Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Hμερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 6η

Τον Κωνσταντίνο Κιολεμένη τον συναντήσαμε στο τέλος μιας αδυσώπητης Αυγουστιάτικης ημέρας. Η υποδοχή που μας επιφύλασσε όμως, μας έκανε σύντομα να ξεχάσουμε τα πάντα και να πραγματοποιήσουμε τις κατάλληλες προετοιμασίες για μια απολαυστική συνέντευξη. Στο εσωτερικό του συνεργείου του στις Σέρρες υπήρχε ήδη έτοιμο το σκηνικό του αγώνα. Το Citroën Saxo του Κωνσταντίνου περίμενε υπομονετικά για να δεχθεί τις απαραίτητες φροντίδες - πράγμα που απ' ότι μας ενημέρωσε και ο ίδιος ο Κωνσταντίνος συνήθως περνά σε δεύτερη μοίρα μιας και οι απαιτήσεις της καθημερινής του εργασίας δεν μπορούν παρά να χρίζουν άμεσης προσοχής.



Σε σχέση με το προηγούμενο TETRAKOSARI© IV, ο Κωνσταντίνος μας δήλωσε πως έχουν πραγματοποιηθεί πολλές και σημαντικές αλλαγές όπως για παράδειγμα η νέα μετάδοση, οι περιφερειακές βελτιώσεις του κινητήρα, νέα ελαστικά και αξιοσημείωτη μείωση του συνολικού βάρους. Αφού επιμείναμε λιγάκι παραπάνω στο θέμα των αλλαγών και των βελτιώσεων, ο Κωνσταντίνος μας αποκάλυψε πως το Saxo του θα εμφανιστεί στον αγώνα του Σεπτεμβρίου εξοπλισμένο και με σύστημα νίτρο.


Στην ερώτησή μας σχετικά με τα χαρακτηριστικά εκείνα που ο ίδιος θεωρεί πως έκαναν το TETRAKOSARI© τόσο δημοφιλές και επιτυχημένο, ο Κωνσταντίνος είναι απόλυτος και δηλώνει χαρακτηριστικά πως: «Το TETRAKOSARI© δεν έχει καμία σχέση με το πρωτάθλημα dragster. Αν με αυτό το αυτοκίνητο έτρεχα σε πρωταθληματικό αγώνα, θα είχα να αντιμετωπίσω αυτοκίνητα-θηρία» τονίζοντας πως οι κανονισμοί του TETRAKOSARI© έδωσαν την ευκαιρία σε οδηγούς και μηχανικούς να δοκιμάσουν - υπό νέες και εξαιρετικά φιλόξενες συνθήκες - τις δυνατότητές τους και με το πέρασμα του χρόνου και μέσα από τις τέσσερις μέχρι τώρα διοργανώσεις να βελτιωθούν σε όλους τους τομείς. 


Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην ρωτήσουμε τον Κωνσταντίνο για την αιώνια κόντρα μεταξύ Ιαπωνίας και Γαλλίας. Για ακόμη μια φορά ο ίδιος είναι κατηγορηματικός. «Δεν μπορούν να μας φτάσουν τα Honda. Με τίποτα!» Μετά από μια τέτοια δήλωση τι άλλο μένει να πει κανείς; Παρόλα αυτά, αν και «Γάλλος δαγκωτό» εύχεται σε όλους καλή επιτυχία και θεωρεί πως τα 402 μέτρα είναι ο πλέον αδιάβλητος κριτής - δήλωση στην οποία δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε. 

Παρακολουθήστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Κωνσταντίνου, στο βίντεο που ακολουθεί.


Η επιτακτική ανάγκη να επιστρέψουμε στα κεντρικά γραφεία του περιοδικού, μάς ανάγκασε να διακόψουμε την έτσι και αλλιώς ενδελεχή - on και off camera -  κουβέντα μας με τον Κωνσταντίνο με τον οποίο είμαστε σίγουροι πως θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και τις ημέρες του αγώνα, στις 15 και 16 Σεπτεμβρίου στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών.

Περιοδικό AutokinisiMag