωσης του οδηγού. 

Άλλα συστήματα υποστήριξης είναι κάμερα οπισθοπορείας, προηγμένο park assist που εντοπίζει χώρους στάθμευσης και βοηθά στο παρκάρισμα, καθώς και μία λειτουργία ειδοποίησης για πλαϊνό τυφλό σημείο - side blind spot alert και σύστημα adaptive cruise control(ACC) βασισμένο σε ραντάρ με αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης (CIB) που λειτουργεί σε ένα εύρος από 50 km/h μέχρι 180 km/h. Το ACC βοηθά τον οδηγό να διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας διατηρώντας παράλληλα μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Τα νέα συστήματα έρχονται να συμπληρώσουν την ήδη ευρεία γκάμα καινοτόμων τεχνολογιών του Astra, μερικές από τις οποίες είναι μοναδικές στη συμπαγή κατηγορία, και άλλες σπάνιες στο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Μεταξύ αυτών είναι η τελευταία γενιά του ευφυούς συστήματος adaptive forward lighting (AFL+) με προβολείς bi-xenon και μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών φωτισμού όπως υποβοήθηση μεγάλης σκάλας, δυναμικός φωτισμός στροφών, φωτισμός διασταυρώσεων και μεταβλητή δέσμη φωτός, που προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες συνθήκες, συμπεριλαμβανομένου ακόμα και του καιρού. FlexRide για βέλτιστη οδηγική άνεση και συμπεριφορά, HiPerStruts σε όλα τα Astra GTC και OPC Για πιο σπορ συμπεριφορά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το ευφυές μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide της Opel που προσαρμόζεται αυτόματα τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες και προσφέρει τρία προγράμματα: Standard, “Tour” για μεγαλύτερη άνεση και “Sport” που επιτείνει το σπορ χαρακτήρα. 

Απευθυνόμενα στους λάτρεις των σπορ επιδόσεων, τα Astra GTC και OPC υιοθετούν HiPerStruts (High Performance Struts) στην εμπρός ανάρτηση. Τα HiPerStruts βελτιώνουν την πρόσφυση, αυξάνουν την ισχύ στο στρίψιμο και μειώνουν σημαντικά τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση για να μπορούν οι οδηγοί να απολαμβάνουν τις μέγιστες δυνατότητες του Astra. Για πρόσθετη άνεση, εργονομικά καθίσματα προσφέρονται με όλα τα μοντέλα Astra. Τα πιστοποιημένα με AGR καθίσματα (AktionGesunderRückene.V) είναι αναπαυτικά για τις πλάτες οδηγού και συνοδηγού. 

Το σύστημα μεταφοράς ποδηλάτων FlexFix που αποτελεί αποκλειστικότητα της Opel ενσωματώνεται πλήρως στον πίσω προφυλακτήρα όπου εξαφανίζεται σαν συρτάρι όταν δεν χρησιμοποιείται. Το έξυπνο σύστημα της τελευταίας γενιάς επιτρέπει στο Astra Sports Tourer να μεταφέρει μέχρι τέσσερα ποδήλατα τη φορά. Η πεντάθυρη έκδοση μπορεί να μεταφέρει μέχρι δύο ποδήλατα. Το Πανοραμικό παρμπρίζ που αποτελεί επινόηση και πατέντα της Opel φτάνει μέχρι τη μέση της οροφής του αυτοκινήτου και χαρίζει στον οδηγό και όλους τους επιβάτες των μοντέλων Astra GTC και OPC μία μοναδική εμπειρία σε επίπεδο ορατότητας, ευρυχωρίας και οδήγησης. Αντίθετα με άλλες, κρυστάλλινες λύσεις οροφής, δεν υπάρχει εγκάρσιο στοιχείο που να μειώνει την ορατότητα. Φρέσκια σχεδίαση Astra με πιο σπορ και σοφιστικέ πινελιές Το 5θ Astra και το Sports Tourer απέκτησαν νέα φυσιογνωμία που είναι ακόμα πιο σπορ και σοφιστικέ από πριν. Το ίδιο ισχύει και για το νέο, τετράθυρο Astra sedan. Η ομάδα σχεδίασης της Opel επικεντρώθηκε στο εμπρός τμήμα χαρίζοντάς του πιο προτεταμένη κάτω μάσκα, αντλώντας έμπνευση από την αισθητική του πρόσφατου Astra GTC, με πιο ακριβές τεχνικά πλέγμα. Η πάνω μάσκα του 5θ, του Sports Tourer και του τετράθυρου sedan έχει μία πιο έντονη χρωμιωμένη μπάρα σχήματος φτερού με τρισδιάστατο οπτικό βάθος. Η νέα, χρωμιωμένη μπάρα είναι πιο κεντραρισμένη και δίνει την εντύπωση ότι αιωρείται στη μάσκα. Με την προσθήκη μαύρων ένθετων στους προβολείς, η βασική έκδοση “Essentia” και το “Enjoy” έχουν διαμορφώσει πιο σπορ στυλ για τα φώτα. Φώτα ημέρας LED διατίθενται επίσης με στάνταρ προβολείς αλογόνου. Πίσω, η υποδοχή πινακίδας κυκλοφορίας του 5θ Astra είναι ανάγλυφη, μία τεχνική που χαρίζει μεγαλύτερο οπτικό πλάτος. Στην 5θ έκδοση και στο Sports Tourer, υπάρχει μία νέα χρωμιωμένη λωρίδα στον προφυλακτήρα ακριβώς κάτω από την υποδοχή της πινακίδας κυκλοφορίας που επίσης επιτείνει την αίσθηση του πλάτους. 

