Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

Ημερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 8η

Το TETRAKOSARI© αποδεικνύεται οικογενειακή υπόθεση μιας και δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο, πολλοί από τους συμμετέχοντες να συνδέονται μεταξύ τους με σχέσεις οικογενειακές - αίματος και αγχιστείας. (Κάτι μας λέει παρόλα αυτά πως μέσα από το TETRAKOSARI© θα δημιουργηθεί και μια νέα κατηγορία συγγένειας που θα βασίζεται στο πάθος για την επιτάχυνση - αφήνουμε την ονομασία σε εσάς τους ίδιους.)

Μια τέτοια περίπτωση είναι και ο Γιάννης Χατζηδημητρίου, τον οποίο συναντήσαμε στο συνεργείο Power Service του Χρήστου Αραπίδη. Ο Γιάννης αποτελεί εκλεκτό μέλος της ομάδας και το αυτοκίνητο με το οποίο πρόκειται να αγωνιστεί στον αγώνα του Σεπτεμβρίου (το «γυμνό» λευκό Toyota Corolla που μπορείτε να δείτε στο βίντεο παρακάτω), ετοιμάζεται ευλαβικά από το Χρήστο. Παρόλα αυτά και σε αντίθεση με το μηχανικό του, ο Γιάννης αγωνίζεται από το δεύτερο TETRAKOSARI© και αποτελεί μία από τις «παλιές καραβάνες» του αγώνα. Μη σας ξεγελά η κατάσταση στην οποία βρίσκεται προς το παρόν ο λευκός Ιάπωνας, μιας και ο Γιάννης δηλώνει πως η όλη ετοιμασία είναι μόνο μερικά βράδια υπόθεση.




Του Γιάννη του αρέσει το TETRAKOSARI© και ο ενθουσιασμός του ήταν έκδηλος (περισσότερο βέβαια off camera - την ώρα της συνέντευξης αποδείχθηκε περισσότερο συγκρατημένος απ' ότι περιμέναμε). Για ακόμη μια φορά ακούσαμε από αγωνιζόμενο τις τρεις λέξεις που φαίνεται να χαρακτηρίζουν απόλυτα το TETRAKOSARI©: ασφάλεια, οργάνωση, γιορτή. Ο Γιάννης δήλωσε επίσης εκστασιασμένος από το πλήθος των θεατών αλλά ζητά ακόμη περισσότερες συμμετοχές σε μελλοντικούς αγώνες (κάτι που επίσης έχουμε ακούσει από πολλούς αγωνιζόμενους και θεατές) ενώ δεν παραλείπει να στείλει ένα ειδικό μήνυμα στο Νίκο Κοτόπουλο από την Ξάνθη.


Το σημείο στο οποίο ο Γιάννης μας εξέπληξε ήταν αυτό της αλλαξοπιστίας του όσον αφορά το όχημα με το οποίο πρόκειται να αγωνιστεί στο TETRAKOSARI© V. Απ' ότι φαίνεται, ο ίδιος δεν ήταν πάντα Ιάπωνας, αφού στον προηγούμενο αγώνα έτρεξε με γερμανικό αυτοκίνητο (λέτε ο Χρήστος Αραπίδης να έβαλε το χεράκι του στη μεταστροφή του Γιάννη;). Στην ερώτησή μας γιατί έκανε κάτι τέτοιο, θεωρούμε πως η απάντησή του τα λέει όλα: «Διότι από εκεί βγαίνει το φως». Οποιοδήποτε περαιτέρω σχόλιο είναι περιττό! Στο παρόμοιας φιλοσοφίας ερώτημα σχετικά με τη γαλλική και την ιαπωνική σχολή, ο Γιάννης αποδεικνύεται διπλωμάτης και τονίζει πως οι χρόνοι και τα νούμερα θα πούνε όλη την αλήθεια. Κλείνοντας τη συνέντευξη ο Γιάννης μας απέδειξε πως είναι γνήσιος «τετρακοσάρης» αφού σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ο ίδιος ήταν η αιτία για τη συμμετοχή τόσο της εξαδέρφης του Φωτεινής Χατζηδημητρίου, όσο και του εξάδερφού του Χρήστου Χατζηδημητρίου στον επικείμενο αγώνα.


Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη του Γιάννη, στο βίντεο που ακολουθεί παρακάτω.


Περιοδικό AutokinisiMag

Nissan NV200 Taxi: Το Τaxi του αύριο, είναι πραγματικότητα!

