Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Στο δρόμο αρχίζει.....Στο Facebook τελειώνει;;;;;!!!!!

Λόγω των τρελών εξελίξεων των τελευταίων ετών γίνονται προτάσεις για τροποποίηση του καθεστώτος της κόντρας. Πλέον θα γίνετε διαχωρισμός σε δύο μέρη:

Της κόντρας στο δρόμο όπως την ξέρουμε όλοι. Όπου οι οδηγοί τρέχουν για το γόητρο, για τα χρήματα και γιατί κανείς δεν έχει δικαίωμα να τους στερήσει την ανάγκη να "χορτάσουν" τον εθισμό τους για αδρεναλίνη. Όλα τελειώνουν σε λίγα λεπτά...ευτυχώς τις περισσότερες φορές χωρίς παρατράγουδα γιατί οι μικροεντάσεις είναι μέρους του "πακέτου" κοντρομάζωξη.


Το δεύτερο κομμάτι το οποίο είναι και η "πραγματική κόντρα" είναι αυτό που γίνετε χωρίς οδηγούς...χωρίς αυτοκίνητα....χωρίς δρόμο....και λάστιχα. Θυμίζει άρωμα Ελλάδας το σκηνικό μας......νοσοκομεία χωρίς γιατρούς, σχολεία χωρίς δασκάλους, κλπ. Την σκυτάλη εδώ παίρνουν οι φίλοι των "αγωνιζόμενων" πραγματικοί και μη, σχολές μηχανικών, κλπ και ορισμένοι "πυροσβέστες" που καταλήγουν συνήθως να είναι οι αποδιοπομπαίοι τράγοι.

Η διάρκεια του αγώνα 1 λεπτό....ενώ της ηλεκτρονικής μάχης ίσως και μήνες. Στον δρόμο αγωνίζονται 2 άνθρωποι...στο internet ο αριθμός των στρατιωτών εξαρτάτε από δημοτικότητα των αγωνιζομένων. Στην άσφαλτο το τίμημα είναι η αξιοπρέπεια, στο Facebook o εγωκεντρισμός. Η έκφραση....."η συμμετοχή είναι που μετράει" παίρνει άλλο νόημα στα κοντροστέκια του σήμερα!

Smartphone σε τέσσερις τροχούς!

Η Toyota παρουσίασε ένα νέο μοντέλο που μοιάζει με ένα smartphone. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που έχει ως στόχο να δείξει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας προσπαθεί να πάρει προβάδισμα στη τεχνολογία.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο...ο Akio Toyota αποκάλεσε “smartphone σε τέσσερις τροχούς”. Το αυτοκίνητο λειτουργεί σαν ένας προσωπικός υπολογιστής και επιτρέπει στους οδηγούς να συνδεθoύν με ένα άγγιγμα στην πόρτα αφής.
Πηγή: on-News

Ο θρυλικός διεθνής οίκος βελτιώσεων της Nissan, προτίθεται να εφαρμόσει την τεχνογνωσία επιδόσεων που διαθέτει στην γκάμα των μοντέλων της μάρκας.

Η Nissan Motor Co Ltd ανακοίνωσε ένα σημαντικό πρόγραμμα επέκτασης για τον βελτιωτικό της οίκο Nismo, τον θρυλικό «βραχίονα» αγωνιστικών επιδόσεων της εταιρείας. Στόχος του προγράμματος είναι να μεταφέρει την τεχνογνωσία και την πείρα του οίκου Nismo από τις αγωνιστικές πίστες, στα αυτοκίνητα της Nissan που κυκλοφορούν στους δρόμους. Αυτό το φιλόδοξο πρόγραμμα επέκτασης , έχει ως στόχο να καταστεί το όνομα Nismo συνώνυμο με τις επιδόσεις και τον σπορ χαρακτήρα των κυριότερων μοντέλων της Nissan.