Οι νέες εκδόσεις υψηλών επιδόσεων BiTurbo diesel του 5θ, του Sports Tourer και του GTC έχουν ακόμα πιο σπορ και ζωηρή εξωτερική εμφάνιση που ποικίλει από μοντέλο σε μοντέλο. Τα εμπρός τμήματα των εκδόσεων BiTurbo Astra (GTC, Sports Tourer και 5θ) τονίζουν τις υψηλές επιδόσεις και την πιο επιθετική φύση των μοντέλων. Η μάσκα έχει παρόμοιο σχήμα με του Astra GTC, ωστόσο η εμπρός μπάρα εξακολουθεί να βάφεται στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ τα 5θ sedan και Sports Tourer BiTurbo φέρουν νέα μπάρα σχήματος φτερού. Η περιοχή του κάτω αεραγωγού φέρει επίσης πιο σπορ χαρακτηριστικά: η περιοχή σύνδεσης του κεντρικού πλέγματος με τα εξωτερικά παραπέμπει σε ανάγλυφο πτερύγιο καρχαρία, κάνοντας το αυτοκίνητο να δείχνει πιο επιθετικό από ένα συμβατικό Astra. Το πλαίσιο των πλαϊνών παραθύρων φέρει χρωμιωμένα ένθετα. Πίσω, δύο απολήξεις εξαγωγής και ένα πιο επιθετικό σχήμα πίσω προφυλακτήρα, χαρίζουν στο αυτοκίνητο πιο δυναμική υπόσταση. 

Η καμπίνα του 5θ Astra, του Sports Tourer και του τετράθυρου sedan έχει αποκτήσει πιο ζωηρό, σπορ εσωτερικό προσφέροντας μεγαλύτερη ποικιλία σε υφάσματα, χρώματα, ένθετα διακοσμητικά σε νέα γυαλιστερή απόχρωση. Στην περίπτωση των μοντέλων BiTurbo, υφάσματα σε απόχρωση Jet Black ή δερμάτινες ταπετσαρίες συνδυάζονται με Magic Red στις ακμές των καθισμάτων. Ραφή σε Magic red στα καθίσματα, τα ένθετα των θυρών και το κάλυμμα του επιλογέα επιτείνουν τη σπορ ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Ένα νέο δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και ειδικά πατάκια με κόκκινα πλαίσια είναι μερικά ακόμα σπορ στοιχεία της καμπίνας των BiTurbo. 

Οι πελάτες του Astra μπορούν τώρα να επιλέξουν νέα σχέδια ζαντών. Νέες ζάντες 17” προσφέρονται στάνταρ στην έκδοση Sport ενώ προαιρετικά προσφέρονται ζάντες αλουμινίου 18” και 19” και οι δύο με σχεδίαση 5 διπλών ακτίνων. Επιπλέον, ένα νέο, σπορ αλουμινένιο τάσι πολλαπλών ακτίνων κάνει ντεμπούτο στο νέο Astra. Το Astra συνεχίζει την επιτυχημένη ιστορία της Opel στην κατηγορία των συμπαγών μοντέλων. Με μία πολύ αναβαθμισμένη νέα σειρά μοντέλου Astra, η Opel συνεχίσει την ιστορία επιτυχία του συμπαγούς bestseller της που έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία μεταξύ των οποίων το Γερμανικό Χρυσό Τιμόνι - Golden Steering Wheel (2009) και πρόσφατα διακρίθηκε με την καλύτερη κατάταξη στην αναφορά ποιότητας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 2012 DEKRA. 

Η οικογένεια Astra αποτελεί βασικό προϊοντικό στοιχειό της μάρκας. Περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων Opel είναι αυτοκίνητα Astra. Η Opel βρίσκεται τώρα στη δέκατη γενιά οχημάτων της στη συμπαγή κατηγορία και στην τέταρτη γενιά Astra που απαριθμεί πάνω από 641.000 πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Μετά το πεντάθυρο Astra που λανσαρίστηκε το φθινόπωρο του 2009, ακολούθησε το Sports Tourer μετά από ένα χρόνο και το τρίθυρο GTC Coupé (στα τέλη του 2011). Αυτό σημαίνει ότι το Astra είναι το Ευρωπαϊκό Νο3 (Γερμανία: Νο 2) στον πίνακα πωλήσεων στη μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη που αποτελεί περίπου το ένα τέταρτο ολόκληρης της αγοράς.


Πηγή: Opel



Περιοδικό Autokinisimag