Το Nissan NV200 Taxi αναμένεται, όταν έρθει, να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των ταξί και στην Ελλάδα, καθώς η κορυφαία άνεση για τον οδηγό και τους επιβάτες του, η εργονομία του, η οικονομία καυσίμου και η φιλικότητά του προς το περιβάλλον, θα αποτελέσουν τα απόλυτα πλεονεκτήματα για τον Έλληνα επαγγελματία αυτοκινητιστή, που δύσκολα θα συναντήσει σε άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού. Πρόσφατα η Nissan αποκάλυψε στην πόλη του Λονδίνου, το όραμα της για το ταξί του αύριο - το Nissan NV200 Taxi. Το NV200 Taxi θα προσφέρει σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα ταξί που κυκλοφορούν στην πόλη του Λονδίνου, γεγονός που επικροτείται από τη Δημοτική Αρχή της πόλης, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για καλύτερης ποιότητας αέρα στο Λονδίνο. Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο ο Δήμαρχος του Λονδίνου όσο και οι σύλλογοι ατόμων με αναπηρίες, καθώς και η Ένωση των Αυτοκινητιστών του Λονδίνου, καλωσόρισαν με μεγάλη θέρμη το λανσάρισμα του Nissan NV200 Taxi. Οι εκδόσεις ταξί του NV200 έχουν ήδη παρουσιαστεί στο Τόκιο, ενώ το γεγονός ότι έχει επιλεγεί ως το «ταξί του μέλλοντος» της Νέας Υόρκης, το οποίο και θα κυκλοφορεί κατά αποκλειστικότητα στους δρόμους της, επιβεβαιώνει την υπεροχή της Nissan και στον συγκεκριμένο τομέα.

Παραγωγή αυτοκινήτων Opel με τη συμβολή ηλιακής ενέργειας

Η Opel συνεχίζει την εκστρατεία της για τη χρήση ηλιακής ενέργειας και θέτει σε λειτουργία μία από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές μονάδες φωτοβολταϊκών οροφής μέγιστης ισχύος 8,15 MW. Μαζί με τα εργοστάσια της Opel σε Kaiserslautern (Γερμανία) και Zaragoza (Ισπανία), η μονάδα του Rüsselsheim αποτελεί τμήμα ενός μεγάλου Ευρωπαϊκού δικτύου του είδους που παράγει 19,1 εκατομμύρια κιλοβατώρες το χρόνο μέσω ηλιακής ενέργειας. Αυτό μπορεί να ικανοποιεί τις ετήσιες ανάγκες ισχύος 5.800 νοικοκυριών. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της για τη παραγωγή ανανεώσιμου ηλεκτρισμού, η Opel και η WattnerAG of Cologne (επενδυτής) συμπεριέλαβε μία πρόσθετη σειρά φωτοβολταϊκών πάνελ του Rüsselsheim στο δημόσιο δίκτυο. 

Η κυψέλη στην οροφή του κτιρίου Κ40 προσφέρει μέγιστη ισχύ 1.4 MWp. Περαιτέρω ηλιακές κυψέλες με μέγιστη ισχύ 2,2 MW και 3,1 MW έχουν ήδη εγκατασταθεί στις οροφές των κτιρίων M55 και K65. Σε αυτό το στάδιο εξέλιξης, το σύστημα φωτοβολταϊκών οροφής του Rüsselsheim παράγει τώρα την προγραμματισμένη συνολική ισχύ των 8,15 MW. Ο σταθμός ηλιακής ενέργειας στην οροφή του κτιρίου Κ170 των 1,45MW λειτουργεί από το 2010. Τα φωτοβολταϊκά πάνελ του Rüsselsheim καλύπτουν μία επιφάνεια 225.000 τετραγωνικών μέτρων, δηλαδή το μέγεθος 32 γηπέδων ποδοσφαίρου. Η μονάδα του Rüsselsheim μπορεί να παράγει μέσω του ήλιου περίπου 7,3 εκατομμύρια κιλοβατώρες (kWh), που μεταφράζεται σε μείωση εκπομπών CO2 περίπου 3.150 τόνων το χρόνο. Η ηλιακή ενέργεια τροφοδοτείται στο δίκτυο του εργοστασίου και χρησιμοποιείται απευθείας στην παραγωγή οχημάτων. H πλεονάζουσα ενέργεια επιστρέφει στο δημόσιο δίκτυο που ελέγχεται από τις δημοτικές υπηρεσίες ηλεκτρικής ενέργειας του Mainz. Με ετήσια παραγωγή 19,1 εκατομμύρια κιλοβατωρών ηλεκτρισμού σε όλη την Ευρώπη, θα αποφεύγονται περίπου 8.200 τόνοι εκπομπών CO2. Η εταιρία μελετά επίσης την παραγωγή τέτοιων μονάδων και για άλλα εργοστάσια Opel στην Ευρώπη.

Πηγή: Opel

Περιοδικό AutokinisiMag