“Η Nismo προσθέτει ακόμα περισσότερο ενθουσιασμό και καινοτομία στα αυτοκίνητα της Nissan. Τώρα σχεδιάζουμε να εμφυσήσουμε αυτό το στυλ και τον ενθουσιασμό και σε άλλα μοντέλα της γκάμας της Nissan”, λέει ο Shoichi Miyatani, πρόεδρος της Nismo.

Το 2011, τα αγωνιστικά Nissan GT-R που ανέπτυξε η Nismo, κέρδισαν αρκετούς τίτλους στο πρωτάθλημα SUPER GT της Ιαπωνίας, καθώς και τον τίτλο του καλύτερου οδηγού στο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIA GT1. Οι κινητήρες που ανέπτυξε η Nismo για το Le Mans 24H είχαν εξίσου μεγάλες διακρίσεις στην κατηγορία τους, όπως επίσης και το πρωτοποριακό LEAF Nismo RC, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο των αγώνων, του οποίου η άφιξη προαναγγέλλει μια νέα εποχή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό με τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον.

“Η Nismo έχει χαράξει μια αξιοζήλευτη πορεία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό”, δήλωσε ο Carlos Ghosn, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan. Το 2011, τα αυτοκίνητα και οι κινητήρες της Nismo έχουν κερδίσει σε κάθε κατηγορία στην οποία αγωνίστηκαν, γεγονός που αποτελεί ορόσημο στην ιστορία της. “Τώρα είναι ώρα να αφήσουμε τους απλούς οδηγούς να γευτούν την εμπειρία που απολαμβάνουν οι οδηγοί αγώνων της Nismo, κάθε φορά που βγαίνουν στην πίστα. Στόχος μας είναι να φέρουμε το πάθος και την προσήλωση της Nismo στην οδηγική απόλαυση, στα συμβατικά πρότυπα και το JUKE Nismo Concept δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τι μπορούμε να κάνουμε”, δήλωσε ο κ. Ghosn.

Εκτός από την παραγωγή ολοκληρωμένων εκδόσεων επιδόσεων για τα μοντέλα της Nissan, η Nismo σχεδιάζει να επεκτείνει το φάσμα των εξαρτημάτων / ανταλλακτικών βελτίωσης καθώς και των σχετικών αξεσουάρ που διαθέτει, ενώ ένα άλλο στοιχείο του προγράμματος επέκτασης θα υλοποιηθεί με την μετεγκατάσταση της Nismo σε ένα ολοκαίνουργιο κτίριο ειδικά σχεδιασμένο για τις απαιτήσεις της εταιρείας, στο Tsurumi της Yokohama, στην αρχή του 2013.

Με την ενσωμάτωση όλων των δραστηριοτήτων της Nismo κάτω από μία στέγη, η κίνηση αυτή θα δημιουργήσει ένα παγκόσμιο κέντρο εξέλιξης αυτοκινήτων τόσο για αγώνες όσο και για την οδήγηση στον δρόμο. Οι νέες εγκαταστάσεις θα διαθέτουν επίσης ένα κατάστημα αγώνων, μια μεγάλη περιοχή συντήρησης για το service, μια περιοχή πολιτιστικής κληρονομιάς, όπου θα εκτίθενται διάσημα αγωνιστικά αυτοκίνητα, καθώς και συμβατικά αυτοκίνητα της Nismo. Ακόμη, ένα ειδικό κατάστημα πώλησης αξεσουάρ βελτίωσης και λοιπών αντικειμένων από την συλλογή της Nismo, θα είναι διαθέσιμο για τους πελάτες και τους φίλους του είδους.

Εκτός των παραπάνω, ένα μεγάλο μέρος των εγκαταστάσεων, θα διατεθεί για να φιλοξενήσει τις ανά καιρούς δημοφιλείς εκδηλώσεις της Nismo. Για παράδειγμα, το ετήσιο φεστιβάλ της Nismo, προσελκύει περισσότερους από 30.000 επισκέπτες που καταφθάνουν εκεί για να γιορτάσουν την κληρονομιά της εταιρείας από τους αγώνες, καθώς και τα επιτεύγματά της.

Νέα διόδια ΚΑΙ στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης

Τα διόδια στην Εγνατία Οδό ξεφυτρώνουν τον τελευταίο καιρό σαν μανιτάρια. Ο νέος σταθμός διοδίων βρίσκεται στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης και τέθηκε σε λειτουργία από την Παρασκευή. Η κυκλοφορία διεξάγεται πλέον κανονικά, μετά την κινητοποίηση του Σαββάτου, όταν οι κάτοικοι της περιοχής σήκωσαν τις μπάρες για λίγες ώρες, διαμαρτυρόμενοι για το νέο χαράτσι.


Το αντίτιμο των διοδίων ανέρχεται στα 2 ευρώ για τα ελαφρά οχήματα, 1,40 ευρώ για τα δίκυκλα και τρίκυκλα, 5 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με δύο ή τρεις άξονες και λεωφορεία, και 7 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Νέα τεχνολογία για μειωμένη κατανάλωση από την Mazda

Το i-ELOOP είναι ακόμη μία τεχνολογία της οικογένειας SkyActive της Mazda και υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 10%.



Σύμφωνα με τη Mazda το i-ELOOP δεν είναι ένα ακόμη σύστημα αποθήκευσης και ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, καθώς χρησιμοποιεί πυκνωτή, κάτι που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα.

Αρχή της λειτουργίας του είναι η μετατροπή της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική, κατά το φρενάρισμα και η χρήση αυτής για τις ανάγκες των δευτερευόντων ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου (κλιματισμός, ηχοσύστημα κλπ).

Ο ειδικά εξελιγμένος πυκνωτής - Electric Double Layer Capacitor (EDLC) - μπορεί να φορτίσει μέσα σε ελάχιστο χρόνο, μέσω εναλλάκτη 12-25V ακόμη και την μπαταρία του αυτοκινήτου.

Πηγή: www.mazda.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Σεμινάριο "Τεχνολογίες Diesel - Common Rail"

Η «ΙΑΠΩΝΙΚΗ Α.Ε.» προσπαθεί να στηρίζει τον επισκευαστή προσφέροντας λύσεις τόσο στα ανταλλακτικά, όσο και στον εξοπλισμό και την παροχή υπηρεσιών. Για τον λόγο αυτό διοργανώνει σεμινάριο με θέμα «Τεχνολογίες DIESEL - COMMON RAIL» στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προκειμένου να καλύψει στις ανάγκες που θα δημιουργηθούν στους τεχνικούς με την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης το 2012.

Το σεμινάριο συνοπτικά περιλαμβάνει :

- Τρόπος λειτουργίας του Common Rail,

- Διαχείριση κινητήρα, αισθητήρες, ενεργοποιητές

- Ανάλυση και λειτουργία εξαρτημάτων

- Ιδιαιτερότητες

- Προσαρμογές και ρυθμίσεις που μπορεί να κάνει ο επισκευαστής

- Διάγνωση

- Συνήθεις βλάβες και τρόπος αντιμετώπισής τους

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί:

Στο υποκατάστημα του Περιστερίου (Μονής Δαμάστας 6 –Περιστέρι) στις 12 & 19 Ιανουαρίου 2012 για την Αθήνα.

Στο υποκατάστημα της Δυτικής Θεσσαλονίκης (Νέα Μοναστηρίου 115) στις 25 Ιανουαρίου 2012 για την Θεσσαλονίκη.

Με τον τρόπο αυτό ελπίζουμε να μπορέσουμε να δώσουμε τα εφόδια στους τεχνικούς να αντιμετωπίσουν τις νέες ανάγκες που θα δημιουργηθούν.

Για πληροφορίες – συμμετοχές παρακαλώ επικοινωνήστε με τον Κο Ουλκέρογλου Νικόλαο στο τηλ.210-6669402 ( εσωτ.122).